idd... CNN/FOX/BBC gaan niet blindelings achter roddelsites aanlopen lijkt me.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En terecht. Er komt zoveel informatie binnen... wat moet je nou geloven?
Zet je TV op CNN, daar heb je veel meer info EN geluidquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:06 schreef muay-toy het volgende:
ik vind die live beelden maar saai, er zit geeneens geluid bij en ik snap geen hout van waar het over gaat. heb het maar weer uitgezet, beter pr0n ofso checken
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:06 schreef muay-toy het volgende:
ik vind die live beelden maar saai, er zit geeneens geluid bij en ik snap geen hout van waar het over gaat. heb het maar weer uitgezet, beter pr0n ofso checken
maar jij bent dan ook de kanker van dit forumquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:06 schreef muay-toy het volgende:
kan niet wij hebben een antenne versterker en mn papa doet die s avonds uit. ik kan dus niets ontvangen snachts en als ik benede ga kijken worden mn ouders ook wakkerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zet je TV op CNN, daar heb je veel meer info EN geluid
Tmz.com is een best bekende site volgens mij, die zullen dat echt niet zomaar doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Of dit is natuurlijk een geweldige stunt van dat tmz.com. Iedereen verwijst ernaar, die zien hun webverkeer en bekendheid enorm stijgen nu
iddquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom praten ze bij CNN in de "verleden tijd" vorm de hele tijd..
Pffff, natuurlijk niet. Denk eens na zeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Of dit is natuurlijk een geweldige stunt van dat tmz.com. Iedereen verwijst ernaar, die zien hun webverkeer en bekendheid enorm stijgen nu
Dan zet je die versterker weer aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef muay-toy het volgende:
[..]
kan niet wij hebben een antenne versterker en mn papa doet die s avonds uit. ik kan dus niets ontvangen snachts en als ik benede ga kijken worden mn ouders ook wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |