abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70422374
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:45 schreef LXIV het volgende:
Het blanke ras succesvoller? Het is maar net wat je als succesvol definieert.
Dus dat!
quote:
De blanken mogen dus, ondanks hun verworven materiele welvaart, als voorbeeld van falen bij uitstek gezien worden.
Eens! Vind het trouwens prima. Alleen, ook die zwarten zullen uiteindelijk falen. Immers, "What goes up, must go down"
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:52:19 #252
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70422446
Kindertal is zo sterk afhankelijk van contingente sociale omstandigheden dat voorspelling op basis daarvan op het moment weinig zeggend zijn. Nu is er nog een flinke blanke populatie, en die kan zichzelf nog wel even stand houden. Het is de vraag hoeveel vermenging er inderdaad zal plaatsvinden, want dat is sterk afhankelijk natuurlijk van migratie.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_70422476
Het gaat hier om gemiddelde IQ, zet daar even tegenover het percentage geletterden in die landen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:54:28 #254
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70422509
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:53 schreef Mutant01 het volgende:
Het gaat hier om gemiddelde IQ, zet daar even tegenover het percentage geletterden in die landen.
Dat zal enigzins correleren. Maar beletterdheid en intelligentie zijn toch twee verschillende begrippen. Overigens is er maar weinig intelligentie benodigd om te leren lezen: een gemiddeld kind van drie kun je dat binnen een half jaar leren.
The End Times are wild
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:55:14 #255
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70422540
Wat-een-topic. . En ook zoveel users die het er mee eens zijn, mijn god zeg! Hoe belachelijk!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:55:17 #256
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70422541
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:54 schreef LXIV het volgende:
Dat zal enigzins correleren. Maar beletterdheid en intelligentie zijn toch twee verschillende begrippen. Overigens is er maar weinig intelligentie benodigd om te leren lezen: een gemiddeld kind van drie kun je dat binnen een half jaar leren.
In China niet.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:55:33 #257
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70422553
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dus dat!
[..]

Eens! Vind het trouwens prima. Alleen, ook die zwarten zullen uiteindelijk falen. Immers, "What goes up, must go down"
Uiteindelijk heeft alles zijn einde. Maar het wezen dat na de mens komt zal m.i. eerder zwarte dan blanke voorouders hebben. Die kaarten liggen nu eenmaal beter geschud.
The End Times are wild
pi_70422559
Het topic gaat eigenlijk helemaal nergens over. Je kunt als individuele blanke trots zijn op schijnbare feiten, maar diezelfde blanke is, net als die zwarte, over x jaar zo dood als een pier.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:56:19 #259
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70422578
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:55 schreef Iblis het volgende:

[..]

In China niet.
Absoluut waar. Je kunt je ook afvragen in hoeverre China die paar extra puntjes IQ dankt aan zijn complexe schrift.
The End Times are wild
pi_70422607
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn dat twee verschillende begrippen, de vraag is bij dergelijke "iq-tests" in het buitenland of ze gecorrigeerd zijn aan de daar gestelde normen van de samenleving. Het is, zoals eerder aangehaald, nogal dubieus om een westerse IQ test te gaan afleggen bij nomaden in een woestijn of personen diep in de jungle.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:57:40 #262
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70422612
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het topic gaat eigenlijk helemaal nergens over. Je kunt als individuele blanke trots zijn op schijnbare feiten, maar diezelfde blanke is, net als die zwarte, over x jaar zo dood als een pier.
Waar. Blank tokkievolk dat heel hun leven op een uitkering geteerd heeft, praktisch niks heeft bijgedragen aan de maatschappij maar zich wel op de borst klopt vanwege hun vermeende blanke superioriteit is wel bijzonder triest. Pronken met de veren van een ander.
The End Times are wild
pi_70422624
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Uiteindelijk heeft alles zijn einde. Maar het wezen dat na de mens komt zal m.i. eerder zwarte dan blanke voorouders hebben. Die kaarten liggen nu eenmaal beter geschud.
Op dit moment lijkt dat zo te zijn. Maar goed, we hebben maar een beperkt zicht en ook een beperkte houdbaarheid. De geschiedenis gaat gewoon z'n eigen gang en is redelijk onvoorspelbaar.

Eén meteoriet op het Afrikaanse continent en de kaarten liggen weer volledig anders.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 13:59:33 #264
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70422671
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn dat twee verschillende begrippen, de vraag is bij dergelijke "iq-tests" in het buitenland of ze gecorrigeerd zijn aan de daar gestelde normen van de samenleving. Het is, zoals eerder aangehaald, nogal dubieus om een westerse IQ test te gaan afleggen bij nomaden in een woestijn of personen diep in de jungle.
Dat klopt. De vraag is in hoeverre ze "culturally biased" zijn. En dan nog kun je van iemand die in een oerwoud opgroeit niet verwachten dat hij met hetzelfde gemak met symbolen op papier kan omgaan dan iemand uit het Westen. Dat heb ik zelf aan den lijve meegemaakt: mensen die an sich helemaal niet dom waren, maar die ik met geen mogelijkheid kon uitleggen hoe een simpele landkaart werkte.
The End Times are wild
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:01:03 #265
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70422715
Uiterlijk is belangrijk en aangezien blanken de mooisten zijn hier op aarde denk ik toch dat Aziaten zullen worden uitgedund. De huidige aziatische mannen soieso. Die sterven vrouwloos en eenzaam achter hun playstation.

Zwarten worden door de media gehyped en hebben een streepje voor bij de blanke dames. Door het mengen van deze twee worden zwarten opgetrokken in etiquette en meer opgenomen in de blanke maatschappij. De blanke gemiddelde IQ gaat dus wel wat omlaag straks hehe..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70422751
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat klopt. De vraag is in hoeverre ze "culturally biased" zijn. En dan nog kun je van iemand die in een oerwoud opgroeit niet verwachten dat hij met hetzelfde gemak met symbolen op papier kan omgaan dan iemand uit het Westen. Dat heb ik zelf aan den lijve meegemaakt: mensen die an sich helemaal niet dom waren, maar die ik met geen mogelijkheid kon uitleggen hoe een simpele landkaart werkte.
Daarom gaf ik eerder ook al aan dat het niet zit in hersencapaciteit maar in het triggeren van dat vermogen. Als je altijd in een auto zit, ga je uiteindelijk minder goed lopen. Het is maar net wat je nodig hebt om te overleven. De eerste beste zoeloe heeft binnen één minuut een kokosnoot open terwijl die blanke zal sterven van de dorst en honger. Daar sta je dan met je stelling van Pythagoras
pi_70422755
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Uiterlijk is belangrijk en aangezien blanken de mooisten zijn hier op aarde denk ik toch dat Aziaten zullen worden uitgedund. De huidige aziatische mannen soieso. Die sterven vrouwloos en eenzaam achter hun playstation.

Zwarten worden door de media gehyped en hebben een streepje voor bij de blanke dames. Door het mengen van deze twee worden zwarten opgetrokken in etiquette en meer opgenomen in de blanke maatschappij. De blanke gemiddelde IQ gaat dus wel wat omlaag straks hehe..
De getinte overwint dus.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:03:24 #268
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70422780
quote:

Ben je nu echt zo simpel of doe je maar alsof om iedereen hier te narren?
pi_70422795
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 02:25 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

in vergelijking met negers zijn wij blanken idd slappe vaatdoeken. De doorsnee neger is veel atletischer en sterker gebouwd
Maar is over het algemeen te dom om al die krachten doeltreffend te gebruiken.
X
X
X
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:04:07 #270
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70422802
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De getinte overwint dus.
"Getinten" aka de Mediterraine types, zijn gewoon blanken hoor! Dat is heel wat anders dan een mulat.
The End Times are wild
pi_70422812
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:03 schreef Frasier het volgende:

[..]

Maar is te dom om al die krachten doeltreffend te gebruiken.
Lijkt mij niet, want hij overleefd en houdt de soort in stand. Hij doet het dus simpelweg goed
pi_70422834
quote:

Ik heb al vaker gelezen dat lichtere negers als aantrekkelijker worden bevonden in Afrika. Dit gaat zover dat menig Afrikaan zich insmeert met allerlei middeltjes om een blankere huid te krijgen. Nu komt dat wellicht ook doordat blanke mensen doorgaans als rijker worden gezien en derhalve dat blankere negers als betere partners worden gezien en ook zo worden behandeld. Self-fullfulling prohpecy etc.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:06:52 #273
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70422871
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:05 schreef waht het volgende:
Ik heb al vaker gelezen dat lichtere negers als aantrekkelijker worden bevonden in Afrika. Dit gaat zover dat menig Afrikaan zich insmeert met allerlei middeltjes om een blankere huid te krijgen. Nu komt dat wellicht ook doordat blanke mensen doorgaans als rijker worden gezien en derhalve dat blankere negers als betere partners worden gezien en ook zo worden behandeld. Self-fullfulling prohpecy etc.
<vooroordelen modus> Kortom, Engelse vrouwen zijn het aantrekkelijkst van iedereen!</vooroordelen modus>
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:06:56 #274
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70422873
Het blanke ras heeft zijn hoogtepunt gehad. Dat was tussen 1500 en 1900. Vanaf dat moment ging het bergafwaarts.

Met de energie en mensenlevens die in de beide wereldoorlogen verspild zijn had hij gemakkelijk de hele wereld volledig en totaal kunnen domineren. Maar dat is dus niet gebeurd. Nu beheersen andere rassen de blanke hoofdsteden. Je kunt dus zeggen dat ze met 3-0 voor in de wedstrijd en een schot voor open doel, alsnog volledig gefaald hebben door als team te gaan ruziemaken wie dat doelpunt zetten mocht.
The End Times are wild
pi_70422886
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Lijkt mij niet, want hij overleefd en houdt de soort in stand. Hij doet het dus simpelweg goed
Op straatniveau wel ja. De blanke doet 't met iets minder fysiek maar meer verstand een stuk beter.
X
X
X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')