Nou ja, 100% zeker weet ik het ook niet natuurlijk, maar TMZ staat bekend als een betrouwbare website, ook al gaat het om shownews (...hoongelach...).. Dus daarom heb ik geen reden om aan te nemen dat zij een dergelijk bericht posten zonder dat dit aan hen bevestigd is. Dat kun je je simpelweg ook niet veroorloven, lijkt mij.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik heb er natuurlijk geen verstand van,maar zou je als broer daar zin in hebben? Om de telefoon op te pakken en te zeggen dat ie dood is? Aan een of andere gossipsite? Lijkt me toch dat ze dat echt niet bevestigen tot familie het ook gehoord heeft en zo?
Hij heeft toch zelf die 20 slaapillen genomen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als jij dat wil geloven, ga je gang. Ik vind van niet. Die man was gewoon te groot. Mensen konden niet omgaan met iemand die zo ontzettend groot was.
Wat snuif jij nu zo op een donderdag avond ???quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef muay-toy het volgende:
Weer een groot artiest die 'spontaan' sterft(2pac,elvis) omdat de illuminatie niet willen dat ze herkenbaar worden gemaakt..
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:02 schreef delano.888 het volgende:
Alles bevestigd het, behalve CNN, volgens mij willen ze het daar gewoon HEEL zeker weten.
Qua tijd wel een lekker druk moment, Amerika is volledig wakker, een flink deel al klaar met werken. Europa is wakker en in Azië worden ze langzaam wakker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Zou wel eens willen weten hoeveel mensen nu op F5 aan het duwen zijn over de hele wereld.
Wat is hun bron?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Desunoto het volgende:
OK! Magazine also confirms pop star Michael Jackson has passed away. It says the hospital remains on lockdown.
Een hele hoop (me include)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Zou wel eens willen weten hoeveel mensen nu op F5 aan het duwen zijn over de hele wereld.
....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Als jij dat wil geloven, ga je gang. Ik vind van niet. Die man was gewoon te groot. Mensen konden niet omgaan met iemand die zo ontzettend groot was.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik zie niks hoor, alleen 'Hospitalized'. Wie is die iemandquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:03 schreef Quir het volgende:
Het is op CNN volgens iemand.
zou hij het zo gepland hebben?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Qua tijd wel een lekker druk moment, Amerika is volledig wakker, een flink deel al klaar met werken. Europa is wakker en in Azië worden ze langzaam wakker.
Op twitter is de search stuk, die trekt het niet meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Ron.Burgundy het volgende:
En terecht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:02 schreef delano.888 het volgende:
Alles bevestigd het, behalve CNN, volgens mij willen ze het daar gewoon HEEL zeker weten.
Idiootquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die zien we nooit meer...........te - rug!![]()
Het is ook niet bepaald een gewone alledaagse situatie vind je wel?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:03 schreef moussy het volgende:
[..]
....
of hij kon er zelf niet mee omgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |