Ik denk dat t een pokke eind weg is (voor jou) al komt Gijs_ ook. Maar vanuit Amsterdam ben je dan natuurlijk al op de helft. Ik woon in Pijnacker. Dat ligt tussen Zoetermeer, Delft, Berkel en Nootdorp in.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Stel nu dat die Johan Fruit-schaal vroeg afgelopen is en ik op één of andere manier daarna nog tijd vrij heb... Waar the fcuk woont Possie? Ik zal wel van alles over het hoofd hebben gezien, echter een woonplaats heb ik met een vlugge 'scan' niet kunnen vinden in de 3 delen...
En nee, ik zeg niets toe, maar als er daadwerkelijk zoveel mensen gaan komen dan er nu (ovb) hebben toegezegd dan wordt het nog een interessant optie ook..
Jij en iets niet durvenquote:
Ligt er aan waar in Groningen en waar in Friesland ze wonenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
MrMoon en Gijs_ kunnen samen iets regelen wellicht. Groningen ligt niet ver van Friesland af.
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Moon woont in Groningen, ik in Limburg en toch kwamen we samen aan bij jou de vorige keer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er aan waar in Groningen en waar in Friesland ze wonenNoord west Friesland en zuid oost Groningen is toch best een aardig stukkie tuffen.
Klopt. Ik wilde all1 even aangeven dat de provincies wel naast elkaar liggen maar ze daardoor niet meteen dicht bij elkaar hoeven te wonen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Moon woont in Groningen, ik in Limburg en toch kwamen we samen aan bij jou de vorige keer.
Jij en veranderen?quote:
Gaat het nu al beginnen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Ik wilde all1 even aangeven dat de provincies wel naast elkaar liggen maar ze daardoor niet meteen dicht bij elkaar hoeven te wonen.
[..]
Jij en veranderen?![]()
Worsten!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik neem dus worsten mee, maar iedereen neemt al z'n eigen worst mee dus dat hoeft dan weer niet
Wat moet ik dan meenemen
Vullie heeft nooit genoeg worstenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik neem dus worsten mee, maar iedereen neemt al z'n eigen worst mee dus dat hoeft dan weer niet
Wat moet ik dan meenemen
Zeker Surinamers of Afrikanen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom nodigt ie ook een land uit ipv een team
nogal logisch dat iedereen zn eigen worst meeneemt he? het geeft zo'n rotzooi als we em niet meenemen..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
Wat moet ik dan meenemen
heb jij uberhaubt wel een eigen worstquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nogal logisch dat iedereen zn eigen worst meeneemt he? het geeft zo'n rotzooi als we em niet meenemen..
voor jou een vraag voor mij een weetquote:
nee latino'squote:
ehmm ik kan nu een lullige (quote:
Laat je gaan man.Maak van je hart geen moordkuilquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee latino's
[..]
ehmm ik kan nu een lullige () opmerking maken.....
Maar kan me nog net inhouden...
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, wacht....
Ja, ik bedacht me net dat die vissen slecht tegen zout kunnen...quote:
neuh nergens voor nodigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:57 schreef foetre het volgende:
[..]
Laat je gaan man.Maak van je hart geen moordkuil
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, wacht....
Tja de meets in jou tijd waren vaak te ver voor mij. Zou t wel leuk vinden als je ook komt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |