zoals geen sex ook geen dromen over sexquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niemand maar als je veel iets doet zoals fokken kan je er over gaan dromen... niet fokken = geen dromen meer over fok ergo lekkerder slapen
een goede werphengelquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:21 schreef halfbearad het volgende:
Wat is de beste manier om een milf aan de haak te slaan?
Oh, dat is een perfecte lengte!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Scandinavische meiden? Hmm, is me niet opgevallen dat ze echt langer hadden. Met een uitwisseling een vriendinnetje gehad en die was iets van 1m65 ofzo. Cuuute
Verkleed je als credit card en stap erop af.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:21 schreef halfbearad het volgende:
Gewoon wachten tot de eierstokken rammellenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:21 schreef halfbearad het volgende:
Deze wil ik graag tegenspreken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zoals geen sex ook geen dromen over sex![]()
Ik val eigenlijk OF op lang, of klein en cutequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:22 schreef El_Matador het volgende:
Oh, dat is een perfecte lengte!
Zeker cute.
dan ben je te vroegquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot de eierstokken rammellen
Als ze dat niet gedaan hebben is het ook geen MILF natuurlijk...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon wachten tot de eierstokken rammellen
Great minds...quote:
Héérlijk nummer inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk OF op lang, of klein en cuteIn het team dat ik train zitten 2 meiden van 1m85 ofzo
![]()
En even tussendoor:
Paul And F. Kalkbrenner - Sky And Sand
Zo'n tof nummer...
quote:
ik niet voor hemquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
schep je toch een verkeerd beeld waarom zou ie niet goed genoeg zijn voor je
Ik vind het hier niet meer zo leukquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omdat ik je mis zo af en toe!
geen goede reden, maar wel iets wat ik me bedenk
Dan droom je gewoon over de verkeerde fokkersquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helemaal niet meer op fok gaan lijkt me niet nodig. Ben niet verslaafd maar dromen erover doe ik liever niet.
inderdaadquote:
En ik was zo blij dat er tenminste nog iemand wat beleefdequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
Weetje, als het ooit echt wat gaat worden met dit meisje, dan zullen er een stúk minder KF verhalen komen
Was een van de laatste nummers die ze op 't feest zzaterdag draaiden, goeie geluidsinstallatie ook, en ze hadden een versie van echt iets van 10 minuten ofzo. Echt. Extreem. Chill.quote:
a dirty mind is a joy forever wat doe jequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb dan ook geen dirty mind
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeeej meneertje![]()
met jou altijd.. weet je toch.. zoek jij ff leuk nummertje uit dan
En hoezo denk je dat het met deze wél wat gaat worden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
Weetje, als het ooit echt wat gaat worden met dit meisje, dan zullen er een stúk minder KF verhalen komen
pffff ff kijken lang geleden eh ... weet het niet meer sorryquote:
vandaar... nou ja, dan moet ik er maar mee leven dat ik jou gewoon niet zo vaak spreek..quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het hier niet meer zo leuk
En ik heb weinig zin in MSN, vandaar
Dat zou het kunnen zijn ja.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb dan ook geen dirty mind
Verdorie...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
pffff ff kijken lang geleden eh ... weet het niet meer sorry
Nja even na morgen afwachtenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En hoezo denk je dat het met deze wél wat gaat worden?
Het IS hier niet meer zo leukquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het hier niet meer zo leuk
komt wel weerquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vandaar... nou ja, dan moet ik er maar mee leven dat ik jou gewoon niet zo vaak spreek..
Je zou jezelf willen doen? Wat let je?quote:
sorry te lang geleden ben nu meer bezig ds afpakken en NU slapenquote:
Wees er maar blij mee heb je tenminste nog ietsquote:
We staan alvast paraat met een zak ijs voor je snufferd. Voor het geval dat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja even na morgen afwachten
Maar heb het gevoel dat het gevoel echt van 2 kanten komt
En als ik me niet vergis kan ik me niet vergissen
nou kom op dan gaan we lekker schuddenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bekend, maar ik kan er goed op losgaan.
Het eerste nummer waar ik Spaans op danste, met een ongelooflijk geyle Spaanse.
En deze werd speciaal voor mij geschreven...
Ik vind het hier een beetje een triest zooitje geworden...quote:
Nou!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Wees er maar blij mee heb je tenminste nog iets
quote:
quote:
quote:
Ik ben zelf niet zo lang, dus dan is een vrouw van 1,85 geen optie.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk OF op lang, of klein en cuteIn het team dat ik train zitten 2 meiden van 1m85 ofzo
![]()
Ben al jaloers als mensen dromen ik kan het niet heb echt zo van kussen raken en van de wereldquote:
Ik bedoelde: En hoe je een milf moet versieren...?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je zou jezelf willen doen? Wat let je?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou kom op dan gaan we lekker schudden![]()
Mijn ervaring is dat MILFs eerder jou versieren...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde: En hoe je een milf moet versieren...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |