En dat is de mijne.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:55 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Dan kun je het niet anders dan met me eens zijn dat er 99 in ieder geval niet waar zijn! Toch? Er is toch maar 1 waarheid?
Die monniken in Europa zijn niet meer. In Europa civiliseren we verder en komen we tot de conclusie dat religie een kleinmakertje is. Aan alle kanten stroomt de wetenschap de onzin (religie) voorbij. In ons werelddeel kan dat verteld worden in tegenstelling tot alle andere (ja ook VS) werelddelen. Weer een bewijs tot verre voorsprong op de ontwikkeling van een bepaalde groepering.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:44 schreef Asgard het volgende:
[..]
Man, maak je toch eens niet belachelijk.
Paar eeuwen geleden waren het ook monniken in Europa die boeken schreven en nee die gingen niet allemaal over religie.
Religie vroeger was iets anders dan religie nu. Nu zie je dat traditie voor religie word aangezien. Maar tuurlijk, maak mij vooral voor dom uit en doe debiele aannames (dat ik gelovig ben) en lees je vooral niet in.
Nee, dat is em nou juist. De meeste Westerlingen weten meestal alleen wat af van het christendom en misschien de islam en het jodendom. En de meeste mensen denken dat alle religies hetzelfde zijn en hetzelfde aspect hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:55 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Dan kun je het niet anders dan met me eens zijn dat er 99 in ieder geval niet waar zijn! Toch? Er is toch maar 1 waarheid?
Sorry doelde niet op jou maar op de TS. Ik had t wat genuanceerder moeten posten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:56 schreef Asgard het volgende:
[..]
Zit eens niet zo te janken. Ik PM trouwens met niemand.
Ik heb geen reactie op jouw posts, ben het grotendeels wel eens met je. Moet ik dan elke post van je quoten en er een "![]()
" onder zetten?
![]()
hoe ver terug naar boven?quote:Ik heb een wiki link geplaatst hierboven.
ah thx! Weer wat geleerd!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Boeken uit het hindoeisme. Net zoals de bijbel van het christendom en de koran van de islam.
Sinds wanneer heeft t geloof een remming op ontwikkeling? Jij slaat niet 1x de plank mis maar zo veel dat ik het niet eens meer bij houden kan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:59 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Die monniken in Europa zijn niet meer. In Europa civiliseren we verder en komen we tot de conclusie dat religie een kleinmakertje is. Aan alle kanten stroomt de wetenschap de onzin (religie) voorbij. In ons werelddeel kan dat verteld worden in tegenstelling tot alle andere (ja ook VS) werelddelen. Weer een bewijs tot verre voorsprong op de ontwikkeling van een bepaalde groepering.
Wat kun je er tegenin brengen dat van al die duizenden religies er hooguit 1 waar kan zijn??? Die stelligheid van iets wat je gewoon niet kunt weten irriteert me mateloos. Ik heb om 14 uur een meeting met 2 amerikaanse mormonen in vilnius, die ga ik ff lekker onthemen met hunnie stierenschijt ik zweer het. Ik vroeg net al: wat maakt je zo zeker van jouw waarheid?" Staan ze je schaaapachtig aan te kijken. Iedere religieuze is zo overtuigd van iets wat ze never nooit kunnen weten, civlisatie gaat winnen. Het is al begonnen in het meest ontwikkelde deel van onze wereld: Europa!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat is de mijne.
Zolang iedereen zo blijft denken zoals ik in deze post (voor de gein) deed blijf je altijd oorlogen houden. Zo ook als er mensen zijn die zo denken als de TS.
Geloof is stilstand, niet logisch, nooit bewezen, vooral bewijzen tegen, een sprookje. Zolang een volk daarin blijft geloven staan ze stil. Simpel zat!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft t geloof een remming op ontwikkeling? Jij slaat niet 1x de plank mis maar zo veel dat ik het niet eens meer bij houden kan.
Klinkt geniaal imo!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:00 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, dat is em nou juist. De meeste Westerlingen weten meestal alleen wat af van het christendom en misschien de islam en het jodendom. En de meeste mensen denken dat alle religies hetzelfde zijn en hetzelfde aspect hebben.
Maar religies onderling verschillen erg van elkaar. De dharma religies (= hindoeisme, boeddhisme, janisme etc.) bijvoorbeeld hebben het aspect dat elke religie gelijkwaardig is. Er zijn verschillende wegen (=verschillende religies) naar god / verlichting / zelfrealisatie / zelfbewustzijn. Daarom leggen de dharma religies geen claim of monopolie op de waarheid. Zij zeggen dus dat er niet 1 waarheid omtrent religie is.
Vandaar dat het blanke ras zo ver is gekomen met hun geloven erbij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:07 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Geloof is stilstand, niet logisch, nooit bewezen, vooral bewijzen tegen, een sprookje. Zolang een volk daarin blijft geloven staan ze stil. Simpel zat!
Ik kom er ff tussendoor, maar ik heb je in mn andere post al uitgelegd dat niet elke religie de monopolie op de waarheid claimt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:05 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Wat kun je er tegenin brengen dat van al die duizenden religies er hooguit 1 waar kan zijn??? Die stelligheid van iets wat je gewoon niet kunt weten irriteert me mateloos. Ik heb om 14 uur een meeting met 2 amerikaanse mormonen in vilnius, die ga ik ff lekker onthemen met hunnie stierenschijt ik zweer het. Ik vroeg net al: wat maakt je zo zeker van jouw waarheid?" Staan ze je schaaapachtig aan te kijken. Iedere religieuze is zo overtuigd van iets wat ze never nooit kunnen weten, civlisatie gaat winnen. Het is al begonnen in het meest ontwikkelde deel van onze wereld: Europa!
Hoe weet je zoiets nou? In Iran zeggen ze iets heel anders. In Zeeland ook en ook op Corsica en allemaal geloven ze keihard dat zij gelijk hebben, maar hoe kan je zoiets weten? Leg mij dat nou eens uit, waarom ben je daar zo zeker van?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:00 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, dat is em nou juist. De meeste Westerlingen weten meestal alleen wat af van het christendom en misschien de islam en het jodendom. En de meeste mensen denken dat alle religies hetzelfde zijn en hetzelfde aspect hebben.
Maar religies onderling verschillen erg van elkaar. De dharma religies (= hindoeisme, boeddhisme, janisme etc.) bijvoorbeeld hebben het aspect dat elke religie gelijkwaardig is. Er zijn verschillende wegen (=verschillende religies) naar god / verlichting / zelfrealisatie / zelfbewustzijn. Daarom leggen de dharma religies geen claim of monopolie op de waarheid. Zij zeggen dus dat er niet 1 waarheid omtrent religie is.
LEES eens niet selectief! LEES mijn hele post voordat je antwoord.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:59 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Die monniken in Europa zijn niet meer. In Europa civiliseren we verder en komen we tot de conclusie dat religie een kleinmakertje is. Aan alle kanten stroomt de wetenschap de onzin (religie) voorbij. In ons werelddeel kan dat verteld worden in tegenstelling tot alle andere (ja ook VS) werelddelen. Weer een bewijs tot verre voorsprong op de ontwikkeling van een bepaalde groepering.
En wat nou als geen van die religies waar is? Of 1 of andere religie uit afrika waarheid blijkt? Pleeg jij dan zelfmaard oid?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:05 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Wat kun je er tegenin brengen dat van al die duizenden religies er hooguit 1 waar kan zijn??? Die stelligheid van iets wat je gewoon niet kunt weten irriteert me mateloos. Ik heb om 14 uur een meeting met 2 amerikaanse mormonen in vilnius, die ga ik ff lekker onthemen met hunnie stierenschijt ik zweer het. Ik vroeg net al: wat maakt je zo zeker van jouw waarheid?" Staan ze je schaaapachtig aan te kijken. Iedere religieuze is zo overtuigd van iets wat ze never nooit kunnen weten, civlisatie gaat winnen. Het is al begonnen in het meest ontwikkelde deel van onze wereld: Europa!
Het blanke ras heeft juist een voorsprong genomen door atheisme toe te staan. Man, met alle respect, maar jij bent mijn slechtste tegenstander die ik in dit topic ben tegengekomen. Bewezen door je korte quotes, slechte argumentaties en vele smiliegebruik (zegt veel dat je dat nodig hebt). Voedt me nog ff, veeg ik nog een keer de vloer met je aanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vandaar dat het blanke ras zo ver is gekomen met hun geloven erbij.Man je spreekt jezelf tegen
![]()
En die landen hangen welke religie aan? Juist ja de islam cq. het christendom. De abrahamtische religies hanteren de monopolie op de waarheid. De dharma religies hanteren geen claim op de waarheid. En de dharma religies worden nauwelijks in het westen beleden, maar wel in Aziatische landen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:09 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Hoe weet je zoiets nou? In Iran zeggen ze iets heel anders. In Zeeland ook en ook op Corsica en allemaal geloven ze keihard dat zij gelijk hebben, maar hoe kan je zoiets weten? Leg mij dat nou eens uit, waarom ben je daar zo zeker van?
Je hebt gelijk, we dwalen af.. toch wil ik nog ff zeggen.. gast waar heb je het over? Je loopt alleen maar te kwatsen, echt niet normaal. Wetenschappelijk is al bewezen bijvoorbeeld dat bidden je grootste tijdsverspilling ooit is. Is eens een keer met kankerpatienten bewezen. Wie gelooft ook in zulks onzin, hoe kun je bovenstaande tekst spuien en in dezelfde tekst zeggen dat je niet gelooft? Gast kom op!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:10 schreef Asgard het volgende:
[..]
LEES eens niet selectief! LEES mijn hele post voordat je antwoord.
En weer doe je aannames die op lucht zijn gebaseerd. Als je met beperkte kennis van religie en filosofie je kaders gaat vormen ga je idd denken dat religie en wetenschap niet met elkaar samen kunnen. Maar als je niet zo bekrompen naar de wereld kijkt en je durft te verdiepen in andere richtingen ga je zien dat het wel degelijk kan. Het Hindoeïsme bijv. stelt geen grenzen, het moedigt je aan om zelf je hoofd te gebruiken en te bedenken wat waar is, om zelf uit te zoeken hoe alles werkt of is.
Dat de meeste mensen er NU een potje van maken, idd! Maar zoals ik al zei, in de meeste gebieden zijn de lessen uit het geloof verwaterd en is men in tradities gaan geloven.
Nogmaals, ik ben zelf niet gelovig.
Maar dit is geen WFL dus over religie gaan we het maar niet hebben.
hahahahahahahahahaha veeg jij met mij de vloer aan? hahahahahahahahahahaha wanneer is dat gebeurd dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:13 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Het blanke ras heeft juist een voorsprong genomen door atheisme toe te staan. Man, met alle respect, maar jij bent mijn slechtste tegenstander die ik in dit topic ben tegengekomen. Bewezen door je korte quotes, slechte argumentaties en vele smiliegebruik (zegt veel dat je dat nodig hebt). Voedt me nog ff, veeg ik nog een keer de vloer met je aan<---- smiliealert
Weet jij wel wat van de geschiedenis van Azie? India is iets van 7 a 8 eeuwen gekoloniseerd en geplunderd geweest. En dan niet ff 5 jaar door de nazi's overgelopen, maar 7 a 8 eeuwen geplunderd door eerst moslimvolkeren en daarna de Engelsen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:54 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Zoek jij of ik het verschil op van het gemiddelde inkomen van de Nederlander of van de Indier? Hoeveel meer denk je dat de Nederlander verdient? Ik schat het 18 dubbele. Jij?
En die onafhankelijkheid.. schei uit man. Trouwen met kikkers.. echt hoe kan je zulks achterlijkheid verdedigen? Serieus man, stap eens in de realiteit.
Maar daar gaat het niet over, tuurlijk is India een sterke (opkomende) economie. In een land van een miljard, leven veel slimme mensen, meer dan in NL, zeker, dat mag ook wel denk he? Mijn punt is een land met 1 miljard Nederlanders was ver en veruit het machtigste land ter wereld geweest itt India nu is. Kom je weer bij mijn oorspronkelijke stelling, Blanken maken er meer van op economisch gebied relatief gezien (in vergelijking met Afrika ook absoluut gezien, maar in vergelijking met Azie relatief gezien zeker ook).
En IK voel me zeker niet superieur, ben maar een losertje die om 4 uur snacht in litouwen loop te Fokken, maar mijn landgenoten maken er echt niet zo'n potje van als de kikkertrouwers. Nogmaals zullen we de gemiddelde inkomsten gaan vergelijken?
En die allemaal gebaseerd op menselijke behoeftes, omdat mensen dat ooit zo verzonnen hebben. Leer eens voor jezelf denken, er is geen god en als ie er is moet ie kapot! Dat mensen anno 2009 nog zo massaal in sprookjes geloven (ook in het slimme Westen) is schrijnend. Ik schaam me er kapot voor. Heb ook geen enkel respect ervoor, net zo min als ik respect heb voor elfen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik zei al: er zijn 100en verschillende soorten religies op aarde (geweest).
Jammer dat er nog zulke bekrompen mensen bestaan op de wereld. Je bent echt niet goed en moet je maar eens laten na kijken. Zou ik trouwens eens mogen weten hou oud je bent? (ik ben 32) Je komt zo kinderachtig over en hebt van zulke kinnerlijke voor oordelen in je donder dat ik me af vraag of je niet al lang op bed had moeten liggen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:22 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
En die allemaal gebaseerd op menselijke behoeftes, omdat mensen dat ooit zo verzonnen hebben. Leer eens voor jezelf denken, er is geen god en als ie er is moet ie kapot! Dat mensen anno 2009 nog zo massaal in sprookjes geloven (ook in het slimme Westen) is schrijnend. Ik schaam me er kapot voor. Heb ook geen enkel respect ervoor, net zo min als ik respect heb voor elfen.
Tja, het christendom (en dat vooral de RK) en de islam hebben de halve wereld afgeragt en hun religie door de strot van de oorspronkelijke bewoners geduwd. Elk volk op de wereld moet haar fouten erkennen en leren van haar fouten, zodat de eerder gemaakte fouten nooit meer in de toekomst gemaakt kunnen en mogen worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klinkt geniaal imo!![]()
Het feit dat er maar (RK even als voorbeeld) 1 iemand is die in contact staat met god en dus het hoogste wezen is op aarde en dat die persoon dan niet eens door god word verkozen maar door mensen zelf gaat er bij mij echt niet in. Zeker niet hoe die RK kerk zich heeft gedragen vroegah. Aflaten verkopen aan de arme mens omdat ze anders met die zonden de hemel niet in zouden kunnen komen.Geniale geld klopperij maar kom op zeg. En nog nooit enige vorm van excuus vanuit de kerk voor de genocide die ooit gepleegd zijn in naam van dat geloof. (met name in de 80 jarige oorlog tijd) Terwijl een land geacht wordt een excuus te maken naar de na bestaande van een genocide. Wat een werelds ras is dat zeg dat blanke ras
omfg ik schaam me steeds meer voor mn eigen kleur.
Nee dan laten we 2 kikkers trouwen zodat het gaat regenenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Weet jij wel wat van de geschiedenis van Azie? India is iets van 7 a 8 eeuwen gekoloniseerd geweest. En dan niet ff 5 jaar door de nazi's overgelopen, maar 7 a 8 eeuwen geplunderd door eerst moslimvolkeren en daarna de Engelsen.
Als een land eerst is geplunderd en dan haar onafhankelijkheid krijgt, denk jij dan dat meteen plots ka boem alles op rozen en manenschijn verloopt?
Kikkerhuwelijken, geitenhuwelijken, etcetera.quote:Dat duurt jaren, dat heeft processen nodig.
quote:Hoe kom je erbij dat blanken het economisch gezien beter doen dan bepaalde Aziatische landen?
Daar hebben we het toch over. Hoe ist nou? Of denk jij dat een vrouwtje in Calcutta het relevant vindt dat haar achterachterachterachterachterkleinnicht in 1329 meer verdiende dan ome jos in Nederland? Das toch totaal niet relevant wat je raaskalt? Nu zijn we veel rijker dan in die gangespauper en zo is dat en dat is allemaal door Nederlanders bewerkstelligd.quote:Pas sinds de laatste 500 jaar hebben Nederlanders hen ingehaald en liggen nu voor op hen.
Kan zijn maar nu domineert ons kleine kouwe kikkerlandje (oe kikker) al eeuwen, maar ik had mijn OP al genuanceerd toch? Damn hoe sommigen zich altijd op hun pikkie getrapt voelen. Wat is er nou op tegen om te erkennen dat Europa al eeuwen de macht heeft? Ik wilde alleen maar de discussie starten, maar je dwingt me nu om mensen met een niet autochtone afkomst uit te lullen en mijn OP daarmee te bevestigen. Dat was niet de bedoeling hoor. Al die kleine pikkies meteenquote:Als ik ff ga tellen dan hebben die 2 aziatische landen 1600 jaar lang economisch gedomineerd over blanken. En de blanken 400 a 500 jaar. 1600 is nog altijd een hoger cijfer dan 400 of 500 hoor..
Jij baseert je alleen maar op de abrahamitische godsdiensten. Er zijn veel meer godsdiensten en religies op aarde.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:22 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
En die allemaal gebaseerd op menselijke behoeftes, omdat mensen dat ooit zo verzonnen hebben. Leer eens voor jezelf denken, er is geen god en als ie er is moet ie kapot! Dat mensen anno 2009 nog zo massaal in sprookjes geloven (ook in het slimme Westen) is schrijnend. Ik schaam me er kapot voor. Heb ook geen enkel respect ervoor, net zo min als ik respect heb voor elfen.
Ik weet t en daar schaam ik me dan ook voor. Zeker ook voor iets wat hier de goude eeuw word genoemd.....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Tja, het christendom (en dat vooral de RK) en de islam hebben de halve wereld afgeragt en hun religie door de strot van de oorspronkelijke bewoners geduwd. Elk volk op de wereld moet haar fouten erkennen en leren van haar fouten, zodat de eerder gemaakte fouten nooit meer in de toekomst gemaakt kunnen en mogen worden.
herhalen en herhalen kom nou eens met iets waar je echt de vloer met me aan veegt. Nogmaals hoe oud ben je of durf je mij niet te beantwoorden net als je de meeste posts van me niet durft te beantwoorden omdat je geen weer woord hebt!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:33 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Nee dan laten we 2 kikkers trouwen zodat het gaat regenen![]()
[..]
Kikkerhuwelijken, geitenhuwelijken, etcetera.
[..]
Heb je het inkomensverschil tussen India en Nederland al opgezocht? Zal ik het anders doen?
[..]
Daar hebben we het toch over. Hoe ist nou? Of denk jij dat een vrouwtje in Calcutta het relevant vindt dat haar achterachterachterachterachterkleinnicht in 1329 meer verdiende dan ome jos in Nederland? Das toch totaal niet relevant wat je raaskalt? Nu zijn we veel rijker dan in die gangespauper en zo is dat en dat is allemaal door Nederlanders bewerkstelligd.
[..]
Kan zijn maar nu domineert ons kleine kouwe kikkerlandje (oe kikker) al eeuwen, maar ik had mijn OP al genuanceerd toch? Damn hoe sommigen zich altijd op hun pikkie getrapt voelen. Wat is er nou op tegen om te erkennen dat Europa al eeuwen de macht heeft? Ik wilde alleen maar de discussie starten, maar je dwingt me nu om mensen met een niet autochtone afkomst uit te lullen en mijn OP daarmee te bevestigen. Dat was niet de bedoeling hoor. Al die kleine pikkies meteen
Dat is toch allemaal bijgeloof. In het Westen lopen veel mensen niet onder een ladder, is 13 een ongeluksgetal en hebben sommige hotels daarom geen 13e verdieping. Hier heb je ook bijgeloof.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:33 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Nee dan laten we 2 kikkers trouwen zodat het gaat regenen![]()
Dat is de achterlijkheid van dat land ja. Net zoals Nederlanders vroeger poep uit het raam gooiden op straat.quote:Kikkerhuwelijken, geitenhuwelijken, etcetera.
Dat is nu ja. Maar dat wil nog niet zeggen dat het blanke ras superieur is.quote:Heb je het inkomensverschil tussen India en Nederland al opgezocht? Zal ik het anders doen?
Als jij de stelling verdedigt dat het blanke ras superieur is, dan moet je niet alleen naar het heden kijken, maar naar tijdsperiodes. Als je de geschiedenis induikt zie je waarom het ene land nu arm en het andere land rijk. En waarom sommige landen nooit echt rijk zijn geweest.quote:Daar hebben we het toch over. Hoe ist nou? Of denk jij dat een vrouwtje in Calcutta het relevant vindt dat haar achterachterachterachterachterkleinnicht in 1329 meer verdiende dan ome jos in Nederland? Das toch totaal niet relevant wat je raaskalt? Nu zijn we veel rijker dan in die gangespauper en zo is dat en dat is allemaal door Nederlanders bewerkstelligd.
Europa heeft nu de macht ja, op economisch gebied. Maar dat gaat in de toekomst veranderen, en dat heb ik je al uitgelegd a.d.v. opkomende economische grootmachten elders moet de wereld. En Europa is op militair gebied trouwens nu al inferieur aan China en India. Die 2 landen hebben een atoombom en die kunnen ze zo slingeren op Europa als Europa een te grote mond heeft. En poef, dan zijn wij dood of leven wij de komende 100 jaar op een radioactieve vuilnisbelt. Moet je er ook eens bijnemen dat ze naar verwachting later ecnomische grootmachten zijn en dus echt niet naar Europa gaan luisteren als Europa weer eens wat te mekkeren heeft. En dan kan jij leuk komen brallen met je blanke ras is superieur.quote:Kan zijn maar nu domineert ons kleine kouwe kikkerlandje (oe kikker) al eeuwen, maar ik had mijn OP al genuanceerd toch? Damn hoe sommigen zich altijd op hun pikkie getrapt voelen. Wat is er nou op tegen om te erkennen dat Europa al eeuwen de macht heeft? Ik wilde alleen maar de discussie starten, maar je dwingt me nu om mensen met een niet autochtone afkomst uit te lullen en mijn OP daarmee te bevestigen. Dat was niet de bedoeling hoor. Al die kleine pikkies meteen![]()
Dat is echt wel eerder hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:45 schreef Zienswijze het volgende:
China kan trouwens in 2050 al Europa voorbijstreven op economisch gebied. Had je daar wel eens aan gedacht?
Tja, ja de Paus zit daar inderdaad fout. De Paus moet leren van de fouten van de RK, maar dat doet ie helaas niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t en daar schaam ik me dan ook voor. Zeker ook voor iets wat hier de goude eeuw word genoemd.....Ook al kan ik er zelf niets aan doen aangezien ik in dit leven niet terug in de tijd kan en al kon ik t wel ik zou worden opgeknoopt wegens afvalligheid. Dat soort mensen konden ze toen niet hebben want dan was de kerk hun macht kwijt en dat mag natuurlijk niet. Kijk hoe die fokking wereld verbeteraar er bij zit in dat paleis van m zeg.
![]()
Dat moet dan de weg naar verlichting zijn??? Yeah right dream on!
Dat zou ook kunnen. De opkomende Aziatische landen hebben trouwens minder last van de huidige recessie van Europa en de VS. Dat komt enerzijds omdat die landen reserves hebben opgebouwd en anderzijds doordat die landen gewend zijn om (grote) economische schokken te incasseren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:52 schreef Outpost76 het volgende:
ik gaat naar bed. Heb geen zin om te wachten tot TS eens zin heeft om serieus te gaan reageren.
[..]
Dat is echt wel eerder hoor.
En alle schaapjes er maar achter aan lopen. Denkende dat hij wel weet wat god bedoeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Tja, ja de Paus zit daar inderdaad fout. De Paus moet leren van de fouten van de RK, maar dat doet ie helaas niet.
Als er weer een mega aardbeving is in Japan voelt de rest van de wereld dat ook want dan moeten ze die investeringen ineens weer terug hebben om op te bouwen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. De opkomende Aziatische landen hebben trouwens minder last van de huidige recessie van Europa en de VS. Dat komt enerzijds omdat die landen reserves hebben opgebouwd en anderzijds doordat die landen gewend zijn om (grote) economische schokken te incasseren.
Dacht je nou echt dat Europa geen kernbommen heeft? En grote broer VS. Als China en India ballen hadden was Europa al lang weggeveegd, ze durven het risico niet aan, want dan weten ze dat ze zelf weggeveegd worden. Kim Jong Il zal de eerste worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal bijgeloof. In het Westen lopen veel mensen niet onder een ladder, is 13 een ongeluksgetal en hebben sommige hotels daarom geen 13e verdieping. Hier heb je ook bijgeloof.
[..]
[..]
Dat is de achterlijkheid van dat land ja. Net zoals Nederlanders vroeger poep uit het raam gooien op straat.
[..]
[..]
Dat is nu ja. Maar dat wil nog niet zeggen dat het blanke ras superieur is.
[..]
Als jij de stelling verdedigt dat het blanke ras superieur is, dan moet je niet alleen naar het heden kijken, maar naar tijdsperiodes. Als je de geschiedenis induikt zie je waarom het ene land nu arm en het andere land rijk. En waarom sommige landen nooit echt rijk zijn geweest.
[..]
[..]
Ik voel me totaal niet op mijn pikkie getrapt. Europa heeft nu de macht ja, op economisch gebied. Maar dat gaat in de toekomst veranderen, en dat heb ik je al uitgelegd a.d.v. opkomende economische grootmachten elders moet de wereld. En Europa is op militair gebied trouwens inferieur dan China en India bijv. Die 2 landen hebben een atoombom en die kunnen ze zo slingeren op Europa als Europa een te grote mond heeft. En poef, dan zijn wij dood of leven wij de komende 100 jaar op een radioactieve vuilnisbelt. Moet je er ook eens bijnemen dat ze naar verwachting later ecnomische grootmachten zijn. Dan kan jij leuk komen brallen met je blanke ras is superieur.
China kan trouwens in 2050 al Europa voorbijstreven op ecnomisch gebied. Had je daar wel eens aan gedacht?
Discussie op het vlijmscherpst van de snede, daar hou ik van! Respect voor jou en dat meen ik! Ik ben op vakantie, maar zal morgen zeker ff de voortgang van dit topic komen checkenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:58 schreef Zienswijze het volgende:![]()
Ik ga ook slapen. Heel leuke discussie was het![]()
Misschien tot morgen![]()
Enne TS misschien ben jij er morgen weer
Als je kijkt naar snelheid, kracht en techniek, legt de mens in het algemeen het af tegen andere soorten... Dus dat lijkt me niet tellen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:57 schreef popolon het volgende:
Als ik kijk naar 'athletische' sporten leggen de blankjes het toch vaak af.
Of is dat een categorie dat niet telt?
Het blanke ras? Definieer eens even? Want als je een Duitser, een Rus en een Fransman naast elkaar zet dan zijn de verschillen bijzonder opvallend. Zelfde ras andere tak, of toch compleet anders?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 05:06 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
blaa
olklore is zal ik -ondanks het goede argument- niet meer noemen, maar terug naar de oorsprong..
Ik wil even resumeren als ik dat mag..
- Europa is al (zelfs volgens jouw eigen telling) 5 eeuwen lang het baasje (daarvoor met de Grieken en Romeinen ook, maar dat laat ik vooralsnog hierbij)
- Europa is de goeie gever van al die prutlanden, zowel in azie als in afrika als in zuid-amerika (die er jaar in jaar uit een potje van maken)
- Europa is bijvoorbeeld ook jouw host (ga terug naar je oorsprong als het je niet bevalt hier)
- Europa ligt eeuwen voor op de ontwikkeling tov de periferie (India, Middeleeuwseoosten, zuidamericano periferie)
- Het blanke ras ligt enorm voor.
blaa
Ja hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat zo.
Zuid afrikaanse blanken zitten al 150 jaar daar maar het is nog steeds een zooitje.
Wat ben jij goed in ongefundeerde onzin typen zeg.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 04:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal bijgeloof. In het Westen lopen veel mensen niet onder een ladder, is 13 een ongeluksgetal en hebben sommige hotels daarom geen 13e verdieping. Hier heb je ook bijgeloof.
[..]
[..]
Dat is de achterlijkheid van dat land ja. Net zoals Nederlanders vroeger poep uit het raam gooiden op straat.
[..]
[..]
Dat is nu ja. Maar dat wil nog niet zeggen dat het blanke ras superieur is.
[..]
Als jij de stelling verdedigt dat het blanke ras superieur is, dan moet je niet alleen naar het heden kijken, maar naar tijdsperiodes. Als je de geschiedenis induikt zie je waarom het ene land nu arm en het andere land rijk. En waarom sommige landen nooit echt rijk zijn geweest.
[..]
[..]
Europa heeft nu de macht ja, op economisch gebied. Maar dat gaat in de toekomst veranderen, en dat heb ik je al uitgelegd a.d.v. opkomende economische grootmachten elders moet de wereld. En Europa is op militair gebied trouwens nu al inferieur aan China en India. Die 2 landen hebben een atoombom en die kunnen ze zo slingeren op Europa als Europa een te grote mond heeft. En poef, dan zijn wij dood of leven wij de komende 100 jaar op een radioactieve vuilnisbelt. Moet je er ook eens bijnemen dat ze naar verwachting later ecnomische grootmachten zijn en dus echt niet naar Europa gaan luisteren als Europa weer eens wat te mekkeren heeft. En dan kan jij leuk komen brallen met je blanke ras is superieur.
China kan trouwens in 2050 al Europa voorbijstreven op economisch gebied. Had je daar wel eens aan gedacht?
Oja, en denk maar niet dat de VS alles uit de kast zal halen om Europa te helpen. De VS loopt nu al te slijmen bij China om handelscontracten en loopt nu al nucleaire deals met India te maken.
Ja tis schrijnend, net nog het topic doorgelezen. I whoop aars als ik zo vrij mag zijn dit van mezelf te zeggenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:39 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Wat ben jij goed in ongefundeerde onzin typen zeg.
Heb je toevallig een kleurtje?
Klopt zo zijn westafrikanen (afro-amerikanen, liberianen, ivoorkustenaren (zeg ik da goe?) om de parallel te trekken) beter in sprint en oostafrikanen (kenianen, ethiopiers) beter in lange afstand lopen, maar het zijn allemaal negers. Dus idd, ondanks de verschillen behoren russen, fransen, duitsers en Nederlanders tot het blanke rasquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:42 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het blanke ras? Definieer eens even? Want als je een Duitser, een Rus en een Fransman naast elkaar zet dan zijn de verschillen bijzonder opvallend. Zelfde ras andere tak, of toch compleet anders?
Kleine nuance, negers kunnen ook Nederlanders zijn btw, daar niet van. Mijn Suribroeders beschouw ik als "volbloed"Nederlanders, ze betalen daar zelfs nog met guldensquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:02 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Klopt zo zijn westafrikanen (afro-amerikanen, liberianen, ivoorkustenaren (zeg ik da goe?) om de parallel te trekken) beter in sprint en oostafrikanen (kenianen, ethiopiers) beter in lange afstand lopen, maar het zijn allemaal negers. Dus idd, ondanks de verschillen behoren russen, fransen, duitsers en Nederlanders tot het blanke ras
Ik moest even glimlachen bij deze zinquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:04 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Mijn Suribroeders beschouw ik als "volbloed"Nederlanders, ze betalen daar zelfs nog met guldensRespect voor dat volk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |