Nee ze zeggen voor de grap overal dat ie overleden isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je geloof alles wat het nieuws zegt?
Aah okequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar het is nog niet officieel bevestigd. Die heeft het van een roddelsite.
Ik was op Cnn.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee ze zeggen voor de grap overal dat ie overleden is
Waar rook is, is vuur.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja, tis altijd een gok voor die nieuwszenders, of roddels aannemen en een primeur hebben, of verkeerde roddels en geen primeur...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah oke
Maar dan nog.. vind het niet kunnen als ze het zomaar aannemen
Nee indd. Die man was al half dood. Ze hebben het er op Cnn alleen maar over hoe mager en breekbaar hij er altijd uit zag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef automatic_ het volgende:
Hij had z'n 50 (toch?) concerten ook niet overleefd denk ik....
Roddels heet zoiets, zou je moeten kennen hier in singlesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Roddelpers.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah oke
Maar dan nog.. vind het niet kunnen als ze het zomaar aannemen
Dat snap ik, maar dit gaat om leven of doodquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
tja, tis altijd een gok voor die nieuwszenders, of roddels aannemen en een primeur hebben, of verkeerde roddels en geen primeur...
Die is al 50 keer bijna doodgegaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar rook is, is vuur.![]()
Hij zal ook heus wel dood zijn, maar vorige keer had een Duits blad ofzo, ook geschreven dat Patrick Swayze dood was, maar die leeft ook nog.
Waarschijnlijk meer dood dan levend.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dit gaat om leven of dood
Mja, het is wel een icoon inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee indd. Die man was al half dood. Ze hebben het er op Cnn alleen maar over hoe mager en breekbaar hij er altijd uit zag.
Maar toch weetje.Het is potverdrie Michael Jackson!
Ja, maar vind het wel beetje triest als je gaat vertellen dat hm dood is, terwijl hij nog auto rijdt etc.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die is al 50 keer bijna doodgegaan.
Hij is dan ook ver heen met z'n ziekte, brrr
Dus? Dagelijks gaan er mensen dood, daar hoor je ook niemand over.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, het is wel een icoon inderdaad
Dan is het juist van belang om een primeur te hebben!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dit gaat om leven of dood
Ja. Vind wel beetje zielig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, het is wel een icoon inderdaad
Mij boeit het ook niet hoor, maar leuk is het nooit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus? Dagelijks gaan er mensen dood, daar hoor je ook niemand over.
Dan kunnen we wel meer mensen dood verklarenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar vind het wel beetje triest als je gaat vertellen dat hm dood is, terwijl hij nog auto rijdt etc.![]()
Ok, hij ziet eruit als een lijk, maar dat betekend nog niet dat je dood bent.
Vreemd he, dat beroemde mensen meer in het nieuws komen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Relativering van de koude grondquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gek ook dat niet op het nieuws was dat je boeken hebt gekocht...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vreemd he, dat beroemde mensen meer in het nieuws komen.
Mij wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mij boeit het ook niet hoor, maar leuk is het nooit.
Zoals ik al zei; Hij had toch binnenkort gegaan.
Hehequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mij wel.Ik ben een showbizznieuwsslet.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
owja, krijgen we natuurlijk the best of Michael en who was michael docu's enzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HeheIk vind het altijd wel "leuk" als men dan docu's gaat uitzenden
Als ik morgen onder een bus komen hoor je er ook geen bal over. Niet dat iemand zich daar wat over interesseert anyway..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vreemd he, dat beroemde mensen meer in het nieuws komen.
Nu op de BBCquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef kingmob het volgende:
Oh, shit, nu gaat Uri Geller zich natuurlijk weer overal verkopen langskomen.
Juistquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
owja, krijgen we natuurlijk the best of Michael en who was michael docu's enzo
En kaas is een zuivelproduct.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik morgen onder een bus komen hoor je er ook geen bal over. Niet dat iemand zich daar wat over interesseert anyway..
Als anderen in dit topic onder een bus zouden komen, zou het me wel degelijk interesseren. Zodra het jou overkomt, trek ik een flesje bier open.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik morgen onder een bus komen hoor je er ook geen bal over. Niet dat iemand zich daar wat over interesseert anyway..
Ben jij beroemd dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als anderen in dit topic onder een bus zouden komen, zou het me wel degelijk interesseren. Zodra het jou overkomt, trek ik een flesje bier open.
Zogenaamd stoere jongen.
Als je je laat aanrijden door een bus, dan misschien wel, maar niet bij een bewuste actiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou ik je aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als anderen in dit topic onder een bus zouden komen, zou het me wel degelijk interesseren. Zodra het jou overkomt, trek ik een flesje bier open.
Zogenaamd stoere jongen.
Daar gaat het toch niet om. Er gaan dagelijks mensen dood door hongersnood of andere erge ziektes maar al is het een beroemd iemand komt het opeens in het nieuws.quote:
Of als het op een "bijzondere" manier isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Er gaan dagelijks mensen dood door hongersnood of andere erge ziektes maar al is het een beroemd iemand komt het opeens in het nieuws.
Maar die man is dan ook een icoon in de pop wereld, en iedereen weet dat er dagelijks mensen dood gaan. maar een icoon gaat niet elke dag dood!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Er gaan dagelijks mensen dood door hongersnood of andere erge ziektes maar al is het een beroemd iemand komt het opeens in het nieuws.
Uitleg heeft totaal geen nut.quote:
* djayzz swingt meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |