Perzische vrouwenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:09 schreef k_man het volgende:
Zo, het heeft even geduurd, maar ik heb inmiddels m'n foto's van Iran online.
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit, maar wel veelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ook ik ook ff spammen weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag heb ik Gado Gado gemaakt voor vrienden.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:01 schreef DarkElf het volgende:
k-man, door je foto's gegaan, zitten hele mooie bijIran lijkt me echt wel een mooi fout land
Yup. Alleen jammer dat het er momenteel toch een stukje minder mooi is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:01 schreef DarkElf het volgende:
k-man, door je foto's gegaan, zitten hele mooie bijIran lijkt me echt wel een mooi land.
dat is zo.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Yup. Alleen jammer dat het er momenteel toch een stukje minder mooi is.
das ook zo maar dat doet niets af aan de schoonheid van het land, de gebouwen en ook de cultuur verder...quote:
De Gourmand-politie sommeert uquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:52 schreef DarkElf het volgende:
oh btw, wat is old amsterdam toch lekker
Ook leuk, maar dat zijn van die bestemmingen waarvan ik het idee heb dat ik ze ook nog wel kan bezoeken als ik bejaard ben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Staat niet op mijn lijstje
Eerst nog naar New York, Ierland, Italië, Spanje, Portugal
Het is een race-rijper:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:55 schreef DarkElf het volgende:
Volgens wie en lekker boeiendik vind het lekker
Arresteer haarquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De Gourmand-politie sommeert u
Old Amsterdam is nepkaas!!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is een race-rijper:
http://www.foodlog.nl/cafe/bericht/racerijpen_en_zwijgen/
Ik vind het ook lekker hoor, maar ik wilde gewoon ff de snob uithangen.
je deed alleen een licht dwingend verzoek?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:06 schreef kaasplankje het volgende:
er moet niks!
Ik heb wel gevraagd of ze wilde helpen de tuin aan te vegen, de rest deed ze uit eigen beweging hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
je deed alleen een licht dwingend verzoek?
net nog gesport! zweten! maar daarna heerlijk een visje
Gelukkig was het niet zo erg als die keer dat Isa en ik los gingen in jouw huisquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:38 schreef Den_Haag het volgende:
je deed alleen een licht dwingend verzoek?
net nog gesport! zweten! maar daarna heerlijk een visje
Lein kennende doet ze het gewoon en gaat dan puffen dat ze zoveel doetquote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:59 schreef k_man het volgende:
Ook leuk, maar dat zijn van die bestemmingen waarvan ik het idee heb dat ik ze ook nog wel kan bezoeken als ik bejaard ben.
Het pré-samenwoon gevoelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:53 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb wel gevraagd of ze wilde helpen de tuin aan te vegen, de rest deed ze uit eigen beweging hoor![]()
Je kan hier ook in de huishouding komenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:04 schreef borisz het volgende:
Aangemeld voor student-assistent tijdens een congres op de VU Augustus.. Ik wil toch ook wat bijverdienen in de zomer.
. Iig een week gevuld, mogen nog wel een paar weken bij komende zomer.
Ja, nouquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lein kennende doet ze het gewoon en gaat dan puffen dat ze zoveel doet![]()
Actief hoor, jullie tweetjes!
Vanmorgen spaghetti als ontbijt gehad bij FreecellVraag ik of ze dat gek vindt, zegt ze iets als 'Ja, eigenlijk vind ik het wel gek, maar we vinden je niet gekker dan anders hoor'
Op de marktquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
Even een vraag aan alle moeders hier.![]()
Een mouwknoopje is gesprongen bij een van mijn overhemden: waar koop je knoopjes in de juiste maat/kleur? Had bij de Hema gekeken, maar die hadden niet zoveel keus?
Hier hetzelfde.. had een 5 uurtjes geslapen en toen boem wakker maar wel compleet vertiefd, ik kan dan nooit meer slapen erna dan is het helemaal drama (hitte sucks met nachtdienst)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Moet eigenlijk nog eventjes wat slapenGeen zin, maar ben wèl moe en moet wel nog de hele nacht werken. Zo stom.
Nee, die zijn kwijt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:47 schreef k_man het volgende:
Meestal hebben overhemden ook wel één of meerdere reserveknoopjes. Zijn die al op?
Die hitte is idd vreselijk met nachtdienstenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:32 schreef MissHobje het volgende:
Hier hetzelfde.. had een 5 uurtjes geslapen en toen boem wakker maar wel compleet vertiefd, ik kan dan nooit meer slapen erna dan is het helemaal drama (hitte sucks met nachtdienst)
Maargoed nog maar 2 nachtjes enne als ik morgen ochtend thuis kom dan knal ik er een flinke neut in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |