Mij boeit het ook niet hoor, maar leuk is het nooit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus? Dagelijks gaan er mensen dood, daar hoor je ook niemand over.
Dan kunnen we wel meer mensen dood verklarenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar vind het wel beetje triest als je gaat vertellen dat hm dood is, terwijl hij nog auto rijdt etc.![]()
Ok, hij ziet eruit als een lijk, maar dat betekend nog niet dat je dood bent.
Vreemd he, dat beroemde mensen meer in het nieuws komen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Relativering van de koude grondquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gek ook dat niet op het nieuws was dat je boeken hebt gekocht...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vreemd he, dat beroemde mensen meer in het nieuws komen.
Mij wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mij boeit het ook niet hoor, maar leuk is het nooit.
Zoals ik al zei; Hij had toch binnenkort gegaan.
Hehequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mij wel.Ik ben een showbizznieuwsslet.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
owja, krijgen we natuurlijk the best of Michael en who was michael docu's enzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HeheIk vind het altijd wel "leuk" als men dan docu's gaat uitzenden
Als ik morgen onder een bus komen hoor je er ook geen bal over. Niet dat iemand zich daar wat over interesseert anyway..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vreemd he, dat beroemde mensen meer in het nieuws komen.
Nu op de BBCquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef kingmob het volgende:
Oh, shit, nu gaat Uri Geller zich natuurlijk weer overal verkopen langskomen.
Juistquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
owja, krijgen we natuurlijk the best of Michael en who was michael docu's enzo
En kaas is een zuivelproduct.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik morgen onder een bus komen hoor je er ook geen bal over. Niet dat iemand zich daar wat over interesseert anyway..
Als anderen in dit topic onder een bus zouden komen, zou het me wel degelijk interesseren. Zodra het jou overkomt, trek ik een flesje bier open.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik morgen onder een bus komen hoor je er ook geen bal over. Niet dat iemand zich daar wat over interesseert anyway..
Ben jij beroemd dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als anderen in dit topic onder een bus zouden komen, zou het me wel degelijk interesseren. Zodra het jou overkomt, trek ik een flesje bier open.
Zogenaamd stoere jongen.
Als je je laat aanrijden door een bus, dan misschien wel, maar niet bij een bewuste actiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hou ik je aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als anderen in dit topic onder een bus zouden komen, zou het me wel degelijk interesseren. Zodra het jou overkomt, trek ik een flesje bier open.
Zogenaamd stoere jongen.
Daar gaat het toch niet om. Er gaan dagelijks mensen dood door hongersnood of andere erge ziektes maar al is het een beroemd iemand komt het opeens in het nieuws.quote:
Of als het op een "bijzondere" manier isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Er gaan dagelijks mensen dood door hongersnood of andere erge ziektes maar al is het een beroemd iemand komt het opeens in het nieuws.
Maar die man is dan ook een icoon in de pop wereld, en iedereen weet dat er dagelijks mensen dood gaan. maar een icoon gaat niet elke dag dood!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Er gaan dagelijks mensen dood door hongersnood of andere erge ziektes maar al is het een beroemd iemand komt het opeens in het nieuws.
Uitleg heeft totaal geen nut.quote:
* djayzz swingt meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |