Ik weet t en daar schaam ik me dan ook voor. Zeker ook voor iets wat hier de goude eeuw word genoemd.....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Tja, het christendom (en dat vooral de RK) en de islam hebben de halve wereld afgeragt en hun religie door de strot van de oorspronkelijke bewoners geduwd. Elk volk op de wereld moet haar fouten erkennen en leren van haar fouten, zodat de eerder gemaakte fouten nooit meer in de toekomst gemaakt kunnen en mogen worden.
herhalen en herhalen kom nou eens met iets waar je echt de vloer met me aan veegt. Nogmaals hoe oud ben je of durf je mij niet te beantwoorden net als je de meeste posts van me niet durft te beantwoorden omdat je geen weer woord hebt!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:33 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Nee dan laten we 2 kikkers trouwen zodat het gaat regenen![]()
[..]
Kikkerhuwelijken, geitenhuwelijken, etcetera.
[..]
Heb je het inkomensverschil tussen India en Nederland al opgezocht? Zal ik het anders doen?
[..]
Daar hebben we het toch over. Hoe ist nou? Of denk jij dat een vrouwtje in Calcutta het relevant vindt dat haar achterachterachterachterachterkleinnicht in 1329 meer verdiende dan ome jos in Nederland? Das toch totaal niet relevant wat je raaskalt? Nu zijn we veel rijker dan in die gangespauper en zo is dat en dat is allemaal door Nederlanders bewerkstelligd.
[..]
Kan zijn maar nu domineert ons kleine kouwe kikkerlandje (oe kikker) al eeuwen, maar ik had mijn OP al genuanceerd toch? Damn hoe sommigen zich altijd op hun pikkie getrapt voelen. Wat is er nou op tegen om te erkennen dat Europa al eeuwen de macht heeft? Ik wilde alleen maar de discussie starten, maar je dwingt me nu om mensen met een niet autochtone afkomst uit te lullen en mijn OP daarmee te bevestigen. Dat was niet de bedoeling hoor. Al die kleine pikkies meteen
Dat is toch allemaal bijgeloof. In het Westen lopen veel mensen niet onder een ladder, is 13 een ongeluksgetal en hebben sommige hotels daarom geen 13e verdieping. Hier heb je ook bijgeloof.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:33 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Nee dan laten we 2 kikkers trouwen zodat het gaat regenen![]()
Dat is de achterlijkheid van dat land ja. Net zoals Nederlanders vroeger poep uit het raam gooiden op straat.quote:Kikkerhuwelijken, geitenhuwelijken, etcetera.
Dat is nu ja. Maar dat wil nog niet zeggen dat het blanke ras superieur is.quote:Heb je het inkomensverschil tussen India en Nederland al opgezocht? Zal ik het anders doen?
Als jij de stelling verdedigt dat het blanke ras superieur is, dan moet je niet alleen naar het heden kijken, maar naar tijdsperiodes. Als je de geschiedenis induikt zie je waarom het ene land nu arm en het andere land rijk. En waarom sommige landen nooit echt rijk zijn geweest.quote:Daar hebben we het toch over. Hoe ist nou? Of denk jij dat een vrouwtje in Calcutta het relevant vindt dat haar achterachterachterachterachterkleinnicht in 1329 meer verdiende dan ome jos in Nederland? Das toch totaal niet relevant wat je raaskalt? Nu zijn we veel rijker dan in die gangespauper en zo is dat en dat is allemaal door Nederlanders bewerkstelligd.
Europa heeft nu de macht ja, op economisch gebied. Maar dat gaat in de toekomst veranderen, en dat heb ik je al uitgelegd a.d.v. opkomende economische grootmachten elders moet de wereld. En Europa is op militair gebied trouwens nu al inferieur aan China en India. Die 2 landen hebben een atoombom en die kunnen ze zo slingeren op Europa als Europa een te grote mond heeft. En poef, dan zijn wij dood of leven wij de komende 100 jaar op een radioactieve vuilnisbelt. Moet je er ook eens bijnemen dat ze naar verwachting later ecnomische grootmachten zijn en dus echt niet naar Europa gaan luisteren als Europa weer eens wat te mekkeren heeft. En dan kan jij leuk komen brallen met je blanke ras is superieur.quote:Kan zijn maar nu domineert ons kleine kouwe kikkerlandje (oe kikker) al eeuwen, maar ik had mijn OP al genuanceerd toch? Damn hoe sommigen zich altijd op hun pikkie getrapt voelen. Wat is er nou op tegen om te erkennen dat Europa al eeuwen de macht heeft? Ik wilde alleen maar de discussie starten, maar je dwingt me nu om mensen met een niet autochtone afkomst uit te lullen en mijn OP daarmee te bevestigen. Dat was niet de bedoeling hoor. Al die kleine pikkies meteen![]()
Dat is echt wel eerder hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:45 schreef Zienswijze het volgende:
China kan trouwens in 2050 al Europa voorbijstreven op economisch gebied. Had je daar wel eens aan gedacht?
Tja, ja de Paus zit daar inderdaad fout. De Paus moet leren van de fouten van de RK, maar dat doet ie helaas niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t en daar schaam ik me dan ook voor. Zeker ook voor iets wat hier de goude eeuw word genoemd.....Ook al kan ik er zelf niets aan doen aangezien ik in dit leven niet terug in de tijd kan en al kon ik t wel ik zou worden opgeknoopt wegens afvalligheid. Dat soort mensen konden ze toen niet hebben want dan was de kerk hun macht kwijt en dat mag natuurlijk niet. Kijk hoe die fokking wereld verbeteraar er bij zit in dat paleis van m zeg.
![]()
Dat moet dan de weg naar verlichting zijn??? Yeah right dream on!
Dat zou ook kunnen. De opkomende Aziatische landen hebben trouwens minder last van de huidige recessie van Europa en de VS. Dat komt enerzijds omdat die landen reserves hebben opgebouwd en anderzijds doordat die landen gewend zijn om (grote) economische schokken te incasseren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:52 schreef Outpost76 het volgende:
ik gaat naar bed. Heb geen zin om te wachten tot TS eens zin heeft om serieus te gaan reageren.
[..]
Dat is echt wel eerder hoor.
En alle schaapjes er maar achter aan lopen. Denkende dat hij wel weet wat god bedoeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Tja, ja de Paus zit daar inderdaad fout. De Paus moet leren van de fouten van de RK, maar dat doet ie helaas niet.
Als er weer een mega aardbeving is in Japan voelt de rest van de wereld dat ook want dan moeten ze die investeringen ineens weer terug hebben om op te bouwen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. De opkomende Aziatische landen hebben trouwens minder last van de huidige recessie van Europa en de VS. Dat komt enerzijds omdat die landen reserves hebben opgebouwd en anderzijds doordat die landen gewend zijn om (grote) economische schokken te incasseren.
Dacht je nou echt dat Europa geen kernbommen heeft? En grote broer VS. Als China en India ballen hadden was Europa al lang weggeveegd, ze durven het risico niet aan, want dan weten ze dat ze zelf weggeveegd worden. Kim Jong Il zal de eerste worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal bijgeloof. In het Westen lopen veel mensen niet onder een ladder, is 13 een ongeluksgetal en hebben sommige hotels daarom geen 13e verdieping. Hier heb je ook bijgeloof.
[..]
[..]
Dat is de achterlijkheid van dat land ja. Net zoals Nederlanders vroeger poep uit het raam gooien op straat.
[..]
[..]
Dat is nu ja. Maar dat wil nog niet zeggen dat het blanke ras superieur is.
[..]
Als jij de stelling verdedigt dat het blanke ras superieur is, dan moet je niet alleen naar het heden kijken, maar naar tijdsperiodes. Als je de geschiedenis induikt zie je waarom het ene land nu arm en het andere land rijk. En waarom sommige landen nooit echt rijk zijn geweest.
[..]
[..]
Ik voel me totaal niet op mijn pikkie getrapt. Europa heeft nu de macht ja, op economisch gebied. Maar dat gaat in de toekomst veranderen, en dat heb ik je al uitgelegd a.d.v. opkomende economische grootmachten elders moet de wereld. En Europa is op militair gebied trouwens inferieur dan China en India bijv. Die 2 landen hebben een atoombom en die kunnen ze zo slingeren op Europa als Europa een te grote mond heeft. En poef, dan zijn wij dood of leven wij de komende 100 jaar op een radioactieve vuilnisbelt. Moet je er ook eens bijnemen dat ze naar verwachting later ecnomische grootmachten zijn. Dan kan jij leuk komen brallen met je blanke ras is superieur.
China kan trouwens in 2050 al Europa voorbijstreven op ecnomisch gebied. Had je daar wel eens aan gedacht?
Discussie op het vlijmscherpst van de snede, daar hou ik van! Respect voor jou en dat meen ik! Ik ben op vakantie, maar zal morgen zeker ff de voortgang van dit topic komen checkenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:58 schreef Zienswijze het volgende:![]()
Ik ga ook slapen. Heel leuke discussie was het![]()
Misschien tot morgen![]()
Enne TS misschien ben jij er morgen weer
Als je kijkt naar snelheid, kracht en techniek, legt de mens in het algemeen het af tegen andere soorten... Dus dat lijkt me niet tellen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:57 schreef popolon het volgende:
Als ik kijk naar 'athletische' sporten leggen de blankjes het toch vaak af.
Of is dat een categorie dat niet telt?
Het blanke ras? Definieer eens even? Want als je een Duitser, een Rus en een Fransman naast elkaar zet dan zijn de verschillen bijzonder opvallend. Zelfde ras andere tak, of toch compleet anders?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 05:06 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
blaa
olklore is zal ik -ondanks het goede argument- niet meer noemen, maar terug naar de oorsprong..
Ik wil even resumeren als ik dat mag..
- Europa is al (zelfs volgens jouw eigen telling) 5 eeuwen lang het baasje (daarvoor met de Grieken en Romeinen ook, maar dat laat ik vooralsnog hierbij)
- Europa is de goeie gever van al die prutlanden, zowel in azie als in afrika als in zuid-amerika (die er jaar in jaar uit een potje van maken)
- Europa is bijvoorbeeld ook jouw host (ga terug naar je oorsprong als het je niet bevalt hier)
- Europa ligt eeuwen voor op de ontwikkeling tov de periferie (India, Middeleeuwseoosten, zuidamericano periferie)
- Het blanke ras ligt enorm voor.
blaa
Ja hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat zo.
Zuid afrikaanse blanken zitten al 150 jaar daar maar het is nog steeds een zooitje.
Wat ben jij goed in ongefundeerde onzin typen zeg.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal bijgeloof. In het Westen lopen veel mensen niet onder een ladder, is 13 een ongeluksgetal en hebben sommige hotels daarom geen 13e verdieping. Hier heb je ook bijgeloof.
[..]
[..]
Dat is de achterlijkheid van dat land ja. Net zoals Nederlanders vroeger poep uit het raam gooiden op straat.
[..]
[..]
Dat is nu ja. Maar dat wil nog niet zeggen dat het blanke ras superieur is.
[..]
Als jij de stelling verdedigt dat het blanke ras superieur is, dan moet je niet alleen naar het heden kijken, maar naar tijdsperiodes. Als je de geschiedenis induikt zie je waarom het ene land nu arm en het andere land rijk. En waarom sommige landen nooit echt rijk zijn geweest.
[..]
[..]
Europa heeft nu de macht ja, op economisch gebied. Maar dat gaat in de toekomst veranderen, en dat heb ik je al uitgelegd a.d.v. opkomende economische grootmachten elders moet de wereld. En Europa is op militair gebied trouwens nu al inferieur aan China en India. Die 2 landen hebben een atoombom en die kunnen ze zo slingeren op Europa als Europa een te grote mond heeft. En poef, dan zijn wij dood of leven wij de komende 100 jaar op een radioactieve vuilnisbelt. Moet je er ook eens bijnemen dat ze naar verwachting later ecnomische grootmachten zijn en dus echt niet naar Europa gaan luisteren als Europa weer eens wat te mekkeren heeft. En dan kan jij leuk komen brallen met je blanke ras is superieur.
China kan trouwens in 2050 al Europa voorbijstreven op economisch gebied. Had je daar wel eens aan gedacht?
Oja, en denk maar niet dat de VS alles uit de kast zal halen om Europa te helpen. De VS loopt nu al te slijmen bij China om handelscontracten en loopt nu al nucleaire deals met India te maken.
Ja tis schrijnend, net nog het topic doorgelezen. I whoop aars als ik zo vrij mag zijn dit van mezelf te zeggenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:39 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Wat ben jij goed in ongefundeerde onzin typen zeg.
Heb je toevallig een kleurtje?
Klopt zo zijn westafrikanen (afro-amerikanen, liberianen, ivoorkustenaren (zeg ik da goe?) om de parallel te trekken) beter in sprint en oostafrikanen (kenianen, ethiopiers) beter in lange afstand lopen, maar het zijn allemaal negers. Dus idd, ondanks de verschillen behoren russen, fransen, duitsers en Nederlanders tot het blanke rasquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:42 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het blanke ras? Definieer eens even? Want als je een Duitser, een Rus en een Fransman naast elkaar zet dan zijn de verschillen bijzonder opvallend. Zelfde ras andere tak, of toch compleet anders?
Kleine nuance, negers kunnen ook Nederlanders zijn btw, daar niet van. Mijn Suribroeders beschouw ik als "volbloed"Nederlanders, ze betalen daar zelfs nog met guldensquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:02 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Klopt zo zijn westafrikanen (afro-amerikanen, liberianen, ivoorkustenaren (zeg ik da goe?) om de parallel te trekken) beter in sprint en oostafrikanen (kenianen, ethiopiers) beter in lange afstand lopen, maar het zijn allemaal negers. Dus idd, ondanks de verschillen behoren russen, fransen, duitsers en Nederlanders tot het blanke ras
Ik moest even glimlachen bij deze zinquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:04 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Mijn Suribroeders beschouw ik als "volbloed"Nederlanders, ze betalen daar zelfs nog met guldensRespect voor dat volk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |