update 23:09quote:We've just learned Michael Jackson was taken by ambulance to a hospital in Los Angeles ... and we're told it was cardiac arrest and that paramedics administered CPR in the ambulance.
update 23:14quote:UPDATE: A Jackson family member tells TMZ Michael is in "really bad shape" and the brothers are headed to UCLA.
update 23:22quote:UPDATE: We just got off the phone with Joe Jackson, Michael's dad, who says "he is not doing well."(www.tmz.com)
quote:UPDATE:
Sources are now telling X17online that Michael Jackson may have in fact passed away! [url]www.x17online.com
Wat maakt het in godsnaam uit dat jouw broer in NY zit?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef Darklight het volgende:
Ja hij is dood
Broer zit nu in NY, heeft het daar ook gehoord
Nee, zijn rustig z'n leven aan het vertellen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef Desunoto het volgende:![]()
CNN meldt nog niets of wel? Niets op de live stream op internet iig.
Nog niet, nee. Ze babbelen nog.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef Desunoto het volgende:![]()
CNN meldt nog niets of wel? Niets op de live stream op internet iig.
Jeweet toch, daar weten ze veel meerquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat maakt het in godsnaam uit dat jouw broer in NY zit?
TMZ = gossipquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef delano.888 het volgende:
Raar dat cnn (op tv) het nog niet weet...
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, zijn rustig z'n leven aan het vertellen.
Internetsites wisten ook eerder melding te maken van het feit dat 'ie naar het ziekenhuis was gebracht.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
TMZ = gossip
CNN = serieuze nieuwsbron
Laatst genoemde hecht meer waarde aan zekerheid en is dus later met nieuws, maar daardoor wel betrouwbaarder.
Dit was het laatste nieuwsquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:37 schreef Mirjam het volgende:
hij heeft vast z'n vinger gestoten, drama queen.
niks, maar heeft het daar ook op verschillende zenders gehoord dat die dood isquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
tv?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
Wat is de juiste link van live beelden van CNN?
Michael Jackson
Tegenwoordig is Internet altijd sneller dan de tv. Vaak gebruiken ze allerlei Internetsites ook als bron op tvquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Internetsites wisten ook eerder melding te maken van het feit dat 'ie naar het ziekenhuis was gebracht.
Die komen nu pas met de foto van die ambulance.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef Greys het volgende:
CNN zegt het nog steeds niet en die zouden het dan toch ook wel weten?
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream2quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
Wat is de juiste link van live beelden van CNN?
Michael Jackson
Inderdaad, alsof dat nog uitmaakt sinds het internet bestaatquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh wacht, niet die. Als je daar bent even de andere aanklikken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream2
Wel de betrouwbaarstequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Alsof CNN de enige betrouwbare bron is
Alsof CNN de waarheid brengt tegenwoordigquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof dat nog uitmaakt sinds het internet bestaat.
En op internet is iedereen met een gebroken vinger al klinisch dood. CNN meldt vooralsnog dat ie niet dood is.
+1quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik wil slapen verdomme! Bevestiging. NU!
Maar dat vertrouw ik wat meer dan een of andere paparazzi sitequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Alsof CNN de waarheid brengt tegenwoordigTegenwoordig zijn ze er steeds later bij.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik wil slapen verdomme! Bevestiging. NU!
oh, dat lijkt me wel goed nieuws eigenlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan krijg je straks weer van die wacko fans die vinden dat ze zijn voorbeeld moeten volgen enzo
Dit dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef Misstique het volgende:
Jezus, ik wil dit nog ff niet geloven.
Wat betreft "shownieuws" zitten ze er vaak wel bovenop en hebben ze overal wel bronnen zitten. Helaas zijn die niet altijd even betrouwbaar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar dat vertrouw ik wat meer dan een of andere paparazzi site.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Knoflook het volgende:
Ik had hem nog zo graag 1x willen zien
Ik had speciaal daarvoor kaartjes gehaald.
Inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef Misstique het volgende:
Jezus, ik wil dit nog ff niet geloven.
Waarom zie ik dat niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef FB14 het volgende:
Er rijdt nu een lijkwagen het terrein (CNN)
rot een eind op, eikelquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
oh, dat lijkt me wel goed nieuws eigenlijk.
Oeh, een lijkwagen bij een ziekenhuis, dat kan alleen voor MJ zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef FB14 het volgende:
Klopt ook, een half uur geleden slimmerdquote:
Precies, en net of hij binnen 5 minuten na z'n overlijden in een lijkwagen weg zou worden gevoerdquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, een lijkwagen bij een ziekenhuis, dat kan alleen voor MJ zijn![]()
Er liggen daar meer mensen dood te gaan hoor
ja, misschien toch nog van toepassingquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Jouw opmerking in het 1e topic
Ze refereren allemaal naar tmz.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Klonterpot het volgende:
Het lijkt echt wel serieus te zijn, op alle gerenommeerde nieuwswebsites ter wereld wordt al gemeld dat MJ overleden is.
Ahh.. helaasquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee dat lukt niet, want zn neus is van rubber
Ja, ik ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:55 schreef leolinedance het volgende:
Ik dacht, NU komt het...
Skynews heeft het van TMZ over genomen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Klonterpot het volgende:
Het lijkt echt wel serieus te zijn, op alle gerenommeerde nieuwswebsites ter wereld wordt al gemeld dat MJ overleden is.
i know, ik dacht ook precies hetzelfdequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, misschien toch nog van toepassing
maar hey, zo is 't wel altijd geweest, zie de andere opmerkingen overal
Het is een ziekenhuis, die dingen rijden daar rond voor zoete broodjes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef FB14 het volgende:
Zn hart is gearresteerd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:57 schreef ErikZwennes het volgende:
Op CNN spreekt met over arrest.
Wat heeft 'ie nu weer gedaan dan?
Ik constateer het alleen maarquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, en net of hij binnen 5 minuten na z'n overlijden in een lijkwagen weg zou worden gevoerd.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:57 schreef ErikZwennes het volgende:
Op CNN spreekt met over arrest.
Wat heeft 'ie nu weer gedaan dan?
Net zo speciaal om te vertellen dat er een deur in het ziekenhuis open gaat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:58 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ik constateer het alleen maarConclusies uit mijn mededeling mag j zelf trekken
Aan de ene kant wel, aan de andere kant hebben ze heeeel misschien iets meer kans op een normaal leven als die wacko er niet meer is.quote:
UNCONFIRMED drol.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
En wij op de BBC net .. dat ie dood is
Geloof maar dat het waar is, TMZ had contact met de vader van MJ.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef Tammymara het volgende:
Ik schrok van de topictitel,maar het is dus nog steeds niet bevestigd?
Ik vind het een ezel,Maar dit gun je niemand.
Ik wilde naar bed gaan maar nu wacht ik toch nog maar heel even...
Zouden ze dat eigenlijk meteen melden of daarmee wachten als ie dood is?
Perez hilton ligt plat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Naast FOK! zijn veel nieuwssites in de VS ook niet even snel
En CNN/BBC/FOX dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Geloof maar dat het waar is, TMZ had contact met de vader van MJ.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef muay-toy het volgende:
Weer een groot artiest die 'spontaan' sterft(2pac,elvis) omdat de illuminatie niet willen dat ze herkenbaar worden gemaakt..
idiootquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef muay-toy het volgende:
Weer een groot artiest die 'spontaan' sterft(2pac,elvis) omdat de illuminatie niet willen dat ze herkenbaar worden gemaakt..
Say what?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef muay-toy het volgende:
Zag het net maar de site laadt niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef Ron.Burgundy het volgende:
URGENT -- "King of Pop" Michael Jackson dead at 50: http://news.bnonews.com/fhnv
Heeft ie dat niet een kleeein beetje zelf gedaan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
Een geweldige artiest, ontzettend getalenteerd, en WAT een karaktermoord hebben ze op hem gepleegd
Haha, ook echt gelijkwaardige artiestenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef muay-toy het volgende:
Ik heb er natuurlijk geen verstand van,maar zou je als broer daar zin in hebben? Om de telefoon op te pakken en te zeggen dat ie dood is? Aan een of andere gossipsite? Lijkt me toch dat ze dat echt niet bevestigen tot familie het ook gehoord heeft en zo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Geloof maar dat het waar is, TMZ had contact met de vader van MJ.
As we speak opent er een deur!!!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net zo speciaal om te vertellen dat er een deur in het ziekenhuis open gaat.
Die zullen dat contact niet hebben gehad, denk ik. Die zullen wachten op een officieel statement van de familie.quote:
dacht ik ook net aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef muay-toy het volgende:
2pac was wel degelijk een groot artiest...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haha, ook echt gelijkwaardige artiesten, voorzover je tweepac daaronder kunt scharen.
Als jij dat wil geloven, ga je gang. Ik vind van niet. Die man was gewoon te groot. Mensen konden niet omgaan met iemand die zo ontzettend groot was.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heeft ie dat niet een kleeein beetje zelf gedaan?
Nou ja, 100% zeker weet ik het ook niet natuurlijk, maar TMZ staat bekend als een betrouwbare website, ook al gaat het om shownews (...hoongelach...).. Dus daarom heb ik geen reden om aan te nemen dat zij een dergelijk bericht posten zonder dat dit aan hen bevestigd is. Dat kun je je simpelweg ook niet veroorloven, lijkt mij.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik heb er natuurlijk geen verstand van,maar zou je als broer daar zin in hebben? Om de telefoon op te pakken en te zeggen dat ie dood is? Aan een of andere gossipsite? Lijkt me toch dat ze dat echt niet bevestigen tot familie het ook gehoord heeft en zo?
Hij heeft toch zelf die 20 slaapillen genomen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als jij dat wil geloven, ga je gang. Ik vind van niet. Die man was gewoon te groot. Mensen konden niet omgaan met iemand die zo ontzettend groot was.
Wat snuif jij nu zo op een donderdag avond ???quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef muay-toy het volgende:
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:02 schreef delano.888 het volgende:
Alles bevestigd het, behalve CNN, volgens mij willen ze het daar gewoon HEEL zeker weten.
Qua tijd wel een lekker druk moment, Amerika is volledig wakker, een flink deel al klaar met werken. Europa is wakker en in Azië worden ze langzaam wakker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Zou wel eens willen weten hoeveel mensen nu op F5 aan het duwen zijn over de hele wereld.
Wat is hun bron?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Desunoto het volgende:
OK! Magazine also confirms pop star Michael Jackson has passed away. It says the hospital remains on lockdown.
Een hele hoop (me include)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Zou wel eens willen weten hoeveel mensen nu op F5 aan het duwen zijn over de hele wereld.
....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als jij dat wil geloven, ga je gang. Ik vind van niet. Die man was gewoon te groot. Mensen konden niet omgaan met iemand die zo ontzettend groot was.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik zie niks hoor, alleen 'Hospitalized'. Wie is die iemandquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:03 schreef Quir het volgende:
Het is op CNN volgens iemand.
zou hij het zo gepland hebben?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Qua tijd wel een lekker druk moment, Amerika is volledig wakker, een flink deel al klaar met werken. Europa is wakker en in Azië worden ze langzaam wakker.
Op twitter is de search stuk, die trekt het niet meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Ron.Burgundy het volgende:
En terecht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:02 schreef delano.888 het volgende:
Alles bevestigd het, behalve CNN, volgens mij willen ze het daar gewoon HEEL zeker weten.
Idiootquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die zien we nooit meer...........te - rug!![]()
Het is ook niet bepaald een gewone alledaagse situatie vind je wel?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:03 schreef moussy het volgende:
[..]
....
of hij kon er zelf niet mee omgaan?
Idd.. toch een plek waar mensen meteen naartoe gaan bij breaking news.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:02 schreef Mirjam het volgende:
fok is ook meteen een stuk langzamer, leuk om te zien altijd
Als je vanaf je 5e al in de schijnwerpers moet staan, dan leer je het wel. Ik denk niet dat het aan hem ligt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:03 schreef moussy het volgende:
[..]
....
of hij kon er zelf niet mee omgaan?
zeker, hier komt het altijd erg snel doorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Idd.. toch een plek waar mensen meteen naartoe gaan bij breaking news.
En terecht. Er komt zoveel informatie binnen... wat moet je nou geloven?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:04 schreef Desunoto het volgende:
"We should be verifying things before we tell you about them"
"Lots of info coming in"
Zeggen ze net op CNN.
Ze willen het echt heel zeker weten.
Dit is wel heel dom zegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die zien we nooit meer...........te - rug!![]()
Maak het nu niet erger dan het al is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:04 schreef Kwaliteit het volgende:
AANGEPASTE PROGRAMMERING SPIXFM
In verband met het nieuws rondom popstar Michael Jackson, dat momenteel is opgenomen in het ziekenhuis in Los Angeles, na een hartstilstand en reanimatie heeft de directie van Spix FM besloten haar programmering volledig om te gooien, en uitsluitend muziek van Michael Jackson te draaien.
Dit zal gedaan worden zonder reclame en jingle-vormgeving.
Meeluisteren?
SPIXFM Frequentie's:
ZWIJNDRECHT : 90.7 en 103.8 FM
INTERNET: http://81.171.125.138:9002/listen.pls
Voor kleuters wel ja. Perez meldt op Twitter dat ie de pijp uit is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik eigenlijk welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Volgens mij is iedereen aan het wachten totdat CNN de genade slag geeft.
Want? De gemiddelde levensverwachting voor mannen is in de Westerse Wereld iets van 78 hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
50 is natuurlijk wel een tricky leeftijd voor artiesten bezig met come/back.
Bron: Nu.nlquote:Michael Jackson in ziekenhuis
Uitgegeven: 25 juni 2009 23:26
Laatst gewijzigd: 26 juni 2009 00:04
LOS ANGELES - De Amerikaanse popzanger Michael Jackson is donderdag in een ziekenhuis in Los Angeles opgenomen. Dit melden Amerikaanse media.
Volgens de entertainmentwebsite TMZ.com is de Amerikaanse popzanger Michael Jackson (50) overleden. Andere bronnen hebben het bericht nog niet bevestigd.
Jackson ademde niet meer toen ambulancemedewerkers hem thuis ophaalden. Jackson zou een hartstilstand hebben gehad.
Gereanimeerd
Volgens de krant Los Angeles Times is Jackson gereanimeerd voordat hij naar het ziekenhuis is overgebracht.
Volgens verschillende media zou de 50-jarige zanger zelfmoord hebben gepleegd door twee dozijn slaappillen te slikken.
De familieleden van de 'King of Pop' zijn onderweg naar het ziekenhuis. De vader van de popzanger, Joe Jackson, liet aan de pers weten dat het 'niet goed' gaat met zijn zoon.
Huidkanker
Bij Jackson werd in mei huidkanker geconstateerd. De zanger kondigde onlangs ook een come-back tour aan. Vier concerten die in juli in Londen zouden worden gehouden, werden echter verzet naar maart 2010.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:04 schreef Kwaliteit het volgende:
AANGEPASTE PROGRAMMERING SPIXFM
In verband met het nieuws rondom popstar Michael Jackson, dat momenteel is opgenomen in het ziekenhuis in Los Angeles, na een hartstilstand en reanimatie heeft de directie van Spix FM besloten haar programmering volledig om te gooien, en uitsluitend muziek van Michael Jackson te draaien.
Dit zal gedaan worden zonder reclame en jingle-vormgeving.
Meeluisteren?
SPIXFM Frequentie's:
ZWIJNDRECHT : 90.7 en 103.8 FM
INTERNET: http://81.171.125.138:9002/listen.pls
idd... CNN/FOX/BBC gaan niet blindelings achter roddelsites aanlopen lijkt me.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En terecht. Er komt zoveel informatie binnen... wat moet je nou geloven?
Zet je TV op CNN, daar heb je veel meer info EN geluidquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:06 schreef muay-toy het volgende:
ik vind die live beelden maar saai, er zit geeneens geluid bij en ik snap geen hout van waar het over gaat. heb het maar weer uitgezet, beter pr0n ofso checken
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:06 schreef muay-toy het volgende:
ik vind die live beelden maar saai, er zit geeneens geluid bij en ik snap geen hout van waar het over gaat. heb het maar weer uitgezet, beter pr0n ofso checken
maar jij bent dan ook de kanker van dit forumquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:06 schreef muay-toy het volgende:
kan niet wij hebben een antenne versterker en mn papa doet die s avonds uit. ik kan dus niets ontvangen snachts en als ik benede ga kijken worden mn ouders ook wakkerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zet je TV op CNN, daar heb je veel meer info EN geluid
Tmz.com is een best bekende site volgens mij, die zullen dat echt niet zomaar doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Of dit is natuurlijk een geweldige stunt van dat tmz.com. Iedereen verwijst ernaar, die zien hun webverkeer en bekendheid enorm stijgen nu
iddquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom praten ze bij CNN in de "verleden tijd" vorm de hele tijd..
Pffff, natuurlijk niet. Denk eens na zeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Of dit is natuurlijk een geweldige stunt van dat tmz.com. Iedereen verwijst ernaar, die zien hun webverkeer en bekendheid enorm stijgen nu
Dan zet je die versterker weer aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef muay-toy het volgende:
[..]
kan niet wij hebben een antenne versterker en mn papa doet die s avonds uit. ik kan dus niets ontvangen snachts en als ik benede ga kijken worden mn ouders ook wakker
En als dit een hoax blijkt worden ze nooit meer serieus genomenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is een complot ik zeg het jequote:# 23:10 MICHAEL JACKSON OVERLEDEN
# 22:59 Gelderse tv's massaal op zwart
Omdat men daar ook op de hoogte is van de hardnekkige geruchten dat hij overleden zou zijn?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom praten ze bij CNN in de "verleden tijd" vorm de hele tijd..
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Het is dat ze het nog niet echt hebben uitgesproken op CNN maar de manier waarop ze het nieuws behandelen en hoe de diverse presentatoren/verslaggevers erover praten wijst maar op één ding... die is dood
lekker kansloze uitspraak voor een volwassen man, ik maak er verder geen woorden aan vuilquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Shoombak het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook de kanker van dit forum
Ik ook. Eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef DrMarten het volgende:
Zolang iedereen maar naar TMZ blijft verwijzen wacht ik rustig af.
Neuh.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef nattermann het volgende:
CNN update! Nu komt het
aldus CNNquote:The music icon from Gary, Indiana, was known as the "King of Pop."
Jackson was the seventh of nine children in a well-known musical family
Ik ook! Ik wil tmz ook niet geloven trouwensquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef FireFox1 het volgende:
Op dit moment geloof ik alleen CNN...
Meldt alleen dat TMX dat zegt. De Telegraaf al gecheckt?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:06 schreef Ambrosius het volgende:
Nu.nl meldt het ook al als 'overleden'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |