Perzische vrouwenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:09 schreef k_man het volgende:
Zo, het heeft even geduurd, maar ik heb inmiddels m'n foto's van Iran online.
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit, maar wel veelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ook ik ook ff spammen weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag heb ik Gado Gado gemaakt voor vrienden.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:01 schreef DarkElf het volgende:
k-man, door je foto's gegaan, zitten hele mooie bijIran lijkt me echt wel een mooi fout land
Yup. Alleen jammer dat het er momenteel toch een stukje minder mooi is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:01 schreef DarkElf het volgende:
k-man, door je foto's gegaan, zitten hele mooie bijIran lijkt me echt wel een mooi land.
dat is zo.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Yup. Alleen jammer dat het er momenteel toch een stukje minder mooi is.
das ook zo maar dat doet niets af aan de schoonheid van het land, de gebouwen en ook de cultuur verder...quote:
De Gourmand-politie sommeert uquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:52 schreef DarkElf het volgende:
oh btw, wat is old amsterdam toch lekker
Ook leuk, maar dat zijn van die bestemmingen waarvan ik het idee heb dat ik ze ook nog wel kan bezoeken als ik bejaard ben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Staat niet op mijn lijstje
Eerst nog naar New York, Ierland, Italië, Spanje, Portugal
Het is een race-rijper:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:55 schreef DarkElf het volgende:
Volgens wie en lekker boeiendik vind het lekker
Arresteer haarquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De Gourmand-politie sommeert u
Old Amsterdam is nepkaas!!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is een race-rijper:
http://www.foodlog.nl/cafe/bericht/racerijpen_en_zwijgen/
Ik vind het ook lekker hoor, maar ik wilde gewoon ff de snob uithangen.
je deed alleen een licht dwingend verzoek?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:06 schreef kaasplankje het volgende:
er moet niks!
Ik heb wel gevraagd of ze wilde helpen de tuin aan te vegen, de rest deed ze uit eigen beweging hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je deed alleen een licht dwingend verzoek?
net nog gesport! zweten! maar daarna heerlijk een visje
Gelukkig was het niet zo erg als die keer dat Isa en ik los gingen in jouw huisquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
je deed alleen een licht dwingend verzoek?
net nog gesport! zweten! maar daarna heerlijk een visje
Lein kennende doet ze het gewoon en gaat dan puffen dat ze zoveel doetquote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:59 schreef k_man het volgende:
Ook leuk, maar dat zijn van die bestemmingen waarvan ik het idee heb dat ik ze ook nog wel kan bezoeken als ik bejaard ben.
Het pré-samenwoon gevoelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:53 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb wel gevraagd of ze wilde helpen de tuin aan te vegen, de rest deed ze uit eigen beweging hoor![]()
Je kan hier ook in de huishouding komenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:04 schreef borisz het volgende:
Aangemeld voor student-assistent tijdens een congres op de VU Augustus.. Ik wil toch ook wat bijverdienen in de zomer.
. Iig een week gevuld, mogen nog wel een paar weken bij komende zomer.
Ja, nouquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lein kennende doet ze het gewoon en gaat dan puffen dat ze zoveel doet![]()
Actief hoor, jullie tweetjes!
Vanmorgen spaghetti als ontbijt gehad bij FreecellVraag ik of ze dat gek vindt, zegt ze iets als 'Ja, eigenlijk vind ik het wel gek, maar we vinden je niet gekker dan anders hoor'
Op de marktquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
Even een vraag aan alle moeders hier.![]()
Een mouwknoopje is gesprongen bij een van mijn overhemden: waar koop je knoopjes in de juiste maat/kleur? Had bij de Hema gekeken, maar die hadden niet zoveel keus?
Hier hetzelfde.. had een 5 uurtjes geslapen en toen boem wakker maar wel compleet vertiefd, ik kan dan nooit meer slapen erna dan is het helemaal drama (hitte sucks met nachtdienst)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Moet eigenlijk nog eventjes wat slapenGeen zin, maar ben wèl moe en moet wel nog de hele nacht werken. Zo stom.
Nee, die zijn kwijt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:47 schreef k_man het volgende:
Meestal hebben overhemden ook wel één of meerdere reserveknoopjes. Zijn die al op?
Die hitte is idd vreselijk met nachtdienstenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:32 schreef MissHobje het volgende:
Hier hetzelfde.. had een 5 uurtjes geslapen en toen boem wakker maar wel compleet vertiefd, ik kan dan nooit meer slapen erna dan is het helemaal drama (hitte sucks met nachtdienst)
Maargoed nog maar 2 nachtjes enne als ik morgen ochtend thuis kom dan knal ik er een flinke neut in
Ik ben fier op u!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal mijn collega die bij jou om de hoek woont even streng toesprekenquote:Op zondag 28 juni 2009 08:29 schreef borisz het volgende:
Mogge
Dramatisch geslapen
Om 03.00 waren er mensen die in de straat een beetje de boel gesloopt hebben. Bankje bij de buren is beschadigd, mensen hebben dingen tegen onze deur gegooid.
.
En qua slapen moet ik nog over gaan op 'zomermodus'. Duurt allemaal wat langer voordat ik in slaap val.
Straks gewoon lekker een Siesta houden.
Eentje met vier wielen en een stuur?quote:
zo goed geslapenquote:Op zondag 28 juni 2009 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom net uit bed en zoveel slapen is niet fijn
koppijn van het slapen?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom net uit bed en zoveel slapen is niet fijn
foto of niet gebeurtquote:Op zondag 28 juni 2009 19:05 schreef freecell het volgende:
Die waterkoker is tof
Een kia 1.3 Een rode, 5 deuren, 4 wielen, benzine
aanstellertquote:Op zondag 28 juni 2009 20:57 schreef Leintjeuh het volgende:Pak ik net een zak wilde spinazie uit Kaas' koelkast, grijp ik in een slak
![]()
Gatverdegatver smerig smerig slakkenslijm
![]()
![]()
Zo goor. Bah bah bah. We hebben gister () van die spinazie gegeten, als salade
Was ook de bedoeling voor vandaag
![]()
Al 3 keer mn handen gewassen en het voelt nog steeds smerig
krijgen ze dan alleen rauwkost?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:14 schreef krakkemieke het volgende:
Kaas, ik was op vakantie in de Provence.
Slakkenslijm voelt smerig maar je krijgt er niks van.
En voor slakken een delicatesse zijn, worden ze eerst op dieet gezet. Ik heb het van een mevrouw, wiens ouders arme wijnboeren waren...![]()
Zelf koop ik een zakje slakkenkruiden voor boter en smoor er champignons in. Net zo lekker en geen risico dat de slakken gronderig smaken.
Live bij de tandarts! Verdoving zit erin. Niet pijnlijk maar wel vreemd. Gevoel alsof er iets in je verhemelte zit. En mn voortanden zijn ook doof aan het worden hahaquote:Op maandag 29 juni 2009 09:19 schreef freecell het volgende:
Jup, we waarderen de autolekker 5 deurs ook
en er zit nog best veel ruimte in
Succes bij de tandarts! Soms gaat het heel makkelijkEn dan heb je nóóit meer die kies in de weg!
Vrijdag 10 juli, 9:00 uur, Wageningenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:41 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo Vrok. Hoe laat moet je je afstudeerpresentatie houden en waar?
Dat mag, moet je wel vroeg je nest uit.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:44 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien dat ik nog even langskom, als je het niet erg vind.
Dank u, negenentwintig!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:05 schreef ColdFeet het volgende:
Hahaha! Gefeliciteerd! Hoe oud geworden?
Die liggen nu schattig voor te zonnen in onze tuin.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Vannacht om half 3 nog even de kids wegbrengen naar schiphol
Gewoon beetje afpoetsen en met wat olie wegzettenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:11 schreef krakkemieke het volgende:
Heb ik dat weer!![]()
Zojuist pak ik mijn geweldige creme brulee ijzer uit. Is hij verroest! Dat was niet!
Scripties zijn eindigquote:Op maandag 29 juni 2009 23:14 schreef Vork het volgende:
Nog een dag en dan ben ik van de scriptie ellende af.
bijna klaar, bijna klaar.
Jep, behalve die ene met de instructeur erop. Die was er blijkbaar achter gekomen en heeft YouTube gevraagd het filmpje wegens copyright eraf te halen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:03 schreef Isabeau het volgende:
Zal een opluchting zijn, Vork!
En Steer, heb jij die filmpjes van Maastricht nog op youtube?
Zien!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep, behalve die ene met de instructeur erop. Die was er blijkbaar achter gekomen en heeft YouTube gevraagd het filmpje wegens copyright eraf te halen.
Wat wil je met de filmpjes? Offline halen of verder verspreiden?
Vandaaf af, morgen printen en inleveren, volgende week vrijdag presenteren. Dan moet ik er wel zo'n beetje vanaf zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Fijn Vork!! Moet je dan nog meer of ben je dan helemaal klaar?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:11 schreef Vork het volgende:
[..]
Vandaaf af, morgen printen en inleveren, volgende week vrijdag presenteren. Dan moet ik er wel zo'n beetje vanaf zijn.
Vorrekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:11 schreef Vork het volgende:
Vandaaf af, morgen printen en inleveren, volgende week vrijdag presenteren. Dan moet ik er wel zo'n beetje vanaf zijn.
16/46 *100 = 34,78%quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Cijfer-slimmerikken. Ik heb een domme vraag. Ben iets met procenten aan het uitrekenen en ik ben daar niet heel goed in. Ik heb een totaal (46, 100% dus) en ik wil weten hoe ik moet uitrekenen hoeveel % van 46 (het totaal) 16 is.
Halp?
(16 gedeeld door 20) keer 100?
Thx. Hoe ik aan die 16/20 kwam is me ook niet duidelijkquote:
Afronden hangt van de context af. Simpele berekeningen zoals deze doe ik altijd op twee decimaal. Maar bijvoorbeeld in de statistiek zit je vaak op vier cijfers achter de komma.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Thx. Hoe ik aan die 16/20 kwam is me ook niet duidelijk
En afronden van percentages. Wat is gebruikelijk? Een, twee of geen decimalen?
Dan doe ik dat! Thxquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
heb je het over patienten? Dan zou ik gewoon 35% zeggen!
Dat soort dingen kan denk ik ook wel gewoon op hele procenten afgerond worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zal het even uitleggen, het is de bedoeling dat zorginstellingen melding maken van incidenten in de patientenzorg. Opgesplitst in een aantal categorieën. In de medicijn-categorie zijn er verschillende soorten meldingen, en ik ben nu aan het uitrekenen hoeveel de verschillende soorten meldinigen 'scoren' in de medicijn-categorie.
Oh. Nou, tegen die tijd vraag ik wel weer om hulpquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
ja hoor
zou een klein stukje opnemen over de geevoeligheid van de cijfers. aangezien je 'populatie' erg klein is.
Zou gewoon mijn statistiekboek noemen in je bronvermeldingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh. Nou, tegen die tijd vraag ik wel weer om hulp![]()
PM anders even met welke titels je in de bronvermelding wilt staan, borisz, D_H en CF
'Het statistiekboek van Den_Haag, Fok!-user'quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:51 schreef Den_Haag het volgende:
Zou gewoon mijn statistiekboek noemen in je bronvermelding
Het is natuurlijk nog steeds niet echt rond. Dat is het hopelijk na volgende week vrijdag.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:23 schreef Den_Haag het volgende:
Dat is echt een heerlijk gevoel Vork! hoop ik over iets meer dan 1,5 jaar ook te hebben
Nee mutsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Het statistiekboek van Den_Haag, Fok!-user'
Nee, dat staat lekker schlemiel
Maakt niet uit, hij wil toch geen kinderenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, let je wel een beetje op Kaas?
http://www.spitsnieuws.nl(...)en_onvruchtbaar.html
Neeeeee..... Echt?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
Nee muts![]()
Het statistiekboek dat ik gebruik voor mijn werk en colleges.
- Lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:24 schreef freecell het volgende:
Ik heb
- toscane ijs
- over 2 minuten een schoonmaaknichtje
- Vanmiddag een auto
En net buiten op straat moest ik langs 2 mannen die stonden te roken en ik moest vrij dicht langs ze, want tussen 2 muurtje door.
De ene kijk naar mijn borsten, stoot de andere aan, die kijkt ook en zegt: Aaaaaaaah![]()
GATVER. ik voelde me echt vies en dat heb ik niet snel
Mag ik eisen stellen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:36 schreef Den_Haag het volgende:
zal vanavond wel ff de naam etc doorsturen
geen probleem. je mag hem zelfs wel een keer lenen hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mag ik eisen stellen?
- Auteur
- Uitgever
- Titel
- DrukDank
De heersende theorie hier nu:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:31 schreef Leintjeuh het volgende:
En dan zeg je: ja kijk maar goed, want vaker zullen jullie ze niet zien. RansbakkenIk hoop dat je pik verschrompeld en eraf valt
veel op de fiets houden danquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij wil toch geen kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:52 schreef Den_Haag het volgende:
veel op de fiets houden danJa dat moet ie zelf wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help ffIk heb een probleem. Als ik 13 keer uitgerekend heb hoeveel % iets is van 154, en dan al die percentages bij elkaar op tel, kom ik op 106%. Dat kan toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe los ik dit nou weer op?![]()
ik zeg niiiksquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:45 schreef freecell het volgende:
De heersende theorie hier nu:
primitieve mannen met honger ruiken melk
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat moet ie zelf wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help ffIk heb een probleem. Als ik 13 keer uitgerekend heb hoeveel % iets is van 154, en dan al die percentages bij elkaar op tel, kom ik op 106%. Dat kan toch niet?
je totaal is 158 dus niet raar dat het niet klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe los ik dit nou weer op?![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat moet ie zelf wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help ffIk heb een probleem. Als ik 13 keer uitgerekend heb hoeveel % iets is van 154, en dan al die percentages bij elkaar op tel, kom ik op 106%. Dat kan toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe los ik dit nou weer op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zonder afronden is het totaal van je steekproef 158, tegenover de 154 van je totale populatie. en dat zorgt al voor een totaal percentage van 102.6%. met andere woorden, klein foutje in de getallen die je postte![]()
Oh, dat zag ik nieteens. Soms is de oplossing zelfs nòg eenvoudiger.Succes iedereen, ik ga een bak ijs scoren want daar ben ik aan toe.
![]()
Totaal: 154 158
Cijfers:
80 50.63%
33 20.89%
24 15.19%
6 3.80%
4 2.53%
3 1.90%
2 1.27%
1 0.63%
1 0.63%
1 0.63%
1 0.63%
1 0.63%
1 0.63%
158.00 100.00%![]()
Ik had hem al maar dan met 1 decimaalquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:21 schreef Den_Haag het volgende:
Totaal: 154 158
Cijfers:
80 50.63%
33 20.89%
24 15.19%
6 3.80%
4 2.53%
3 1.90%
2 1.27%
1 0.63%
1 0.63%
1 0.63%
1 0.63%
1 0.63%
1 0.63%
158.00 100.00%
![]()
![]()
Aan het lerenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
PFleuk dat je er weer bent!
waar was je zondag?
En zaterdag ook. Heb m'n kaartje voor awakenings verkocht![]()
![]()
jammerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Aan het leren
En zaterdag ook. Heb m'n kaartje voor awakenings verkochtwas een gezellig feestje!
![]()
Vork wat een heerlijk vooruitzicht succes!!!
zo laatste spulletjes op orde gebracht en ben nu aan het stoeien hoe ik het slimst mijn rugzak inpak, wat een gedoe
En ik knal er steeds meer uit
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
spaans was weer leuk en op de terugweg heb ik wel moeten lachen om iemand voor me; ze zijn aan de weg aan het werken dus moeten we leuk over 1 deel nieuwe rotonde allemaal met van die leuke slecht afgestelde stoplichten... zijn er al 2 groene voorbij, is het weer groen gaat de vrachtwagen vooraan niet rijden... ik dacht dat die kerel zou ontploffen voor mijzat echt uit zijn raam te schelden, op zijn stuur te rammen en was echt bóós!
![]()
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
tuurlijk ik was ook geirriteerd maar zo tekeer gaan heeft echt geen nutquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:17 schreef Den_Haag het volgende:
hahaha...maar wel irritant als je die dag nog wat te doen hebt.
(bovendien ga je echt niet dood van 5 min wachten )
ik stond gelukkig in de schaduw, als ik in de zon had gestaan (met arko) was ik al een stuk geirriteerder geweest denk ik...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
![]()
en ontdekt dat mijn autootje echt benzine slúrpt op de snelweg met de ramen helemaal open
(das logisch natuurlijk maar t was wel grappig om te zien)♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Geen idee, ik heb de auto toch nog niet, wordt donderdagquote:
Moest voor het overschrijven een rijbewijs óf ID hebben volgens de site van het postkantoor. Kom ik daar moet ik toch een rijbewijs mee hebben![]()
![]()
Wanneer kom je je bankje nou halen? En bevalt de lamp?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Aan het leren
En zaterdag ook. Heb m'n kaartje voor awakenings verkocht
![]()
![]()
Tentamen financiering ging goed.
Hoop MC vragen had ik al eerder voorbij zien komen. Waarschijnlijk genoeg goed om het te halen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Fijn Borisz!![]()
Ik wil rijk zijn zodat ik een fysiotherapeut op afroep heb.![]()
CF: Het schijnt dat de zon heel lui wordt en dat we een soort kleine ijstijd tegemoet gaan. Ik wacht nog even met nieuwe stoelen....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!![]()
Ergens.... Vandaag nog.... De erupties op de zon zijn errug minder geworden, volgens een wetenschapper is het zo weinig als in 17-nogwat, toen er een kleine ijstijd was.
Het broeikas effect zou er door tegengewerkt worden.....Am I evil? Yes I am!
En ik ben geen TRU persoon, maar IMHO vindt alles wel weer een balans. Natuurlijk is het goed om verantwoord om te gaan met alles. Maar ik ben echt niet bang dat alles gierend uit de klauwen loopt.Am I evil? Yes I am!
Hey! Ik dacht dat je ze al weg had gedaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Wanneer kom je je bankje nou halen? En bevalt de lamp?
Als het aanbod er nog staat ga ik vragen of die vriend met die caddy mee wil/kan. Ik heb namelijk geen auto en moet eerst naar m'n ouders toe want daar woont hij ook. Als het nog kan, heel graag!!! (Zaterdag/vrijdag avond?)![]()
Neeeequote:
Kijk! Ik zit op kamers.. en dat is met het OV 2 uur van mijn ouders.
Die vriend woont 5 minuten fietsen vanaf mijn ouders.
Hij heeft een caddy en een oude auto. Maar dan is de ene weer stuk dan weer de ander. En z'n vriendin woont in utrecht en die leent ook vaak zijn auto(s). En z;n vader is net uit huis en daar had hij ook weer de/een auto mee. En hij werkt met nachtdiensten dus ik zie hem amper. Dus dat gaat een beetje naar.
En m'n vader heeft een auto maar die is te klein (405 station) en die kan ik alleen in het weekend lenen (motor is stuk) als ik dan eerst naar m'n ouders ga.
En de auto van mijn vriendje (civic) is echt veel te klein en staat nog even uit de verzekering. Dus dat gaat ook sowieso lastig.
En het zou echt handig zijn als m'n vader mee zou willen of iemand kende met een aanhanger maar daar heeft hij geen zin in![]()
![]()
Vrijdagavond lukt me niet, zaterdag zou kunnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Hey! Ik dacht dat je ze al weg had gedaan
Als het aanbod er nog staat ga ik vragen of die vriend met die caddy mee wil/kan. Ik heb namelijk geen auto en moet eerst naar m'n ouders toe want daar woont hij ook. Als het nog kan, heel graag!!! (Zaterdag/vrijdag avond?)
![]()
Heb die vriend net gebeld, hij zit dan in Duitsland..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Vrijdagavond lukt me niet, zaterdag zou kunnen.
![]()
Vandaag onverwacht een dag vrij![]()
Ik zou de hele dag een oppas-uk hebben, maar zijn moeder heeft goed de griep. Ze wilde hem op zich wél brengen, maar ik heb gezegd dat ik geen zin in griep in huis had, 2 dagen voor mijn vakantie![]()
![]()
Goedzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:13 schreef freecell het volgende:
Vandaag onverwacht een dag vrij![]()
Ik zou de hele dag een oppas-uk hebben, maar zijn moeder heeft goed de griep. Ze wilde hem op zich wél brengen, maar ik heb gezegd dat ik geen zin in griep in huis had, 2 dagen voor mijn vakantie
Groot gelijk. Straks is je hele vakantie vernaggeld vanwege de griep
![]()
![]()
Ja, en als ik ziek ben moet ik ook zelf voor de hummel zorgen, kan ik hem niet even naar een oppas brengenquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
GoedzoGroot gelijk. Straks is je hele vakantie vernaggeld vanwege de griep
![]()
![]()
Mogge
Nog 1 dagje studie en dan morgen tentamen. Daarna vakantie
Oeh, lekker!
Ik morgen ook nog één dag en dan vakantie
HEy, zien jullie wel eens van die oude mensen met zo'n hele dikke tong waar ze dan op bijten en uit hun mond doen enzo? Die zijn toch ook jong geweest? Wanneer begin je met zo'n debiele gewoonte? En loop ik ook risico?![]()
![]()
Mogge! Ikke ook nog 1 dag en dan heb ik 6 weken vrij!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nog 2 weken en dan meren we rond deze tijd aan in NewCastle en rijden we naar Schotland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh en FC: als je dement wordt.. en dat kan natuurlijk zomaar..![]()
Ga zo eerst nog maar een lesje rennen voor het te warm wordt..![]()
Dat is vaak Orofaciale dyskinesie. Bijwerking van medicijnen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef freecell het volgende:
Oeh, lekker!
Ik morgen ook nog één dag en dan vakantie
HEy, zien jullie wel eens van die oude mensen met zo'n hele dikke tong waar ze dan op bijten en uit hun mond doen enzo? Die zijn toch ook jong geweest? Wanneer begin je met zo'n debiele gewoonte? En loop ik ook risico?
![]()
Heb jij ff tijd voor een telefonisch consult? Ik heb een statistiek-vraag over berekenen van iets bepaalds en ik weet niet hoe ik dat moet uitrekenen...quote:![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is vaak Orofaciale dyskinesie. Bijwerking van medicijnen.
Ah, ok, maar je link werkt niet.
het zijn vaak wel mensen die er ook niet héél intelligent uitzien![]()
![]()
ja hoor. kan wel even.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb jij ff tijd voor een telefonisch consult? Ik heb een statistiek-vraag over berekenen van iets bepaalds en ik weet niet hoe ik dat moet uitrekenen...![]()
Het is een linkje naar wikipediaquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:34 schreef freecell het volgende:
Ah, ok, maar je link werkt niet.
het zijn vaak wel mensen die er ook niet héél intelligent uitzien
Eerste hit van google op tardieve *ladieda*
![]()
Zo pff laatste dingetjes in huis nog doen en dan klaar voor vertrek ( badkamer wordt morgen eruit gesloopt 2 weken lang bouwlui hier) dus ja nog even druk mee
Rugtas @ 9 kilodas best netjes voor een 1e backpack sessie
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Waar ga je ook alweer heen, hobsel?
Zeg Roodhobseltje waar gaan je heen, zo alleen?
Confidence through competence![]()
sure?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Begeleider zei dat ik iets wilde dat niet konHoeft niet meer dus
met statistiek kan namelijk bijna alles bewezen worden. als je maar creatief genoeg bent![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:01 schreef Stereotomy het volgende:
Waar ga je ook alweer heen, hobsel?
Zeg Roodhobseltje waar gaan je heen, zo alleen?
![]()
!
Thailandia
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:02 schreef Den_Haag het volgende:
sure?
met statistiek kan namelijk bijna alles bewezen worden. als je maar creatief genoeg bent
Als je oorzaken en gevolgen niet gescheiden zijn, kan je rekenen wat je wil maar krijg je toch geen normale getallen
![]()
![]()
ThailandDas een end weg!
Ik heb een baliekluivertje... En hij heeft MIJN appel gepikt!
Leinspoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:38 schreef freecell het volgende:
ThailandDas een end weg!
Ik heb een baliekluivertje... En hij heeft MIJN appel gepikt!
Leinspoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:47 schreef Den_Haag het volgende:
* Den_Haag hoort zelfs hier de eierstokken rammelen van Lein
Geduld
Mijn tijd komt nog wel!
![]()
![]()
! zo slaapkamer is leeg gehaald inclusief badkamer.. en dan toch maar even de stofzuiger erdoor..
Dan ga ik nog 1 keer mijn rugtas reorganiseren en gaan we ff bakkie doen bij familie..
Pfff gaar
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
zo nu ben ik gesloopt
en dan nog straks met die rugzak zeulenomg dat wordt wat
!!
Maargoed alles is wel klaar, zo eerst bakkie doen.[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
A2 afgesloten door ongeluk
Mijn broertje zit mogelijk in één van die bussen..
Zijn telefoon staat uit, daar heb ik nu weinig aan.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
OK, stuur even een PM als het wel kan, want ik lees hier niet altijd alles.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Heb die vriend net gebeld, hij zit dan in Duitsland..
![]()
oh getverquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:33 schreef borisz het volgende:
Zijn telefoon staat uit, daar heb ik nu weinig aan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Broertje zit op de nationale luchtvaartschool?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:33 schreef borisz het volgende:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
eepquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:33 schreef borisz het volgende:
Als ik erin zat, en ik had niet getwitterd, dan had je je zorgen kunnen maken.
Confidence through competence![]()
Na wat gegoogle kom ik erachter dat hij daar niet op zit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Broertje zit op de nationale luchtvaartschool?
ZIjn opleiding zit wel in Hoofddorp, hij is bezig met een vliegtuigmonteur opleiding van de koninklijke luchtmacht. Maar de nationale luchtvaartschool richt zich op het vliegen specifiek, mijn broertje blijft waarschijnlijk alleen maar aan de grond.
Waarschijnlijk Loos alarm dus.
[ Bericht 1% gewijzigd door borisz op 01-07-2009 13:43:25 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
![]()
mogelijk deze week dodelijk ongeval van gisteren bij een klant onderzoeken. minder leuke kanten van mijn werk
gelukkig borisz![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:08 schreef Den_Haag het volgende:
mogelijk deze week dodelijk ongeval van gisteren bij een klant onderzoeken. minder leuke kanten van mijn werkKlote zeg.
Ik werd gister bijna bij een dodelijk ongeval betrokken. Reed op de A4 ter hoogte van Leidschendam, gangetje of 120 (harder dan toegestaan dus) op de linker rijstrook (er waren 2 rijstroken, rechts reden auto's langzamer dan ik) in de Peugeot 407 van paps. Word ik ineens aan de linker kant (!!!) ingehaald door een motorrijder (!!!) die zich tussen de vangrail en de dikke patsbak waar ik in reed, door probeerde te wurmen. Ik schrok me de pest-pokke. Is dit normaal voor motorrijders?![]()
![]()
Nee, ik haal alleen als het mag zoals in de filequote:Op woensdag 1 juli 2009 14:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klote zeg.
Ik werd gister bijna bij een dodelijk ongeval betrokken. Reed op de A4 ter hoogte van Leidschendam, gangetje of 120 (harder dan toegestaan dus) op de linker rijstrook (er waren 2 rijstroken, rechts reden auto's langzamer dan ik) in de Peugeot 407 van paps. Word ik ineens aan de linker kant (!!!) ingehaald door een motorrijder (!!!) die zich tussen de vangrail en de dikke patsbak waar ik in reed, door probeerde te wurmen. Ik schrok me de pest-pokke. Is dit normaal voor motorrijders?
het zijn wel hele interessante klussen alleen de aanleiding is zo vervelend. Zeker omdat het iemand van 44 betrok. Die zal echt wat een familie/gezin thuis hebben.![]()
Fijne vakantie, Hobsel.![]()
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Haha! Nee joh! Hobs is veel minder gevaarlijk dan een olifant!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat de olifanten moeten oppassen voor overstekende Hobseltjes![]()
![]()
![]()
Uit de categorie zomers eten: Maaltijdsalade met kibbeling.
Kibbeling net gehaald bij Kaatje, de viskraam om de hoek. Bij Kaatje werd ook goeiemoggel opgenomen.
Maar voor gebakken vis is het altijd prima. Maaltijdsalade met jonge sla, komkommer, cherry tomaatjes, olijven, geitenkaas in de honing. Door de salade een lekkere vinaigrette. Errug lekker.
Lekker B. Wat leuk dat bij Kaatje goeiemoggel opgenomen is, dat wist ik niet. Ook de buffel?
Wij aten zeebaarschjes op de huid gebakken, basmatirijst met worteltjes en bij de Aldi een proscesso gescoord die we erbij geproefd/gedronken hebben. Beetje waterig maar wel lekker frips.![]()
Wij zouden aardappeltjes uit de oven eten en kip en worteltjes en mosterdsaus, maar het was zo warm in de keuken en ik was moe en toen werd het patat.
Zo, en nu ga ik![]()
![]()
Hobs, enjoy!
En ik hoorde iets rammelen, dacht: laat ik eens kijken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:55 schreef freecell het volgende:
Wij zouden aardappeltjes uit de oven eten en kip en worteltjes en mosterdsaus, maar het was zo warm in de
Zo, en nu ga ik [ afbeelding ]
Die smiley.
eierstokken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:55 schreef Isabeau het volgende:
En ik hoorde iets rammelen, dacht: laat ik eens kijken
Is dat in een blauwe fles? Ik kreeg daar de kurk bijna niet uit joh!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Lekker B. Wat leuk dat bij Kaatje goeiemoggel opgenomen is, dat wist ik niet. Ook de buffel?
Wij aten zeebaarschjes op de huid gebakken, basmatirijst met worteltjes en bij de Aldi een proscesso gescoord die we erbij geproefd/gedronken hebben. Beetje waterig maar wel lekker frips.Kostte echt héél veel moeite haha.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Zal dat het zijn geweest? Vaag. Lein zeker weerquote:
Oh, Freecell, wat zal jij je rot geschrokken zijn zeg in de autoIk heb gelukkig nog nooit een motorrijder meegemaakt die zo gek doet.
Oh ja, appelallergie
Ik vergeet het elke keer weer tot mijn lippen en tong opzwellen en dik worden(maar ik kauw er niet op hoor, FC!)
Inderdaad, die blauwe fles en ik had ook veel moeite met die kurk. Vind hem ook qua smaak niet zo lekker dezequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Is dat in een blauwe fles? Ik kreeg daar de kurk bijna niet uit joh!Kostte echt héél veel moeite haha.
Veneto.
heb voor het weekend, als we BBQ-gasten krijgen dus maar wat Spaanse Cava's ingeslagen.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Wij aten zeebaarschjes op de huid gebakken, basmatirijst met worteltjes en bij de Aldi een proscesso gescoord die we erbij geproefd/gedronken hebben. Beetje waterig maar wel lekker frips.die is in de haven opgenomen.
IK heb een lekkere argento rosé ingeschonken, die is erg lekker.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Hij was idd wat waterig, maar op zich wel lekker met dit weerquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:05 schreef golfer het volgende:
Inderdaad, die blauwe fles en ik had ook veel moeite met die kurk. Vind hem ook qua smaak niet zo lekker deze
Veneto.
heb voor het weekend, als we BBQ-gasten krijgen dus maar wat Spaanse Cava's ingeslagen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: