ola ola... kijk daar is Carolaquote:
Wie wat waar?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:14 schreef KudFokker het volgende:
Hmm hoorde was net iemand aan het rellen, dus vroeg waarom we nog niet geneukt hadden...
Toen zei ze: "Je ziet er prima uit maar ik vind je karakter niks, je bent te soft voor mij"
Dan werkt mijn aandoenlijke zeehondjes image ook niet echt
Lijkt me ook geweldig hoor. Had er bijna gesolliciteerd. En Oostenrijkse vrouwen moeten mooier zijn dan Duitse. Kan niet anders. Alleen Somalische vrouwen zijn misschien lelijker dan Duitse.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niks mis met oostenrijkers, heb een half jaar in Wenen gewoond
Die had ik niet gezien. Ik heb je gewoon hardcore gezocht tussen al haar andere vrienden. Dat doe ik voor jou!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:10 schreef KudFokker het volgende:
Dat was vast lastig nadat ik die profielfoto hier poste?
msnquote:
Ik volg 'em ook nietquote:
over wie droomde jij dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hele makkelijke oplossing voor... gewoon niet meer op fok gaan.. werkt prima... ik doe het ook
Dat is eigenlijk vnl omdat ik hem te goed vind voor mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lekker positief over je vriend
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]maar jij spoort vandaag niet
Haha, gast, draag dan ook geen sjaaltjes, omdat je denkt dat de Viva dat leuk vindt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:14 schreef KudFokker het volgende:
Hmm hoorde was net iemand aan het rellen, dus vroeg waarom we nog niet geneukt hadden...
Toen zei ze: "Je ziet er prima uit maar ik vind je karakter niks, je bent te soft voor mij"
Dan werkt mijn aandoenlijke zeehondjes image ook niet echt
Het valt me echt op vandaagquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien. Ik heb je gewoon hardcore gezocht tussen al haar andere vrienden. Dat doe ik voor jou!
hahahaquote:
Die draag ik al maanden niet meerquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, gast, draag dan ook geen sjaaltjes, omdat je denkt dat de Viva dat leuk vindt.
Helemaal niks mis met oostenrijkse vrouwen. En ze zijn ook heel erg enthousiast over nederlandse mannenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:16 schreef El_Matador het volgende:
Lijkt me ook geweldig hoor. Had er bijna gesolliciteerd. En Oostenrijkse vrouwen moeten mooier zijn dan Duitse. Kan niet anders. Alleen Somalische vrouwen zijn misschien lelijker dan Duitse.
Hola senorita!quote:
Niet alleen vandaag hoor. Je hebt een hoog vermakelijkheidsgehalte.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:17 schreef KudFokker het volgende:
Het valt me echt op vandaagmaar wat een liefde voor mij vandaag
![]()
Waar komt dat opeens vandaan
Tja, zat eraan te komenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:17 schreef vencodark het volgende:
[Upd]Michael Jackson gereanimeerd na hartstilstand
Michael Jackson dood?![]()
Dit ff tussen haakjes, ik kom graag met previews.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk vnl omdat ik hem te goed vind voor mij![]()
[..]
Hoezo dat dan?
Helemaal niet meer op fok gaan lijkt me niet nodig. Ben niet verslaafd maar dromen erover doe ik liever niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hele makkelijke oplossing voor... gewoon niet meer op fok gaan.. werkt prima... ik doe het ook
Die zijn me iets te lang. Maar goed, deze zomer richting het oosten, dat is altijd goed.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met oostenrijkse vrouwen. En ze zijn ook heel erg enthousiast over nederlandse mannenDat geldt ook voor scandinavische meiden, maar da's ook best logisch, als je die scandinavische kerels ziet...
niemand maar als je veel iets doet zoals fokken kan je er over gaan dromen... niet fokken = geen dromen meer over fok ergo lekkerder slapenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
over wie droomde jij dan?
had het originele bericht al gezien maar nog niet de update maar ff afwachten want dit soort geruchten gaan altijd de ronde dan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:17 schreef vencodark het volgende:
[Upd]Michael Jackson gereanimeerd na hartstilstand
Michael Jackson dood?![]()
Dit ff tussen haakjes, ik kom graag met previews.
Eeeej meneertjequote:
Scandinavische meiden? Hmm, is me niet opgevallen dat ze echt langer hadden. Met een uitwisseling een vriendinnetje gehad en die was iets van 1m65 ofzo. Cuuutequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:18 schreef El_Matador het volgende:
Die zijn me iets te lang. Maar goed, deze zomer richting het oosten, dat is altijd goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |