Ja goed idee he! Tis al zo lang geleden sinds de laatste. All1 jammer dat deze ook nog weer even op zich laat wachtenquote:
Hoi hoiquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:03 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi![]()
Als er meters bier zijn schrijf ik het ook in de agenda! Ik zal wel een slaapplek moeten reserveren, dus bij deze!
en dat kost je 4 en een half uur om daar achter te komen na je tvp???quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
Goed, de 25e Juli kan ik dus niet komen. 1 Augustus daar en tegen wel.
moet eerst met de vrouw praten he.. Datum staat ook al bijna een half jaar vast ofzoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en dat kost je 4 en een half uur om daar achter te komen na je tvp???
Beetje jammer trouwens ik had je er graag bij gehad!Trouwens..... Zo een diploma uitreiking?? Ik bedoel dat diploma heb je toch wel. En zo een meet bij posssie ja kom die mag je gewoon niet missen!
Daaromquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moet eerst met de vrouw praten he.. Datum staat ook al bijna een half jaar vast ofzo
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het is de diploma-uitreiking van de hondencursus. En die cursus is pas 3 weken geleden begonnen.
Consessies maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]en daar laat je de meet bij mij voor schieten
![]()
![]()
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Consessies maken.
Geven en nemen...
je zit nogal onder de plak dus..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Consessies maken.
Geven en nemen...
quote:
quote:
ik kreeg er overigens wel trek ik croissants vanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]ik niet ik doelde er meer op dat ie waarschijnlijk zo ging eten want hij was al aan t happen.
Ik ook en bedankt daar voor.... kon ik weer naar de AHquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kreeg er overigens wel trek ik croissants van
whehe.. ik moest toch nog wat croissants halen voor morgenochtendquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook en bedankt daar voor kon ik weer naar de AH
owjaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehe.. ik moest toch nog wat croissants halen voor morgenochtend
inderdaad.. hoewel ik het niet echt vergeten was op zichquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
owjaDas waar ook. Nouja t was voor jou een goeie reminder dan
Daar ging ik ook niet van uit. Hoe kan je zo iets belangrijks nou vergeten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. hoewel ik het niet echt vergeten was op zich
ook dat.. en het feit dat ze me er ook aan herinnerde dat ze wel ontbijt op bed verwachttequote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar ging ik ook niet van uit. Hoe kan je zo iets belangrijks nou vergeten.
hahahahaha dat zegt ze gewoonquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ook dat.. en het feit dat ze me er ook aan herinnerde dat ze wel ontbijt op bed verwachtte
ik hou dr wel vanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahahaha dat zegt ze gewoonBrutaaltje hoor
logies! Beter dat ze duidelijk is dan overal altijd maar omheen draaitquote:
whahaha..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
logies! Beter dat ze duidelijk is dan overal altijd maar omheen draaitAl zijn er bepaalde dingen waar ze wel omheen mag draaien van je natuurlijk
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
leuk voor 2 die normaal zoveel spammen
heulemaal nietsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ik nog geen vriendin heb.......
Snap jij het?
Ik snap het wel. Je snapt niets van vrouwen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ik nog geen vriendin heb.......
Snap jij het?
vrouwen zijn niet te snappenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Je snapt niets van vrouwen.
nou.. de meeste die ik tegen kom zijn lastig zat. Hoewel het soms ook wel door voorgaande mannen gekomen kan zijnquote:
Das nogal een breed begripquote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bij Outpost
Ergens in de randstad weet ik alleen
Daarom heb ik me op 1 dame geconcentreerd. Dat helpt...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. de meeste die ik tegen kom zijn lastig zat. Hoewel het soms ook wel door voorgaande mannen gekomen kan zijn
quote:
Dat komt al dichterbijquote:Op zondag 10 mei 2009 17:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In de buurt van Rotterdam ergens...
ja, ik ook inmiddels, maar die hebben soms ook eerder mannen gehad hequote:Op zondag 10 mei 2009 17:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom heb ik me op 1 dame geconcentreerd. Dat helpt...
Pijnacker.quote:
Dat is gelukkig geen breed begripquote:Op zondag 10 mei 2009 17:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In de buurt van Rotterdam ergens...
Klopt de rampstadrail stopt zowat voor mn deur. Halte Pijnacker zuid moet je dan hebbenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat komt al dichterbij
Oh.. er komt een randstadrail geloof ik
[..]
ja, ik ook inmiddels, maar die hebben soms ook eerder mannen gehad he
Soms wel. Die van mij niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:54 schreef Psychonikeo het volgende:
ja, ik ook inmiddels, maar die hebben soms ook eerder mannen gehad he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |