hehehehehe nee dat zal je wel merken. Of nee natuurlijk niet want dat zie je dan toch niet aan komenquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehehehe nee dat zal je wel merken. Of nee natuurlijk niet want dat zie je dan toch niet aan komen
Koffie....lijkt mij ook wel lekker ja. Die chemische laxerende automatenslootwater van mn werk ben ik he-le-maal zatquote:
Ow dan zal ik maar niet vertellen dat ik net met mn espresso apparaat een heerlijk bakkie heb gezet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Koffie....lijkt mij ook wel lekker ja. Die chemische laxerende automatenslootwater van mn werk ben ik he-le-maal zat
Jaloers!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow dan zal ik maar niet vertellen dat ik net met mn espresso apparaat een heerlijk bakkie heb gezet.
ow damn doe ik t toch.
Automatenkoffie is nog tot daar aan toe..... Maar dit is nog eens de allerslechtste automatenkoffie die ik ooit heb geproefd! En ik heb er veeeeeeeeeeeel gehad al....quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:43 schreef Gijs_ het volgende:
Automatenkoffie![]()
Ik ben blij dat wij hier op het werk een echt koffiezetapparaat hebben
Misschien ben ik wel gewoon verwend, of zinnig... maar er gaat voor mij toch echt niks boven echte koffie!quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Automatenkoffie is nog tot daar aan toe..... Maar dit is nog eens de allerslechtste automatenkoffie die ik ooit heb geproefd! En ik heb er veeeeeeeeeeeel gehad al....
Koop een koffie zet apparaat (geen senseoquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Automatenkoffie is nog tot daar aan toe..... Maar dit is nog eens de allerslechtste automatenkoffie die ik ooit heb geproefd! En ik heb er veeeeeeeeeeeel gehad al....
Ik zou wel willen....maar dat mag hier dan weer nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Koop een koffie zet apparaat (geen senseo) en zet die op je kantoor neer. Regel koffie en zet zelf een lekker bakkie s'ochtends. Als je dan handig bent zet je er een tijd klok tussen en zet je alles klaar voor je naar huis gaat aan t eind van je werkdag en zorg je dat die tijdklok alles inschakelt vlak voor jij begint.
![]()
Waarom dat niet? Bang dat ze teveel geld hebben geïnvesteerd in dat slootwater? Of zijn ze bang voor kortsluiting?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou wel willen....maar dat mag hier dan weer niet
Weet niet precies waarom niet, maar het mag in ieder geval niet.....quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom dat niet? Bang dat ze teveel geld hebben geïnvesteerd in dat slootwater? Of zijn ze bang voor kortsluiting?
Stelletje! Zeker geen koffie drinkers die daar over gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Weet niet precies waarom niet, maar het mag in ieder geval niet.....
Geen-koffie-drinkers zijn er hier maar weinig......overheid hequote:Op woensdag 1 juli 2009 12:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stelletje! Zeker geen koffie drinkers die daar over gaan.![]()
Het hoeft er ook maar 1 te zijn die daar over gaat.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen-koffie-drinkers zijn er hier maar weinig......overheid he
Presteren hoeft ook niet daar t zijn ambtenarenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:54 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik als niet koffie-drinker zou toch voor goede koffie zorgen voor mijn mensen. Anders wordt er ook niet gepresteerd.
Zeg wanneer begin jij voor jezelf?quote:En (half)naakte vrouwen die die koffie rondbrengen natuurlijk
oh ja.. das waarquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Presteren hoeft ook niet daar t zijn ambtenaren![]()
sollicitatiegesprek volgtquote:[..]
Zeg wanneer begin jij voor jezelf?Ik solliciteer bij deze!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zal de schrijftoets voor je schrappen
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zal de schrijftoets voor je schrappen
vingerverf-toets mag wel doorgaan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Schrap dan ook maar de reken toets.
Als jij die laat afnemen door die (half) naakte koffie meiden\dames. Dan wil ik best wat vinger werk verrichten.quote:
Misschien kunnen we voor jou ook nog iets leuks verzinnenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij die laat afnemen door die (half) naakte koffie meiden\dames. Dan wil ik best wat vinger werk verrichten.![]()
Ik wil niet weten wat jij dan in gedachte hebt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kunnen we voor jou ook nog iets leuks verzinnen![]()
![]()
Iets waar je al in geoefend bentquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij dan in gedachte hebt.
quote:
weet niet wat voor balletjes?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
balletje hooghouden ofzo, dat kun je toch wel aan?
Bonsai bomen maken? Auto rijden? Vingeren? Vrouwen plezieren?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iets waar je al in geoefend bentmaar dan met live publiek
![]()
![]()
hmm.. je klinkt nogal negatief vooraf.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bonsai bomen maken? Auto rijden? Vingeren? Vrouwen plezieren?![]()
Ik weet niet wat voor bedrijf Nico wil gaan op zetten maar ik denk niet dat er 1 van deze functies tussen zal zitten.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. je klinkt nogal negatief vooraf.
neer precies.. ik wilde je nog een baan aan gaan bieden als buste houder, maar misschien moet ik daar nog eens over gaan nadenken.quote:
Leuke baan!quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
neer precies.. ik wilde je nog een baan aan gaan bieden als buste houder, maar misschien moet ik daar nog eens over gaan nadenken.
ook nog kieskeurig?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuke baan!:Y Maar het ligt er dan wel aan of ik jou buste omhoog moet houden of die van een mooie vrouw.
Snap ik maar als je cupje a of b hebt heb ik helemaal niets te tillen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoezo? Je mag niet te zwaar tillen? Daar zou ik niet te zwaar aan tillen
Jij houdt toch niet van groot?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik maar als je cupje a of b hebt heb ik helemaal niets te tillen.
Klopt ik hou werk en prive dan ook altijd goed gescheiden! Als buste houder heb je niets aan busten maatje a. B gaat nog wel maar ik wil wel wat te doen hebben natuurlijk.quote:
ah, kijk, dat hoor ik graag natuurlijk. Hart voor de zaakquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt ik hou werk en prive dan ook altijd goed gescheiden! Als buste houder heb je niets aan busten maatje a. B gaat nog wel maar ik wil wel wat te doen hebben natuurlijk.
Dat altijd! Zeker ivm zo een zeer belangrijke fuctie. Dan voel ik me zeer vereerd en zal ik er alles aan doen om mn functie goed te (ver)vullen!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah, kijk, dat hoor ik graag natuurlijk. Hart voor de zaak
Dat mag altijd.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
moet ik nog wat kippenpoten meenemen voor jullie dan?
quote:Op maandag 6 juli 2009 09:39 schreef Gijs_ het volgende:
Ik wil ook best wat meenemen hoorAlleen doe ik mijn boodschappen denk ik ook even bij de lokale appie, zowel vlees als bier wordt er niet lekkerder op in zo'n reis!
Nou, misschien vind ik nog wel wat leuke kleren enzoquote:Op maandag 6 juli 2009 09:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en of je ook je Credit card wil mee nemen
Dan moeten we verder t dorp in. Hier aan de overkant zit all1 een Etos, Gall & Gall en de AH. Die verkopen over t algemeen geen kleren.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou, misschien vind ik nog wel wat leuke kleren enzo
Ik zou strippers en opblaaspoppen meenemenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:56 schreef Outpost76 het volgende:
Even voor de duidelijkhed meet gangers :
We hebben de volgende mensen die wat mee nemen naar de BBQ. :
F & G : Breezah (ook wel bacardi genoemt)
Nico : Hamburgers
MrMoon : gaat shoppen bij mijn AH zodat ie t niet hoeft mee te zeulen.
Nou weten we niet wat MrMoon gaat halen maar t lijkt me logies dat we hier niet van eten kunnen..... Aangezien t inm juli is lijkt me belangrijk dit even af te gaan spreken!
Die Strippers en opblaaspoppen mag je thuis laten. Als je nou Stripsters zou meenemen........quote:Op maandag 6 juli 2009 18:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zou strippers en opblaaspoppen meenemen
Kwa eten/drinken weet ik het nog niet, wat hebben we nog nodig? Worstjes, broodjes, sla, sauzen? Moet Nico z'n Wii nog meenemen?
Jij komt er anders op de dag zelf even één langs brengen ?quote:
Er is een mogelijkheid, aangezien we niet met de hond op examen gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij komt er anders op de dag zelf even één langs brengen ?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is een mogelijkheid, aangezien we niet met de hond op examen gaan.
Nog 2 foto's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:57 schreef Outpost76 het volgende:
Ik hoop toch dat dit niet het weer is op de 25e
View My Video
Vanaf volgende week is het weer zomerser, dus komt vast goed!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog 2 foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het filmpje zie je en hoor je t water gewoon stromen...... Ik hoop echt op beter weer de 25e.
Ik hoop dat t goed komt. Binnen BBQen lijkt me geen suc6quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vanaf volgende week is het weer zomerser, dus komt vast goed!![]()
Als het maar droog en een beetje behaaglijk is buiten!
quote:
Dat is niet de reden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Had dan niet naar die HAG meet gegaan vent
Het probleem ligt hem er meer in dat ik nu wat heb afgesproken met mijn vrouw om te gaan doen op die dag. Dus dat is onafhankelijk van elke regeling.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een meet regeling had gesloten met je vrouw?
Beetje jammer..... Had toch de stille hoop dat de meet prio 1 zou zijn als je niet naar dat examen zou gaan met je hond....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het probleem ligt hem er meer in dat ik nu wat heb afgesproken met mijn vrouw om te gaan doen op die dag. Dus dat is onafhankelijk van elke regeling.
zeer jammerlijk dit.. de meet was allang bekend..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het probleem ligt hem er meer in dat ik nu wat heb afgesproken met mijn vrouw om te gaan doen op die dag. Dus dat is onafhankelijk van elke regeling.
ik haal wel wat bierquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
Even voor de duidelijkhed meet gangers :
We hebben de volgende mensen die wat mee nemen naar de BBQ. :
F & G : Breezah (ook wel bacardi genoemt)
Nico : Hamburgers en Kip
MrMoon : gaat shoppen bij mijn AH zodat ie t niet hoeft mee te zeulen.
Gijs_ : Gaat met MrMoon saamjes shoppen.
Nou weten we niet wat MrMoon en Gijs_ saampjes gaan halen maar t lijkt me logies dat we hier niet van eten kunnen..... Aangezien t inm 9 juli is lijkt me belangrijk dit even af te gaan spreken!
quote:
Logies maar dan hoef ik dus geen bier te halen? Gijs_ zei ook al iets over bier....quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik haal wel wat bier
en ik ga toch geen eten hier vermelden om mee te nemen en dat die AH het dan niet heeft
quote:Ik was van plan wat kratjes te halen maar das dan Euroshopper. Erg goed te drinken trouwens!![]()
![]()
Ik zei alleen dat bier niet zo handig was om die lange reis mee te nemenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logies maar dan hoef ik dus geen bier te halen? Gijs_ zei ook al iets over bier....
[..]
25 juliquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:43 schreef Grumpey het volgende:
Waarom lees ik echt het hele fucking topic om vervolgens nog steeds niet te weten op welke dag jullie gaan meeten
Eerste zin in het topic ?quote:Zoals de meeste al weten wordt dit de 25e van de mooiste maand van t jaar.
Owja nou ja dat zien we tzt dan welquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat bier niet zo handig was om die lange reis mee te nemenIk dacht ik shop dan gewoon even wat er nog niet is, of waar een tekort aan is
quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:43 schreef Grumpey het volgende:
Waarom lees ik echt het hele fucking topic om vervolgens nog steeds niet te weten op welke dag jullie gaan meeten
Hmmzz jammerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:46 schreef Grumpey het volgende:
ah ok, ben van 16 juli tot 3 augustus in het buitenland dus dat zit er niet in. Zoals altijd: ik ben er zeker bij als ik kan
tuurlijk juni is nou eenmaal niet de mooiste maand van t jaar en zo ook augustus niet. De rest valt ook al af op Juli na.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dat zei hij op de 25e van de vorige maand, neej, dat maakt het duidelijk
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:52 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb heus weleens Euroshoppert bier op
Heb je het bier dat je voor de vorige meet gekregen hebt al op dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
En je vind t niets?
![]()
Sorry dan. Ik ga geen 10 eu of meer betalen voor bier als ik een lekker biertje kan kopen voor 4,05 per krat.
man allangquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je het bier dat je voor de vorige meet gekregen hebt al op dan?
Nou we zijn bezig om te inventariseren wie wat mee neemt qua eten. Als jij iets weet om op de BBQ te gooien of er bij te eten wat nog niet mee genomen wordt zou je dat kunnen doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:15 schreef rompompom het volgende:
* Omnivoor meldt zich.
Moet ik behalve m'n slaapzooi nog wat meenemen? Ik kom met de auto, da's geen probleem toch, Possie?
Zijn er alquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou we zijn bezig om te inventariseren wie wat mee neemt qua eten. Als jij iets weet om op de BBQ te gooien of er bij te eten wat nog niet mee genomen wordt zou je dat kunnen doen.
Ik zou wel iets van een matje mee nemen want mn slaap plaatsen zijn inm al bezet....
Parkeer plaats zat hier dus das geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |