quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Mist een blokhaak aan de TT. Zo werken allerhande spemscriptjes niet
zo ging dat liedjequote:Op donderdag 25 juni 2009 18:08 schreef Fha het volgende:
"me" sasecht, kan niemand dan meer normaal typen tegenwoordig?
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 25 juni 2009 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even een broodje bapao kip en een mini pizzaIk ben echt goed bezig
dat is wel een variant op dat nummerquote:
Klopt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Mist een blokhaak aan de TT. Zo werken allerhande spemscriptjes niet
of m'nquote:
Oh, ja, dat mag ook.quote:
Ik hoef al niets meer te zeggen zie ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:08 schreef Fha het volgende:
"me" sasecht, kan niemand dan meer normaal typen tegenwoordig?
Er mist ook een vierkant haakquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet 1 van de blauwe maar veranderen had het al ingevoerd en zag het te laat
Op naar weer een JortK-loos tpoicquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt.
Scherp opgemerkt.
You earn cookie.
Die zijn er ook nooit als je ze nodig hebt he. Als je niet beter zou weten zou je nog gaan denken dat smurfen echt niet bestaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet 1 van de blauwe maar veranderen had het al ingevoerd en zag het te laat
Dat zal DaMart snel zat fixen, anders komt ie niet in de spam top-zoveelquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er mist ook een vierkant haak
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn er ook nooit als je ze nodig hebt he. Als je niet beter zou weten zou je nog gaan denken dat smurfen echt niet bestaan
Dank je wel pinguinquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
En wiki maar bijgewerkt, die twee buitenlanders verzaken.
Heb je ook jam gemaaktquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:04 schreef Pheno het volgende:
En de kersen zijn op, gisteren een kilo gehaald
zonde!!quote:
"Het klopt niet" lijkt me toch vrij duidelijk: Veranderen. Lijkt me het makkelijkste om alles te wissen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:49 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me gewoon beledigd. Klant gebeld om wat te vragen of ze iets preciezer wilt zijn wat ze nou met spoed wilt hebben. "het klopt niet" is bij mij vrij onduidelijk als het gaat om een layout van een rapportje. Bij het antwoord heb ik mijn mobiel maar twee meter verder gelegd, het was nog prima te verstaan.
Dat zou ik ook doen inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Het klopt niet" lijkt me toch vrij duidelijk: Veranderen. Lijkt me het makkelijkste om alles te wissen.
Met die gedachte speelde ik ook al. Of gewoon de faq van fok in het document plempen met een linkje naar KLB.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Het klopt niet" lijkt me toch vrij duidelijk: Veranderen. Lijkt me het makkelijkste om alles te wissen.
Ja precies. Maken, kutvogelquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
Zal ik dat blokhaakje in de TT dan maar even fixen?.
Net lekker gesteengrild, zometeen nog maar even een rondje fietsen.
BBQ!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Maken, kutvogelRap wat.
Morgen weerquote:
Hmm? Ga jij de BBQ voor mij en _A_ regelen? dat had je niet hoeven doen hoorquote:
Kip begin je ook al gewoon aan voordat ie dood is?quote:
quote:
Tjah daar krijg je betaald voorquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sorry
heb bijna geen tijd om te fokken ze laten me nog werken hier
Ajam paniki.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kip begin je ook al gewoon aan voordat ie dood is?
Die heb ik gister nog gegetenquote:
Wat is het? Waar smaakt het naar?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Die heb ik gister nog gegetenBlijft lekker
Hier!quote:
Een ietwat pittige kruidenmix, met kokosquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
kontebonkers met je bijdehante kutlinkjes heel de tijdAntwoord gewoon op de vraag of hou je bek
Jij hebt bijna vakantiequote:
en erg lekkerquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een ietwat pittige kruidenmix, met kokos
Ajam = kip, zoals je misschien al weet.
Whehehehehe. Al zou je het in de trein of bus ook kunnen proberen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je ooit in een vliegtuig zit naast iemand die je irriteert, doe dan het volgende:
Pak je laptop erbij.
Start hem op.
Zorg dat de figuur in kwestie je scherm kan zien.
Sluit je ogen, tuit je lippen en buig je hoofd langzaam achterover
Klik daarna hier
Je moet hoorquote:
ik besefte net ineens dat ik gister de soep niet in de koelkast heb gezetquote:
nu wel jaquote:
Ajam paniki soep?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:18 schreef Muck het volgende:
[..]
nu wel ja
gisteravond was het nog kip-curry-kokossoep
niet zo pittig, maar als ik er een pepertje doorheen rommel komt het aardig in de richtingquote:
Klinkt lekker. Ietwat veel kokos nodig dan, maar toch. Maar je moet het maar eens proberen, het is supersimpel te maken, je flikkert zo'n kruidenmix bij de kip en klaar is panikerende kip!quote:
Jij eet het ook gewoon uit een doosje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Ietwat veel kokos nodig dan, maar toch. Maar je moet het maar eens proberen, het is supersimpel te maken, je flikkert zo'n kruidenmix bij de kip en klaar is panikerende kip!
De kruidenmix wel, die kun je prima halen bij de toko. Of als het echt niet anders kan Conimex/Go-tan, maar eigenlijk blijf ik daar erg bij weg met al hun Exxx troep in de mixen van hun.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij eet het ook gewoon uit een doosje?
Oepsquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ik besefte net ineens dat ik gister de soep niet in de koelkast heb gezet
Het mag ook zo hoor: http://www.xs4all.nl/~lva/indo/42.htmlquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij eet het ook gewoon uit een doosje?
Dat was het in februari ook al.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef DaMart het volgende:
Het zeewater is best lekker verfrissend.
[ afbeelding ]
Wat is jouw grote teen lang vergeleken met de restquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben dol op pepertjesquote:
ja, zonde!quote:
oeh, waar in Arnhem?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het mag ook zo hoor: http://www.xs4all.nl/~lva/indo/42.html
Sinds kort heb ik een goede toko in arnhem ontdekt, misschien maar eens doen. Die heeft tenminste veel kruiden e.d. ipv zo'n 4x4m toko winkeltje in nijmegen
euj, bigfootquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leef sowieso op grote voetquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat is jouw grote teen lang vergeleken met de restBij mij is hij alleen breder, niet langer
![]()
Mart heeft sowieso enorme voetenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat is jouw grote teen lang vergeleken met de restBij mij is hij alleen breder, niet langer
![]()
Ik geloof jequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik leef sowieso op grote voet.
Maar eigenlijk valt dat verschil best mee. Is denk ik wat vertekening door het water, en mijn grote tenen stonden plat, de anderen misschien wat gebogen.
Hoor ik je daar stiekem een strandmeet voorstellen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geloof je![]()
Ik ga binnenkort ook maar weer de zee opzoekenDat is ook alweer twee jaar geleden ofzo
trustequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:40 schreef Fha het volgende:
Nu slapen. Fijne avond nog allemaal en slaap lekker alvast![]()
Er is extra veel Mart om van te houden!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Mart heeft sowieso enorme voeten
ach, Mart is sowieso heul groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |