Droom graag hoor. Ook tijdje van die lucide dromen gehad. Was wel heel tof.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben al jaloers als mensen dromen ik kan het niet heb echt zo van kussen raken en van de wereld
Om te kijken of het al anders is. Dat deed jij toch ook?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
Als het hier niet leuk meer IS waarom komen jullie hier dan?
Dit vind ik ook een relaxed nummer. Niet zo schud/dansbaar, wel leuk:quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
nou kom op dan gaan we lekker schudden![]()
omdat het kanquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
Als het hier niet leuk meer IS waarom komen jullie hier dan?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Droom graag hoor. Ook tijdje van die lucide dromen gehad. Was wel heel tof.
Nu droom ik wel minder realistisch, beetje jammer.
Slaap zacht KZquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker slapen.....
ciao
lucide dromen zijn vet inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Droom graag hoor. Ook tijdje van die lucide dromen gehad. Was wel heel tof.
Nu droom ik wel minder realistisch, beetje jammer.
Valt erg mee hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lijkt me vermoeiend dat realistisch dromen
Lekker hang nummerquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit vind ik ook een relaxed nummer. Niet zo schud/dansbaar, wel leuk:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
En het ergste is nog dat je terugkerende thema's hebt in dromen (ik tenmintse wel) en als je dan gaat kijken naar de eventuele betekenis, er ook nog een logica inzit!Is dit dan een extra reden om er gehoor aan te geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Tja, je onderbewuste hè... Freud zou zeggen dat je daar dan iets mee "moet" doen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
En het ergste is nog dat je terugkerende thema's hebt in dromen (ik tenmintse wel) en als je dan gaat kijken naar de eventuele betekenis, er ook nog een logica inzit!Is dit dan een extra reden om er gehoor aan te geven?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, je onderbewuste hè... Freud zou zeggen dat je daar dan iets mee "moet" doen.
Idd dat onderbewuste.. stom ding! Afschaffenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:45 schreef automatic_ het volgende:
Tja, je onderbewuste hè... Freud zou zeggen dat je daar dan iets mee "moet" doen.
Uhm ik ben er nog nooit blauw van aangelopenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
en ik zeg poepen moet anders loop je blauw aan
Haha. Mocht dat je lukken, dan kan je veel geld verdienen denk ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd dat onderbewuste.. stom ding! Afschaffen
True, heb tijd lucide gedroomd. Kon heel veel sturen en ook beetje bepalen dat ik uit een droom ging die ik niet wilde.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef Sp00k13 het volgende:
schijnt verwerken te zijn behalve lucide dromen dan die kun je nog aardig sturen
Dan nu weer iets actievers...quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uhm ik ben er nog nooit blauw van aangelopenWel dat ik ontzettende maag/darmkrampen kreeg
Ow die heb ik wel eens gehadquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef Sp00k13 het volgende:
schijnt verwerken te zijn behalve lucide dromen dan die kun je nog aardig sturen
Ben jij dat in de clipquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan nu weer iets actievers...
En weer op mijn naam geschreven...
Ik heb een keer gedroomd dat ik doodgeschoten werd en echt als zo'n geest omhoogging en ik mezelf zag liggen met allemaal anderen om me heen. Heel bizar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef halfbearad het volgende:
Ik onthoud dromen niet tenzij ze niet af zijn. Dan kan ik me de droom nog enigszins herinneren.
Maar dromen waarin ik dood ga herinner ik wel want de manieren waarop zijn soms erg bizar en ik ben dan ook gelijk klaarwakker.
De droom opzich sturen is lastig. Maar wakker worden wanneer ik wil is geen probleemquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, heb tijd lucide gedroomd. Kon heel veel sturen en ook beetje bepalen dat ik uit een droom ging die ik niet wilde.Was wel gewoon tof enzo maar ineens hield het allemaal op.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De droom opzich sturen is lastig. Maar wakker worden wanneer ik wil is geen probleemDat heb ik altijd al gekund .. heel handig voor bij nachtmerries
Had vroeger zelfs de regel: na het wakker worden bij een nachtmerrie, 20 minuten wakker blijven! Anders zou die nachtmerrie weer terugkomen
Ik heb zelfs deja vus gehad die ik 2 maanden ervoor gedroomd had. Ik wist zelfs van tevoren wat iemand ging zeggen en dat gebeurde dan ook.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De droom opzich sturen is lastig. Maar wakker worden wanneer ik wil is geen probleemDat heb ik altijd al gekund .. heel handig voor bij nachtmerries
Had vroeger zelfs de regel: na het wakker worden bij een nachtmerrie, 20 minuten wakker blijven! Anders zou die nachtmerrie weer terugkomen
Eentje die mij altijd bijblijft: Met wintersport ben ik een skipad aan het afdalen, mooi bochtjes maken enzo, totdat ik er eentje verkeerd doe en ik van het pad over een ravijn kom. In plaats dat de zwaartekracht me naar beneden gooit, versnel ik met een rotvaart over een bergtop en knal dan tegen een wand van de berg ernaast.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een keer gedroomd dat ik doodgeschoten werd en echt als zo'n geest omhoogging en ik mezelf zag liggen met allemaal anderen om me heen. Heel bizar.
Dromen vind ik het meest fascinerende wat er is. Sowieso spelen met de mind. Kan iedereen een avondje paddo's aanraden.
Dat heb ik ook weleens gehad. Ik ben toen dromen gaan opschrijven, maar daar ben ik snel mee gestoptquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb zelfs deja vus gehad die ik 2 maanden ervoor gedroomd had. Ik wist zelfs van tevoren wat iemand ging zeggen en dat gebeurde dan ook.
Heel bizar. En daardoor gaaf.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:55 schreef Nouk84 het volgende:
Tijd voor een Friends dvdtje en dan slapen!
Ik ben het GA meisjequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
geen GA oke slaap lekker
![]()
Avondjequote:
quote:
Wat is GA?quote:
Ah Grey's Anatomy zeker?quote:
quote:
Iemand moet het doen wat een zelf opofferingquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:58 schreef vencodark het volgende:
Ik hou heel dit topic niet meer bij omdat ik het Michael Jackson verhaal helemaal volg![]()
CNN geeft nog geen bevestiging.
Hoi!quote:
Nee, zij is Friends meisjequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
mag zij het niet kijken dan
wist wel dat jij het kijk
Jaaaaquote:
Ben benieuwd. Zou mij niets verbazen als het nu echt een keer gedaan is...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:58 schreef vencodark het volgende:
Ik hou heel dit topic niet meer bij omdat ik het Michael Jackson verhaal helemaal volg![]()
Frontpage zegt dat ie dood isquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:58 schreef vencodark het volgende:
*noteert Nouk friends meisjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Nee, zij is Friends meisje
[..]
Jaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |