quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Mist een blokhaak aan de TT. Zo werken allerhande spemscriptjes niet
zo ging dat liedjequote:Op donderdag 25 juni 2009 18:08 schreef Fha het volgende:
"me" sasecht, kan niemand dan meer normaal typen tegenwoordig?
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 25 juni 2009 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even een broodje bapao kip en een mini pizzaIk ben echt goed bezig
dat is wel een variant op dat nummerquote:
Klopt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Mist een blokhaak aan de TT. Zo werken allerhande spemscriptjes niet
of m'nquote:
Oh, ja, dat mag ook.quote:
Ik hoef al niets meer te zeggen zie ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:08 schreef Fha het volgende:
"me" sasecht, kan niemand dan meer normaal typen tegenwoordig?
Er mist ook een vierkant haakquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet 1 van de blauwe maar veranderen had het al ingevoerd en zag het te laat
Op naar weer een JortK-loos tpoicquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt.
Scherp opgemerkt.
You earn cookie.
Die zijn er ook nooit als je ze nodig hebt he. Als je niet beter zou weten zou je nog gaan denken dat smurfen echt niet bestaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet 1 van de blauwe maar veranderen had het al ingevoerd en zag het te laat
Dat zal DaMart snel zat fixen, anders komt ie niet in de spam top-zoveelquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er mist ook een vierkant haak
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn er ook nooit als je ze nodig hebt he. Als je niet beter zou weten zou je nog gaan denken dat smurfen echt niet bestaan
Dank je wel pinguinquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
En wiki maar bijgewerkt, die twee buitenlanders verzaken.
Heb je ook jam gemaaktquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:04 schreef Pheno het volgende:
En de kersen zijn op, gisteren een kilo gehaald
zonde!!quote:
"Het klopt niet" lijkt me toch vrij duidelijk: Veranderen. Lijkt me het makkelijkste om alles te wissen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:49 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me gewoon beledigd. Klant gebeld om wat te vragen of ze iets preciezer wilt zijn wat ze nou met spoed wilt hebben. "het klopt niet" is bij mij vrij onduidelijk als het gaat om een layout van een rapportje. Bij het antwoord heb ik mijn mobiel maar twee meter verder gelegd, het was nog prima te verstaan.
Dat zou ik ook doen inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Het klopt niet" lijkt me toch vrij duidelijk: Veranderen. Lijkt me het makkelijkste om alles te wissen.
Met die gedachte speelde ik ook al. Of gewoon de faq van fok in het document plempen met een linkje naar KLB.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Het klopt niet" lijkt me toch vrij duidelijk: Veranderen. Lijkt me het makkelijkste om alles te wissen.
Ja precies. Maken, kutvogelquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
Zal ik dat blokhaakje in de TT dan maar even fixen?.
Net lekker gesteengrild, zometeen nog maar even een rondje fietsen.
BBQ!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Maken, kutvogelRap wat.
Morgen weerquote:
Hmm? Ga jij de BBQ voor mij en _A_ regelen? dat had je niet hoeven doen hoorquote:
Kip begin je ook al gewoon aan voordat ie dood is?quote:
quote:
Tjah daar krijg je betaald voorquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sorry
heb bijna geen tijd om te fokken ze laten me nog werken hier
Ajam paniki.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kip begin je ook al gewoon aan voordat ie dood is?
Die heb ik gister nog gegetenquote:
Wat is het? Waar smaakt het naar?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Die heb ik gister nog gegetenBlijft lekker
Hier!quote:
Een ietwat pittige kruidenmix, met kokosquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
kontebonkers met je bijdehante kutlinkjes heel de tijdAntwoord gewoon op de vraag of hou je bek
Jij hebt bijna vakantiequote:
en erg lekkerquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een ietwat pittige kruidenmix, met kokos
Ajam = kip, zoals je misschien al weet.
Whehehehehe. Al zou je het in de trein of bus ook kunnen proberen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je ooit in een vliegtuig zit naast iemand die je irriteert, doe dan het volgende:
Pak je laptop erbij.
Start hem op.
Zorg dat de figuur in kwestie je scherm kan zien.
Sluit je ogen, tuit je lippen en buig je hoofd langzaam achterover
Klik daarna hier
Je moet hoorquote:
ik besefte net ineens dat ik gister de soep niet in de koelkast heb gezetquote:
nu wel jaquote:
Ajam paniki soep?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:18 schreef Muck het volgende:
[..]
nu wel ja
gisteravond was het nog kip-curry-kokossoep
niet zo pittig, maar als ik er een pepertje doorheen rommel komt het aardig in de richtingquote:
Klinkt lekker. Ietwat veel kokos nodig dan, maar toch. Maar je moet het maar eens proberen, het is supersimpel te maken, je flikkert zo'n kruidenmix bij de kip en klaar is panikerende kip!quote:
Jij eet het ook gewoon uit een doosje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Ietwat veel kokos nodig dan, maar toch. Maar je moet het maar eens proberen, het is supersimpel te maken, je flikkert zo'n kruidenmix bij de kip en klaar is panikerende kip!
De kruidenmix wel, die kun je prima halen bij de toko. Of als het echt niet anders kan Conimex/Go-tan, maar eigenlijk blijf ik daar erg bij weg met al hun Exxx troep in de mixen van hun.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij eet het ook gewoon uit een doosje?
Oepsquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ik besefte net ineens dat ik gister de soep niet in de koelkast heb gezet
Het mag ook zo hoor: http://www.xs4all.nl/~lva/indo/42.htmlquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij eet het ook gewoon uit een doosje?
Dat was het in februari ook al.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef DaMart het volgende:
Het zeewater is best lekker verfrissend.
[ afbeelding ]
Wat is jouw grote teen lang vergeleken met de restquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben dol op pepertjesquote:
ja, zonde!quote:
oeh, waar in Arnhem?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het mag ook zo hoor: http://www.xs4all.nl/~lva/indo/42.html
Sinds kort heb ik een goede toko in arnhem ontdekt, misschien maar eens doen. Die heeft tenminste veel kruiden e.d. ipv zo'n 4x4m toko winkeltje in nijmegen
euj, bigfootquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leef sowieso op grote voetquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat is jouw grote teen lang vergeleken met de restBij mij is hij alleen breder, niet langer
![]()
Mart heeft sowieso enorme voetenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat is jouw grote teen lang vergeleken met de restBij mij is hij alleen breder, niet langer
![]()
Ik geloof jequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik leef sowieso op grote voet.
Maar eigenlijk valt dat verschil best mee. Is denk ik wat vertekening door het water, en mijn grote tenen stonden plat, de anderen misschien wat gebogen.
Hoor ik je daar stiekem een strandmeet voorstellen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geloof je![]()
Ik ga binnenkort ook maar weer de zee opzoekenDat is ook alweer twee jaar geleden ofzo
trustequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:40 schreef Fha het volgende:
Nu slapen. Fijne avond nog allemaal en slaap lekker alvast![]()
Er is extra veel Mart om van te houden!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart heeft sowieso enorme voeten
ach, Mart is sowieso heul groot
Er zijn nog meer mensen hier hoorquote:
dat zal ik niet ontkennenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is extra veel Mart om van te houden!
MPGoedenavondquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Er zijn nog meer mensen hier hoor.
Hoi.
Mogge Martquote:
Hoi MPGquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi.
mensen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:53 schreef Muck het volgende:
[..]
mensen?
ik zie een pinguin, een koffiejunk, een reus...
...een ijscoman....quote:
ik heb vanavond nog een ijsje opquote:
Ik tweequote:
oeh lekker!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik tweeFestini aardbei, zonder kunstmatige dingessen erin
wil je een ijsje van mij jongen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ik helemaal geen ijs
Morgen een lekker ijsje halen
zo een solero berry berry?quote:
das een understatement dear, hij is overledenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat niet zo goed met Michael Jackson
shit lees het net op fok dat die dood isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:30 schreef Muck het volgende:
[..]
das een understatement dear, hij is overleden
pffff dacht al ik mis belangrijk nieuwsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:42 schreef marcb1974 het volgende:
T is net de laatste 2 uur dat het speelt
eigenlijk belangrijkerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik hoor net farrah fawcett ook dood is
was iig een lekker wijfquote:
hier ookquote:
ik zeg maar niksquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Al was het voor mijn tijd, de jaren 70.
slaap ze!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ik heb hem op![]()
ga naar mijn bedje heb een drukke dag straks
Dat ding heet 'love it', dus die PI past daar goed bij. That's all...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:17 schreef Pheno het volgende:
Je rookt een sigaar en je bent er verliefd op?
Zelf bagage dragen, betalen voor de wc... Wat volgtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:53 schreef Pheno het volgende:
http://www.z24.nl/z24geld(...)f_bagage_dragen.html
Met de armen wapperen om op te stijgen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:54 schreef OA het volgende:
[..]
Zelf bagage dragen, betalen voor de wc... Wat volgt
Zelf water meenemen voor de koffie en thee?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de armen wapperen om op te stijgen?
Was dat niet gisteren al?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:59 schreef Pheno het volgende:
http://www.yasmine.be/
http://www.deredactie.be/(...)625Yasmine_overleden
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 088 Ladylike
02. 075 goldfinger1963
03. 057 Nijns
04. 044 Pheno
05. 042 Frutsel
06. 031 marcb1974
07. 030 Dr_Flash
08. 026 Fha
09. 025 Muck
10. 024 MPG
11. 019 indahnesia.com
12. 013 DaMart
13. 012 OA
14. 010 dndiek
15. 006 Sjowhan
16. 004 Papierversnipperaar
17. 003 afro
18. 002 Aarti
19. 002 Kuukske
20. 002 senesta
Reeks-statistieken!
Ik hoorde het op de radio in de auto op weg naar werk..ben er toch ff onder de indruk vanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:38 schreef DaMart het volgende:
Ik lees net dat Michael Jackson dood is... toch wel apart, eerst jarenlang in verregaande staat van ontbinding verkeren en daarna pas doodgaan.
Tja.. het was niet mijn muziek. Ik vond het 3x niets... en hem eigenlijk ook. Veel doet het me dus niet, maar kan me voorstellen dat ze hem, samen met Madonna, als idolen zien van de jaren 80-90.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio in de auto op weg naar werk..ben er toch ff onder de indruk van
Goodbye Angelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:19 schreef OA het volgende:
De dood van Farrah Fawcett wordt compleet overschaduwd...
Dan had ze maar een dag eerder moeten gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:19 schreef OA het volgende:
eindelijk iemand die het ook zietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:19 schreef OA het volgende:
en datte..quote:
Nee, hij zal met zijn scriptie bezig zijn.quote:
Net zoals de varkensgriep, de credietcrisis, de rellen in Iran. Ineens bestaat er gewoon niets meer behalve Michael Jackson.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:19 schreef OA het volgende:
Tja, zo werkt het met nieuws. Al moet ik wel lachen om sommige reacties. Mensen die zeggen dat er ook een stukje van hun leven weg is, of dat hun zoontje van 6 het heeeeul erg vindt. Overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zoals de varkensgriep, de credietcrisis, de rellen in Iran. Ineens bestaat er gewoon niets meer behalve Michael Jackson.![]()
Laten we even normaal gaan doen met z'n allen, de beeldvormende media voorop. Dank u wel.
Madonna "kan niet stoppen met huilen". Dat soort huichelarij. Oprotten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, zo werkt het met nieuws. Al moet ik wel lachen om sommige reacties. Mensen die zeggen dat er ook een stukje van hun leven weg is, of dat hun zoontje van 6 het heeeeul erg vindt. Overdrijven is ook een vak.
whehehe kind van 6... yeah rightquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, zo werkt het met nieuws. Al moet ik wel lachen om sommige reacties. Mensen die zeggen dat er ook een stukje van hun leven weg is, of dat hun zoontje van 6 het heeeeul erg vindt. Overdrijven is ook een vak.
kan ook zijn dat het toch wel een goede vriend was, dan raakt het je wel langer dan een uur hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Madonna "kan niet stoppen met huilen". Dat soort huichelarij. Oprotten.
Zijn die lui lomp of zo? "O jee MJ is dood, gauw nog even wat CD's van hem kopen, straks kan het niet meer"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:02 schreef Pheno het volgende:
Bij de bestsellers van music bij amazon.co mstaan nu alleen MJ albums
Ha, luie asperge!quote:
Echt geen idee. Ik verbaas me er ook over. Vage lui.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn die lui lomp of zo? "O jee MJ is dood, gauw nog even wat CD's van hem kopen, straks kan het niet meer"Hoe denken die lui??
En geen enkele In Stockquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:03 schreef Pheno het volgende:
http://www.amazon.com/gp/(...)play_on_website_more
Oh, de eerste 15
Postuum is alles beter, jeweettochquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:02 schreef Pheno het volgende:
Bij de bestsellers van music bij amazon.co mstaan nu alleen MJ albums
Nee. Het begint nu net en het duurt een week.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
is dat gezeik nog niet afgelopen over die half omgebouwde negert
Ah, straks gaat het weer over voetbal hoor!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
moggel ijsvogeldingesquote:
Wel ja, dan blijf ik nog effequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, straks gaat het weer over voetbal hoor!
Dinges heeft van andere dinges gewonnenquote:
Beetje vroeg of nietquote:
Ze heeft het over die italiaan waarschijnlijk.quote:
En wist je al dat speler A van dinges naar dinges gaat voor 123 miljoenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dinges heeft van andere dinges gewonnen
Ja, jammer eigenlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
voor lunchtijd wel, voor mn maag nietquote:
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft het over die italiaan waarschijnlijk.
komen ze dadelijk nog met allerlei complotten dat hij is vermoord of dat hij zelfmoord heeft gepleegdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Het begint nu net en het duurt een week.
Moet je niet zo veel neuken, dat krijg je er nou vanquote:
En dat Speler C met zangeres Z seks heeft gehad in de duckout van club H?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
En wist je al dat speler A van dinges naar dinges gaat voor 123 miljoen
Dadelijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
komen ze dadelijk nog met allerlei complotten dat hij is vermoord of dat hij zelfmoord heeft gepleegd
Goed geheugen vogelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft het over die italiaan waarschijnlijk.
Fhatjuhquote:
Club X bedoel je zekerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat Speler C met zangeres Z seks heeft gehad in de duckout van club H?
Jij wilt 4 keer per dagquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je niet zo veel neuken, dat krijg je er nou van
gelukkigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
mooie wedstrijd spannend tot het eindequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
dacht dat het voor een miljard was?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
En wist je al dat speler A van dinges naar dinges gaat voor 123 miljoen
klopt maar was toch een pracht goalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, jammer eigenlijk![]()
Mooie goal wel, op zich. Maar ze hadden moeten verliezen. Van dinges.
smakelijkquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor lunchtijd wel, voor mn maag niet
Volgens mij ben ik echt zwanger ofzo
quote:
quote:
Heus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dadelijk?![]()
Michael Jackson mogelijk zelfmoord gepleegd
spamsletquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
stelletje spammers, jullie nemen nu gewoon wraak op mij nu ik het even druk heb
Wacht maar tot ik zometeen die inkopen geboekt heb![]()
(nu eerst mn broodje rustig opknabbelen)
Ik ben geen voetbalkijker, dus ik zou het niet eens weten hoe je het schrijftquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dadelijk?![]()
Michael Jackson mogelijk zelfmoord gepleegd
En toen heb je Lucille gewoon gepaald?quote:
wie is Lucillequote:
* DaMart is het met Fles eens!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zoals de varkensgriep, de credietcrisis, de rellen in Iran. Ineens bestaat er gewoon niets meer behalve Michael Jackson.![]()
Laten we even normaal gaan doen met z'n allen, de beeldvormende media voorop. Dank u wel.
Wat wist je?quote:
Tijd dus om nu links te laten liggen. FOK! heeft inmiddels ook weer ander nieuwsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart is het met Fles eens!
Volgens mij gaat elk nieuwsbericht op nu.nl vanochtend over die vent. Zullen wel weer allemaal tributes en zo komen overal... alsof het einde der tijden is aangebroken.
Het is wel goed om te weten dat ook zombies dood kunnen dus. Voor je het weet heb je 'Dawn of the dead'-taferelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik las net al dat er vanavond al 3FM MJ tribute. Etc. Mja, ik kijk toch nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart is het met Fles eens!
Volgens mij gaat elk nieuwsbericht op nu.nl vanochtend over die vent. Zullen wel weer allemaal tributes en zo komen overal... alsof het einde der tijden is aangebroken.
Brazilie - Zuid Afrika nog gezien?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
"kinderen nu bij oma". Mja, het is maar wat je nieuws noemt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd dus om nu links te laten liggen. FOK! heeft inmiddels ook weer ander nieuws.
http://frontpage.fok.nl
Hopelijk wordt dat niet zon drama als de Noordzuid Lijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
Nieuwe Maastrichtse tunnel uniek in Europa
zou onderhand tijd worden dat ze daar iets aan gingen doen
Ik kliktequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd dus om nu links te laten liggen. FOK! heeft inmiddels ook weer ander nieuws.
http://frontpage.fok.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niksquote:
nee, wel een mooie zonsondergang, prachtig weer en daarna lekker in bed gekropen met mijn vrouw. Daar kan een potje voetbal niet tegen op.quote:
God nou, ik word al bijna bangquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
stelletje spammers, jullie nemen nu gewoon wraak op mij nu ik het even druk heb
Wacht maar tot ik zometeen die inkopen geboekt heb![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik gok erop dat er wel zoiets gaat gebeurenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat niet zon drama als de Noordzuid Lijn
Je leest weer té selectiefquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
"kinderen nu bij oma". Mja, het is maar wat je nieuws noemt.
"MJ herenigt met zijn neus".
Lijkt me dat de grond waar ze in gaan boren / graven / hakken / zagen in Mt stukken steviger is dan in Asd. Dus wie weet valt het meequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gok erop dat er wel zoiets gaat gebeuren
en tigduizend irritant toeters al helemaal nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, wel een mooie zonsondergang, prachtig weer en daarna lekker in bed gekropen met mijn vrouw. Daar kan een potje voetbal niet tegen op.
Geen last van gehad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en tigduizend irritant toeters al helemaal niet
Het wordt nét zo'n succes als die fantastische, geweldige, geniale, superdeluxe A73-tunnelsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gok erop dat er wel zoiets gaat gebeuren
Ze hebben nu wat ervaring met stroom, misschien gaat het nu wat beter in die buurt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Het wordt nét zo'n succes als die fantastische, geweldige, geniale, superdeluxe A73-tunnels.
Dat is iig wel een feitquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me dat de grond waar ze in gaan boren / graven / hakken / zagen in Mt stukken steviger is dan in Asd. Dus wie weet valt het mee
Oh ja, en 683 miljoen euro should be enough for anyonequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Het wordt nét zo'n succes als die fantastische, geweldige, geniale, superdeluxe A73-tunnels.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben nu wat ervaring met stroom, misschien gaat het nu wat beter in die buurt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, en 683 miljoen euro should be enough for anyone
net zoveel als wij in eindhovenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is iig wel een feit
Och de tijd dat het centrum van maastricht goed bereikbaar was is toch al lang voorbij
Alle stappen die ze vanaf toen genomen hebben hebben alleen maar geleid tot meer overlast bij de omwonendenDus ik ben benieuwd hoe veel last wij nu van dit project hebben
En stel je dan eens voor dat er echt wat belangrijks of bijzonders gebeurdquote:Web kraakt in zijn voegen na dood Michael Jackson
Uitgegeven: 26 juni 2009 08:59
Laatst gewijzigd: 26 juni 2009 09:01
AMSTERDAM – Wereldwijd hebben internetters massaal hun toevlucht gezocht tot internet om het laatste nieuws over Michael Jackson te lezen.
Toen de eerste berichten over de hartstilstand van de King of Pop loskwamen, leek collectief internet niet meer te houden. De eerste sites die het nieuws brachten, zoals TMZ, werden van alle kanten gelinkt en konden de belangstelling niet aan. TMZ heeft er daardoor verschillende keren uitgelegen.
Ook het populaire blog van Perez Hilton en LATimes bezweken onder de toeloop, zo meldt techblog Techcrunch. Ondertussen was er verwarring alom vanwege elkaar tegensprekende berichten.
Het microblog Twitter barstte hierbij bijkans uit zijn voegen. Wie rond middernacht Nederlandse tijd een kijkje nam, zag dat bijna alle berichten over Michael Jackson gingen. Er zouden vele honderdduizenden tweets in een zeer korte tijd zijn gepost.
Volgens Twittermania zou de dienst hebben gewankeld. Twitter besloot de zoekfunctie en de zogenoemde ‘trending topics’ korte tijd helemaal uit te zetten omdat de hoeveelheid verkeer problemen veroorzaakte.
“We zagen een verdubbeling van het aantal tweets per seconde vanaf het moment dat het nieuws bekend werd”, zo stelt Twitter. Op NU.nl was een opvallende piek in het verkeer waarneembaar vanaf half twaalf, toen het eerste bericht op de site verscheen.
Het bericht werd tussen 12 uur ´s nachts en 1 uur ´s nachts al 125.000 keer gelezen, ongebruikelijk veel op dit tijdstip.
Dat is toch allang bekend dat internet in zijn huidige vorm poeptquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En stel je dan eens voor dat er echt wat belangrijks of bijzonders gebeurd
Hoe lang wonen jullie daar niet meer eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
net zoveel als wij in eindhoven
Schijtdorp.quote:
Ook van die kutberichten vind ik dit altijd. Media die gaan berichten over hoe media over iets berichten. Alsof mensen iets willen lezen over hoeveel mensen iets gelezen hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
Ga jij lekker lopen zingen in dat buitenland van jequote:
officieel ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe lang wonen jullie daar niet meer eigenlijk?
quote:
dan heb je geen trekquote:
nee tuurlijk nietquote:
Toemen modelbouwquote:
zo herkenbaarquote:
Graag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij lekker lopen zingen in dat buitenland van je
En kom dan ook NOOIT meer in Eindhoven, per onmiddellijk
we zitten hier vanaf 2007quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet
vroeg me gewoon af of jullie met de opening al in belgie zaten
Inderdaad... zoals de moord op Geert Wilders ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Okequote:
Dat is niet belangrijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad... zoals de moord op Geert Wilders ofzo
toch al 2 jaar dusquote:
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke
Einde studie dus ook voor je dan meteen?
Eigenlijk had Fok de downtime moeten plannen met de dood van MJ. Hadden we het niet gehoordquote:
die zat bij ons om de hoekquote:
Goede zaakquote:
Dan was het nu lekker rustig geweestquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eigenlijk had Fok de downtime moeten plannen met de dood van MJ. Hadden we het niet gehoord
Dan hadden we mass-suicide gehad van fokkers
Heb ik wel. Ik heb alleen zo fucking last van maagzuur dat eten gewoon een grote pijnlijke kwelling gaat worden en het doet zonder eten al pijn genoegquote:
hear hearquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eigenlijk had Fok de downtime moeten plannen met de dood van MJ. Hadden we het niet gehoord
Dan hadden we mass-suicide gehad van fokkers
heb je daar medicijnen voor?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb ik wel. Ik heb alleen zo fucking last van maagzuur dat eten gewoon een grote pijnlijke kwelling gaat worden en het doet zonder eten al pijn genoeg
Ze hebben geen ringwegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:03 schreef Pheno het volgende:
Eindhoven
Heb je een ringweg, verneuk je het
dat wilde ik ook zeggenquote:
daar krijg ik nog steeds nieuwsbrieven vanquote:
en niks in huis tegen de maagzuurquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb ik wel. Ik heb alleen zo fucking last van maagzuur dat eten gewoon een grote pijnlijke kwelling gaat worden en het doet zonder eten al pijn genoeg
ze zijn wel goedquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar krijg ik nog steeds nieuwsbrieven van
Nee nog nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je daar medicijnen voor?
Anders moet je de dokter eens vragen naar Omeprazol. Ik slik dat preventief tegen maagklachten ivm met IBU en de pil, maar mijn ventje bijvoorbeeld, die slikt het tegen het vele maagzuur
Geloof dat het vrij onschuldig is om te nemen (aangezien ik het preventief slik) maar werk mega goed en 24 uur lang .
Just a tip.. ask your doctor
Ik heb er in 2006 ooit eens een locje gekocht, in Den Bosch trouwensquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze zijn wel goed
Geven ook echt goede service enzo
jezus man..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee nog nietHet begon gister namelijk pas dus ik heb als eerst maar even Rennie's in huis gehaald. Dat werkt alleen niet voldoende (en gewoon te kort, ik heb de halve nacht liggen krijsen van de pijn
). Dus vanochtend de huisarts gebeld, wederom kreeg ik de boodschap het later nog maar een keer te proberen (als in, volgende week). Dus ik denk dat ik vanavond weer bij de HAP zit maar dan zal ik het zeker onthouden
Dank
Wij 1 complete boot en voor de rest een hele hoop onderdelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er in 2006 ooit eens een locje gekocht, in Den Bosch trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |