SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:38 schreef freecell het volgende:
ThailandDas een end weg!
Ik heb een baliekluivertje... En hij heeft MIJN appel gepikt!
Leinspoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:47 schreef Den_Haag het volgende:
* Den_Haag hoort zelfs hier de eierstokken rammelen van Lein
OK, stuur even een PM als het wel kan, want ik lees hier niet altijd alles.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Heb die vriend net gebeld, hij zit dan in Duitsland..
oh getverquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:33 schreef borisz het volgende:
A2 afgesloten door ongeluk
Mijn broertje zit mogelijk in één van die bussen..
Zijn telefoon staat uit, daar heb ik nu weinig aan.
Broertje zit op de nationale luchtvaartschool?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:33 schreef borisz het volgende:
eepquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:33 schreef borisz het volgende:
Na wat gegoogle kom ik erachter dat hij daar niet op zit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Broertje zit op de nationale luchtvaartschool?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:08 schreef Den_Haag het volgende:
mogelijk deze week dodelijk ongeval van gisteren bij een klant onderzoeken. minder leuke kanten van mijn werk
Nee, ik haal alleen als het mag zoals in de filequote:Op woensdag 1 juli 2009 14:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klote zeg.
Ik werd gister bijna bij een dodelijk ongeval betrokken. Reed op de A4 ter hoogte van Leidschendam, gangetje of 120 (harder dan toegestaan dus) op de linker rijstrook (er waren 2 rijstroken, rechts reden auto's langzamer dan ik) in de Peugeot 407 van paps. Word ik ineens aan de linker kant (!!!) ingehaald door een motorrijder (!!!) die zich tussen de vangrail en de dikke patsbak waar ik in reed, door probeerde te wurmen. Ik schrok me de pest-pokke. Is dit normaal voor motorrijders?
Haha! Nee joh! Hobs is veel minder gevaarlijk dan een olifant!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat de olifanten moeten oppassen voor overstekende Hobseltjes![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:55 schreef freecell het volgende:
Wij zouden aardappeltjes uit de oven eten en kip en worteltjes en mosterdsaus, maar het was zo warm in de
Zo, en nu ga ik [ afbeelding ]
eierstokken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:55 schreef Isabeau het volgende:
En ik hoorde iets rammelen, dacht: laat ik eens kijken
Is dat in een blauwe fles? Ik kreeg daar de kurk bijna niet uit joh!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Lekker B. Wat leuk dat bij Kaatje goeiemoggel opgenomen is, dat wist ik niet. Ook de buffel?
Wij aten zeebaarschjes op de huid gebakken, basmatirijst met worteltjes en bij de Aldi een proscesso gescoord die we erbij geproefd/gedronken hebben. Beetje waterig maar wel lekker frips.
Zal dat het zijn geweest? Vaag. Lein zeker weerquote:
Inderdaad, die blauwe fles en ik had ook veel moeite met die kurk. Vind hem ook qua smaak niet zo lekker dezequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Is dat in een blauwe fles? Ik kreeg daar de kurk bijna niet uit joh!Kostte echt héél veel moeite haha.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Lekker B. Wat leuk dat bij Kaatje goeiemoggel opgenomen is, dat wist ik niet. Ook de buffel?
Wij aten zeebaarschjes op de huid gebakken, basmatirijst met worteltjes en bij de Aldi een proscesso gescoord die we erbij geproefd/gedronken hebben. Beetje waterig maar wel lekker frips.
Hij was idd wat waterig, maar op zich wel lekker met dit weerquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:05 schreef golfer het volgende:
Inderdaad, die blauwe fles en ik had ook veel moeite met die kurk. Vind hem ook qua smaak niet zo lekker deze
Veneto.
heb voor het weekend, als we BBQ-gasten krijgen dus maar wat Spaanse Cava's ingeslagen.
Wasn't mequote:Op woensdag 1 juli 2009 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal dat het zijn geweest? Vaag. Lein zeker weer
Oh, Freecell, wat zal jij je rot geschrokken zijn zeg in de autoIk heb gelukkig nog nooit een motorrijder meegemaakt die zo gek doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |