Dat altijd! Zeker ivm zo een zeer belangrijke fuctie. Dan voel ik me zeer vereerd en zal ik er alles aan doen om mn functie goed te (ver)vullen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah, kijk, dat hoor ik graag natuurlijk. Hart voor de zaak
Dat mag altijd.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
moet ik nog wat kippenpoten meenemen voor jullie dan?
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:39 schreef Gijs_ het volgende:
Ik wil ook best wat meenemen hoorAlleen doe ik mijn boodschappen denk ik ook even bij de lokale appie, zowel vlees als bier wordt er niet lekkerder op in zo'n reis!
Nou, misschien vind ik nog wel wat leuke kleren enzoquote:Op maandag 6 juli 2009 09:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en of je ook je Credit card wil mee nemen
Dan moeten we verder t dorp in. Hier aan de overkant zit all1 een Etos, Gall & Gall en de AH. Die verkopen over t algemeen geen kleren.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou, misschien vind ik nog wel wat leuke kleren enzo
Ik zou strippers en opblaaspoppen meenemenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:56 schreef Outpost76 het volgende:
Even voor de duidelijkhed meet gangers :
We hebben de volgende mensen die wat mee nemen naar de BBQ. :
F & G : Breezah (ook wel bacardi genoemt)
Nico : Hamburgers
MrMoon : gaat shoppen bij mijn AH zodat ie t niet hoeft mee te zeulen.
Nou weten we niet wat MrMoon gaat halen maar t lijkt me logies dat we hier niet van eten kunnen..... Aangezien t inm juli is lijkt me belangrijk dit even af te gaan spreken!
Die Strippers en opblaaspoppen mag je thuis laten. Als je nou Stripsters zou meenemen........quote:Op maandag 6 juli 2009 18:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zou strippers en opblaaspoppen meenemen
Kwa eten/drinken weet ik het nog niet, wat hebben we nog nodig? Worstjes, broodjes, sla, sauzen? Moet Nico z'n Wii nog meenemen?
Jij komt er anders op de dag zelf even één langs brengen ?quote:
Er is een mogelijkheid, aangezien we niet met de hond op examen gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij komt er anders op de dag zelf even één langs brengen ?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is een mogelijkheid, aangezien we niet met de hond op examen gaan.
Nog 2 foto's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:57 schreef Outpost76 het volgende:
Ik hoop toch dat dit niet het weer is op de 25e
View My Video
Vanaf volgende week is het weer zomerser, dus komt vast goed!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog 2 foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het filmpje zie je en hoor je t water gewoon stromen...... Ik hoop echt op beter weer de 25e.
Ik hoop dat t goed komt. Binnen BBQen lijkt me geen suc6quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vanaf volgende week is het weer zomerser, dus komt vast goed!![]()
Als het maar droog en een beetje behaaglijk is buiten!
quote:
Dat is niet de reden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Had dan niet naar die HAG meet gegaan vent
Het probleem ligt hem er meer in dat ik nu wat heb afgesproken met mijn vrouw om te gaan doen op die dag. Dus dat is onafhankelijk van elke regeling.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een meet regeling had gesloten met je vrouw?
Beetje jammer..... Had toch de stille hoop dat de meet prio 1 zou zijn als je niet naar dat examen zou gaan met je hond....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het probleem ligt hem er meer in dat ik nu wat heb afgesproken met mijn vrouw om te gaan doen op die dag. Dus dat is onafhankelijk van elke regeling.
zeer jammerlijk dit.. de meet was allang bekend..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het probleem ligt hem er meer in dat ik nu wat heb afgesproken met mijn vrouw om te gaan doen op die dag. Dus dat is onafhankelijk van elke regeling.
ik haal wel wat bierquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
Even voor de duidelijkhed meet gangers :
We hebben de volgende mensen die wat mee nemen naar de BBQ. :
F & G : Breezah (ook wel bacardi genoemt)
Nico : Hamburgers en Kip
MrMoon : gaat shoppen bij mijn AH zodat ie t niet hoeft mee te zeulen.
Gijs_ : Gaat met MrMoon saamjes shoppen.
Nou weten we niet wat MrMoon en Gijs_ saampjes gaan halen maar t lijkt me logies dat we hier niet van eten kunnen..... Aangezien t inm 9 juli is lijkt me belangrijk dit even af te gaan spreken!
quote:
Logies maar dan hoef ik dus geen bier te halen? Gijs_ zei ook al iets over bier....quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik haal wel wat bier
en ik ga toch geen eten hier vermelden om mee te nemen en dat die AH het dan niet heeft
quote:Ik was van plan wat kratjes te halen maar das dan Euroshopper. Erg goed te drinken trouwens!![]()
![]()
Ik zei alleen dat bier niet zo handig was om die lange reis mee te nemenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logies maar dan hoef ik dus geen bier te halen? Gijs_ zei ook al iets over bier....
[..]
25 juliquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:43 schreef Grumpey het volgende:
Waarom lees ik echt het hele fucking topic om vervolgens nog steeds niet te weten op welke dag jullie gaan meeten
Eerste zin in het topic ?quote:Zoals de meeste al weten wordt dit de 25e van de mooiste maand van t jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |