update 23:09quote:We've just learned Michael Jackson was taken by ambulance to a hospital in Los Angeles ... and we're told it was cardiac arrest and that paramedics administered CPR in the ambulance.
update 23:14quote:UPDATE: A Jackson family member tells TMZ Michael is in "really bad shape" and the brothers are headed to UCLA.
update 23:22quote:UPDATE: We just got off the phone with Joe Jackson, Michael's dad, who says "he is not doing well."(www.tmz.com)
quote:UPDATE:
Sources are now telling X17online that Michael Jackson may have in fact passed away! [url]www.x17online.com
Wat maakt het in godsnaam uit dat jouw broer in NY zit?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef Darklight het volgende:
Ja hij is dood
Broer zit nu in NY, heeft het daar ook gehoord
Nee, zijn rustig z'n leven aan het vertellen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef Desunoto het volgende:![]()
CNN meldt nog niets of wel? Niets op de live stream op internet iig.
Nog niet, nee. Ze babbelen nog.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef Desunoto het volgende:![]()
CNN meldt nog niets of wel? Niets op de live stream op internet iig.
Jeweet toch, daar weten ze veel meerquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat maakt het in godsnaam uit dat jouw broer in NY zit?
TMZ = gossipquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef delano.888 het volgende:
Raar dat cnn (op tv) het nog niet weet...
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, zijn rustig z'n leven aan het vertellen.
Internetsites wisten ook eerder melding te maken van het feit dat 'ie naar het ziekenhuis was gebracht.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
TMZ = gossip
CNN = serieuze nieuwsbron
Laatst genoemde hecht meer waarde aan zekerheid en is dus later met nieuws, maar daardoor wel betrouwbaarder.
Dit was het laatste nieuwsquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:37 schreef Mirjam het volgende:
hij heeft vast z'n vinger gestoten, drama queen.
niks, maar heeft het daar ook op verschillende zenders gehoord dat die dood isquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
tv?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
Wat is de juiste link van live beelden van CNN?
Michael Jackson
Tegenwoordig is Internet altijd sneller dan de tv. Vaak gebruiken ze allerlei Internetsites ook als bron op tvquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Internetsites wisten ook eerder melding te maken van het feit dat 'ie naar het ziekenhuis was gebracht.
Die komen nu pas met de foto van die ambulance.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef Greys het volgende:
CNN zegt het nog steeds niet en die zouden het dan toch ook wel weten?
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream2quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
Wat is de juiste link van live beelden van CNN?
Michael Jackson
Inderdaad, alsof dat nog uitmaakt sinds het internet bestaatquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh wacht, niet die. Als je daar bent even de andere aanklikken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream2
Wel de betrouwbaarstequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Alsof CNN de enige betrouwbare bron is
Alsof CNN de waarheid brengt tegenwoordigquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof dat nog uitmaakt sinds het internet bestaat.
En op internet is iedereen met een gebroken vinger al klinisch dood. CNN meldt vooralsnog dat ie niet dood is.
+1quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik wil slapen verdomme! Bevestiging. NU!
Maar dat vertrouw ik wat meer dan een of andere paparazzi sitequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Alsof CNN de waarheid brengt tegenwoordigTegenwoordig zijn ze er steeds later bij.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik wil slapen verdomme! Bevestiging. NU!
oh, dat lijkt me wel goed nieuws eigenlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan krijg je straks weer van die wacko fans die vinden dat ze zijn voorbeeld moeten volgen enzo
Dit dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef Misstique het volgende:
Jezus, ik wil dit nog ff niet geloven.
Wat betreft "shownieuws" zitten ze er vaak wel bovenop en hebben ze overal wel bronnen zitten. Helaas zijn die niet altijd even betrouwbaar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar dat vertrouw ik wat meer dan een of andere paparazzi site.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Knoflook het volgende:
Ik had hem nog zo graag 1x willen zien
Ik had speciaal daarvoor kaartjes gehaald.
Inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef Misstique het volgende:
Jezus, ik wil dit nog ff niet geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |