tuurlijk ik was ook geirriteerd maar zo tekeer gaan heeft echt geen nutquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:17 schreef Den_Haag het volgende:
hahaha...maar wel irritant als je die dag nog wat te doen hebt.
Geen idee, ik heb de auto toch nog niet, wordt donderdagquote:
Wanneer kom je je bankje nou halen? En bevalt de lamp?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Aan het leren
En zaterdag ook. Heb m'n kaartje voor awakenings verkocht
Hey! Ik dacht dat je ze al weg had gedaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Wanneer kom je je bankje nou halen? En bevalt de lamp?
Neeeequote:
Vrijdagavond lukt me niet, zaterdag zou kunnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Hey! Ik dacht dat je ze al weg had gedaan
Als het aanbod er nog staat ga ik vragen of die vriend met die caddy mee wil/kan. Ik heb namelijk geen auto en moet eerst naar m'n ouders toe want daar woont hij ook. Als het nog kan, heel graag!!! (Zaterdag/vrijdag avond?)
Heb die vriend net gebeld, hij zit dan in Duitsland..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Vrijdagavond lukt me niet, zaterdag zou kunnen.
Goedzoquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:13 schreef freecell het volgende:
Vandaag onverwacht een dag vrij![]()
Ik zou de hele dag een oppas-uk hebben, maar zijn moeder heeft goed de griep. Ze wilde hem op zich wél brengen, maar ik heb gezegd dat ik geen zin in griep in huis had, 2 dagen voor mijn vakantie
Ja, en als ik ziek ben moet ik ook zelf voor de hummel zorgen, kan ik hem niet even naar een oppas brengenquote:Op woensdag 1 juli 2009 08:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
GoedzoGroot gelijk. Straks is je hele vakantie vernaggeld vanwege de griep
Dat is vaak Orofaciale dyskinesie. Bijwerking van medicijnen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef freecell het volgende:
Oeh, lekker!
Ik morgen ook nog één dag en dan vakantie
HEy, zien jullie wel eens van die oude mensen met zo'n hele dikke tong waar ze dan op bijten en uit hun mond doen enzo? Die zijn toch ook jong geweest? Wanneer begin je met zo'n debiele gewoonte? En loop ik ook risico?
Heb jij ff tijd voor een telefonisch consult? Ik heb een statistiek-vraag over berekenen van iets bepaalds en ik weet niet hoe ik dat moet uitrekenen...quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is vaak Orofaciale dyskinesie. Bijwerking van medicijnen.
ja hoor. kan wel even.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb jij ff tijd voor een telefonisch consult? Ik heb een statistiek-vraag over berekenen van iets bepaalds en ik weet niet hoe ik dat moet uitrekenen...
Het is een linkje naar wikipediaquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:34 schreef freecell het volgende:
Ah, ok, maar je link werkt niet.
het zijn vaak wel mensen die er ook niet héél intelligent uitzien
sure?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Begeleider zei dat ik iets wilde dat niet konHoeft niet meer dus
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:01 schreef Stereotomy het volgende:
Waar ga je ook alweer heen, hobsel?
Zeg Roodhobseltje waar gaan je heen, zo alleen?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:02 schreef Den_Haag het volgende:
sure?
met statistiek kan namelijk bijna alles bewezen worden. als je maar creatief genoeg bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |