Dank u, negenentwintig!quote:Op maandag 29 juni 2009 12:05 schreef ColdFeet het volgende:
Hahaha! Gefeliciteerd! Hoe oud geworden?
Die liggen nu schattig voor te zonnen in onze tuin.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Vannacht om half 3 nog even de kids wegbrengen naar schiphol
Gewoon beetje afpoetsen en met wat olie wegzettenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:11 schreef krakkemieke het volgende:
Heb ik dat weer!![]()
Zojuist pak ik mijn geweldige creme brulee ijzer uit. Is hij verroest! Dat was niet!
Scripties zijn eindigquote:Op maandag 29 juni 2009 23:14 schreef Vork het volgende:
Nog een dag en dan ben ik van de scriptie ellende af.
bijna klaar, bijna klaar.
Jep, behalve die ene met de instructeur erop. Die was er blijkbaar achter gekomen en heeft YouTube gevraagd het filmpje wegens copyright eraf te halen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:03 schreef Isabeau het volgende:
Zal een opluchting zijn, Vork!
En Steer, heb jij die filmpjes van Maastricht nog op youtube?
Zien!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep, behalve die ene met de instructeur erop. Die was er blijkbaar achter gekomen en heeft YouTube gevraagd het filmpje wegens copyright eraf te halen.
Wat wil je met de filmpjes? Offline halen of verder verspreiden?
Vandaaf af, morgen printen en inleveren, volgende week vrijdag presenteren. Dan moet ik er wel zo'n beetje vanaf zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Fijn Vork!! Moet je dan nog meer of ben je dan helemaal klaar?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:11 schreef Vork het volgende:
[..]
Vandaaf af, morgen printen en inleveren, volgende week vrijdag presenteren. Dan moet ik er wel zo'n beetje vanaf zijn.
Vorrekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:11 schreef Vork het volgende:
Vandaaf af, morgen printen en inleveren, volgende week vrijdag presenteren. Dan moet ik er wel zo'n beetje vanaf zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |