Waarom zie ik dat niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef FB14 het volgende:
Er rijdt nu een lijkwagen het terrein (CNN)
rot een eind op, eikelquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
oh, dat lijkt me wel goed nieuws eigenlijk.
Oeh, een lijkwagen bij een ziekenhuis, dat kan alleen voor MJ zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef FB14 het volgende:
Klopt ook, een half uur geleden slimmerdquote:
Precies, en net of hij binnen 5 minuten na z'n overlijden in een lijkwagen weg zou worden gevoerdquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, een lijkwagen bij een ziekenhuis, dat kan alleen voor MJ zijn![]()
Er liggen daar meer mensen dood te gaan hoor
ja, misschien toch nog van toepassingquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Jouw opmerking in het 1e topic
Ze refereren allemaal naar tmz.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Klonterpot het volgende:
Het lijkt echt wel serieus te zijn, op alle gerenommeerde nieuwswebsites ter wereld wordt al gemeld dat MJ overleden is.
Ahh.. helaasquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee dat lukt niet, want zn neus is van rubber
Ja, ik ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:55 schreef leolinedance het volgende:
Ik dacht, NU komt het...
Skynews heeft het van TMZ over genomen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Klonterpot het volgende:
Het lijkt echt wel serieus te zijn, op alle gerenommeerde nieuwswebsites ter wereld wordt al gemeld dat MJ overleden is.
i know, ik dacht ook precies hetzelfdequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, misschien toch nog van toepassing
maar hey, zo is 't wel altijd geweest, zie de andere opmerkingen overal
Het is een ziekenhuis, die dingen rijden daar rond voor zoete broodjes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef FB14 het volgende:
Zn hart is gearresteerd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:57 schreef ErikZwennes het volgende:
Op CNN spreekt met over arrest.
Wat heeft 'ie nu weer gedaan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |