abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70422374
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:45 schreef LXIV het volgende:
Het blanke ras succesvoller? Het is maar net wat je als succesvol definieert.
Dus dat!
quote:
De blanken mogen dus, ondanks hun verworven materiele welvaart, als voorbeeld van falen bij uitstek gezien worden.
Eens! Vind het trouwens prima. Alleen, ook die zwarten zullen uiteindelijk falen. Immers, "What goes up, must go down"
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:52:19 #252
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70422446
Kindertal is zo sterk afhankelijk van contingente sociale omstandigheden dat voorspelling op basis daarvan op het moment weinig zeggend zijn. Nu is er nog een flinke blanke populatie, en die kan zichzelf nog wel even stand houden. Het is de vraag hoeveel vermenging er inderdaad zal plaatsvinden, want dat is sterk afhankelijk natuurlijk van migratie.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_70422476
Het gaat hier om gemiddelde IQ, zet daar even tegenover het percentage geletterden in die landen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:54:28 #254
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70422509
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:53 schreef Mutant01 het volgende:
Het gaat hier om gemiddelde IQ, zet daar even tegenover het percentage geletterden in die landen.
Dat zal enigzins correleren. Maar beletterdheid en intelligentie zijn toch twee verschillende begrippen. Overigens is er maar weinig intelligentie benodigd om te leren lezen: een gemiddeld kind van drie kun je dat binnen een half jaar leren.
The End Times are wild
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:55:14 #255
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70422540
Wat-een-topic. . En ook zoveel users die het er mee eens zijn, mijn god zeg! Hoe belachelijk!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:55:17 #256
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70422541
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:54 schreef LXIV het volgende:
Dat zal enigzins correleren. Maar beletterdheid en intelligentie zijn toch twee verschillende begrippen. Overigens is er maar weinig intelligentie benodigd om te leren lezen: een gemiddeld kind van drie kun je dat binnen een half jaar leren.
In China niet.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:55:33 #257
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70422553
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dus dat!
[..]

Eens! Vind het trouwens prima. Alleen, ook die zwarten zullen uiteindelijk falen. Immers, "What goes up, must go down"
Uiteindelijk heeft alles zijn einde. Maar het wezen dat na de mens komt zal m.i. eerder zwarte dan blanke voorouders hebben. Die kaarten liggen nu eenmaal beter geschud.
The End Times are wild
pi_70422559
Het topic gaat eigenlijk helemaal nergens over. Je kunt als individuele blanke trots zijn op schijnbare feiten, maar diezelfde blanke is, net als die zwarte, over x jaar zo dood als een pier.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:56:19 #259
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70422578
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:55 schreef Iblis het volgende:

[..]

In China niet.
Absoluut waar. Je kunt je ook afvragen in hoeverre China die paar extra puntjes IQ dankt aan zijn complexe schrift.
The End Times are wild
pi_70422607
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn dat twee verschillende begrippen, de vraag is bij dergelijke "iq-tests" in het buitenland of ze gecorrigeerd zijn aan de daar gestelde normen van de samenleving. Het is, zoals eerder aangehaald, nogal dubieus om een westerse IQ test te gaan afleggen bij nomaden in een woestijn of personen diep in de jungle.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:57:40 #262
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70422612
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het topic gaat eigenlijk helemaal nergens over. Je kunt als individuele blanke trots zijn op schijnbare feiten, maar diezelfde blanke is, net als die zwarte, over x jaar zo dood als een pier.
Waar. Blank tokkievolk dat heel hun leven op een uitkering geteerd heeft, praktisch niks heeft bijgedragen aan de maatschappij maar zich wel op de borst klopt vanwege hun vermeende blanke superioriteit is wel bijzonder triest. Pronken met de veren van een ander.
The End Times are wild
pi_70422624
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Uiteindelijk heeft alles zijn einde. Maar het wezen dat na de mens komt zal m.i. eerder zwarte dan blanke voorouders hebben. Die kaarten liggen nu eenmaal beter geschud.
Op dit moment lijkt dat zo te zijn. Maar goed, we hebben maar een beperkt zicht en ook een beperkte houdbaarheid. De geschiedenis gaat gewoon z'n eigen gang en is redelijk onvoorspelbaar.

Eén meteoriet op het Afrikaanse continent en de kaarten liggen weer volledig anders.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:59:33 #264
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70422671
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn dat twee verschillende begrippen, de vraag is bij dergelijke "iq-tests" in het buitenland of ze gecorrigeerd zijn aan de daar gestelde normen van de samenleving. Het is, zoals eerder aangehaald, nogal dubieus om een westerse IQ test te gaan afleggen bij nomaden in een woestijn of personen diep in de jungle.
Dat klopt. De vraag is in hoeverre ze "culturally biased" zijn. En dan nog kun je van iemand die in een oerwoud opgroeit niet verwachten dat hij met hetzelfde gemak met symbolen op papier kan omgaan dan iemand uit het Westen. Dat heb ik zelf aan den lijve meegemaakt: mensen die an sich helemaal niet dom waren, maar die ik met geen mogelijkheid kon uitleggen hoe een simpele landkaart werkte.
The End Times are wild
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:01:03 #265
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70422715
Uiterlijk is belangrijk en aangezien blanken de mooisten zijn hier op aarde denk ik toch dat Aziaten zullen worden uitgedund. De huidige aziatische mannen soieso. Die sterven vrouwloos en eenzaam achter hun playstation.

Zwarten worden door de media gehyped en hebben een streepje voor bij de blanke dames. Door het mengen van deze twee worden zwarten opgetrokken in etiquette en meer opgenomen in de blanke maatschappij. De blanke gemiddelde IQ gaat dus wel wat omlaag straks hehe..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70422751
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat klopt. De vraag is in hoeverre ze "culturally biased" zijn. En dan nog kun je van iemand die in een oerwoud opgroeit niet verwachten dat hij met hetzelfde gemak met symbolen op papier kan omgaan dan iemand uit het Westen. Dat heb ik zelf aan den lijve meegemaakt: mensen die an sich helemaal niet dom waren, maar die ik met geen mogelijkheid kon uitleggen hoe een simpele landkaart werkte.
Daarom gaf ik eerder ook al aan dat het niet zit in hersencapaciteit maar in het triggeren van dat vermogen. Als je altijd in een auto zit, ga je uiteindelijk minder goed lopen. Het is maar net wat je nodig hebt om te overleven. De eerste beste zoeloe heeft binnen één minuut een kokosnoot open terwijl die blanke zal sterven van de dorst en honger. Daar sta je dan met je stelling van Pythagoras
pi_70422755
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Uiterlijk is belangrijk en aangezien blanken de mooisten zijn hier op aarde denk ik toch dat Aziaten zullen worden uitgedund. De huidige aziatische mannen soieso. Die sterven vrouwloos en eenzaam achter hun playstation.

Zwarten worden door de media gehyped en hebben een streepje voor bij de blanke dames. Door het mengen van deze twee worden zwarten opgetrokken in etiquette en meer opgenomen in de blanke maatschappij. De blanke gemiddelde IQ gaat dus wel wat omlaag straks hehe..
De getinte overwint dus.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:03:24 #268
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70422780
quote:

Ben je nu echt zo simpel of doe je maar alsof om iedereen hier te narren?
pi_70422795
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 02:25 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

in vergelijking met negers zijn wij blanken idd slappe vaatdoeken. De doorsnee neger is veel atletischer en sterker gebouwd
Maar is over het algemeen te dom om al die krachten doeltreffend te gebruiken.
X
X
X
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:04:07 #270
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70422802
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De getinte overwint dus.
"Getinten" aka de Mediterraine types, zijn gewoon blanken hoor! Dat is heel wat anders dan een mulat.
The End Times are wild
pi_70422812
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:03 schreef Frasier het volgende:

[..]

Maar is te dom om al die krachten doeltreffend te gebruiken.
Lijkt mij niet, want hij overleefd en houdt de soort in stand. Hij doet het dus simpelweg goed
pi_70422834
quote:

Ik heb al vaker gelezen dat lichtere negers als aantrekkelijker worden bevonden in Afrika. Dit gaat zover dat menig Afrikaan zich insmeert met allerlei middeltjes om een blankere huid te krijgen. Nu komt dat wellicht ook doordat blanke mensen doorgaans als rijker worden gezien en derhalve dat blankere negers als betere partners worden gezien en ook zo worden behandeld. Self-fullfulling prohpecy etc.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:06:52 #273
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70422871
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:05 schreef waht het volgende:
Ik heb al vaker gelezen dat lichtere negers als aantrekkelijker worden bevonden in Afrika. Dit gaat zover dat menig Afrikaan zich insmeert met allerlei middeltjes om een blankere huid te krijgen. Nu komt dat wellicht ook doordat blanke mensen doorgaans als rijker worden gezien en derhalve dat blankere negers als betere partners worden gezien en ook zo worden behandeld. Self-fullfulling prohpecy etc.
<vooroordelen modus> Kortom, Engelse vrouwen zijn het aantrekkelijkst van iedereen!</vooroordelen modus>
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:06:56 #274
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70422873
Het blanke ras heeft zijn hoogtepunt gehad. Dat was tussen 1500 en 1900. Vanaf dat moment ging het bergafwaarts.

Met de energie en mensenlevens die in de beide wereldoorlogen verspild zijn had hij gemakkelijk de hele wereld volledig en totaal kunnen domineren. Maar dat is dus niet gebeurd. Nu beheersen andere rassen de blanke hoofdsteden. Je kunt dus zeggen dat ze met 3-0 voor in de wedstrijd en een schot voor open doel, alsnog volledig gefaald hebben door als team te gaan ruziemaken wie dat doelpunt zetten mocht.
The End Times are wild
pi_70422886
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Lijkt mij niet, want hij overleefd en houdt de soort in stand. Hij doet het dus simpelweg goed
Op straatniveau wel ja. De blanke doet 't met iets minder fysiek maar meer verstand een stuk beter.
X
X
X
pi_70422903
Prima topic!
Omdat iedereen die de wereldverhoudingen kent van rijk/arm, democratie/dictatuur etc. "stiekem" toch al denkt dat dat wel genetisch bepaald zal zijn.
Toch ben ik er van overtuigd dat een "racistische" benadering niet juist is.
Waarom?
Omdat alle kenmerken van rassen een rationele oorsprong hebben.
De Nazi's hadden de theorie dat bv Joden mensen waren zonder idealen, geen hoogwaardige scheppende bijdrage leveren aan de maatschappij, en uitsluitend bezig waren met handel.
De oorzaak van dit cliché ligt in het feit dat Joden vanaf de Middeleeuwen niet gerechtigd waren lid te worden van de ambachtsgilden. Hierdoor moesten ze hun broodwinning noodgedwongen in de handel, speculatie, dienstverlening (advocatuur), circus-achtige dingen zoeken. Dus een maatregel van "di Gojim" die er de oorzaak was dat Joden een bepaald gedrag vertonen, was uiteindelijk een reden van "di Gojim" om de Joden te discrimineren.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:08:10 #277
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70422904
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:03 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ben je nu echt zo simpel of doe je maar alsof om iedereen hier te narren?
Wat zegt dat ik dan maar simpel moet zijn als ik zoiets zeg?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70422908
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:06 schreef LXIV het volgende:
Het blanke ras heeft zijn hoogtepunt gehad. Dat was tussen 1500 en 1900. Vanaf dat moment ging het bergafwaarts.

Met de energie en mensenlevens die in de beide wereldoorlogen verspild zijn had hij gemakkelijk de hele wereld volledig en totaal kunnen domineren. Maar dat is dus niet gebeurd. Nu beheersen andere rassen de blanke hoofdsteden. Je kunt dus zeggen dat ze met 3-0 voor in de wedstrijd en een schot voor open doel, alsnog volledig gefaald hebben door als team te gaan ruziemaken wie dat doelpunt zetten mocht.
-niet doen-

[ Bericht 8% gewijzigd door remlof op 27-06-2009 14:09:57 ]
X
X
X
pi_70422916
Wat Darwin met zijn "natuurlijke selectie" wel niet allemaal te weeg heeft gebracht
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_70422919
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:07 schreef Frasier het volgende:

[..]

Op straatniveau wel ja. De blanke doet 't met iets minder fysiek maar meer verstand een stuk beter.
Is vernietiging van de eigen habitat zo verstandig dan?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:09:57 #281
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_70422938
Kan het blanke ras zich succesvol noemen als we als we zo doorgaan de wereld en ons zelf kapot maken. Een ras of beter soort die ik pas succesvol zou noemen is de kakkerlak. Die houden het al zo een 250.000.000 miljoen jaar vol. Iets wat ik de mens nog niet zie halen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_70422958
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:06 schreef Iblis het volgende:

[..]

<vooroordelen modus> Kortom, Engelse vrouwen zijn het aantrekkelijkst van iedereen!</vooroordelen modus>
Nee in Europa moet je juist een tintje hebben om als aantrekkelijk te worden bevonden.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_70422979
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:06 schreef Iblis het volgende:

[..]

zaterdag 27 juni 2009 @ 14:13:26 #284
104871 remlof
Europees federalist
pi_70423013
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:06 schreef LXIV het volgende:

Daar zit wat in, maar behalve dat de wereldoorlogen bakken met geld hebben gekost en uiteindelijk hebben geleid tot het einde van de hegemonie van Europa op het wereldtoneel hebben ze een aantal zaken ook behoorlijk versneld. Denk aan de enorme vlucht die technologie heeft genomen en de oprichting van de VN en daarmee de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens.
Yankee go home!
pi_70423023
quote:
[b]Op zaterdag 27 juni 2009 05:06 schreef
Ik wil even resumeren als ik dat mag..
We kunnen idd beter het over de OP hebben..ik ga er ff fel in
quote:
- Het blanke ras ligt enorm voor.
Waar basseer je dat op? Stel dat Afrika vroeger ergens slechts 500 jaar de mensheid domineerde, ga je dan ook zeggen dat het Afrikaanse ras superieur is?

Hoe kom je erbij dat het blanke ras superieus is? Op welk gebied zijn zij dan superieur?

- Blanken slim? Wuahahaha, Aziaten zijn de slimsten qua IQ. Blanken leggen het ruimschoots tegen hen af.

- Blanken fysief sterk? Zet een gemiddelde blanke tegenover een gemiddelde neger en die neger overheerst die blanke op fysief gebied.

- Blanken het toppunt van ontwikkelde beschavingen?
Waarom hebben volkeren in Azie en het Midden-Oosten al duizenden jaren geleden hoogontwikkelde beschavingen ontwikkeld, terwijl Nederlanders nog rondpuften in het moeras zonder enige beschaving? Waarom hebben West-Europeanen geen grote beschavingen ontwikkeld voor het jaar 0? Waar was West-Europa toen?

- Blanken het toppunt op het gebied van wetenschap? Vokeren uit Azie en het Midden-Oosten hebben de basis gelegd op het gebied van wetenschap, filosfofie, wiskunde, natuurkunde, scheikunde, algebra, geneeskunst, sterrenkunde, architecteur etc. Waar waren die "superieure" blanken toen? Waarom konden zij niet iets bedenken op wetenschappelijk gebied? Gevalletje van middelmatig IQ misschien ?

- Blanken het mooiste ras?
Hoe vaak heeft Nederland een Miss-verkiezing gewonnen? Waarom winnen de Latijns-Amerikaanse landen wel vaak?

Als het blanke ras zogenaamd superieur is, waarom willen dan zoveel blanken niet blank zijn? Waarom willen veel blanken een kleurtje hebben? Waarom gaan zoveel blanken zonnen om een kleurtje te krijgen en dus niet meer blank te zijn? Door te zonnen ja, waardoor ze eerder huidkanker kunnen krijgen dan een kleurtje.
pi_70423041
Het is en blijft een raar topic. Want waaraan meet je in vredesnaam succesvoller zijn? Is dat welvaart, techniek, oud worden (met gebreken), leefmilieu in uitstekende staat doorgeven, BNP, staatsschuld of gewoon het voortplanten.

Waar gaat het uiteindelijk om in het leven en zet dat er eens naast? Geluk, liefde, aandacht, zorg, humaan zijn, of misschien een leven na de dood?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:14:50 #287
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70423053
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wat zegt dat ik dan maar simpel moet zijn als ik zoiets zeg?
Omdat als er iets niet te objectiveren is, het wel mooi is. Kijk eens wat voor verschillende tradities je van ‘mooi’ door de eeuwen heen ziet. Je hebt de uitgebreide modificaties, de vrouwen met lange nekken, het schoteltje in de onderlip, de gaten in oren. In Europa heb je het ideaal van het hoge voorhoofd bij vrouwen gehad. Kijk naar de middeleeuwen toen grote pupillen mooi werden gevonden en vrouwen wolfskers in hun ogen druppelden om maar grote pupillen te hebben.

Mogelijke is kaalheid bij mannen als schoonheidsfactor ontstaan, maar dat is natuurlijk niet helemaal hard te maken. Neem een willekeurige pornowebsite en er wordt volgens mij op 'Latino', 'Ebony', 'Asian' gesorteerd, omdat er allemaal mensen zijn voor wie dat juist een schoonheidsideaal is.

Kijk naar vrouwen in westerse landen die en masse naar de zonnebank hollen om een tintje te krijgen… En zo kan er nog flink doorgegaan worden over haardracht, haarkleur, lichaamsvet, enz. het blijkt dat het allemaal sterk wisselend en persoonsafhankelijk is.

Om dus te zeggen dat blanke vrouwen de mooiste zijn, is gewoonweg heel simplistisch.
pi_70423076
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:13 schreef remlof het volgende:
Denk aan de enorme vlucht die technologie heeft genomen en de oprichting van de VN en daarmee de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens.
En dat is allemaal vooruitgang gebleken
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:16:40 #289
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_70423102
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is en blijft een raar topic. Want waaraan meet je in vredesnaam succesvoller zijn? Is dat welvaart, techniek, oud worden (met gebreken), leefmilieu in uitstekende staat doorgeven, BNP, staatsschuld of gewoon het voortplanten.

Waar gaat het uiteindelijk om in het leven en zet dat er eens naast? Geluk, liefde, aandacht, zorg, humaan zijn, of misschien een leven na de dood?
Goede opmerking, dat verschilt ook per cultuur denk ik. Algemene levensvreugde kan ook een factor zijn in "succesvol" in het leven zijn.
Half bezopen is weggegooid geld.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:17:02 #290
136 V.
Like tears in rain...
pi_70423117
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:20 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

haha .. lekker kortzichtig
O, dát is kortzichtig?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_70423201
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Prima topic!
Omdat iedereen die de wereldverhoudingen kent van rijk/arm, democratie/dictatuur etc. "stiekem" toch al denkt dat dat wel genetisch bepaald zal zijn.
Blanke landen zijn pas sinds de laatste 400 a 500 jaar in opkomst qua economie. Van het jaar 0 tot het jaar 1600 ongeveer hadden China en India het hoogste BBP van de hele wereld. 1600 jaar lang Aziaten tegen 400 a 500 jaar blanken. Dat zijn de wereldverhoudingen.

Wil je zeggen dat dat genetisch bepaald is?
pi_70423221
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:13 schreef Zienswijze het volgende:

- Blanken fysief sterk? Zet een gemiddelde blanke tegenover een gemiddelde neger en die neger overheerst die blanke op fysief gebied.

-weg-

[ Bericht 16% gewijzigd door remlof op 27-06-2009 14:24:56 ]
X
X
X
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:20:42 #293
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70423222
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:19 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Blanke landen zijn pas sinds de laatste 500 jaar in opkomst qua economie. Van het jaar 0 tot het jaar 1600 ongeveer hadden China en India het hoogste BBP van de hele wereld. 1600 jaar lang Aziaten tegen 400 a 500 jaar blanken. Dat zijn de wereldverhoudingen. Wil je zeggen dat het genetisch bepaald is?
Nu begin je een beetje te trokken, Zienswijze. Leer je de onzin die je in deze en je voorgaande post gemeldt had tegenwoordig op school? Ik mag het toch hopen van niet.
The End Times are wild
pi_70423253
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:20 schreef Frasier het volgende:

[..]

Omdat die neger eerder een pistool of steekwapen zal trekken
Dat kun je dan weer rustig heel erg slim noemen als het doel "winnen" is.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:23:46 #295
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70423296
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:14 schreef Iblis het volgende:

[..]

Omdat als er iets niet te objectiveren is, het wel mooi is. Kijk eens wat voor verschillende tradities je van ‘mooi’ door de eeuwen heen ziet. Je hebt de uitgebreide modificaties, de vrouwen met lange nekken, het schoteltje in de onderlip, de gaten in oren. In Europa heb je het ideaal van het hoge voorhoofd bij vrouwen gehad. Kijk naar de middeleeuwen toen grote pupillen mooi werden gevonden en vrouwen wolfskers in hun ogen druppelden om maar grote pupillen te hebben.

Mogelijke is kaalheid bij mannen als schoonheidsfactor ontstaan, maar dat is natuurlijk niet helemaal hard te maken. Neem een willekeurige pornowebsite en er wordt volgens mij op 'Latino', 'Ebony', 'Asian' gesorteerd, omdat er allemaal mensen zijn voor wie dat juist een schoonheidsideaal is.

Kijk naar vrouwen in westerse landen die en masse naar de zonnebank hollen om een tintje te krijgen… En zo kan er nog flink doorgegaan worden over haardracht, haarkleur, lichaamsvet, enz. het blijkt dat het allemaal sterk wisselend en persoonsafhankelijk is.

Om dus te zeggen dat blanke vrouwen de mooiste zijn, is gewoonweg heel simplistisch.
Als man zijnde heb ik het over de blanke mannen die de mooiste zouden zijn. Je zult een hollandsche dame namelijk echt niet gauw naast een Chinees zien lopen. Een blanke man naast een chinese vrouw zie je dan weer wel. Daarom zei ik. De aziaten zullen worden uitgedund, vooral de huidige aziatische mannen. Die sterven achter hun playstation, terwijl de aziatische vrouwen nog wel kans maken bij de blanke en zwarte mannen.
pi_70423299
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nu begin je een beetje te trokken, Zienswijze. Leer je de onzin die je in deze en je voorgaande post gemeldt had tegenwoordig op school? Ik mag het toch hopen van niet.
Wat vind jij onzin aan mijn posts? Haal maar mijn punten aan en leg uit waarom deze onzin zijn volgens jou..

Ik zal ff een bron zoeken trouwens over landen met het BBP van de afgelopen 2000 jaar.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:24:19 #297
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70423305
Gelukkig zit de topic bijna vol. Want de discussie is ook wel over haar hoogtepunt heen.
pi_70423312
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat kun je dan weer rustig heel erg slim noemen als het doel "winnen" is.
Kort termijn succes, uiteindelijk zal hij door die primitieve manier van handelen in een moderne maatschappij zichzelf uitroeien.
X
X
X
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:25:12 #299
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_70423324
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:18 schreef beelz het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik was misloop als ik hier niet heb gepost.
Inderdaad
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:25:22 #300
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70423330
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Als man zijnde heb ik het over de blanke mannen die de mooiste zouden zijn. Je zult een hollandsche dame namelijk echt niet gauw naast een Chinees zien lopen. Een blanke man naast een chinese vrouw zie je dan weer wel. Daarom zei ik. De aziaten zullen worden uitgedund, vooral de huidige aziatische mannen. Die sterven achter hun playstation, terwijl de aziatische vrouwen nog wel kans maken bij de blanke en zwarte mannen.
Maar waarom zou dat een objectief schoonheidsideaal moeten zijn? Niets zo veranderlijk als mode!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')