Komen er ook "nieuwe" mensen? Behalve Gijs dan...quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:35 schreef MrMoon het volgende:
Ik zie dat het meeste dat bij de vorige meet aanwezig was ook weer komt..
Klopt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:35 schreef MrMoon het volgende:
Ik zie dat het meeste dat bij de vorige meet aanwezig was ook weer komt..
Ja Vullie waarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Komen er ook "nieuwe" mensen? Behalve Gijs dan...
Vullie en ik hebben al eens gemeetquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ja Vullie waarschijnlijk.
Weet ik maar voor de meeste is ie nieuw op de meet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vullie en ik hebben al eens gemeet
je bedoeld dat de meesten voor hem nieuw zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik maar voor de meeste is ie nieuw op de meet.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:37 schreef Flappekz het volgende:
ik mep je tijdens de meet wel in elkaar
Agressie word niet getolereerd in mijn huis of op mn balkon.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:46 schreef MrMoon het volgende:
Possie?? ik kom niet hoor, want Flappie wil mij in elkaar meppen..
[..]
Voor de deurquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Agressie word niet getolereerd in mijn huis of op mn balkon.
Alweer niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries zich 'afmeldt'..
Gaan die avond namelijk de 2e prijs uit de clubhistorie pakken
Hoeft niet ik heb de hele serie suske en wiske op mn pc staan daar is ie wel ff zoet mee denk ikquote:
ja dat denk ik ook wel..quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeft niet ik heb de hele serie suske en wiske op mn pc staan daar is ie wel ff zoet mee denk ik
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Marcel Jansen...die duitse linksback? Dan ist niet erg
Suske en Wiske op de pcquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeft niet ik heb de hele serie suske en wiske op mn pc staan daar is ie wel ff zoet mee denk ik
scheelt 1 minuutjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die was op dat tijdstip nog niet geweest
Toch 1 minuut is genoeg om nog niets te weten.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
scheelt 1 minuutje
misschien wist je trainer toen al dat het niks zou worden
Al neem je er 10 meequote:Op maandag 29 juni 2009 09:33 schreef Flappekz het volgende:
Oja, wij nemen in ieder geval een fles bacardi mee....is dat OK?
Dan kom je toch gewoon wat eerder aan.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ben er waarschijnlijk niet zo heeel lang, maar ik wil anders wel een pak hamburgers meenemen
Prima man ik hoor t wel. Als ze wil \ durft neem je r toch gewoon mee! Al is de meet eigenlijk strikt verboden voor aanhang maak ik in jou geval (en Flap\Gotc uiteraard) graag een uitzondering.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:45 schreef Psychonikeo het volgende:
jaa, ik moet ff kijken wat de vriendin wil/kan/doet.. Maar ik kom sowieso ff buurten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nog ff nadenken over wat voor eten we mee gaan nemenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al neem je er 10 mee![]()
![]()
T is een Americaanse BBQ he. Tot nu toe zijn jullie de enige die wat gemeld hebben over iets mee nemen.
Komt goed.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga nog ff nadenken over wat voor eten we mee gaan nemen
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Prima man ik hoor t wel. Als ze wil \ durft neem je r toch gewoon mee! Al is de meet eigenlijk strikt verboden voor aanhang maak ik in jou geval (en Flap\Gotc uiteraard) graag een uitzondering.
haha.. maar GotC is natuurlijk ook gewoon als hattrickster aanwezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee of ze het aandurft, maar dat kijk ik nog wel ff aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. maar GotC is natuurlijk ook gewoon als hattrickster aanwezig
Geen idee of ze het aandurft, maar dat kijk ik nog wel ff aan.Klopt daarom ook een uitzondering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik merk t wel. Niets pushen en we zien t tzt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Outpost76 op 29-06-2009 19:20:43 ]
Ik dacht dat jij voor de stripsters zou zorgen.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:22 schreef DeHovenier het volgende:
Ik neem wel wat opblaaspoppen mee [ afbeelding ]
Ja als hij opblaas poppen mee neemt in plaats van stripsters. Kom ik denk ik ook niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:51 schreef Psychonikeo het volgende:
goffer.. dan meld ik me toch maar af denk ik..
begrijpelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja als hij opblaas poppen mee neemt in plaats van stripsters. Kom ik denk ik ook niet.![]()
Ondankbarequote:Op maandag 29 juni 2009 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor mij hoef je geen opblaaspop mee te nemen hoor
hij bedoeld eigenlijk dat ie er al een heeft en die voldoet nog prima..quote:
Hoe hoe hoe weet jij dat?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij bedoeld eigenlijk dat ie er al een heeft en die voldoet nog prima..
Ik heb al eens eerder gezegd dat je je fantasieën niet hoeft te spuien op Fok!quote:
och ik denk je te kennen en gokte er op.. blijkbaar had ik gelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
Hoe hoe hoe weet jij dat?
Verdikke je mmmmaamaakt me zelfs aan t stotteren.
volledig mee eens..quote:Ik heb al eens eerder gezegd dat je je fantasieën niet hoeft te spuien op Fok!TMI
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
och ik denk je te kennen en gokte er op.. blijkbaar had ik gelijk
Ook voor t eerst.quote:volledig mee eens..
ja ja ....quote:
voor alles is een eerste keer natuurlijkquote:Ook voor t eerst.
1x ja is genoeg hoor.quote:
Gelukkig wel ja. Als t maar niet voor t laatst is.quote:voor alles is een eerste keer natuurlijk
Nu inmiddels wel? jaja.. flauw..quote:Op maandag 29 juni 2009 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geloof mij maar dat je dat niet had.
![]()
Ben nog niet helemaal wakker. Snap wel waar je t over had ja maar nu snap ik nog je reactie niet.quote:
Taal grapje zeker? Die snap ik nl nooit door mn lesdyctie.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:38 schreef Psychonikeo het volgende:
ok.. kijk over een uurtje nog een keer
jij zei tegen moon dat hij geen gelijk had (verleden tijd).. dus ik vroeg of hij dus nu (tegenwoordige tijd) wel gelijk heeftquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Taal grapje zeker? Die snap ik nl nooit door mn lesdyctie.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij zei tegen moon dat hij geen gelijk had (verleden tijd).. dus ik vroeg of hij dus nu (tegenwoordige tijd) wel gelijk heeft
Nee meer dingen je leest gewoon heel wat anders dan andere. Heel knap soms maar vaak erg vervelend. Taal grapjes die erg op tt, vt en spelling zijn gericht komen daardoor bij mij vaak niet over.quote:Taalgrapje inderdaad, maar dyslectie is toch officieel alleen dat je de letters door elkaar haalt? Dacht ik
Hoeft toch niet. Als ik t niet snap roep ik wel. De rest zal er weinig last mee hebben en er wel om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:12 schreef Psychonikeo het volgende:
ah ok.. ik zal er rekening mee houden.
Oh nee.. ik bedoel dat ik dat dan wel meer kan doen en je zo nog erger in de maling kunnen nemen dusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeft toch niet. Als ik t niet snap roep ik wel. De rest zal er weinig last mee hebben en er wel om kunnen lachen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh nee.. ik bedoel dat ik dat dan wel meer kan doen en je zo nog erger in de maling kunnen nemen dus
Jaa, maar die was tijdens mijn vakantie uiteraard alweer wat gezakt!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]hoe kan je die nou kwijt zijn...
Er staat een link in de laatste post.
Ah de afwisseling van de wacht.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jaa, maar die was tijdens mijn vakantie uiteraard alweer wat gezakt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah de afwisseling van de wacht.
MrMoon is vandaag onderweg naar Portugal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik was een weekje op Lanzarote, maar het was al op de laatste pagina in een topic dat ik dat vermelde, dus een groot deel van de mensen zal het wel niet gezien hebben hier
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
Vond t al akelig stil uit jou hoekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]![]()
Ja, ik was een weekje op Lanzarote, maar het was al op de laatste pagina in een topic dat ik dat vermelde, dus een groot deel van de mensen zal het wel niet gezien hebben hier
Mja, als ik aanwezig ben is het meestal niet erg subtiel of zo neequote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vond t al akelig stil uit jou hoek![]()
Nou dan hoop ik maar dat je een lekker weekje heb gehad.(ik heb dat idd gemist ja.
)
Tof. Was je daar in je eentje=quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mja, als ik aanwezig ben is het meestal niet erg subtiel of zo nee![]()
Maar wel een heerlijk weekje gehad ja!
Nee, samen met de vriendinquote:
quote:
Pics!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]![]()
![]()
nee hoor, heb zelf ook een heel lief dinnetje![]()
Ik vroeg me al af hoelang het zou duren!quote:
Lekker zit iedereen met dit weer achter de pc. Of heeft iedereen tegenwoordig een laptop en zitten ze met zn alle draadloos te internetten.quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Dan eerst naar die verjaardag en dan naar de meet of andersomquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet nog even kijken of ik het ga redden... heb een verjaardag in Brabant van een collega/vriend die 30 wordt... ga het proberen te fixen but aub niet slaan als het me niet lukt
en dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
Kijk daar zal ik voortaan rekening mee houden.
dat gaat toch ook niet als je er niet bentquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet nog even kijken of ik het ga redden... heb een verjaardag in Brabant van een collega/vriend die 30 wordt... ga het proberen te fixen but aub niet slaan als het me niet lukt
hehehehehe nee dat zal je wel merken. Of nee natuurlijk niet want dat zie je dan toch niet aan komenquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehehehe nee dat zal je wel merken. Of nee natuurlijk niet want dat zie je dan toch niet aan komen
Koffie....lijkt mij ook wel lekker ja. Die chemische laxerende automatenslootwater van mn werk ben ik he-le-maal zatquote:
Ow dan zal ik maar niet vertellen dat ik net met mn espresso apparaat een heerlijk bakkie heb gezet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Koffie....lijkt mij ook wel lekker ja. Die chemische laxerende automatenslootwater van mn werk ben ik he-le-maal zat
Jaloers!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow dan zal ik maar niet vertellen dat ik net met mn espresso apparaat een heerlijk bakkie heb gezet.
ow damn doe ik t toch.
Automatenkoffie is nog tot daar aan toe..... Maar dit is nog eens de allerslechtste automatenkoffie die ik ooit heb geproefd! En ik heb er veeeeeeeeeeeel gehad al....quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:43 schreef Gijs_ het volgende:
Automatenkoffie![]()
Ik ben blij dat wij hier op het werk een echt koffiezetapparaat hebben
Misschien ben ik wel gewoon verwend, of zinnig... maar er gaat voor mij toch echt niks boven echte koffie!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Automatenkoffie is nog tot daar aan toe..... Maar dit is nog eens de allerslechtste automatenkoffie die ik ooit heb geproefd! En ik heb er veeeeeeeeeeeel gehad al....
Koop een koffie zet apparaat (geen senseoquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Automatenkoffie is nog tot daar aan toe..... Maar dit is nog eens de allerslechtste automatenkoffie die ik ooit heb geproefd! En ik heb er veeeeeeeeeeeel gehad al....
Ik zou wel willen....maar dat mag hier dan weer nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Koop een koffie zet apparaat (geen senseo) en zet die op je kantoor neer. Regel koffie en zet zelf een lekker bakkie s'ochtends. Als je dan handig bent zet je er een tijd klok tussen en zet je alles klaar voor je naar huis gaat aan t eind van je werkdag en zorg je dat die tijdklok alles inschakelt vlak voor jij begint.
![]()
Waarom dat niet? Bang dat ze teveel geld hebben geïnvesteerd in dat slootwater? Of zijn ze bang voor kortsluiting?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou wel willen....maar dat mag hier dan weer niet
Weet niet precies waarom niet, maar het mag in ieder geval niet.....quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom dat niet? Bang dat ze teveel geld hebben geïnvesteerd in dat slootwater? Of zijn ze bang voor kortsluiting?
Stelletje! Zeker geen koffie drinkers die daar over gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Weet niet precies waarom niet, maar het mag in ieder geval niet.....
Geen-koffie-drinkers zijn er hier maar weinig......overheid hequote:Op woensdag 1 juli 2009 12:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stelletje! Zeker geen koffie drinkers die daar over gaan.![]()
Het hoeft er ook maar 1 te zijn die daar over gaat.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen-koffie-drinkers zijn er hier maar weinig......overheid he
Presteren hoeft ook niet daar t zijn ambtenarenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik als niet koffie-drinker zou toch voor goede koffie zorgen voor mijn mensen. Anders wordt er ook niet gepresteerd.
Zeg wanneer begin jij voor jezelf?quote:En (half)naakte vrouwen die die koffie rondbrengen natuurlijk
oh ja.. das waarquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Presteren hoeft ook niet daar t zijn ambtenaren![]()
sollicitatiegesprek volgtquote:[..]
Zeg wanneer begin jij voor jezelf?Ik solliciteer bij deze!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zal de schrijftoets voor je schrappen
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zal de schrijftoets voor je schrappen
vingerverf-toets mag wel doorgaan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Schrap dan ook maar de reken toets.
Als jij die laat afnemen door die (half) naakte koffie meiden\dames. Dan wil ik best wat vinger werk verrichten.quote:
Misschien kunnen we voor jou ook nog iets leuks verzinnenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij die laat afnemen door die (half) naakte koffie meiden\dames. Dan wil ik best wat vinger werk verrichten.![]()
Ik wil niet weten wat jij dan in gedachte hebt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kunnen we voor jou ook nog iets leuks verzinnen![]()
![]()
Iets waar je al in geoefend bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij dan in gedachte hebt.
quote:
weet niet wat voor balletjes?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
balletje hooghouden ofzo, dat kun je toch wel aan?
Bonsai bomen maken? Auto rijden? Vingeren? Vrouwen plezieren?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iets waar je al in geoefend bentmaar dan met live publiek
![]()
![]()
hmm.. je klinkt nogal negatief vooraf.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bonsai bomen maken? Auto rijden? Vingeren? Vrouwen plezieren?![]()
Ik weet niet wat voor bedrijf Nico wil gaan op zetten maar ik denk niet dat er 1 van deze functies tussen zal zitten.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. je klinkt nogal negatief vooraf.
neer precies.. ik wilde je nog een baan aan gaan bieden als buste houder, maar misschien moet ik daar nog eens over gaan nadenken.quote:
Leuke baan!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
neer precies.. ik wilde je nog een baan aan gaan bieden als buste houder, maar misschien moet ik daar nog eens over gaan nadenken.
ook nog kieskeurig?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuke baan!:Y Maar het ligt er dan wel aan of ik jou buste omhoog moet houden of die van een mooie vrouw.
Snap ik maar als je cupje a of b hebt heb ik helemaal niets te tillen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoezo? Je mag niet te zwaar tillen? Daar zou ik niet te zwaar aan tillen
Jij houdt toch niet van groot?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik maar als je cupje a of b hebt heb ik helemaal niets te tillen.
Klopt ik hou werk en prive dan ook altijd goed gescheiden! Als buste houder heb je niets aan busten maatje a. B gaat nog wel maar ik wil wel wat te doen hebben natuurlijk.quote:
ah, kijk, dat hoor ik graag natuurlijk. Hart voor de zaakquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt ik hou werk en prive dan ook altijd goed gescheiden! Als buste houder heb je niets aan busten maatje a. B gaat nog wel maar ik wil wel wat te doen hebben natuurlijk.
Dat altijd! Zeker ivm zo een zeer belangrijke fuctie. Dan voel ik me zeer vereerd en zal ik er alles aan doen om mn functie goed te (ver)vullen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah, kijk, dat hoor ik graag natuurlijk. Hart voor de zaak
Dat mag altijd.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
moet ik nog wat kippenpoten meenemen voor jullie dan?
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:39 schreef Gijs_ het volgende:
Ik wil ook best wat meenemen hoorAlleen doe ik mijn boodschappen denk ik ook even bij de lokale appie, zowel vlees als bier wordt er niet lekkerder op in zo'n reis!
Nou, misschien vind ik nog wel wat leuke kleren enzoquote:Op maandag 6 juli 2009 09:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en of je ook je Credit card wil mee nemen
Dan moeten we verder t dorp in. Hier aan de overkant zit all1 een Etos, Gall & Gall en de AH. Die verkopen over t algemeen geen kleren.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou, misschien vind ik nog wel wat leuke kleren enzo
Ik zou strippers en opblaaspoppen meenemenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:56 schreef Outpost76 het volgende:
Even voor de duidelijkhed meet gangers :
We hebben de volgende mensen die wat mee nemen naar de BBQ. :
F & G : Breezah (ook wel bacardi genoemt)
Nico : Hamburgers
MrMoon : gaat shoppen bij mijn AH zodat ie t niet hoeft mee te zeulen.
Nou weten we niet wat MrMoon gaat halen maar t lijkt me logies dat we hier niet van eten kunnen..... Aangezien t inm juli is lijkt me belangrijk dit even af te gaan spreken!
Die Strippers en opblaaspoppen mag je thuis laten. Als je nou Stripsters zou meenemen........quote:Op maandag 6 juli 2009 18:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zou strippers en opblaaspoppen meenemen
Kwa eten/drinken weet ik het nog niet, wat hebben we nog nodig? Worstjes, broodjes, sla, sauzen? Moet Nico z'n Wii nog meenemen?
Jij komt er anders op de dag zelf even één langs brengen ?quote:
Er is een mogelijkheid, aangezien we niet met de hond op examen gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij komt er anders op de dag zelf even één langs brengen ?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is een mogelijkheid, aangezien we niet met de hond op examen gaan.
Nog 2 foto's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:57 schreef Outpost76 het volgende:
Ik hoop toch dat dit niet het weer is op de 25e
View My Video
Vanaf volgende week is het weer zomerser, dus komt vast goed!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog 2 foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het filmpje zie je en hoor je t water gewoon stromen...... Ik hoop echt op beter weer de 25e.
Ik hoop dat t goed komt. Binnen BBQen lijkt me geen suc6quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vanaf volgende week is het weer zomerser, dus komt vast goed!![]()
Als het maar droog en een beetje behaaglijk is buiten!
quote:
Dat is niet de reden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Had dan niet naar die HAG meet gegaan vent
Het probleem ligt hem er meer in dat ik nu wat heb afgesproken met mijn vrouw om te gaan doen op die dag. Dus dat is onafhankelijk van elke regeling.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een meet regeling had gesloten met je vrouw?
Beetje jammer..... Had toch de stille hoop dat de meet prio 1 zou zijn als je niet naar dat examen zou gaan met je hond....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het probleem ligt hem er meer in dat ik nu wat heb afgesproken met mijn vrouw om te gaan doen op die dag. Dus dat is onafhankelijk van elke regeling.
zeer jammerlijk dit.. de meet was allang bekend..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het probleem ligt hem er meer in dat ik nu wat heb afgesproken met mijn vrouw om te gaan doen op die dag. Dus dat is onafhankelijk van elke regeling.
ik haal wel wat bierquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
Even voor de duidelijkhed meet gangers :
F & G : Breezah (ook wel bacardi genoemt)
Nico : Hamburgers en Kip
MrMoon : gaat shoppen bij mijn AH zodat ie t niet hoeft mee te zeulen.
Gijs_ : Gaat met MrMoon saamjes shoppen.
Nou weten we niet wat MrMoon en Gijs_ saampjes gaan halen maar t lijkt me logies dat we hier niet van eten kunnen..... Aangezien t inm 9 juli is lijkt me belangrijk dit even af te gaan spreken!
quote:
Logies maar dan hoef ik dus geen bier te halen? Gijs_ zei ook al iets over bier....quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik haal wel wat bier
en ik ga toch geen eten hier vermelden om mee te nemen en dat die AH het dan niet heeft
quote:Ik was van plan wat kratjes te halen maar das dan Euroshopper. Erg goed te drinken trouwens!![]()
![]()
Ik zei alleen dat bier niet zo handig was om die lange reis mee te nemenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logies maar dan hoef ik dus geen bier te halen? Gijs_ zei ook al iets over bier....
[..]
25 juliquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:43 schreef Grumpey het volgende:
Waarom lees ik echt het hele fucking topic om vervolgens nog steeds niet te weten op welke dag jullie gaan meeten
Eerste zin in het topic ?quote:Zoals de meeste al weten wordt dit de 25e van de mooiste maand van t jaar.
Owja nou ja dat zien we tzt dan welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat bier niet zo handig was om die lange reis mee te nemenIk dacht ik shop dan gewoon even wat er nog niet is, of waar een tekort aan is
quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:43 schreef Grumpey het volgende:
Waarom lees ik echt het hele fucking topic om vervolgens nog steeds niet te weten op welke dag jullie gaan meeten
Hmmzz jammerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:46 schreef Grumpey het volgende:
ah ok, ben van 16 juli tot 3 augustus in het buitenland dus dat zit er niet in. Zoals altijd: ik ben er zeker bij als ik kan
tuurlijk juni is nou eenmaal niet de mooiste maand van t jaar en zo ook augustus niet. De rest valt ook al af op Juli na.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dat zei hij op de 25e van de vorige maand, neej, dat maakt het duidelijk
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:52 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb heus weleens Euroshoppert bier op
Heb je het bier dat je voor de vorige meet gekregen hebt al op dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
En je vind t niets?
![]()
Sorry dan. Ik ga geen 10 eu of meer betalen voor bier als ik een lekker biertje kan kopen voor 4,05 per krat.
man allangquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je het bier dat je voor de vorige meet gekregen hebt al op dan?
Nou we zijn bezig om te inventariseren wie wat mee neemt qua eten. Als jij iets weet om op de BBQ te gooien of er bij te eten wat nog niet mee genomen wordt zou je dat kunnen doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:15 schreef rompompom het volgende:
* Omnivoor meldt zich.
Moet ik behalve m'n slaapzooi nog wat meenemen? Ik kom met de auto, da's geen probleem toch, Possie?
Zijn er alquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou we zijn bezig om te inventariseren wie wat mee neemt qua eten. Als jij iets weet om op de BBQ te gooien of er bij te eten wat nog niet mee genomen wordt zou je dat kunnen doen.
Ik zou wel iets van een matje mee nemen want mn slaap plaatsen zijn inm al bezet....
Parkeer plaats zat hier dus das geen probleem.
quote:
Vullie toch misschien ook?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:44 schreef rompompom het volgende:
Is dat meteen ook de deelenemerslijst of kan ik nog wat exotische verrassingen verwachten?
Idd Vullie zou misschien ook komen. Ik heb VK een pm gestuurd en ik dacht dat onze huis negert ook zou komen. Al heb ik niets meer van hem vernomen de laatste tijd.quote:
De negert post wel op fok...dus hij is er wel. reageert alleen nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd Vullie zou misschien ook komen. Ik heb VK een pm gestuurd en ik dacht dat onze huis negert ook zou komen. Al heb ik niets meer van hem vernomen de laatste tijd.
Hmzzz misschien maar eens een pm sturen dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De negert post wel op fok...dus hij is er wel. reageert alleen niet
Ja, doe jij dat eens ffquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz misschien maar eens een pm sturen dan.
ik heb het bij deze gewoon nu aangegevenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:16 schreef Outpost76 het volgende:
Logies maar dan hoef ik dus geen bier te halen? Gijs_ zei ook al iets over bier....
prima!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb het bij deze gewoon nu aangegeven
quote:maar waarom zet je er zelf niet alvast bij waar je zelf voor zorgt?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Nee nog niet. Maar ik maak een notitie!
![]()
Even voor de duidelijkheid meet gangers :
Possie : Stokbrood, Stokbrood met kruidenboter en iig bier. (vlees weet ik nog niet moet ik nog ff over denken)
F & G : Breezah (ook wel bacardi genoemd)
MrMoon : gaat bier shoppen bij mijn AH zodat ie t niet hoeft mee te zeulen.
DeHovenier : Worsten
RPP : Speklapjes
Aangezien t inm 10 juli is lijkt me belangrijk dit even af te gaan spreken!
Ach als je je normaal gedraagt en het niet over ons verleden hebt ben je van mij welkom. Al weet ik niet of ik me er zelf aan kan houden met een biertje op maar ik zal (mocht je komen) er iig mn best voor doen en aangezien de rest er niets mee te maken heeft ga ik er van uit dat jij dat ook zal doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:25 schreef foetre het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat dit ni voor mij is bedoelt.Hoe lief ik het ook vindt![]()
[..]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach als je je normaal gedraagt en het niet over ons verleden hebt ben je van mij welkom. Al weet ik niet of ik me er zelf aan kan houden met een biertje op maar ik zal (mocht je komen) er iig mn best voor doen en aangezien de rest er niets mee te maken heeft ga ik er van uit dat jij dat ook zal doen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach als je je normaal gedraagt en het niet over ons verleden hebt ben je van mij welkom. Al weet ik niet of ik me er zelf aan kan houden met een biertje op maar ik zal (mocht je komen) er iig mn best voor doen en aangezien de rest er niets mee te maken heeft ga ik er van uit dat jij dat ook zal doen.
Dat is gewoon top.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:31 schreef foetre het volgende:
[..]
Het is namelijk wel me vrije weekend en een meet om de hoek is ook wel is leuk.
Als je tegen die tijd er toch geen zin in hebt moet je het maar laten weten.No hard feelings
quote:
Ik heb dan aardige MPS maar gezegd blijft gezegd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:31 schreef foetre het volgende:
[..]
Het is namelijk wel me vrije weekend en een meet om de hoek is ook wel is leuk.
Als je tegen die tijd er toch geen zin in hebt moet je het maar laten weten.No hard feelings
Zelfs ik kan mensen nog wel eens verbaasd doen staan.quote:
Wat dacht je van flesje amaretto en een flinke bak spareribs in piri piri sausquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dan aardige MPS maar gezegd blijft gezegd.Als je je dinnetje maar thuis laat.
Nee alle gekheid op een stokje ik heb er eerlijk gezegd wel voor gezorgd dat je toen niet meer welkom was bij Nico zn meet maar dat was meer om niet per ongeluk nico zn gastvrijheid in te beschadigen. Nu is het bij mij thuis dus als je me te irri word oid () dan zal ik dat op een beleefde manier laten blijken zoals ik de laatste tijd steeds probeer te doen tegen je. (op mn foutje in de teauteau na dan)
Al iets in je hoofd om mee te nemen? Het is nl wel een Amerikaanse BBQ.
[..]
Zelfs ik kan mensen nog wel eens verbaasd doen staan.
Nu kun je niet meer terug, dat begrijp je wel, toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Wat dacht je van flesje amaretto en een flinke bak spareribs in piri piri saus![]()
![]()
![]()
OMFG volgens mij ben je mn smaak nog niet vergetenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Wat dacht je van flesje amaretto en een flinke bak spareribs in piri piri saus![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu kun je niet meer terug, dat begrijp je wel, toch?
Net zoals me geheugen mij nooit in de steek laat.Ik laat het uiterlijk deze woensdag weten dan weet ik zeker dat ik geen standbydienst heb.Anders stuur ik wel een hattrick mail of sms (indien hetzelfde 06) en ja ook dat nummer zit nog in m'n hersenpan.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG volgens mij ben je mn smaak nog niet vergeten
Houd dat in dat je op t lijstje er bij kan?
Echt vreselijk veel blijft er nu niet over he ... Ik kan wel wat sausen meenemen! En Cola voor door de bacardi....Nog meer dingen die ook nodig zijn?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Edit:
Flap hebben jullie al enig idee wat jullie mee wilde nemen. Aangezien je een aantal pagina's terug zelf zei dat je nog niet wist wat voor vlees jullie wilde mee nemen.
Bacardi rasquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Echt vreselijk veel blijft er nu niet over he ... Ik kan wel wat sausen meenemen! En Cola voor door de bacardi....Nog meer dingen die ook nodig zijn?
prima ik hoor t wel. Ja mn 06 is no de zelfde maar je kan t ook gewoon hier posten hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:09 schreef foetre het volgende:
[..]
Net zoals me geheugen mij nooit in de steek laat.Ik laat het uiterlijk deze woensdag weten dan weet ik zeker dat ik geen standbydienst heb.Anders stuur ik wel een hattrick mail of sms (indien hetzelfde 06) en ja ook dat nummer zit nog in m'n hersenpan.
quote:Even voor de duidelijkheid meet gangers :
Wie komen er:
Possie : Stokbrood, Stokbrood met kruidenboter en iig bier. (vlees weet ik nog niet moet ik nog ff over denken)
F & G : Breezah (ook wel bacardi genoemd)
MrMoon : gaat bier shoppen bij mijn AH zodat ie t niet hoeft mee te zeulen.
DeHovenier : Worsten
RPP : Speklapjes
Waarschijnlijk:
Foetre : Amaetto en spareribs in piri piri saus\marinade
Vullie
The_Hives
Aangezien t inm 10 juli is lijkt me belangrijk dit even af te gaan spreken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.evt :quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Echt vreselijk veel blijft er nu niet over he ... Ik kan wel wat sausen meenemen! En Cola voor door de bacardi....Nog meer dingen die ook nodig zijn?
Sate, vis of wat voor op t stokbrood. Sauzen had DeHovenier t ook al over maar ik gebruik all1 knoflooksaus dus wat en hoe qua saus moet je niet aan mij vragen.
satesaus bbq saus cocktailsausquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
prima ik hoor t wel. Ja mn 06 is no de zelfde maar je kan t ook gewoon hier posten hoor.
[..]
[..]
evt :
Sate, vis of wat voor op t stokbrood. Sauzen had DeHovenier t ook al over maar ik gebruik all1 knoflooksaus dus wat en hoe qua saus moet je niet aan mij vragen.
Dat zeg je verkeerd dat moet Pindasaus zijn als flap dat mee neemtquote:
Deze pinda eet geen pindasaus. En geen pindakaas. En geen pinda's.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zeg je verkeerd dat moet Pindasaus zijn als flap dat mee neemtEn cocktailsaus hoort op garnalen. Niet op vlees
Nog nooit van gehoord.....quote:
Cola is niet erg. Ik drink altijd cola light van de Lidlquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.....
Cola mag trouwens (of ander fris) ook. Ik zal wel wat flessen in huis hebben maar ook dat is euroshopper en geen coca cola.
lightquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Cola is niet erg. Ik drink altijd cola light van de Lidl
zoals al gezegd is met het aanbod van spareribs in piri piri saus MOET je nu wel komenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:01 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik durf niet al de vreemde mensenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zoals al gezegd is met het aanbod van spareribs in piri piri saus MOET je nu wel komen
Ik denk dat t een pokke eind weg is (voor jou) al komt Gijs_ ook. Maar vanuit Amsterdam ben je dan natuurlijk al op de helft. Ik woon in Pijnacker. Dat ligt tussen Zoetermeer, Delft, Berkel en Nootdorp in.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Stel nu dat die Johan Fruit-schaal vroeg afgelopen is en ik op één of andere manier daarna nog tijd vrij heb... Waar the fcuk woont Possie? Ik zal wel van alles over het hoofd hebben gezien, echter een woonplaats heb ik met een vlugge 'scan' niet kunnen vinden in de 3 delen...
En nee, ik zeg niets toe, maar als er daadwerkelijk zoveel mensen gaan komen dan er nu (ovb) hebben toegezegd dan wordt het nog een interessant optie ook..
Jij en iets niet durvenquote:
Ligt er aan waar in Groningen en waar in Friesland ze wonenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
MrMoon en Gijs_ kunnen samen iets regelen wellicht. Groningen ligt niet ver van Friesland af.
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Moon woont in Groningen, ik in Limburg en toch kwamen we samen aan bij jou de vorige keer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er aan waar in Groningen en waar in Friesland ze wonenNoord west Friesland en zuid oost Groningen is toch best een aardig stukkie tuffen.
Klopt. Ik wilde all1 even aangeven dat de provincies wel naast elkaar liggen maar ze daardoor niet meteen dicht bij elkaar hoeven te wonen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Moon woont in Groningen, ik in Limburg en toch kwamen we samen aan bij jou de vorige keer.
Jij en veranderen?quote:
Gaat het nu al beginnen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Ik wilde all1 even aangeven dat de provincies wel naast elkaar liggen maar ze daardoor niet meteen dicht bij elkaar hoeven te wonen.
[..]
Jij en veranderen?![]()
Worsten!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik neem dus worsten mee, maar iedereen neemt al z'n eigen worst mee dus dat hoeft dan weer niet
Wat moet ik dan meenemen
Vullie heeft nooit genoeg worstenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik neem dus worsten mee, maar iedereen neemt al z'n eigen worst mee dus dat hoeft dan weer niet
Wat moet ik dan meenemen
Zeker Surinamers of Afrikanen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom nodigt ie ook een land uit ipv een team
nogal logisch dat iedereen zn eigen worst meeneemt he? het geeft zo'n rotzooi als we em niet meenemen..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
Wat moet ik dan meenemen
heb jij uberhaubt wel een eigen worstquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nogal logisch dat iedereen zn eigen worst meeneemt he? het geeft zo'n rotzooi als we em niet meenemen..
voor jou een vraag voor mij een weetquote:
nee latino'squote:
ehmm ik kan nu een lullige (quote:
Laat je gaan man.Maak van je hart geen moordkuilquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee latino's
[..]
ehmm ik kan nu een lullige () opmerking maken.....
Maar kan me nog net inhouden...
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, wacht....
Ja, ik bedacht me net dat die vissen slecht tegen zout kunnen...quote:
neuh nergens voor nodigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:57 schreef foetre het volgende:
[..]
Laat je gaan man.Maak van je hart geen moordkuil
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, wacht....
Tja de meets in jou tijd waren vaak te ver voor mij. Zou t wel leuk vinden als je ook komt!quote:
mijn naam stond erbijquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
gevalletje van wie de schoen past trekke m aan??
Ja maar dat ging niet over dat dooie gedeelte vent.quote:
25 juli bij Possie thuis in Pijnacker. We houden een Amerikaanse BBQ, dus wat neem je mee?quote:Op zondag 12 juli 2009 09:24 schreef The_Hives het volgende:
Hey ik had een PM wanneer en waar is het?
net mn rooster bekeken en ik werk die dag tot 18.00 uur. Amsterdam-Pijnacker is dan even te ver weg (tenminste pijnacker klinkt verquote:Op zondag 12 juli 2009 12:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
25 juli bij Possie thuis in Pijnacker. We houden een Amerikaanse BBQ, dus wat neem je mee?
40 minuten rijden. Hooguitquote:Op zondag 12 juli 2009 17:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
net mn rooster bekeken en ik werk die dag tot 18.00 uur. Amsterdam-Pijnacker is dan even te ver weg (tenminste pijnacker klinkt ver) anders had ik wel zelf een zootje lekkere hamburgers in elkaar gedraaid
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
40 minuten rijden. Hooguit
EDIT - Oh, wacht. Je bent een neger he?? Mja, dan duurt het in jouw geval een uurtje of 2...je hebt gelijk!
![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
40 minuten rijden. Hooguit
EDIT - Oh, wacht. Je bent een neger he?? Mja, dan duurt het in jouw geval een uurtje of 2...je hebt gelijk!
![]()
Dan breng je voor je naar Amsterdam gaat je auto en burgers hier en dan ga je met de trein van hier naar Amsterdam.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]Ik moet eerst terug met de trein om mijn auto op te halen. Dan ben ik om 19.30 bij mn auto en moet ik dan eerst terug rijden naar Amsterdam (ga daar niet parkeren) om vervolgens 40 mijn verder te rijden naar Pijnacker. Dan ben ik er dus 20.30 (22.40 negertijd
) en hebben jullie al te veel gegeten en gezopen om mijn overheerlijke hamburgers naar binnen te schuiven. En het wordt een beetje moeilijk bakken voor me op kolen die inmiddels al opgebruikt zijn
doe jij open dan om 6 uur 's ochtends?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan breng je voor je naar Amsterdam gaat je auto en burgers hier en dan ga je met de trein van hier naar Amsterdam.![]()
Voor zo iets wel jaquote:Op zondag 12 juli 2009 17:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
doe jij open dan om 6 uur 's ochtends?
En met een matje ed, al mn slaap plaatsen zijn immers al gereserveerd.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:19 schreef The_Hives het volgende:
ik kan trouwens ook gewoon met de trein door en de volgende dag de trein terug. Hmmz nog even over denken hoe ik dat eventueel doe met de 'Amerikaanse kant van de meet'
Jezus wat een miniburger.In oktober ga ik naar de states en dan ga ik zo'n hamburger proberen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:37 schreef DeHovenier het volgende:
De hamburgers van Hives zijn ongeëvenaard!
Bak je dan ook zulke hamburgers?
[ afbeelding ]
mwah ik vind de tomaat niet zo lekker..quote:Op zondag 12 juli 2009 18:56 schreef foetre het volgende:
[..]
Jezus wat een miniburger.In oktober ga ik naar de states en dan ga ik zo'n hamburger proberen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:37 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:56 schreef foetre het volgende:
[..]
Jezus wat een miniburger.In oktober ga ik naar de states en dan ga ik zo'n hamburger proberen.
[ afbeelding ]
Dat mag dan weer wel. Een tomaatje is erg lekker!quote:Op zondag 12 juli 2009 18:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mwah ik vind de tomaat niet zo lekker..
Het gaat me ook meer om de foto die in die toko op de muur komt als je hem wel op krijgtquote:Op zondag 12 juli 2009 19:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zien er alle 2 erg ranzig uit. Er zit sla tussen.![]()
![]()
[..]
Dat mag dan weer wel. Een tomaatje is erg lekker!![]()
![]()
Dan moet onze ajax nieuwe 3e keep er eens naar toe. Die moet m makkelijk op kunnen.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:04 schreef foetre het volgende:
[..]
Het gaat me ook meer om de foto die in die toko op de muur komt als je hem wel op krijgt![]()
We lijken net konijnen met al dat groenvoer
Voor die verhoeven is het idd hap slik wegquote:Op zondag 12 juli 2009 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet onze ajax nieuwe 3e keep er eens naar toe. Die moet m makkelijk op kunnen.
Die pepers mogen er van mij ook wel uit. Vraag me af waar je aan zo een burger moet beginnen. Je kan m niet ff op pakken en een hap nemen.
De dag dat bekent werd dat hij naar AJAX kwam poste iemand een foto in t AJAX topic met de zelfde burger er in geplakt.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:09 schreef foetre het volgende:
[..]
Voor die verhoeven is het idd hap slik weg![]()
Ik zou het ook echt ni weten,het is volgens mij ook een zinloze poging met bekend resultaat
alleen als je hem helemaal op eetquote:Op zondag 12 juli 2009 18:37 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
omfg die pizza's passen niet eens in mn oventje. Als je die voor een kwart op hebt (mocht je t weg krijgen) krijg je spontaan een hart infarct.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:08 schreef The_Hives het volgende:
eigenlijk is deze meer mijn specialiteit, maar die zal wel te groot zijn voor jullie softies![]()
[ afbeelding ]
maak em maar eens.. dan kunnen we dat testen he?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:08 schreef The_Hives het volgende:
eigenlijk is deze meer mijn specialiteit, maar die zal wel te groot zijn voor jullie softies![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |