quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zal de schrijftoets voor je schrappen
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zal de schrijftoets voor je schrappen
vingerverf-toets mag wel doorgaan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Schrap dan ook maar de reken toets.
Als jij die laat afnemen door die (half) naakte koffie meiden\dames. Dan wil ik best wat vinger werk verrichten.quote:
Misschien kunnen we voor jou ook nog iets leuks verzinnenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij die laat afnemen door die (half) naakte koffie meiden\dames. Dan wil ik best wat vinger werk verrichten.![]()
Ik wil niet weten wat jij dan in gedachte hebt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kunnen we voor jou ook nog iets leuks verzinnen![]()
![]()
Iets waar je al in geoefend bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij dan in gedachte hebt.
quote:
weet niet wat voor balletjes?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
balletje hooghouden ofzo, dat kun je toch wel aan?
Bonsai bomen maken? Auto rijden? Vingeren? Vrouwen plezieren?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iets waar je al in geoefend bentmaar dan met live publiek
![]()
![]()
hmm.. je klinkt nogal negatief vooraf.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bonsai bomen maken? Auto rijden? Vingeren? Vrouwen plezieren?![]()
Ik weet niet wat voor bedrijf Nico wil gaan op zetten maar ik denk niet dat er 1 van deze functies tussen zal zitten.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. je klinkt nogal negatief vooraf.
neer precies.. ik wilde je nog een baan aan gaan bieden als buste houder, maar misschien moet ik daar nog eens over gaan nadenken.quote:
Leuke baan!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
neer precies.. ik wilde je nog een baan aan gaan bieden als buste houder, maar misschien moet ik daar nog eens over gaan nadenken.
ook nog kieskeurig?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuke baan!:Y Maar het ligt er dan wel aan of ik jou buste omhoog moet houden of die van een mooie vrouw.
Snap ik maar als je cupje a of b hebt heb ik helemaal niets te tillen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoezo? Je mag niet te zwaar tillen? Daar zou ik niet te zwaar aan tillen
Jij houdt toch niet van groot?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik maar als je cupje a of b hebt heb ik helemaal niets te tillen.
Klopt ik hou werk en prive dan ook altijd goed gescheiden! Als buste houder heb je niets aan busten maatje a. B gaat nog wel maar ik wil wel wat te doen hebben natuurlijk.quote:
ah, kijk, dat hoor ik graag natuurlijk. Hart voor de zaakquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt ik hou werk en prive dan ook altijd goed gescheiden! Als buste houder heb je niets aan busten maatje a. B gaat nog wel maar ik wil wel wat te doen hebben natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |