Nee ze zeggen voor de grap overal dat ie overleden isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je geloof alles wat het nieuws zegt?
Aah okequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar het is nog niet officieel bevestigd. Die heeft het van een roddelsite.
Ik was op Cnn.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee ze zeggen voor de grap overal dat ie overleden is
Waar rook is, is vuur.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja, tis altijd een gok voor die nieuwszenders, of roddels aannemen en een primeur hebben, of verkeerde roddels en geen primeur...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah oke
Maar dan nog.. vind het niet kunnen als ze het zomaar aannemen
Nee indd. Die man was al half dood. Ze hebben het er op Cnn alleen maar over hoe mager en breekbaar hij er altijd uit zag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef automatic_ het volgende:
Hij had z'n 50 (toch?) concerten ook niet overleefd denk ik....
Roddels heet zoiets, zou je moeten kennen hier in singlesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Roddelpers.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah oke
Maar dan nog.. vind het niet kunnen als ze het zomaar aannemen
Dat snap ik, maar dit gaat om leven of doodquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
tja, tis altijd een gok voor die nieuwszenders, of roddels aannemen en een primeur hebben, of verkeerde roddels en geen primeur...
Die is al 50 keer bijna doodgegaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar rook is, is vuur.![]()
Hij zal ook heus wel dood zijn, maar vorige keer had een Duits blad ofzo, ook geschreven dat Patrick Swayze dood was, maar die leeft ook nog.
Waarschijnlijk meer dood dan levend.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dit gaat om leven of dood
Mja, het is wel een icoon inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee indd. Die man was al half dood. Ze hebben het er op Cnn alleen maar over hoe mager en breekbaar hij er altijd uit zag.
Maar toch weetje.Het is potverdrie Michael Jackson!
Ja, maar vind het wel beetje triest als je gaat vertellen dat hm dood is, terwijl hij nog auto rijdt etc.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die is al 50 keer bijna doodgegaan.
Hij is dan ook ver heen met z'n ziekte, brrr
Dus? Dagelijks gaan er mensen dood, daar hoor je ook niemand over.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, het is wel een icoon inderdaad
Dan is het juist van belang om een primeur te hebben!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dit gaat om leven of dood
Ja. Vind wel beetje zielig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, het is wel een icoon inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |