abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juni 2009 @ 04:37:06 #176
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70417243
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 04:31 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Tja, het christendom (en dat vooral de RK) en de islam hebben de halve wereld afgeragt en hun religie door de strot van de oorspronkelijke bewoners geduwd. Elk volk op de wereld moet haar fouten erkennen en leren van haar fouten, zodat de eerder gemaakte fouten nooit meer in de toekomst gemaakt kunnen en mogen worden.
Ik weet t en daar schaam ik me dan ook voor. Zeker ook voor iets wat hier de goude eeuw word genoemd..... Ook al kan ik er zelf niets aan doen aangezien ik in dit leven niet terug in de tijd kan en al kon ik t wel ik zou worden opgeknoopt wegens afvalligheid. Dat soort mensen konden ze toen niet hebben want dan was de kerk hun macht kwijt en dat mag natuurlijk niet. Kijk hoe die fokking wereld verbeteraar er bij zit in dat paleis van m zeg. Dat moet dan de weg naar verlichting zijn??? Yeah right dream on!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_70417250
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 04:36 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Geen enkele religie is perfect.
Eufemisme, het zijn allemaal door mensen verzonnen hersenspinsels. Alle religies!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 04:39:51 #178
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70417252
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 04:33 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Nee dan laten we 2 kikkers trouwen zodat het gaat regenen
[..]

Kikkerhuwelijken, geitenhuwelijken, etcetera.
[..]

Heb je het inkomensverschil tussen India en Nederland al opgezocht? Zal ik het anders doen?
[..]

Daar hebben we het toch over. Hoe ist nou? Of denk jij dat een vrouwtje in Calcutta het relevant vindt dat haar achterachterachterachterachterkleinnicht in 1329 meer verdiende dan ome jos in Nederland? Das toch totaal niet relevant wat je raaskalt? Nu zijn we veel rijker dan in die gangespauper en zo is dat en dat is allemaal door Nederlanders bewerkstelligd.
[..]

Kan zijn maar nu domineert ons kleine kouwe kikkerlandje (oe kikker) al eeuwen, maar ik had mijn OP al genuanceerd toch? Damn hoe sommigen zich altijd op hun pikkie getrapt voelen. Wat is er nou op tegen om te erkennen dat Europa al eeuwen de macht heeft? Ik wilde alleen maar de discussie starten, maar je dwingt me nu om mensen met een niet autochtone afkomst uit te lullen en mijn OP daarmee te bevestigen. Dat was niet de bedoeling hoor. Al die kleine pikkies meteen
herhalen en herhalen kom nou eens met iets waar je echt de vloer met me aan veegt. Nogmaals hoe oud ben je of durf je mij niet te beantwoorden net als je de meeste posts van me niet durft te beantwoorden omdat je geen weer woord hebt!
pi_70417263
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 04:33 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Nee dan laten we 2 kikkers trouwen zodat het gaat regenen
Dat is toch allemaal bijgeloof. In het Westen lopen veel mensen niet onder een ladder, is 13 een ongeluksgetal en hebben sommige hotels daarom geen 13e verdieping. Hier heb je ook bijgeloof.
[..]
quote:
Kikkerhuwelijken, geitenhuwelijken, etcetera.
Dat is de achterlijkheid van dat land ja. Net zoals Nederlanders vroeger poep uit het raam gooiden op straat.
[..]
quote:
Heb je het inkomensverschil tussen India en Nederland al opgezocht? Zal ik het anders doen?
Dat is nu ja. Maar dat wil nog niet zeggen dat het blanke ras superieur is.
quote:
Daar hebben we het toch over. Hoe ist nou? Of denk jij dat een vrouwtje in Calcutta het relevant vindt dat haar achterachterachterachterachterkleinnicht in 1329 meer verdiende dan ome jos in Nederland? Das toch totaal niet relevant wat je raaskalt? Nu zijn we veel rijker dan in die gangespauper en zo is dat en dat is allemaal door Nederlanders bewerkstelligd.
Als jij de stelling verdedigt dat het blanke ras superieur is, dan moet je niet alleen naar het heden kijken, maar naar tijdsperiodes. Als je de geschiedenis induikt zie je waarom het ene land nu arm en het andere land rijk. En waarom sommige landen nooit echt rijk zijn geweest.
[..]
quote:
Kan zijn maar nu domineert ons kleine kouwe kikkerlandje (oe kikker) al eeuwen, maar ik had mijn OP al genuanceerd toch? Damn hoe sommigen zich altijd op hun pikkie getrapt voelen. Wat is er nou op tegen om te erkennen dat Europa al eeuwen de macht heeft? Ik wilde alleen maar de discussie starten, maar je dwingt me nu om mensen met een niet autochtone afkomst uit te lullen en mijn OP daarmee te bevestigen. Dat was niet de bedoeling hoor. Al die kleine pikkies meteen
Europa heeft nu de macht ja, op economisch gebied. Maar dat gaat in de toekomst veranderen, en dat heb ik je al uitgelegd a.d.v. opkomende economische grootmachten elders moet de wereld. En Europa is op militair gebied trouwens nu al inferieur aan China en India. Die 2 landen hebben een atoombom en die kunnen ze zo slingeren op Europa als Europa een te grote mond heeft. En poef, dan zijn wij dood of leven wij de komende 100 jaar op een radioactieve vuilnisbelt. Moet je er ook eens bijnemen dat ze naar verwachting later ecnomische grootmachten zijn en dus echt niet naar Europa gaan luisteren als Europa weer eens wat te mekkeren heeft. En dan kan jij leuk komen brallen met je blanke ras is superieur.

China kan trouwens in 2050 al Europa voorbijstreven op economisch gebied. Had je daar wel eens aan gedacht?

Oja, en denk maar niet dat de VS alles uit de kast zal halen om Europa te helpen. De VS loopt nu al te slijmen bij China om handelscontracten en loopt nu al nucleaire deals met India te maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zienswijze op 27-06-2009 05:00:42 ]
  zaterdag 27 juni 2009 @ 04:52:46 #180
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70417271
ik gaat naar bed. Heb geen zin om te wachten tot TS eens zin heeft om serieus te gaan reageren.
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 04:45 schreef Zienswijze het volgende:

China kan trouwens in 2050 al Europa voorbijstreven op economisch gebied. Had je daar wel eens aan gedacht?
Dat is echt wel eerder hoor.
pi_70417272
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 04:37 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik weet t en daar schaam ik me dan ook voor. Zeker ook voor iets wat hier de goude eeuw word genoemd..... Ook al kan ik er zelf niets aan doen aangezien ik in dit leven niet terug in de tijd kan en al kon ik t wel ik zou worden opgeknoopt wegens afvalligheid. Dat soort mensen konden ze toen niet hebben want dan was de kerk hun macht kwijt en dat mag natuurlijk niet. Kijk hoe die fokking wereld verbeteraar er bij zit in dat paleis van m zeg. Dat moet dan de weg naar verlichting zijn??? Yeah right dream on!
Tja, ja de Paus zit daar inderdaad fout. De Paus moet leren van de fouten van de RK, maar dat doet ie helaas niet.
pi_70417275
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 04:52 schreef Outpost76 het volgende:
ik gaat naar bed. Heb geen zin om te wachten tot TS eens zin heeft om serieus te gaan reageren.
[..]

Dat is echt wel eerder hoor.
Dat zou ook kunnen. De opkomende Aziatische landen hebben trouwens minder last van de huidige recessie van Europa en de VS. Dat komt enerzijds omdat die landen reserves hebben opgebouwd en anderzijds doordat die landen gewend zijn om (grote) economische schokken te incasseren.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 04:55:19 #183
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70417276
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 04:53 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Tja, ja de Paus zit daar inderdaad fout. De Paus moet leren van de fouten van de RK, maar dat doet ie helaas niet.
En alle schaapjes er maar achter aan lopen. Denkende dat hij wel weet wat god bedoeld.

Maar goed t was me een waar genoegen ik gaat echt lekker slapen nu. om 9u gaat mn wekker weer.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 04:58:02 #184
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70417282
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 04:55 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat zou ook kunnen. De opkomende Aziatische landen hebben trouwens minder last van de huidige recessie van Europa en de VS. Dat komt enerzijds omdat die landen reserves hebben opgebouwd en anderzijds doordat die landen gewend zijn om (grote) economische schokken te incasseren.
Als er weer een mega aardbeving is in Japan voelt de rest van de wereld dat ook want dan moeten ze die investeringen ineens weer terug hebben om op te bouwen.

En omdat ze daar niet zo als in America zo lomp aan t lenen zijn. Eerst geld verdienen en dan pas die auto (oid) kopen.

Nu ben ik al voor de 3e keer echt weg.

pi_70417283

Ik ga ook slapen. Heel leuke discussie was het
Misschien tot morgen

Enne TS misschien ben jij er morgen weer
pi_70417293
quote:

[..]

Dat is toch allemaal bijgeloof. In het Westen lopen veel mensen niet onder een ladder, is 13 een ongeluksgetal en hebben sommige hotels daarom geen 13e verdieping. Hier heb je ook bijgeloof.
[..]
[..]

Dat is de achterlijkheid van dat land ja. Net zoals Nederlanders vroeger poep uit het raam gooien op straat.
[..]
[..]

[..]

Als jij de stelling verdedigt dat het blanke ras superieur is, dan moet je niet alleen naar het heden kijken, maar naar tijdsperiodes. Als je de geschiedenis induikt zie je waarom het ene land nu arm en het andere land rijk. En waarom sommige landen nooit echt rijk zijn geweest.
[..]
[..]

Ik voel me totaal niet op mijn pikkie getrapt. Europa heeft nu de macht ja, op economisch gebied. Maar dat gaat in de toekomst veranderen, en dat heb ik je al uitgelegd a.d.v. opkomende economische grootmachten elders moet de wereld. En Europa is op militair gebied trouwens inferieur dan China en India bijv. Die 2 landen hebben een atoombom en die kunnen ze zo slingeren op Europa als Europa een te grote mond heeft. En poef, dan zijn wij dood of leven wij de komende 100 jaar op een radioactieve vuilnisbelt. Moet je er ook eens bijnemen dat ze naar verwachting later ecnomische grootmachten zijn. Dan kan jij leuk komen brallen met je blanke ras is superieur.

China kan trouwens in 2050 al Europa voorbijstreven op ecnomisch gebied. Had je daar wel eens aan gedacht?
Dacht je nou echt dat Europa geen kernbommen heeft? En grote broer VS. Als China en India ballen hadden was Europa al lang weggeveegd, ze durven het risico niet aan, want dan weten ze dat ze zelf weggeveegd worden. Kim Jong Il zal de eerste worden.

Ben het met je eens dat het wat flauw is om steeds over die achterlijke huwelijken van dat even achterlijke gangesland te hebben (hoeveel lijken liggen daar in die dooienpoel?). Je vergelijk met die ladder en vrijdag de 13e, wat inmiddels dankzij onze civilisatie puur folklore is zal ik -ondanks het goede argument- niet meer noemen, maar terug naar de oorsprong..

Ik wil even resumeren als ik dat mag..

- Europa is al (zelfs volgens jouw eigen telling) 5 eeuwen lang het baasje (daarvoor met de Grieken en Romeinen ook, maar dat laat ik vooralsnog hierbij)
- Europa is de goeie gever van al die prutlanden, zowel in azie als in afrika als in zuid-amerika (die er jaar in jaar uit een potje van maken)
- Europa is bijvoorbeeld ook jouw host (ga terug naar je oorsprong als het je niet bevalt hier)
- Europa ligt eeuwen voor op de ontwikkeling tov de periferie (India, Middeleeuwseoosten, zuidamericano periferie)
- Het blanke ras ligt enorm voor.

Nogmaals wil ik benadrukken dat ik me alles behalve superieur voel OMDAT ik een white boy ben (tis mijn verdienste allesbehalve), maar stel ik wel vast dat overal op de wereld de bleekscheten het voor het zeggen hebben. Ik bedoelde dit topic dan ook als een soort open discussie. Zo jammer dat een stel allochtonen zich dan weer aangevallen voelt. Zo jammer, zo stigmatiserend voor andere allochtonen. Shame on you! En nou ff ontopic discussieren aub. Ik wil niemand beledigen, maar bepaalde groepen voelen zich zo snel aangevallen, dan vraag ik mij af -en ik bedoel dit bloedserieus- pas je wel in dit ultrageciviliseerde land?
pi_70417298
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 04:58 schreef Zienswijze het volgende:

Ik ga ook slapen. Heel leuke discussie was het
Misschien tot morgen

Enne TS misschien ben jij er morgen weer
Discussie op het vlijmscherpst van de snede, daar hou ik van! Respect voor jou en dat meen ik! Ik ben op vakantie, maar zal morgen zeker ff de voortgang van dit topic komen checken Trusten!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 08:55:15 #188
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_70417765
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:57 schreef popolon het volgende:
Als ik kijk naar 'athletische' sporten leggen de blankjes het toch vaak af.

Of is dat een categorie dat niet telt?
Als je kijkt naar snelheid, kracht en techniek, legt de mens in het algemeen het af tegen andere soorten... Dus dat lijkt me niet tellen.
censuur :O
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:42:28 #189
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_70418130
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 05:06 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

blaa

olklore is zal ik -ondanks het goede argument- niet meer noemen, maar terug naar de oorsprong..

Ik wil even resumeren als ik dat mag..

- Europa is al (zelfs volgens jouw eigen telling) 5 eeuwen lang het baasje (daarvoor met de Grieken en Romeinen ook, maar dat laat ik vooralsnog hierbij)
- Europa is de goeie gever van al die prutlanden, zowel in azie als in afrika als in zuid-amerika (die er jaar in jaar uit een potje van maken)
- Europa is bijvoorbeeld ook jouw host (ga terug naar je oorsprong als het je niet bevalt hier)
- Europa ligt eeuwen voor op de ontwikkeling tov de periferie (India, Middeleeuwseoosten, zuidamericano periferie)
- Het blanke ras ligt enorm voor.

blaa

Het blanke ras? Definieer eens even? Want als je een Duitser, een Rus en een Fransman naast elkaar zet dan zijn de verschillen bijzonder opvallend. Zelfde ras andere tak, of toch compleet anders?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_70418225
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 01:40 schreef cerror het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat zo.
Zuid afrikaanse blanken zitten al 150 jaar daar maar het is nog steeds een zooitje.
Ja hoor Zuid-Afrika is het rijkste land van Afrika.
Never into somethin'
pi_70418720
quote:

[..]

[..]
[..]

Dat is de achterlijkheid van dat land ja. Net zoals Nederlanders vroeger poep uit het raam gooiden op straat.
[..]
[..]

[..]

[..]
[..]

Europa heeft nu de macht ja, op economisch gebied. Maar dat gaat in de toekomst veranderen, en dat heb ik je al uitgelegd a.d.v. opkomende economische grootmachten elders moet de wereld. En Europa is op militair gebied trouwens nu al inferieur aan China en India. Die 2 landen hebben een atoombom en die kunnen ze zo slingeren op Europa als Europa een te grote mond heeft. En poef, dan zijn wij dood of leven wij de komende 100 jaar op een radioactieve vuilnisbelt. Moet je er ook eens bijnemen dat ze naar verwachting later ecnomische grootmachten zijn en dus echt niet naar Europa gaan luisteren als Europa weer eens wat te mekkeren heeft. En dan kan jij leuk komen brallen met je blanke ras is superieur.

Oja, en denk maar niet dat de VS alles uit de kast zal halen om Europa te helpen. De VS loopt nu al te slijmen bij China om handelscontracten en loopt nu al nucleaire deals met India te maken.
Wat ben jij goed in ongefundeerde onzin typen zeg.
Heb je toevallig een kleurtje?
pi_70418974
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:39 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Wat ben jij goed in ongefundeerde onzin typen zeg.
Heb je toevallig een kleurtje?
Ja tis schrijnend, net nog het topic doorgelezen. I whoop aars als ik zo vrij mag zijn dit van mezelf te zeggen
Zienswijze kun je nog een discussie mee voeren. Het op zijn pikkie getrapte figuur eindigend op 76 is van het niveau moslim wat zegt: ja maar Volkert van der G was toch hollander?
pi_70419024
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:42 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Het blanke ras? Definieer eens even? Want als je een Duitser, een Rus en een Fransman naast elkaar zet dan zijn de verschillen bijzonder opvallend. Zelfde ras andere tak, of toch compleet anders?
Klopt zo zijn westafrikanen (afro-amerikanen, liberianen, ivoorkustenaren (zeg ik da goe?) om de parallel te trekken) beter in sprint en oostafrikanen (kenianen, ethiopiers) beter in lange afstand lopen, maar het zijn allemaal negers. Dus idd, ondanks de verschillen behoren russen, fransen, duitsers en Nederlanders tot het blanke ras
pi_70419053
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:02 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Klopt zo zijn westafrikanen (afro-amerikanen, liberianen, ivoorkustenaren (zeg ik da goe?) om de parallel te trekken) beter in sprint en oostafrikanen (kenianen, ethiopiers) beter in lange afstand lopen, maar het zijn allemaal negers. Dus idd, ondanks de verschillen behoren russen, fransen, duitsers en Nederlanders tot het blanke ras
Kleine nuance, negers kunnen ook Nederlanders zijn btw, daar niet van. Mijn Suribroeders beschouw ik als "volbloed"Nederlanders, ze betalen daar zelfs nog met guldens Respect voor dat volk!
pi_70419088
ps hadden we het over india hier, zie dit, interessant kaartje wat mijn veronderstelling onderstreept: http://en.wikipedia.org/wiki/File:IQ_by_Country.png
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:07:11 #196
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_70419095
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:04 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Mijn Suribroeders beschouw ik als "volbloed"Nederlanders, ze betalen daar zelfs nog met guldens Respect voor dat volk!
Ik moest even glimlachen bij deze zin *denkt terug aan Paramaribo *
Half bezopen is weggegooid geld.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:16:56 #197
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_70419254
Wat een eng topic, van een enge TS met historische aannames die echt kilometers ernaast zitten.

TS, lees eens 'Guns, Germs and Steel' van Jared Diamond. Daarin staat precies beschreven, waarom Europa op dit moment de leidende factor in de wereld is. En dat is dus niet omdat 'zwarten dom zijn, getinten lui' of wat voor andere racistische BS je hier ook moge blaten.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:18:29 #198
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70419284
Hoort bij de tijdsgeest, dit soort onverbloemd racisme.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_70419691
Variatie binnen groepen is echter altijd vele malen groter dan variatie tussen groepen. TS is daar een mooi voorbeeld van.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_70419709
Mensen die rassenverschillen niet erkennen zijn niet van deze wereld en helaas ik moet het er honderd keer bijzetten (hoort bij de tijdsgeest na het enge nazisme). Ik voel me alles behalve beter dan welk ras dan ook. Ik wil hier gewoon een discussie over raciale verschillen starten en de vraag stellen waarom blank zo'n overheersende invloed heeft hedendaags op de wereld. Nogmaals ik verafschuw zaken als slavernij of mensen weigeren in een disco vanwege een kleurtje of wat dan ook. Het westerlijke geneuzel van "iedereen is gelijk" is JUIST de reden dat volkeren gestigmatiseerd worden, denk daar maar eens goed over na. Je moet zaken bespreekbaar maken, dan maak je meters. Nu gaan we achteruit in onze enge zucht iedereen maar als gelijk te bestempelen. Alle mensen als gelijk beschouwen is juist eng en onwaar, ongeacht of de vraag wie beter is gesteld wordt.

Mensen die beweren dat iedereen gelijk is hebben dezelfde enge opvatting en eigengeilheid als goede doelen schenkers die het van de daken afschreeuwen, allemaal egoisme. Ik wil een andere invalshoek op dit soort zaken, zonder mensen of groepen af te vallen. Ik wil iets aan de kaak stellen en hoop dat ik dat een beetje overbeng met respect. Ik wil niemand beledigen, maar op een enge manier je kop afdraaien en liegen dat iedereen gelijk is (wat gewoon bewezen niet is) is fout, demoniserend en misschien zelfs wel juist rascistisch..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')