goed ideequote:Op maandag 25 mei 2009 13:19 schreef Gijs_ het volgende:
[off-topic]
Misschien sowieso even handig om een lijstje te maken met mensen die komen? En eventueel waar vandaan... ik kom waarschijnlijk met een auto uit het hoge noorden waarschijnlijk, leeuwarden!![]()
[/off-topic]
1. MrMoon vanuit Groningenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:29 schreef Psychonikeo het volgende:
hallo, ik ben Nico en ik wil ook komen.
Kan ik me ergens inschrijven?
Die neem je zelf maar meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh! Ja, kan ik ook zo'n poessie reserveren dan?
Laat jouw poesie dan zomaar nieuwe poesies toe ?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Laat jouw poesie dan zomaar nieuwe poesies toe ?
Een echt ventje of een geknipt ventje?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]nou tja ik heb geen poesie dus dat zal best wel. Mn kater blijvt een vent he en die is dol op poesies
Doet ie goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een geknipt ventje. Maar hij blijft achter de vrouwtjes aan zitten
Die heeft zelf een hond thuis, dan mag ik ook best andere poessies aaienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal je dinnetje ook niet leuk vinden als je hier een ander poessie aait denk ikke.
hahahahahaha Ik denk niet dat ze die hond ziet als een concurrent van jouquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die heeft zelf een hond thuis, dan mag ik ook best andere poessies aaien
ik mag het hopenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahahahaha Ik denk niet dat ze die hond ziet als een concurrent van jou
ach.. het aaien van haar poessie resulteert ook vaker in meer genot voor mij. Dus misschien moet ik het daar dan maar bij houdenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd jaAl zal ze t aaien van een poessie misschien wel als concurrentie kunnen zien
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach.. het aaien van haar poessie resulteert ook steeds vaker in meer genot voor mij. Dus misschien moet ik het daar dan maar bij houden
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vaker als het aaien van de normale huiskat in ieder geval
ah.. die zag ik over het hoofdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ik doelde op het steeds in de ge edite zin in jou quote
Ik dacht al dat je dat niet gezien hadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. die zag ik over het hoofd
Maar in het begin ook al hoor![]()
viel toch wel op he?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je dat niet gezien had
hoe slechtquote:
[Upd] Ajax bindt Jol voor drie jaarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:43 schreef Psychonikeo het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)nitief_naar_aja.html
ff googlen op poesjes en toen kreeg ik diequote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:43 schreef Psychonikeo het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)nitief_naar_aja.html
Ik ben er ook nog niet over uit. We zullen wel zien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff googlen op poesjes en toen kreeg ik die
[..]ik ben benieuwd. Ik weet nog steeds niet wat ik van hem moet vinden.
idd ik begrijp iig dat t nog niet zeker is. Jol wil wel maar Hsv wil m niet kwijt en Ajax wil geen afkoop som betalen..... Hmzzzquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet over uit. We zullen wel zien.
het is weer een mooie soap. Ach, misschien kunnen ze het net zo doen als met Suarez en Silva toen bij groningenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
idd ik begrijp iig dat t nog niet zeker is. Jol wil wel maar Hsv wil m niet kwijt en Ajax wil geen afkoop som betalen..... Hmzzz
Tja ik merk wel hoe en wat. T lijkt me iig wel een redelijke keuze. Nu maar hopen dat die jonge broekkies niet te snel op hun pikkies zijn getrapt en dus weer niet presteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is weer een mooie soap. Ach, misschien kunnen ze het net zo doen als met Suarez en Silva toen bij groningen
nee van mij, vorige jaarquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat trouwens een foto van je broer oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |