"Ik mis mijn ex nog steeds, maar ik kan steeds beter mikken"quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
"Ik mis mijn ex nog steeds, maar ik kan steeds beter mikken"?
KF!! Die foto!! Je neusquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:56 schreef KudFokker het volgende:
Welkequote:
Ai dat is nooit fijnquote:
Hyvesquote:
In hart en nierenquote:
Hahahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
HyvesOké, geen idee waarom ik dat hier meld
Verkapte zie-mij-kudfokker-op-hyves hebben postquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wie wil dat nou nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verkapte zie-mij-kudfokker-op-hyves hebben post
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zie hem er niet tussen staan bij haar vrienden...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Geen idee, ik ken ze nog niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef mrbox het volgende:
Goed inhakend op mijn vorige ontopic momentje![]()
"Zie jij op tegen het ontmoeten van schoonouders ?"
Neuh..quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef mrbox het volgende:
weer?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Valt me weer tegen.![]()
Dat is weer 1 strafpunt.
Heb ik schoonouders?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef mrbox het volgende:
neuh niet echt meestal ben je al op de hoogte toch zie het probleem niet zo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef mrbox het volgende:
Zo verkapt issie niet hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Met de nadruk op "iets"quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:00 schreef KudFokker het volgende:
Hahaha
Ja ik heb een grote neuspast bij mijn gezicht
Heb hem al veranderd voor een iets normalere foto![]()
Verkapte zie-mij-nouk-hebben-op-hyves postquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie hem er niet tussen staan bij haar vrienden...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Verkapte zie-mij-nouk-hebben-op-hyves post
Neequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef mrbox het volgende:
Ik ben altijd tegen alle ouders tussen de 40 en 60 aardig, omdat er een kans is dat het mijn schoonouders wordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef mrbox het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef mrbox het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Je draagt geen petje omdat het je haar in de war brengt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:02 schreef KudFokker het volgende:
Wat was dat bruut toen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben altijd tegen alle ouders tussen de 40 en 60 aardig, omdat er een kans is dat het mijn schoonouders worden
Het zou toch vet bijdehand zijn als je iemand een keer aan het rellen bent na het uitgaan met ze zatte kop, en je komt voor het eerst bij je vriendin thuis, en diegene is haar vader/moeder?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht zegt weer ffies hoi....
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:04 schreef vencodark het volgende:
Btw, ik moet wat bekennen.Dat ga je eerst es even haarfijn uitleggen voordat jij gaat slapen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
olaquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben altijd tegen alle ouders tussen de 40 en 60 aardig, omdat er een kans is dat het mijn schoonouders worden
Het zou toch vet bijdehand zijn als je iemand een keer aan het rellen bent na het uitgaan met ze zatte kop, en je komt voor het eerst bij je vriendin thuis, en diegene is haar vader/moeder?
[..]
Je draagt geen petje omdat het je haar in de war brengt?![]()
Btw, ik moet wat bekennen.Ik was hem kwijt geraakt die zaterdag avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit was bij de optocht
Maar wat voor superslechte droom was dat?
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Ja, goede redenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Lijkt me toch meer een nachtmerriequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb zulke problemen wel vaker.Ik droom zo over dingen en mensen.
situatiesquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb zulke problemen wel vaker.Ik droom zo over dingen en mensen.
KZquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik heb geen idee. Het ging iig over Fok en het topic enzo. In flitsen kwam je er iig ook in voor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:07 schreef KudFokker het volgende:
Maar wat voor superslechte droom was dat?
[..]
Je draagt geen petje omdat het je haar in de war brengt?![]()
Btw, ik moet wat bekennen.Badend in zweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I fok to much i guess.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:08 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
situatiesen mensen wel maar een forum heb ik nog niet gehad
Dat was vast lastig nadat ik die profielfoto hier postequote:
" Badend in het zweet word ik dan wakker, ik heb weer hele nacht gedroomd "quote:
Freud was er waarschijnlijk op uit gekomen dat je seks met je vader wou hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:09 schreef vencodark het volgende:
Ik heb geen idee. Het ging iig over Fok en het topic enzo. In flitsen kwam je er iig ook in voor.
Freud had daar best theorieën over gehad.Het was iig geen leuke droom.
Freud was een Oostenrijker.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Freud was er waarschijnlijk op uit gekomen dat je seks met je vader wou hebben
En die dochter had het te vaak gedroomd en aan haar vader verteld, dus dacht hij: ik doe je een gunst en ik maak je dromen waar?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Freud was een Oostenrijker.
Net als Jozef Fritzl.
en zo zijn er nog wel meer foute oostenrijkers wat een land toch eigenlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net als Jozef Fritzl.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er nooit tegenop gezien, maar nu wel
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niks mis met oostenrijkers, heb een half jaar in Wenen gewoondquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:11 schreef El_Matador het volgende:
Net als Jozef Fritzl.
Een barmhartig volkje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En die dochter had het te vaak gedroomd en aan haar vader verteld, dus dacht hij: ik doe je een gunst en ik maak je dromen waar?
hele makkelijke oplossing voor... gewoon niet meer op fok gaan.. werkt prima... ik doe het ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
I fok to much i guess.Dan ga ik dromen.
ola ola... kijk daar is Carolaquote:
Wie wat waar?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:14 schreef KudFokker het volgende:
Hmm hoorde was net iemand aan het rellen, dus vroeg waarom we nog niet geneukt hadden...
Toen zei ze: "Je ziet er prima uit maar ik vind je karakter niks, je bent te soft voor mij"
Dan werkt mijn aandoenlijke zeehondjes image ook niet echt
Lijkt me ook geweldig hoor. Had er bijna gesolliciteerd. En Oostenrijkse vrouwen moeten mooier zijn dan Duitse. Kan niet anders. Alleen Somalische vrouwen zijn misschien lelijker dan Duitse.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niks mis met oostenrijkers, heb een half jaar in Wenen gewoond
Die had ik niet gezien. Ik heb je gewoon hardcore gezocht tussen al haar andere vrienden. Dat doe ik voor jou!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:10 schreef KudFokker het volgende:
Dat was vast lastig nadat ik die profielfoto hier poste?
msnquote:
Ik volg 'em ook nietquote:
over wie droomde jij dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hele makkelijke oplossing voor... gewoon niet meer op fok gaan.. werkt prima... ik doe het ook
Dat is eigenlijk vnl omdat ik hem te goed vind voor mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lekker positief over je vriend
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]maar jij spoort vandaag niet
Haha, gast, draag dan ook geen sjaaltjes, omdat je denkt dat de Viva dat leuk vindt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:14 schreef KudFokker het volgende:
Hmm hoorde was net iemand aan het rellen, dus vroeg waarom we nog niet geneukt hadden...
Toen zei ze: "Je ziet er prima uit maar ik vind je karakter niks, je bent te soft voor mij"
Dan werkt mijn aandoenlijke zeehondjes image ook niet echt
Het valt me echt op vandaagquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien. Ik heb je gewoon hardcore gezocht tussen al haar andere vrienden. Dat doe ik voor jou!
hahahaquote:
Die draag ik al maanden niet meerquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, gast, draag dan ook geen sjaaltjes, omdat je denkt dat de Viva dat leuk vindt.
Helemaal niks mis met oostenrijkse vrouwen. En ze zijn ook heel erg enthousiast over nederlandse mannenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:16 schreef El_Matador het volgende:
Lijkt me ook geweldig hoor. Had er bijna gesolliciteerd. En Oostenrijkse vrouwen moeten mooier zijn dan Duitse. Kan niet anders. Alleen Somalische vrouwen zijn misschien lelijker dan Duitse.
Hola senorita!quote:
Niet alleen vandaag hoor. Je hebt een hoog vermakelijkheidsgehalte.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:17 schreef KudFokker het volgende:
Het valt me echt op vandaagmaar wat een liefde voor mij vandaag
![]()
Waar komt dat opeens vandaan
Tja, zat eraan te komenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:17 schreef vencodark het volgende:
[Upd]Michael Jackson gereanimeerd na hartstilstand
Michael Jackson dood?![]()
Dit ff tussen haakjes, ik kom graag met previews.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk vnl omdat ik hem te goed vind voor mij![]()
[..]
Hoezo dat dan?
Helemaal niet meer op fok gaan lijkt me niet nodig. Ben niet verslaafd maar dromen erover doe ik liever niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hele makkelijke oplossing voor... gewoon niet meer op fok gaan.. werkt prima... ik doe het ook
Die zijn me iets te lang. Maar goed, deze zomer richting het oosten, dat is altijd goed.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met oostenrijkse vrouwen. En ze zijn ook heel erg enthousiast over nederlandse mannenDat geldt ook voor scandinavische meiden, maar da's ook best logisch, als je die scandinavische kerels ziet...
niemand maar als je veel iets doet zoals fokken kan je er over gaan dromen... niet fokken = geen dromen meer over fok ergo lekkerder slapenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
over wie droomde jij dan?
had het originele bericht al gezien maar nog niet de update maar ff afwachten want dit soort geruchten gaan altijd de ronde dan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:17 schreef vencodark het volgende:
[Upd]Michael Jackson gereanimeerd na hartstilstand
Michael Jackson dood?![]()
Dit ff tussen haakjes, ik kom graag met previews.
Eeeej meneertjequote:
Scandinavische meiden? Hmm, is me niet opgevallen dat ze echt langer hadden. Met een uitwisseling een vriendinnetje gehad en die was iets van 1m65 ofzo. Cuuutequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:18 schreef El_Matador het volgende:
Die zijn me iets te lang. Maar goed, deze zomer richting het oosten, dat is altijd goed.
zoals geen sex ook geen dromen over sexquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niemand maar als je veel iets doet zoals fokken kan je er over gaan dromen... niet fokken = geen dromen meer over fok ergo lekkerder slapen
een goede werphengelquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:21 schreef halfbearad het volgende:
Wat is de beste manier om een milf aan de haak te slaan?
Oh, dat is een perfecte lengte!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Scandinavische meiden? Hmm, is me niet opgevallen dat ze echt langer hadden. Met een uitwisseling een vriendinnetje gehad en die was iets van 1m65 ofzo. Cuuute
Verkleed je als credit card en stap erop af.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:21 schreef halfbearad het volgende:
Gewoon wachten tot de eierstokken rammellenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:21 schreef halfbearad het volgende:
Deze wil ik graag tegenspreken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zoals geen sex ook geen dromen over sex![]()
Ik val eigenlijk OF op lang, of klein en cutequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:22 schreef El_Matador het volgende:
Oh, dat is een perfecte lengte!
Zeker cute.
dan ben je te vroegquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot de eierstokken rammellen
Als ze dat niet gedaan hebben is het ook geen MILF natuurlijk...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon wachten tot de eierstokken rammellen
Great minds...quote:
Héérlijk nummer inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk OF op lang, of klein en cuteIn het team dat ik train zitten 2 meiden van 1m85 ofzo
![]()
En even tussendoor:
Paul And F. Kalkbrenner - Sky And Sand
Zo'n tof nummer...
quote:
ik niet voor hemquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
schep je toch een verkeerd beeld waarom zou ie niet goed genoeg zijn voor je
Ik vind het hier niet meer zo leukquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omdat ik je mis zo af en toe!
geen goede reden, maar wel iets wat ik me bedenk
Dan droom je gewoon over de verkeerde fokkersquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helemaal niet meer op fok gaan lijkt me niet nodig. Ben niet verslaafd maar dromen erover doe ik liever niet.
inderdaadquote:
En ik was zo blij dat er tenminste nog iemand wat beleefdequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
Weetje, als het ooit echt wat gaat worden met dit meisje, dan zullen er een stúk minder KF verhalen komen
Was een van de laatste nummers die ze op 't feest zzaterdag draaiden, goeie geluidsinstallatie ook, en ze hadden een versie van echt iets van 10 minuten ofzo. Echt. Extreem. Chill.quote:
a dirty mind is a joy forever wat doe jequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb dan ook geen dirty mind
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeeej meneertje![]()
met jou altijd.. weet je toch.. zoek jij ff leuk nummertje uit dan
En hoezo denk je dat het met deze wél wat gaat worden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
Weetje, als het ooit echt wat gaat worden met dit meisje, dan zullen er een stúk minder KF verhalen komen
pffff ff kijken lang geleden eh ... weet het niet meer sorryquote:
vandaar... nou ja, dan moet ik er maar mee leven dat ik jou gewoon niet zo vaak spreek..quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het hier niet meer zo leuk
En ik heb weinig zin in MSN, vandaar
Dat zou het kunnen zijn ja.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb dan ook geen dirty mind
Verdorie...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
pffff ff kijken lang geleden eh ... weet het niet meer sorry
Nja even na morgen afwachtenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En hoezo denk je dat het met deze wél wat gaat worden?
Het IS hier niet meer zo leukquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het hier niet meer zo leuk
komt wel weerquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vandaar... nou ja, dan moet ik er maar mee leven dat ik jou gewoon niet zo vaak spreek..
Je zou jezelf willen doen? Wat let je?quote:
sorry te lang geleden ben nu meer bezig ds afpakken en NU slapenquote:
Wees er maar blij mee heb je tenminste nog ietsquote:
We staan alvast paraat met een zak ijs voor je snufferd. Voor het geval dat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja even na morgen afwachten
Maar heb het gevoel dat het gevoel echt van 2 kanten komt
En als ik me niet vergis kan ik me niet vergissen
nou kom op dan gaan we lekker schuddenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bekend, maar ik kan er goed op losgaan.
Het eerste nummer waar ik Spaans op danste, met een ongelooflijk geyle Spaanse.
En deze werd speciaal voor mij geschreven...
Ik vind het hier een beetje een triest zooitje geworden...quote:
Nou!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Wees er maar blij mee heb je tenminste nog iets
quote:
quote:
quote:
Ik ben zelf niet zo lang, dus dan is een vrouw van 1,85 geen optie.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk OF op lang, of klein en cuteIn het team dat ik train zitten 2 meiden van 1m85 ofzo
![]()
Ben al jaloers als mensen dromen ik kan het niet heb echt zo van kussen raken en van de wereldquote:
Ik bedoelde: En hoe je een milf moet versieren...?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je zou jezelf willen doen? Wat let je?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou kom op dan gaan we lekker schudden![]()
Mijn ervaring is dat MILFs eerder jou versieren...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde: En hoe je een milf moet versieren...?
Droom graag hoor. Ook tijdje van die lucide dromen gehad. Was wel heel tof.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben al jaloers als mensen dromen ik kan het niet heb echt zo van kussen raken en van de wereld
Om te kijken of het al anders is. Dat deed jij toch ook?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
Als het hier niet leuk meer IS waarom komen jullie hier dan?
Dit vind ik ook een relaxed nummer. Niet zo schud/dansbaar, wel leuk:quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
nou kom op dan gaan we lekker schudden![]()
omdat het kanquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
Als het hier niet leuk meer IS waarom komen jullie hier dan?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Droom graag hoor. Ook tijdje van die lucide dromen gehad. Was wel heel tof.
Nu droom ik wel minder realistisch, beetje jammer.
Slaap zacht KZquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker slapen.....
ciao
lucide dromen zijn vet inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Droom graag hoor. Ook tijdje van die lucide dromen gehad. Was wel heel tof.
Nu droom ik wel minder realistisch, beetje jammer.
Valt erg mee hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lijkt me vermoeiend dat realistisch dromen
Lekker hang nummerquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit vind ik ook een relaxed nummer. Niet zo schud/dansbaar, wel leuk:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
En het ergste is nog dat je terugkerende thema's hebt in dromen (ik tenmintse wel) en als je dan gaat kijken naar de eventuele betekenis, er ook nog een logica inzit!Is dit dan een extra reden om er gehoor aan te geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Tja, je onderbewuste hè... Freud zou zeggen dat je daar dan iets mee "moet" doen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
En het ergste is nog dat je terugkerende thema's hebt in dromen (ik tenmintse wel) en als je dan gaat kijken naar de eventuele betekenis, er ook nog een logica inzit!Is dit dan een extra reden om er gehoor aan te geven?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, je onderbewuste hè... Freud zou zeggen dat je daar dan iets mee "moet" doen.
Idd dat onderbewuste.. stom ding! Afschaffenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
Tja, je onderbewuste hè... Freud zou zeggen dat je daar dan iets mee "moet" doen.
Uhm ik ben er nog nooit blauw van aangelopenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
en ik zeg poepen moet anders loop je blauw aan
Haha. Mocht dat je lukken, dan kan je veel geld verdienen denk ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd dat onderbewuste.. stom ding! Afschaffen
True, heb tijd lucide gedroomd. Kon heel veel sturen en ook beetje bepalen dat ik uit een droom ging die ik niet wilde.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef Sp00k13 het volgende:
schijnt verwerken te zijn behalve lucide dromen dan die kun je nog aardig sturen
Dan nu weer iets actievers...quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm ik ben er nog nooit blauw van aangelopenWel dat ik ontzettende maag/darmkrampen kreeg
Ow die heb ik wel eens gehadquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef Sp00k13 het volgende:
schijnt verwerken te zijn behalve lucide dromen dan die kun je nog aardig sturen
Ben jij dat in de clipquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan nu weer iets actievers...
En weer op mijn naam geschreven...
Ik heb een keer gedroomd dat ik doodgeschoten werd en echt als zo'n geest omhoogging en ik mezelf zag liggen met allemaal anderen om me heen. Heel bizar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef halfbearad het volgende:
Ik onthoud dromen niet tenzij ze niet af zijn. Dan kan ik me de droom nog enigszins herinneren.
Maar dromen waarin ik dood ga herinner ik wel want de manieren waarop zijn soms erg bizar en ik ben dan ook gelijk klaarwakker.
De droom opzich sturen is lastig. Maar wakker worden wanneer ik wil is geen probleemquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, heb tijd lucide gedroomd. Kon heel veel sturen en ook beetje bepalen dat ik uit een droom ging die ik niet wilde.Was wel gewoon tof enzo maar ineens hield het allemaal op.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De droom opzich sturen is lastig. Maar wakker worden wanneer ik wil is geen probleemDat heb ik altijd al gekund .. heel handig voor bij nachtmerries
Had vroeger zelfs de regel: na het wakker worden bij een nachtmerrie, 20 minuten wakker blijven! Anders zou die nachtmerrie weer terugkomen
Ik heb zelfs deja vus gehad die ik 2 maanden ervoor gedroomd had. Ik wist zelfs van tevoren wat iemand ging zeggen en dat gebeurde dan ook.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De droom opzich sturen is lastig. Maar wakker worden wanneer ik wil is geen probleemDat heb ik altijd al gekund .. heel handig voor bij nachtmerries
Had vroeger zelfs de regel: na het wakker worden bij een nachtmerrie, 20 minuten wakker blijven! Anders zou die nachtmerrie weer terugkomen
Eentje die mij altijd bijblijft: Met wintersport ben ik een skipad aan het afdalen, mooi bochtjes maken enzo, totdat ik er eentje verkeerd doe en ik van het pad over een ravijn kom. In plaats dat de zwaartekracht me naar beneden gooit, versnel ik met een rotvaart over een bergtop en knal dan tegen een wand van de berg ernaast.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een keer gedroomd dat ik doodgeschoten werd en echt als zo'n geest omhoogging en ik mezelf zag liggen met allemaal anderen om me heen. Heel bizar.
Dromen vind ik het meest fascinerende wat er is. Sowieso spelen met de mind. Kan iedereen een avondje paddo's aanraden.
Dat heb ik ook weleens gehad. Ik ben toen dromen gaan opschrijven, maar daar ben ik snel mee gestoptquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb zelfs deja vus gehad die ik 2 maanden ervoor gedroomd had. Ik wist zelfs van tevoren wat iemand ging zeggen en dat gebeurde dan ook.
Heel bizar. En daardoor gaaf.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:55 schreef Nouk84 het volgende:
Tijd voor een Friends dvdtje en dan slapen!
Ik ben het GA meisjequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geen GA oke slaap lekker
![]()
Avondjequote:
quote:
Wat is GA?quote:
Ah Grey's Anatomy zeker?quote:
quote:
Iemand moet het doen wat een zelf opofferingquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:58 schreef vencodark het volgende:
Ik hou heel dit topic niet meer bij omdat ik het Michael Jackson verhaal helemaal volg![]()
CNN geeft nog geen bevestiging.
Hoi!quote:
Nee, zij is Friends meisjequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
mag zij het niet kijken dan
wist wel dat jij het kijk
Jaaaaquote:
Ben benieuwd. Zou mij niets verbazen als het nu echt een keer gedaan is...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:58 schreef vencodark het volgende:
Ik hou heel dit topic niet meer bij omdat ik het Michael Jackson verhaal helemaal volg![]()
Frontpage zegt dat ie dood isquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:58 schreef vencodark het volgende:
*noteert Nouk friends meisjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Nee, zij is Friends meisje
[..]
Jaaaa
Nee ze zeggen voor de grap overal dat ie overleden isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je geloof alles wat het nieuws zegt?
Aah okequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar het is nog niet officieel bevestigd. Die heeft het van een roddelsite.
Ik was op Cnn.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee ze zeggen voor de grap overal dat ie overleden is
Waar rook is, is vuur.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja, tis altijd een gok voor die nieuwszenders, of roddels aannemen en een primeur hebben, of verkeerde roddels en geen primeur...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah oke
Maar dan nog.. vind het niet kunnen als ze het zomaar aannemen
Nee indd. Die man was al half dood. Ze hebben het er op Cnn alleen maar over hoe mager en breekbaar hij er altijd uit zag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef automatic_ het volgende:
Hij had z'n 50 (toch?) concerten ook niet overleefd denk ik....
Roddels heet zoiets, zou je moeten kennen hier in singlesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Roddelpers.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah oke
Maar dan nog.. vind het niet kunnen als ze het zomaar aannemen
Dat snap ik, maar dit gaat om leven of doodquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
tja, tis altijd een gok voor die nieuwszenders, of roddels aannemen en een primeur hebben, of verkeerde roddels en geen primeur...
Die is al 50 keer bijna doodgegaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar rook is, is vuur.![]()
Hij zal ook heus wel dood zijn, maar vorige keer had een Duits blad ofzo, ook geschreven dat Patrick Swayze dood was, maar die leeft ook nog.
Waarschijnlijk meer dood dan levend.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dit gaat om leven of dood
Mja, het is wel een icoon inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee indd. Die man was al half dood. Ze hebben het er op Cnn alleen maar over hoe mager en breekbaar hij er altijd uit zag.
Maar toch weetje.Het is potverdrie Michael Jackson!
Ja, maar vind het wel beetje triest als je gaat vertellen dat hm dood is, terwijl hij nog auto rijdt etc.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die is al 50 keer bijna doodgegaan.
Hij is dan ook ver heen met z'n ziekte, brrr
Dus? Dagelijks gaan er mensen dood, daar hoor je ook niemand over.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, het is wel een icoon inderdaad
Dan is het juist van belang om een primeur te hebben!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dit gaat om leven of dood
Ja. Vind wel beetje zielig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, het is wel een icoon inderdaad
Mij boeit het ook niet hoor, maar leuk is het nooit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus? Dagelijks gaan er mensen dood, daar hoor je ook niemand over.
Dan kunnen we wel meer mensen dood verklarenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar vind het wel beetje triest als je gaat vertellen dat hm dood is, terwijl hij nog auto rijdt etc.![]()
Ok, hij ziet eruit als een lijk, maar dat betekend nog niet dat je dood bent.
Vreemd he, dat beroemde mensen meer in het nieuws komen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Relativering van de koude grondquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gek ook dat niet op het nieuws was dat je boeken hebt gekocht...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vreemd he, dat beroemde mensen meer in het nieuws komen.
Mij wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mij boeit het ook niet hoor, maar leuk is het nooit.
Zoals ik al zei; Hij had toch binnenkort gegaan.
Hehequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mij wel.Ik ben een showbizznieuwsslet.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
owja, krijgen we natuurlijk the best of Michael en who was michael docu's enzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HeheIk vind het altijd wel "leuk" als men dan docu's gaat uitzenden
Als ik morgen onder een bus komen hoor je er ook geen bal over. Niet dat iemand zich daar wat over interesseert anyway..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vreemd he, dat beroemde mensen meer in het nieuws komen.
Nu op de BBCquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef kingmob het volgende:
Oh, shit, nu gaat Uri Geller zich natuurlijk weer overal verkopen langskomen.
Juistquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
owja, krijgen we natuurlijk the best of Michael en who was michael docu's enzo
En kaas is een zuivelproduct.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik morgen onder een bus komen hoor je er ook geen bal over. Niet dat iemand zich daar wat over interesseert anyway..
Als anderen in dit topic onder een bus zouden komen, zou het me wel degelijk interesseren. Zodra het jou overkomt, trek ik een flesje bier open.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik morgen onder een bus komen hoor je er ook geen bal over. Niet dat iemand zich daar wat over interesseert anyway..
Ben jij beroemd dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als anderen in dit topic onder een bus zouden komen, zou het me wel degelijk interesseren. Zodra het jou overkomt, trek ik een flesje bier open.
Zogenaamd stoere jongen.
Als je je laat aanrijden door een bus, dan misschien wel, maar niet bij een bewuste actiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou ik je aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als anderen in dit topic onder een bus zouden komen, zou het me wel degelijk interesseren. Zodra het jou overkomt, trek ik een flesje bier open.
Zogenaamd stoere jongen.
Daar gaat het toch niet om. Er gaan dagelijks mensen dood door hongersnood of andere erge ziektes maar al is het een beroemd iemand komt het opeens in het nieuws.quote:
Of als het op een "bijzondere" manier isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Er gaan dagelijks mensen dood door hongersnood of andere erge ziektes maar al is het een beroemd iemand komt het opeens in het nieuws.
Maar die man is dan ook een icoon in de pop wereld, en iedereen weet dat er dagelijks mensen dood gaan. maar een icoon gaat niet elke dag dood!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Er gaan dagelijks mensen dood door hongersnood of andere erge ziektes maar al is het een beroemd iemand komt het opeens in het nieuws.
Uitleg heeft totaal geen nut.quote:
* djayzz swingt meequote:
En misschien is een onbekend iemand wel een "icoon" voor zijn eigen familie, maar dat maakt het nog niet meer of minder erg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar die man is dan ook een icoon in de pop wereld, en iedereen weet dat er dagelijks mensen dood gaan. maar een icoon gaat niet elke dag dood!
Ik ook wel beetje. Die man was het gewoon. Ook in de 90's enzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind het wel zielig. Ben zo'n beetje opgegroeid met zijn muziek.
wie niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind het wel zielig. Ben zo'n beetje opgegroeid met zijn muziek.
Ik ga niet eerder slapen voor ik bevestiging krijg dat ie echt dood is.quote:
Jij bent niet paranoia?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga niet eerder slapen voor ik bevestiging krijg dat ie echt dood is.![]()
Althans, ik verwacht dat het nog komt zeg maar.Want als ik nu gaan slapen, dan ren ik morgen naar beneden om te kijken of ie nu nog leeft enzo.
Hehe, wij zijn een stelletje ramptoeristenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga niet eerder slapen voor ik bevestiging krijg dat ie echt dood is.![]()
Althans, ik verwacht dat het nog komt zeg maar.Want als ik nu gaan slapen, dan ren ik morgen naar beneden om te kijken of ie nu nog leeft enzo.
van GA geleerd?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb trouwens geleerd dat mensen een coma door hartfalen bijna nooit overleven.
Toch wat geleerd deze week
Mwoah, hij raakte mij kwijt in de History tijd, al zelfs iets daarvoor. Daarvoor was het een genie, ik was altijd op tafel aan het dansen thuis op zijn muziekquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook wel beetje. Die man was het gewoon. Ook in de 90's enzo.
Nee, heb hier ook wat problemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:23 schreef kingmob het volgende:
fok! kraakt in z'n voegen of lijkt het maar zo
Ik wil jou echt zo keihard af zien gaan he, op een date. Zit je "romantisch" (althans dat denkt zij dan) naar een zonsondergang te kijken, terwijl je handjes vasthoudt (een wonder dat ze dat van jou accepteert, maar goed), en zij zegt: "Mooi he?".quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En misschien is een onbekend iemand wel een "icoon" voor zijn eigen familie, maar dat maakt het nog niet meer of minder erg.
Dat wordt hier dan ook niet beweerdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En misschien is een onbekend iemand wel een "icoon" voor zijn eigen familie, maar dat maakt het nog niet meer of minder erg.
Nee, Psychologie en Gezondheidquote:
Beetje gepikeerd vriend?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil jou echt zo keihard af zien gaan he, op een date. Zit je "romantisch" (althans dat denkt zij dan) naar een zonsondergang te kijken, terwijl je handjes vasthoudt (een wonder dat ze dat van jou accepteert, maar goed), en zij zegt: "Mooi he?".
Jij, met je walgelijke koude gelul: "Ah joh, gebeurt elke dag."
Gast, donder op ofzo.
Dat is nou nog es mooi gezegd. Helemaal mee eens. De wereld is al keivol.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens tis maar goed dat er mensen sterven.. want anders is het echt niet te houden hoor .. al die mensen
Hahaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:27 schreef djayzz het volgende:
Twitteren ze niet in het ziekenhuis ofzo ?
Allemaal heel zielig hoor dat er mensen sterven , maar het moet nu eenmaal.. heel simpelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:27 schreef El_Matador het volgende:
Dat is nou nog es mooi gezegd. Helemaal mee eens. De wereld is al keivol.
De gekte gaat zo beginnen.quote:
geheimhoudingsplicht enzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:27 schreef djayzz het volgende:
Twitteren ze niet in het ziekenhuis ofzo ?
Dat zou ik wel verwachten, mensen die in het ziekenhuis werken en dan twitteren met foto's of in ieder geval nieuws.quote:
alsof ze bij zoiets zich daar aan gaan houden.... vraag ik me dan af.quote:
Wat Cue al zegt, denk dat daar wel consequenties aan hangen voor de mensen die dat doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat zou ik wel verwachten, mensen die in het ziekenhuis werken en dan twitteren met foto's of in ieder geval nieuws.
Je zal maar de zuster zijn die hem behandeld. En zo dat piepje aan het apparaat dat ie sterft. En jij twitterd dat ff naar iedereen.quote:
Die worden inderdaad gekquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
De gekte gaat zo beginnen.
CNN had not confirmed. Anderen wel.![]()
Serieus, fans gaan toch helemaal uit hun plaat? Kerel heeft beeeeeergen fans!
Elvis 2nd.
Ik denk niet dat iedereen zich daar, op zo'n moment, aan gaat houden...quote:
De beste man is helemaal de grond in getrapt de laatste tijd hoor met al die dingen om hem heen.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
De gekte gaat zo beginnen.
CNN had not confirmed. Anderen wel.![]()
Serieus, fans gaan toch helemaal uit hun plaat? Kerel heeft beeeeeergen fans!
Elvis 2nd.
Zeker. Maar er zijn ook nog heel veel mensen die fan van hem zijn. Ben ik zeker van.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De beste man is helemaal de grond in getrapt de laatste tijd hoor met al die dingen om hem heen.....
Zo das wel balen ja. Daar gaat je geldquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef djayzz het volgende:
Je zal net maar 10 uur lang in de rij hebben gelegen voor een kaartje, en dat het toen uitverkocht was en dan op internet voor 500 euro kaartjes gekocht....
Dat zal wel nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo das wel balen ja. Daar gaat je geld
Misschien heb je nu wel toegang tot zijn afscheid.
Mja, daarmee gaat hij ook al de boeken inquote:
Jij denkt een conspiracy ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb echt nooit vertrouwen gehad in die concerten..
Kom op, 50 concerten. Dat doet een artiest die goed in vorm is hem al niet na
Ja joh, dat weet ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat zal wel nietalleen hele speciale mensen mogen daarbij zijn denk ik...
Dat maakt het niet minder erg..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en trouwens ineens ingeving waarom dit zo groot nieuws is (voor sedan)
Miljarden mensen kennen MJ.. dus jah die willen het opzich allemaal wel weten. Wie kent die ene inwoner van Zwitersland bv.. Dat is voor veel minder mensen interessant
Weet ik tochquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja joh, dat weet ik.
Het was ff een grapje in deze nare reeks
Goeie OT post ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |