abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juni 2009 @ 03:19:03 #126
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_70417012
In oeganda en kenia denkt men dat je miljonair bent als blanke. Vast niet zonder reden.
pi_70417026
- bagger -

[ Bericht 98% gewijzigd door kloon80 op 27-06-2009 17:20:58 ]
Ik noem een kloon.
pi_70417031
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:12 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Grondleggers van de hedendaagse wereldwijde beschaving. Rot toch op man, de bakermat van de Westerse beschaving ligt gewoon in het Midden-Oosten. En dit is geen welles of nietes discussie, maar simpelweg een feit. Toen de meeste volkeren in het Midden-Oosten een beschaving kenden liepen de Europese volkeren nog rond als apen. Ga je eens inlezen voordat je met zulk soort onzin komt aanzetten. Bovendien heeft het blank zijn niets te maken met huidskleur, maar simpelweg met je schedelstructuur. Net zoals de Perzen tot de Indo-Europese volkeren behoren, zoals de meeste Europese volkeren.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Indo-Europeanen
Nee, daar ben ik het niet mee eens, ze liepen hier niet rond als apen...
Ze liepen rond in berenvellen.
I´m back.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 03:23:03 #129
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70417038
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:14 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

En of het zinvol is voor de discussie, dan weten we toch vanuit welk basisstandpunt iemand zijn mening geeft?! Wat snap je daar niet aan. Maar dan nog is hij helemaal vrij hier zelf invulling aan te geven. Tis maar een vraag, dat kan in onze heersende wereld.
Als jij hier op Fok! men om hun mening vraagt over zo een onderwerp vind ik dat totaal niet boeie. Anders krijg je nooit een eerlijke conclusie aangezien jij iemand die geen blanke huid heeft imo uitsluit van een eerlijk en of betrouwbaar antwoord. En dus worden die niet mee gerekend in je eind conclusie. (als je die ooit zal bereiken als je zo bekrompen blijft denken.)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 27 juni 2009 @ 03:24:17 #130
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70417043
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:19 schreef leolinedance het volgende:
In oeganda en kenia denkt men dat je miljonair bent als blanke. Vast niet zonder reden.
ja en in Ghana ook dat heeft niets te maken met t ras maar puur met de locatie waar je woont!
pi_70417052
In Amerika denken ze allemaal dat we op klompen lopen en dat Denenmarken de hoofdstad van Amsterdam of andersom is.
I´m back.
pi_70417062
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 02:58 schreef SimpelZat het volgende:
Pfff tis laat, ik wil wel enig nuance aanbrengen aan mijn OP want dat is terecht. Het Ottomaanse, Mongolische, Perzische en Egyptische rijk (wat je niet het blanke ras mag noemen) hadden voor de Europese heerschappij (Romeinen, Grieken en later Duitsers, Engelsen, Spanjaarden, Nederlanders, Portugezen, Russen en Fransen) de macht. Die hebben ze uit handen moeten geven, omdat Europa sterker dan die volkeren werd.
Als je nou even je hoofd gebruikt kan je het ook zien als cycli, elk volk loopt op een gegeven moment voor op de rest en zodra die denkt beter te zijn dan de rest en op zijn luie gat gaat zitten word het voorbijgestreefd door een ander volk. Precies waar jij hier nu mee bezig bent. Blijf jij je maar beter voelen dan de rest, dan zullen we over een paar jaar kijken hoe het met ons gaat in Amerika (met zijn super economie en onvoorstelbare schuld) en West Europa.
Hoogmoed komt voor de val.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 03:27:57 #133
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70417064
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:15 schreef Zienswijze het volgende:

Zoals ik een mijn andere post al zei, hadden China en India het hoogste BBP van de hele wereld vanaf het jaar 0 tot het jaar 1600. Azie heeft de wereld altijd al economisch gedomineerd. De laatste 400 / 500 jaar komt Europa er even tussendoor (deels m.b.v. leegroof van andere landen), maar daarna is de verwachting (over 50 jaar ongeveer vanaf nu) dat Azie het samen met de VS qua economie voor het zeggen gaat hebben.
Laat de VS maar weg hoor die hebben all1 een goede economie als er een oorlog is. Verder is hun economie ook ruk!
pi_70417066
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:15 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Eeeuwenlang klinkt heel mooi natuurlijk, maar in vergelijking met andere rassen is eeuwenlang natuurlijk niks. In vergelijking hebben rassen uit Azie en het Midden-Oosten de blanken millenialang gedomineerd.
Prima, maar dat is dus al eeuwenlang voorbij.
quote:
Waarom moeten mensen het altijd over Afrika hebben als het op "rassentheorie" aankomt? Er zijn nog veel meer volkeren dan Afrikanen. Ga eens in discussie met Aziatische volkeren of volkeren uit het Midden-Oosten. Dat kan nog een heel mooie discussiestof opleveren

Ik zei net al: als een bepaald ras het "alleen maar beter doet" dan Afrikanen en latino's, dan is het wel triest gesteld met dat bepaalde ras.
Ik vind dat je hier een ijzersterk punt hebt. Je hebt gelijk hierin. Azie is zeker uit die tak booming. Toch vind ik dat bijvoorbeeld een land als India...ja ik kan dit land niet serieus nemen zolang kikkers met elkaar trouwen om de regen te laten komen en mensen met geiten kunnen trouwen. Dat spoort voor geen meter, desalniettemin is India in opkomst en gezien de miljard + die er woont zeeer serieus te nemen. Rijmt niet met die belachelijke dierenhuwelijken, maar toch je hebt gelijk. Geef ik toe. Ik dacht idd vooral in Afrika-Europa, niet terecht. Ik ga me beraden
quote:
Ps. heb je trouwens een PM'tje gestuurd.
Hell yeah, al gelezen?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 03:29:23 #135
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70417069
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:26 schreef Ryan3 het volgende:
In Amerika denken ze allemaal dat we op klompen lopen en dat Denenmarken de hoofdstad van Amsterdam of andersom is.

Idd Maar ja de americanen zijn dan ook allemaal lompe Hill Billies toch.

Om nog maar weer een voor oordeel er bij te halen.
pi_70417111
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:28 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Ik vind dat je hier een ijzersterk punt hebt. Je hebt gelijk hierin. Aziie is zeker uit die tak booming. Toch vind ik dat bijvoorbeeld een land is India...ja ik kan dit land niet serieus nemen zolang kikkers met elkaar trouwen om de regen te laten komen en mensen met geiten kunnen trouwen. Dat spoort voor geen meter, desalniettemin is India in opkomst en gezien de miljard + die er woont zeeer serieus te nemen. Rijmt niet met die belachelijke dierenhuwelijken, maar toch je hebt gelijk. Geef ik toe. Ik dacht idd vooral in Afrika-Europa, niet terecht. Ik ga me beraden
Gast...
Weleens gehoord van de Vedas?
http://en.wikipedia.org/wiki/Vedas Paar duizend jaar oude boeken (verschillende boeken) geschreven door geestelijken in India, een verzameling van de kennis van toen. Daar staan "belangrijke westerse vindingen" al in beschreven voordat ze hier bekend waren, de bigbang theorie staat erin beschreven (oerklank die alles vormde, AUM).
En nog word niet alles begrepen, omdat de taal al eeuwen niet meer word gesproken en de vertalingen niet echt helemaal kloppen.

Lees je eens in.
pi_70417115
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:27 schreef Asgard het volgende:

[..]

Als je nou even je hoofd gebruikt kan je het ook zien als cycli, elk volk loopt op een gegeven moment voor op de rest en zodra die denkt beter te zijn dan de rest en op zijn luie gat gaat zitten word het voorbijgestreefd door een ander volk. Precies waar jij hier nu mee bezig bent. Blijf jij je maar beter voelen dan de rest, dan zullen we over een paar jaar kijken hoe het met ons gaat in Amerika (met zijn super economie en onvoorstelbare schuld) en West Europa.
Hoogmoed komt voor de val.
Jij mist echt intelligentie. Ik benoem feiten, ik voel me allesbehalve beter dan wie dan ook, maar misschien moet jij het topic eens lezen voordat je reageert je komt nu nogal dom over, sorry.
pi_70417126
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:36 schreef Asgard het volgende:

[..]
geestelijken in India, een verzameling van de kennis van toen.
Jij bent niet slim, geestelijken geloven in sprookjes. GODEN BESTAAN NIET OELEWAPPER, als je dood bent ben je weheheheg Over pakembeet 50 jaar is religie hier uitgestorven. Religie is er altijd geweest om het gepeupel klein te houden. Leer zelf eens denken jongen.
pi_70417131
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:28 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

. Klopt. Maar wat ik je net ook al zei: daar komt verandering in. Denk maar aan de opkomende Aziatische grootmachten. Kleinere Aziatische landen zoals Japan en Singapore zijn al welvarende landen.

Nederland en West-Europa moeten eens een keer beleid gaan voeren. Maak de West-Europese economie booming, investeer in de kenniseconomie. Laat Nederland nou eindelijk eens een keer haar auto- en spoorwegennet opknappen. Ga gewoon lekker in de race om de hete adem van China voor te blijven.
quote:
Ik vind dat je hier een ijzersterk punt hebt. Je hebt gelijk hierin. Azie is zeker uit die tak booming. Toch vind ik dat bijvoorbeeld een land als India...ja ik kan dit land niet serieus nemen zolang kikkers met elkaar trouwen om de regen te laten komen en mensen met geiten kunnen trouwen. Dat spoort voor geen meter, desalniettemin is India in opkomst en gezien de miljard + die er woont zeeer serieus te nemen. Rijmt niet met die belachelijke dierenhuwelijken, maar toch je hebt gelijk. Geef ik toe. Ik dacht idd vooral in Afrika-Europa, niet terecht. Ik ga me beraden
Uiteraard kent India nog haar achterlijkheden. En die achterlijkheden moeten uiteraard weg. Op dat vlak staat China idd sterker. China heeft ook hogere economische groei dan India. Maar bedenk ook dat India pas sinds 1947 onafhankelijk is geworden, nadat het is geplunderd door Engeland. En dat na de onafhankelijkheid er bijna een burgeroorlog was uitgebroken tussen hindoes en moslims daar. Hoe lang deed Nederland erover om welvarend te worden? Toch ook niet slechts 60 jaar? Qua bevolkingssamenstelling en maatschappijstructuur staat China sterker, het is een homogener land, een besluitvastiger regering etc. China heeft de absolute potentie om een economische en - militaire - grootmacht te worden en Chinezen zijn zeker geen blanken

Kijk ook naar Japan. Japan is een economisch wereldwonder. Dat land is in enkele decennia gegroeid van een ontwikkelingsland tot een welvarend economisch land. En bedenk ook dat Japan nauwelijks grondstoffen heeft. Cultuur heeft Japan ook deels grootgemaakt. Discipline, werkethiek, werkcultuur.

Wat ik je probeer te zeggen, is dat Aziatische landen hun economie laten groeien op eigen kracht. Gebasseerd op de kenniseconomie. De o zo gewilde kenniseconomie die Nederland bijv. graag wil hebben.
Nederland doet een paar dingen fout als het een kenniseconomie wil worden. Kijk maar naar het niveau op universiteiten hier, het is bar laag. En dan heb je ook nog de zesjes-mentaliteit.
pi_70417137
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:41 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Nogmaals jij bent niet slim, geestelijken geloven in sprookjes. GODEN BESTAAN NIET OELEWAPPER, als je dood bent ben je weheheheg Over pakembeet 50 jaar is religie hier uitgestorven. Religie is er altijd geweest om het gepeupel klein te houden. Leer zelf eens denken jongen.
Man, maak je toch eens niet belachelijk.
Paar eeuwen geleden waren het ook monniken in Europa die boeken schreven en nee die gingen niet allemaal over religie.
Religie vroeger was iets anders dan religie nu. Nu zie je dat traditie voor religie word aangezien. Maar tuurlijk, maak mij vooral voor dom uit en doe debiele aannames (dat ik gelovig ben) en lees je vooral niet in.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 03:45:43 #141
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70417142
Leuk zo een discussie tussen 2 posters. Hoef dus niet te posten want er word toch niet gereageerd.
pi_70417146
Ik ben er ook nog..was ff die andere berichten uit dit topic aan het lezen.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 03:48:28 #143
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_70417147
Bij mij op het werk is er zwarte die een mondeling examen niet kon doen want hij woonde pas 23 jaar in nederland .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_70417154
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:41 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

Jij bent niet slim, geestelijken geloven in sprookjes. GODEN BESTAAN NIET OELEWAPPER, als je dood bent ben je weheheheg Over pakembeet 50 jaar is religie hier uitgestorven. Religie is er altijd geweest om het gepeupel klein te houden. Leer zelf eens denken jongen.
Je hebt 100 verschillende godsdiensten op de wereld. Niet elke godsdienst is hetzelfde. De Aziatische religies zijn anders dan de abrahamitische godsdiensten (=christendom, jodendom, islam). Aziatische religies zijn veelal op filosofie gebasseerd. En wat Asgard net ook al zei, in de Veda's staat ook wetenschap beschreven. Wetenschap over astronomie, wiskunde, geneeskunst. En dan niet alleen 1 zinnetje: de aarde is rond punt. Nee, hele beredeneringen over vakwetenschappen staan erin beschreven.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 03:53:17 #145
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70417156
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:48 schreef Zienswijze het volgende:
Ik ben er ook nog..was ff die andere berichten uit dit topic aan het lezen.
Ga ik niet aan beginnen want als je dan wat terug zegt word er toch niet op je gereageerd. Ze zijn veel te druk met elkaar op de PM.
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:48 schreef DaMook het volgende:
Bij mij op het werk is er zwarte die een mondeling examen niet kon doen want hij woonde pas 23 jaar in nederland .
En wat heeft dat met dit topic te maken?

Hmmmzz ga ik toch weer de fout in door te reageren.
pi_70417159
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:42 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

. Klopt. Maar wat ik je net ook al zei: daar komt verandering in. Denk maar aan de opkomende Aziatische grootmachten. Kleinere Aziatische landen zoals Japan en Singapore zijn al welvarende landen.

Nederland en West-Europa moeten eens een keer beleid gaan voeren. Maak de West-Europese economie booming, investeer in de kenniseconomie. Laat Nederland nou eindelijk eens een keer haar auto- en spoorwegennet opknappen. Ga gewoon lekker in de race om de hete adem van China voor te blijven.
[..]

Uiteraard kent India nog haar achterlijkheden. En die achterlijkheden moeten uiteraard weg. Op dat vlak staat China idd sterker. China heeft ook hogere economische groei dan India. Maar bedenk ook dat India pas sinds 1947 onafhankelijk is geworden, nadat het is geplunderd door Engeland. En dat na de onafhankelijkheid er bijna een burgeroorlog was uitgebroken tussen hindoes en moslims daar. Hoe lang deed Nederland erover om welvarend te worden? Toch ook niet slechts 60 jaar? Qua bevolkingssamenstelling en maatschappijstructuur staat China sterker, het is een homogener land, een besluitvastiger regering etc. China heeft de absolute potentie om een economische en - militaire - grootmacht te worden en Chinezen zijn zeker geen blanken

Kijk ook naar Japan. Japan is een economisch wereldwonder. Dat land is in enkele decennia gegroeid van een ontwikkelingsland tot een welvarend economisch land. En bedenk ook dat Japan nauwelijks grondstoffen heeft. Cultuur heeft Japan ook deels grootgemaakt. Discipline, werkethiek, werkcultuur.

Wat ik je probeer te zeggen, is dat Aziatische landen hun economie laten groeien op eigen kracht. Gebasseerd op de kenniseconomie. De o zo gewilde kenniseconomie die Nederland bijv. graag wil hebben.
Nederland doet een paar dingen fout als het een kenniseconomie wil worden. Kijk maar naar het niveau op universiteiten hier, het is bar laag. En dan heb je ook nog de zesjes-mentaliteit.
Zoek jij of ik het verschil op van het gemiddelde inkomen van de Nederlander of van de Indier? Hoeveel meer denk je dat de Nederlander verdient? Ik schat het 18 dubbele. Jij?

En die onafhankelijkheid.. schei uit man. Trouwen met kikkers.. echt hoe kan je zulks achterlijkheid verdedigen? Serieus man, stap eens in de realiteit.

Maar daar gaat het niet over, tuurlijk is India een sterke (opkomende) economie. In een land van een miljard, leven veel slimme mensen, meer dan in NL, zeker, dat mag ook wel denk he? Mijn punt is een land met 1 miljard Nederlanders was ver en veruit het machtigste land ter wereld geweest itt India nu is. Kom je weer bij mijn oorspronkelijke stelling, Blanken maken er meer van op economisch gebied relatief gezien (in vergelijking met Afrika ook absoluut gezien, maar in vergelijking met Azie relatief gezien zeker ook).

En IK voel me zeker niet superieur, ben maar een losertje die om 4 uur snacht in litouwen loop te Fokken, maar mijn landgenoten maken er echt niet zo'n potje van als de kikkertrouwers. Nogmaals zullen we de gemiddelde inkomsten gaan vergelijken?
  zaterdag 27 juni 2009 @ 03:54:27 #147
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70417160
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:51 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Je hebt 100 verschillende godsdiensten op de wereld. Niet elke godsdienst is hetzelfde. De Aziatische religies zijn anders dan de abrahamitische godsdiensten (=christendom, jodendom, islam). Aziatische religies zijn veelal op filosofie gebasseerd. En wat Asgard net ook al zei, in de Veda's staat ook wetenschap beschreven. Wetenschap over astronomie, wiskunde, geneeskunst. En dan niet alleen 1 zinnetje: de aarde is rond punt. Nee, hele beredeneringen over vakwetenschappen staan erin beschreven.
Wat zijn of is de veda's?
pi_70417163
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:51 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Je hebt 100 verschillende godsdiensten op de wereld.
Dan kun je het niet anders dan met me eens zijn dat er 99 in ieder geval niet waar zijn! Toch? Er is toch maar 1 waarheid?
pi_70417165
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:53 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ga ik niet aan beginnen want als je dan wat terug zegt word er toch niet op je gereageerd. Ze zijn veel te druk met elkaar op de PM.
[..]

Zit eens niet zo te janken . Ik PM trouwens met niemand.
Ik heb geen reactie op jouw posts, ben het grotendeels wel eens met je. Moet ik dan elke post van je quoten en er een " " onder zetten?
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:54 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik heb een wiki link geplaatst hierboven.
pi_70417167
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:54 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Boeken uit het hindoeisme. Net zoals de bijbel van het christendom en de koran van de islam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')