quote:We have just learned Dr. Conrad Robert Murray -- the guy who was with Jackson when he collapsed -- is now in Los Angeles.
He is preparing to speak with law enforcement officials regarding Michael Jackson's death.
Nooit gezien deze foto, wat zijn ze blank die kinderen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:04 schreef Rebbedebje het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het idd nog het zieligst voor z'n kinderen.![]()
Mooie foto, uniek bijna, zijn kinderen zonder maskers e.d.
Rare dag, heb m'n huil momenten, en veel "wat?!" momenten.
Hopelijk vind je je rust, je was en blijft mijn nr 1 idool en we zullen je erg missen.![]()
Kut, komen de tranen weer.
quote:'Michael Jackson was al dood verklaard'
AMSTERDAM - Het ambulancepersoneel dat Michael Jackson's hielp, stelde vast dat de zanger al dood was, maar zijn eigen arts wilde daar niets van weten...
Michael's arts weigerde toestemming te geven om de zanger offcieel dood te verklaren, meldt TMZ.
Het ambulancepersoneel vond op de locatie sporen van lidocaïne, een middel dat soms gebruikt wordt om hartritmestoornissen te behandelen. Ook zou er al geruime tijd hartmassage zijn uitgevoerd. Men ging echter door met hartmassage, ondanks het feit dat de zanger al lang dood was... Eigenlijk had het ambulancepersoneel de lijkschouwer willen bellen.
Waarom de arts van Michael eiste dat de zanger toch naar het ziekenhuis werd gereden, is onduidelijk, meldt TMZ. De arts in kwestie wordt door de politie gezocht, maar is nog niet gevonden.
Hier ook hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:49 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben nog steeds ontdaan. Ik heb gewoon tranen met tuiten gejanken om iemand die ik niet eens persoonlijk ken.. het moet toch niet gekker worden?
En nu ik er aan denk dat hij er echt niet meer is schiet ik weer vol.
Life's a bitch.
Top dank je wel! Ik vind dat op de één of andere manier zo'n mooie foto. Die blik van 'm op z'n gezicht... je voelt de eenzaamheid tegenover de vrolijkere kleuren op de achtergrond van de attracties. Mooi contrastquote:
Lol, ik ook niet. Sterker nog, kan de laatste keer niet herinneren. Maar jah, het kwam er nu even uit. Ook gezien het nog niet helemaal doordrong afgelopen nacht en vanochtend enzo. Ach ja...quote:
Tja, een hoop mensen denken gewoon zwart-wit. Je leest het, het wordt breed uitgemeten in de media, dus het is waar. Enige verklaringen en tegenbewijzen achteraf is men (lees media) niet in geïnteresseerd. Dat geldt overigens niet alleen voor Michael, maar voor genoeg bekende mensen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:54 schreef Rnnz het volgende:
Ik zag net beelden uit de Private Home interviews waarin Michael verteld over z'n kinderen, dan denk ik echt bij mezelf.. hoe kunnen mensen nou denken dat hij schuldig is?
Hopelijk worden alle feiten duizend keer herhaald de komende dagen zodat mensen nooit meer op zulke hatelijke gedachten kunnen komen.
All he wanted was peace and love.
Ik begin het inmiddels te accepteren en kijk nu echt terug naar zijn fantastische muziekquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:14 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ik wakker word en dat dit allemaal een hele nare droom blijkt te zijn.
Echt bizar wat ik nu voel.
Ik moet ineens denken wat jij een aantal weken geleden zei... zei je toen niet iets in de trant van 'hij mag doodvallen' omdat de eerste paar concerten zouden worden verzet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:18 schreef matthijst het volgende:
Iemand foto's uit de Japan Bad-tijd op zn pc? Waar ie met die zwarte zonnebril op staat, zoals in deze video?
Morgen ook ss ff wat ouwe zooi opzoeken...
k dacht er vandaag ook aan... Ik zei het 5 weken terug iets genuanceerder::quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:21 schreef Rnnz het volgende:
Ik moet ineens denken wat jij een aantal weken geleden zei... zei je toen niet iets in de trant van 'hij mag doodvallen' omdat de eerste paar concerten zouden worden verzet?
Niet lullig bedoeld tegenover jou hoor, maar ik dacht er ineens aan.
En tsja, nu is het zover, maar ben er nog niet uit of het zo is...quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:12 schreef matthijst het volgende:
Hij kan misschien beter dood gaan.
dan blijft er nog iets van zijn "glorie" over
Ik heb zat foto's, maar het is gewoon zo moeilijk om een echte goede foto van een goede resolutie te vindenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:23 schreef denthemen het volgende:
Ik wil een foto laten drukken op canvas maar heb niet echt een foto van hele goeie kwaliteit, heeft iemand er 1? Wil het liefst 1 waarop hij in actie is bij een concert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |