"Ik mis mijn ex nog steeds, maar ik kan steeds beter mikken"quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
"Ik mis mijn ex nog steeds, maar ik kan steeds beter mikken"?
KF!! Die foto!! Je neusquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:56 schreef KudFokker het volgende:
Welkequote:
Ai dat is nooit fijnquote:
Hyvesquote:
In hart en nierenquote:
Hahahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
HyvesOké, geen idee waarom ik dat hier meld
Verkapte zie-mij-kudfokker-op-hyves hebben postquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wie wil dat nou nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verkapte zie-mij-kudfokker-op-hyves hebben post
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zie hem er niet tussen staan bij haar vrienden...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Geen idee, ik ken ze nog niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef mrbox het volgende:
Goed inhakend op mijn vorige ontopic momentje![]()
"Zie jij op tegen het ontmoeten van schoonouders ?"
Neuh..quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef mrbox het volgende:
weer?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Valt me weer tegen.![]()
Dat is weer 1 strafpunt.
Heb ik schoonouders?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef mrbox het volgende:
neuh niet echt meestal ben je al op de hoogte toch zie het probleem niet zo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef mrbox het volgende:
Zo verkapt issie niet hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Met de nadruk op "iets"quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:00 schreef KudFokker het volgende:
Hahaha
Ja ik heb een grote neuspast bij mijn gezicht
Heb hem al veranderd voor een iets normalere foto![]()
Verkapte zie-mij-nouk-hebben-op-hyves postquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie hem er niet tussen staan bij haar vrienden...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Verkapte zie-mij-nouk-hebben-op-hyves post
Neequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef mrbox het volgende:
Ik ben altijd tegen alle ouders tussen de 40 en 60 aardig, omdat er een kans is dat het mijn schoonouders wordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef mrbox het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:01 schreef mrbox het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Je draagt geen petje omdat het je haar in de war brengt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:02 schreef KudFokker het volgende:
Wat was dat bruut toen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben altijd tegen alle ouders tussen de 40 en 60 aardig, omdat er een kans is dat het mijn schoonouders worden
Het zou toch vet bijdehand zijn als je iemand een keer aan het rellen bent na het uitgaan met ze zatte kop, en je komt voor het eerst bij je vriendin thuis, en diegene is haar vader/moeder?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht zegt weer ffies hoi....
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:04 schreef vencodark het volgende:
Btw, ik moet wat bekennen.Dat ga je eerst es even haarfijn uitleggen voordat jij gaat slapen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
olaquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben altijd tegen alle ouders tussen de 40 en 60 aardig, omdat er een kans is dat het mijn schoonouders worden
Het zou toch vet bijdehand zijn als je iemand een keer aan het rellen bent na het uitgaan met ze zatte kop, en je komt voor het eerst bij je vriendin thuis, en diegene is haar vader/moeder?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je draagt geen petje omdat het je haar in de war brengt?![]()
Btw, ik moet wat bekennen.Ik was hem kwijt geraakt die zaterdag avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit was bij de optocht
Maar wat voor superslechte droom was dat?
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Ja, goede redenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Lijkt me toch meer een nachtmerriequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb zulke problemen wel vaker.Ik droom zo over dingen en mensen.
situatiesquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb zulke problemen wel vaker.Ik droom zo over dingen en mensen.
KZquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |