Ik zal even kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:22 schreef denthemen het volgende:
Iemand die een hele mooie foto kan bewerken voor in de OP?
Dit was al langsgekomen hier zeker? Ik kom net uit mijn werk en heb niet teruggelezen hier nogquote:
Nee, ik had die post uit SHO eerst hier, dacht oh nee dat moet in SHO en klik alsnog hier op invoerenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was al langsgekomen hier zeker? Ik kom net uit mijn werk en heb niet teruggelezen hier nog
Of ging het niet over mijn post?
Hans Breukhoven noemde het 'een relatief onbekend nummer'.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:40 schreef DrDentz het volgende:
Gone Too Soon was in 1993 gewoon een single hoor.
Tja, Hans Breukhoven ruikt geld.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hans Breukhoven noemde het 'een relatief onbekend nummer'.
Ik zie aan de Youtube clip ook wel dat het niet bepaald op de plank is blijven liggen
Maar het was wellicht niet zo'n grote hit als sommige andere nummers, misschien dat hij dat bedoelde.
Het is natuurlijk wel enorm toepasselijk nu.
Nee, bedoel je misschien They Don't Care About Us?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:18 schreef JeroenV het volgende:
Bij welke clip zong hij nu met een hele rij mensen/kinderen op het eind? Dat was toch ook Earth Song?
Heal the World of Cry?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:18 schreef JeroenV het volgende:
Bij welke clip zong hij nu met een hele rij mensen/kinderen op het eind? Dat was toch ook Earth Song?
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:13 schreef BB-King het volgende:
Gecondoleerd MJ fans,
Ben zelf geen diehard fan maar kon zeker wel zijn muziek en dansmoves waarderen.
Als groot liefhebber van de jaren 60/70/80 kan je ook niet echt om zijn discografie heen.
Een fascinerend mens is onverwachts heengegaan maar hij zal zeker niet vergeten worden.
R.I.P. Michael
Wil niet weten hoe zwaar het moet zijn voor de familie. Ik wil al helemaal niet weten hoe ontzettend moeilijk het moet zijn en gaat worden voor Michael's kinderenquote:
Die broer had enorm moeite om te praten tijdens pers conferentiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wil niet weten hoe zwaar het moet zijn voor de familie. Ik wil al helemaal niet weten hoe ontzettend moeilijk het moet zijn en gaat worden voor Michael's kinderen
Maar het was heel mooi dat hij hem nog even "The king of pop" noemdequote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:36 schreef Slappy het volgende:
[..]
Die broer had enorm moeite om te praten tijdens pers conferentie![]()
Net zo zwaar als ieder ander die een broer op relatief vroege leeftijd verliest, denk ik?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wil niet weten hoe zwaar het moet zijn voor de familie. Ik wil al helemaal niet weten hoe ontzettend moeilijk het moet zijn en gaat worden voor Michael's kinderen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heeft iemand deze in groter formaat? Komt ui het Vibe magazine maart 2002
[ afbeelding ]
quote:We have just learned Dr. Conrad Robert Murray -- the guy who was with Jackson when he collapsed -- is now in Los Angeles.
He is preparing to speak with law enforcement officials regarding Michael Jackson's death.
Nooit gezien deze foto, wat zijn ze blank die kinderen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:04 schreef Rebbedebje het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het idd nog het zieligst voor z'n kinderen.![]()
Mooie foto, uniek bijna, zijn kinderen zonder maskers e.d.
Rare dag, heb m'n huil momenten, en veel "wat?!" momenten.
Hopelijk vind je je rust, je was en blijft mijn nr 1 idool en we zullen je erg missen.![]()
Kut, komen de tranen weer.
quote:'Michael Jackson was al dood verklaard'
AMSTERDAM - Het ambulancepersoneel dat Michael Jackson's hielp, stelde vast dat de zanger al dood was, maar zijn eigen arts wilde daar niets van weten...
Michael's arts weigerde toestemming te geven om de zanger offcieel dood te verklaren, meldt TMZ.
Het ambulancepersoneel vond op de locatie sporen van lidocaïne, een middel dat soms gebruikt wordt om hartritmestoornissen te behandelen. Ook zou er al geruime tijd hartmassage zijn uitgevoerd. Men ging echter door met hartmassage, ondanks het feit dat de zanger al lang dood was... Eigenlijk had het ambulancepersoneel de lijkschouwer willen bellen.
Waarom de arts van Michael eiste dat de zanger toch naar het ziekenhuis werd gereden, is onduidelijk, meldt TMZ. De arts in kwestie wordt door de politie gezocht, maar is nog niet gevonden.
Hier ook hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:49 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben nog steeds ontdaan. Ik heb gewoon tranen met tuiten gejanken om iemand die ik niet eens persoonlijk ken.. het moet toch niet gekker worden?
En nu ik er aan denk dat hij er echt niet meer is schiet ik weer vol.
Life's a bitch.
Top dank je wel! Ik vind dat op de één of andere manier zo'n mooie foto. Die blik van 'm op z'n gezicht... je voelt de eenzaamheid tegenover de vrolijkere kleuren op de achtergrond van de attracties. Mooi contrastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |