Zal ik een kaarsje voor je opsteken zou mijn moeder zeggenquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
hihi
Ik hoop maar dat ik het haal, heb gister niet echt goed geleerd, mijn motivatie is echt een beetje op, maar ik moet het halen.... anders heb ik een probleem
Er wordt wel lekker aangerommeld in de Wiki hè?quote:Ozzurwais wie must kill joe!!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er wordt wel lekker aangerommeld in de Wiki hè?. Wie heeft dit erin gezet? Maria???
KFCquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes voor iedereen die het kan gebruiken (Tink, Daph, cycle)! Komt vast allemaal goed, jullie zijn een stel slimme sterke dames.
Phaidra, wat enorm lief van je vriendje!.
Ik moet straks werken van 1 tot 9, dus avondeten wordt snel iets afhalen van de woktent. Die zit een stuk verderop, maar anders is het KFC of McDonalds..
Ow, dat moet inderdaad hartstikke leuk zijn geweest. Vooral als je de mensen die meespelen kentquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:10 schreef Leintjeuh het volgende:Een groep korsakov patienten van mn oude stageplek heeft gister avond de musical Grease ten gehore gebracht! Na anderhalf jaar repeteren! En het was een doorslaand suces. Collega verteld over hoe het was, ik pies bijna in mn broek van het lachen
![]()
Het is erg leuk geweest
Ja inderdaad. Er werd wel erg veel gesouffleerd want die Korsakov patiënten hebben wat cognitieve problemen maar het was echt hilarisch. Personeel zat huilend van ontroering (en van het lachen) in de zaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:23 schreef ElisaB het volgende:
Ow, dat moet inderdaad hartstikke leuk zijn geweest. Vooral als je de mensen die meespelen kent
Coos Grandioos heeft het gewoon erg naar haar zin op vakantie en internetten is daar niet zo gemakkelijk. Dan moet ze naar de McDo. Heb van de week nog even gesmst en ze heeft het gewoon heerlijk en dan ga je niet steeds naar de Mac om te internettenquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop dat Cootje zich ook gauw weer even komt melden. Het is al te lang stil.
Greysie, je loopt achter, want Cootje heeft tegenwoordig een usb-stick met internetminuten waarmee ze gewoon vanuit haar huissie kan internettenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Coos Grandioos heeft het gewoon erg naar haar zin op vakantie en internetten is daar niet zo gemakkelijk. Dan moet ze naar de McDo. Heb van de week nog even gesmst en ze heeft het gewoon heerlijk en dan ga je niet steeds naar de Mac om te internetten
Daarom; geweldig toch! Ik denk dat ik ook zou huilen. Ik moet altijd huilen als mensen boven zichzelf uitstijgen en daar blij van wordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja inderdaad. Er werd wel erg veel gesouffleerd want die Korsakov patiënten hebben wat cognitieve problemen maar het was echt hilarisch. Personeel zat huilend van ontroering (en van het lachen) in de zaal
Maar die internetminuten zijn nogal van de dure zei ze!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greysie, je loopt achter, want Cootje heeft tegenwoordig een usb-stick met internetminuten waarmee ze gewoon vanuit haar huissie kan internetten.
Maar fijn dat ze het naar haar zin heeft (ik neem aan dat je contact met haar hebt gehad dus?). lezen, Vik!
Nette lijstjes heb jij de laatste tijdquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:37 schreef Miss_S het volgende:
Lijstje voor vandaag
8uur: geroosterde boterham
9uur: half uurtje hardlopen
10uur: 2 geroosterde boterhammen met klein beetje sandwichspread
12uur: geroosterde boterham met 1 roerei/paprika/champignon
14uur: handje amandelen
17uur: diner
19uur: paprika
21uur: optimel kwark
Buikspieroefeningen
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik het niet wasquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er wordt wel lekker aangerommeld in de Wiki hè?. Wie heeft dit erin gezet? Maria???
Dankjewelquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nette lijstjes heb jij de laatste tijd.
Hoe gaat het met afvallen? Zie je al resultaat?
Leek me ook niks voor jou, maar die manier van schrijven wel natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik het niet wasIk gok op muizel of PF
Oh heb ik het weer meteen gedaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leek me ook niks voor jou, maar die manier van schrijven wel natuurlijk. Ik zal Muis wel even streng aankijken straks
.
beslissingen maken die goed voor je zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*jaloers*. Waar haal je dat eeuwigdurende zengevoel vandaan?
Sorry schat!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh heb ik het weer meteen gedaan
Ik was het niet. Ik heb zelfs een paar topics terug nog een opmerking gemaakt over de opmerkingen in de OP. Maar dat heb jij natuurlijk weer niet gelezen
Ja! In de OP vind je hem. De inhoud daarvan kun je copy pasten voor de nieuwe OPquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:49 schreef Totziens het volgende:
Goedemorgen![]()
Wiki waarvan? Heeft slank een wiki?
Vanavond vertrek ik gewoon al uit Istanbul, weird
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:51 schreef Muis006 het volgende:
Mootje doe mij ook wat van dat Zengevoel
Ik heb alleen een Zombiegevoel.
Eén keer raden waar ik geboren benquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:02 schreef Totziens het volgende:
[..]
Humm heel veel (gare) Friezen/Leeuwarders die ik ken gebruiken dat woord.![]()
Ja, succes met lang stilzitten en niet in slaap vallenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Ik was het niet van de WIKI.
Daph, Tink en Cyclechick: succes vandaag!
Wat heb je voor overleg, XM? Heb je daarvoor ook succeswensen nodig?
Dat was ik!quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I knowsss, maar ik had niet verwacht dat jij dat soort taal zou gebruiken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eén keer raden waar ik geboren ben.
Zeg me, alleen de waarheid maaaarquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:56 schreef Ewelina het volgende:
Omdat ze zo leuk zijn, nog een keertje:
In het kader van foute muziek:
Bonnie St Claire & Ron Brandsteder- Dr. Bernhard
"Als je geen nieuwe OP maakt moeten we je doden" is idd een stuk aardiger dan "Het maken van een nieuwe OP is verplicht"quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was ik!
Er stond eerst 'Dit is verplicht!' en dat vond ik zo streng klinken(weet niet wie dat er in had gezet).
Dit leek me aardiger
Ik ging er van uit dat men de grap er van in zou zien.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"Als je geen nieuwe OP maakt moeten we je doden" is idd een stuk aardiger dan "Het maken van een nieuwe OP is verplicht".
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, succes met lang stilzitten en niet in slaap vallen.
Ik moet helaas notuleren en dus opletten. Baggerquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Nou, succes dan maar XM.
Oh, in dat geval geen succes maar sterkte!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moet helaas notuleren en dus opletten. Bagger.
Zo kan ik ook dingen onthullen Elisabeeb! Een beetje met de eer gaan strijken nadat de aanstichter het al onthuld heeft... Tsss.quote:
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft Greys sinaasappels staan persen voor jou?.
Daar had ik nog even tijd voor, na het verzieken van de OP!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft Greys sinaasappels staan persen voor jou?.
Gefeliciteeeeerd!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEN ZESENEENHALF!! EENZESENEENHALF!! BUT WHAT THE HELL!! IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD
Ik ben bij de diplomauitreiking![]()
![]()
![]()
Ik had wel "dit is verplichtquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik denk eerder PF, gezien die smiley met uitroeptekens erachter![]()
*studeert voor Peter R. de Vries*
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
EEN ZESENEENHALF!! EENZESENEENHALF!! BUT WHAT THE HELL!! IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD
![]()
![]()
Aardigerquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was ik!
Er stond eerst 'Dit is verplicht!' en dat vond ik zo streng klinken(weet niet wie dat er in had gezet).
Dit leek me aardiger
Nu ik erover nadenk vind ik "dit is verplicht" idd ook beter bij jou passenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had wel "dit is verplicht!" geschreven. Niet "ozzurwais we must kill u"
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt mij geen mossel uitquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk vind ik "dit is verplicht" idd ook beter bij jou passen. Maar ik vond het ook een beetje onaardig klinken, dus ik stel voor om de ozzurwais wie must kill joe van Greys te laten staan
.
Vandaar de 'quote:
Whehehe.. Nee ik vind het prima hoor. Maar ik moest zo lachen omdat jij het oprecht aardiger vindtquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaar de ''
Wat een gedoe om een klein zinnetje zeg! Als ik dat geweten had!
Dan had ik er nog een paar veranderd!
Ja maar verplicht klinkt zo raar. Ik bedoel: als iets verplicht is, dan moeten er ook sancties liggen op het niet nakomen van de verplichting. Wou je die mensen gaan uitsluiten van Slank ofzo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehehe.. Nee ik vind het prima hoor. Maar ik moest zo lachen omdat jij het oprecht aardiger vindt
Het is wel grappigerMaar niet echt echt aardig
Ik dacht toen ik zet het meet topic er in en zeg gelijk ff dat het verplicht is om een nieuwe te openen..
Nou ja.. Zet er maar neer wat je wil.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar verplicht klinkt zo raar. Ik bedoel: als iets verplicht is, dan moeten er ook sancties liggen op het niet nakomen van de verplichting. Wou je die mensen gaan uitsluiten van Slank ofzo?.
Vik, neem je het nu niet allemaal iets te serieus?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar verplicht klinkt zo raar. Ik bedoel: als iets verplicht is, dan moeten er ook sancties liggen op het niet nakomen van de verplichting. Wou je die mensen gaan uitsluiten van Slank ofzo?.
Wat een boefjequote:
Ik vind 'm briljantquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:11 schreef Greys het volgende:
Ik ging er van uit dat men de grap er van in zou zien.
Maar dat was tevergeefs
Dat idee krijg ik ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Vik, neem je het nu niet allemaal iets te serieus?![]()
Nee johquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Vik, neem je het nu niet allemaal iets te serieus?![]()
Dat 'aardiger' was dan ook een grapje!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehehe.. Nee ik vind het prima hoor. Maar ik moest zo lachen omdat jij het oprecht aardiger vindt
Het is wel grappigerMaar niet echt echt aardig
En groot gelijk heb je!quote:Ik dacht toen ik zet het meet topic er in en zeg gelijk ff dat het verplicht is om een nieuwe te openen..
Wellus, je maakt je er druk om and you know it!quote:
Ja! Plus foto van brute mossel. That's teach them!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook!
Ik denk dat we er van moeten maken:
Dit is verplicht. Anders komt McMossel je halen. He will kills joe
Whehehee ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
ZOMMEGHAADS DAPH IS GESLAAGD!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellus, je maakt je er druk om and you know it!
Niet doen. Echt, het was maar een grapje
And joe kan runs en hide. But he walks after joe. Be afraid of the walking McMossel!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Plus foto van brute mossel. That's teach them!
En dan wel een rennende mossel, anders maakt het geen indruk!
You can run and you can hidequote:Op donderdag 25 juni 2009 10:52 schreef P.F het volgende:
[..]
And joe kan runs en hide. But he walks after joe. Be afraid of the walking McMossel!
Is het 1 dag? Vaak hebben ze ook wel wraps of dat soort dingen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:55 schreef P.F het volgende:
Ik ben een festival n00bie. Maar wat eet je op een festival? Van de hele dag pizza krijg ik zelfs buikpijn
Oh lekker!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ze komen hier zo lattenbodems en matrasjes brengen!Whoera voor niet meer op een matras op de grond slapen!
Mja.. Dan eet ik weer veel te weinig doordat ik buikpijn krijg van pizzaquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het 1 dag? Vaak hebben ze ook wel wraps of dat soort dingen.
En een dagje op friet en pizza leven moet best een keer kunnen hoor
Was het ook wel!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh lekker!
Hoewel een matras op de grond altijd zo... gezellig en knus enzo is![]()
En er komt iig geen stof onder je bedquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh lekker!
Hoewel een matras op de grond altijd zo... gezellig en knus enzo is![]()
Ze hebben daar niet alleen maar pizza hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Mja.. Dan eet ik weer veel te weinig doordat ik buikpijn krijg van pizzaOf dan eet ik 1 pizza de hele dag en dan raak ik zo van het padje doordat ik te weinig eet.
Ik wil gewoon yoghurt met muesli![]()
Of je smeert thuis bolletjes met kaas en ham en je neemt die meequote:Op donderdag 25 juni 2009 10:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Mja.. Dan eet ik weer veel te weinig doordat ik buikpijn krijg van pizzaOf dan eet ik 1 pizza de hele dag en dan raak ik zo van het padje doordat ik te weinig eet.
Ik wil gewoon yoghurt met muesli![]()
Ook dat!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En er komt iig geen stof onder je bed.
Haha.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook dat!
Ik vind het altijd iets kampeerderigs hebben! Een beetje zoals met Elies in de EHBO tent!
Je mag geen eten meenemen..quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of je smeert thuis bolletjes met kaas en ham en je neemt die mee.
Awakenings. Maar ik weet niet zeker of ik ga want ik heb twee herkansingenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:07 schreef Totziens het volgende:
Welk festival is het P.F.? Als het een beetje professioneel allemaal is hoef je je geen zorgen te maken
Op lowlands hebben ze zelfs thais, pannenkoeken en fruitsalades enzo
Je kan doorgaans ook fruit, pannenkoeken, patatjes, kipkluifjes en belegde broodjes krijgenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:55 schreef P.F het volgende:
Ik ben een festival n00bie. Maar wat eet je op een festival? Van de hele dag pizza krijg ik zelfs buikpijn
Ik heb op een festival ook weleens veganasi of falafel gegeten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Je kan doorgaans ook fruit, pannenkoeken, patatjes, kipkluifjes en belegde broodjes krijgen
Komt wel goed met het eten dan. Twee herkansingen is welquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Awakenings. Maar ik weet niet zeker of ik ga want ik heb twee herkansingen!
Dat zou ik ook hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:10 schreef P.F het volgende:
Ik zie er echt tegenop hoor.. En hele dag niet alles te kunnen eten wat ik wil
Of je neemt wel mee wat je wilt eten en zegt bij de ingang dat je je eigen eten bij je hebt vanwege een voedselallergie ofzo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:10 schreef P.F het volgende:
Ik zie er echt tegenop hoor.. En hele dag niet alles te kunnen eten wat ik wil
Fruit is ook niet ongezond hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb op een festival ook weleens veganasi of falafel gegeten.![]()
Bepaald niet ongezond.
Bekijk deze YouTube-videoquote:WIMBLEDON 2009 - TOMMY HAAS PLAYS TENNIS WITH BALLBOYS and BALLGIRLS.
due to michael llodra having an injury an retiring from the game,tommy haas is a good sport and decides to plays tennis with the ballboys and ballgirls to entertain the spectators.
broadcast date: Wednesday 24 June 2009 (bbc/uk).
Dat vind ik wel heel aardig van hemquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:36 schreef Greys het volgende:
Wat schattig! Kijk nou!
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dat ventje heeft echt de tijd van zijn leven, straalt van oor tot oor!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel aardig van hemen ook dat hij rustig serveert. Ik zag al voor me hoe dat knulletje met 200 km per uur een bal om zijn oren zou krijgen
Ja ik vind sympathieke tennissers veel leuker dan die lui die met een straf gezicht de baan af benenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ventje heeft echt de tijd van zijn leven, straalt van oor tot oor!
Leuke man trouwens, die Haas!
Ik heb een paar afleveringen gezien ooit van dat programma waarin eh... Mark Phillipousis (schrijf je dat zo?) een vrouw zocht!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik vind sympathieke tennissers veel leuker dan die lui die met een straf gezicht de baan af benen![]()
In de eerste categorie vallen bijvoorbeeld: Federer, Haas en Djokovic
In de tweede: Nadal en Ferrero
Ja hequote:Op donderdag 25 juni 2009 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een paar afleveringen gezien ooit van dat programma waarin eh... Mark Phillipousis (schrijf je dat zo?) een vrouw zocht!Dan had je 'de kittens' (de twenty-something-girls) en 'de cougars' en die waren dan 40plus!
Wat een omhooggevallen kwal is dat zeg!
Niet per ongeluk je paspoort onderin je rugzak gestoptquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:53 schreef Totziens het volgende:
Wat een leuk filmpje![]()
Ik heb mijn backpack ingepakt en het past verdorie allemaal in 1 keer, nu nog even naar de uni en ik kan op reis
En wanneer kom je hier op de koffie?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet per ongeluk je paspoort onderin je rugzak gestopt? En heb je zin om weer terug te komen? En hoe laat ben je weer in NL?
Age of Love!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja heiedereen vond hem altijd zo sexay, ik kan me nog herinneren dat hij een keer op wimbledon van shirt veranderde en alle vrouwen in het publiek begonnen te joelen. Maar sommigen hebben echt zo'n asshole-factor! Lleyton Hewitt heeft die factor ook vind ik.
Hoe heet dat programma trouwens?
Fijn!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:51 schreef P.F het volgende:
Tas van het vriendje en een vriend van hem zijn gevonden![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!
Weet alleen niet of alles er nog inzit...!
Goede reis!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:53 schreef Totziens het volgende:
Wat een leuk filmpje![]()
Ik heb mijn backpack ingepakt en het past verdorie allemaal in 1 keer, nu nog even naar de uni en ik kan op reis
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:51 schreef P.F het volgende:
Tas van het vriendje en een vriend van hem zijn gevonden![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!
Weet alleen niet of alles er nog inzit...!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:57 schreef P.F het volgende:
Jeeeeeeeej P.F je hebt waarschijnlijk je sleutels terug!YEAAAAAAAAAAH
Fotooooooooo's!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
aaah mn bed was er wél al!ze zeiden alleen de matrassen en de bodems maar het bed is er oooook!
en hij zit ook al in mekaar!
Ik ga als de boel genoeg opgeruimd is, een hele serie makenquote:
Ik dacht dat jij op ouder vielquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wanneer kom je hier op de koffie?.
Hihi, nee die gaat straks in mn moneybelt denk ik als het er in pastquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet per ongeluk je paspoort onderin je rugzak gestopt? En heb je zin om weer terug te komen? En hoe laat ben je weer in NL?
Trein en busquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:09 schreef Totziens het volgende:
[..]
Hihi, nee die gaat straks in mn moneybelt denk ik als het er in past
Ik heb geen idee wanneer ik precies terug ben in Nederland, ga helemaal met de trein en bus terugEerste stop is een plaatsje ergens in Bulgarije.
Taaltest was een eitjequote:Op donderdag 25 juni 2009 12:05 schreef Ek-Mei het volgende:
MoBlo; hoe zagen de testen eruit, van de sport test heb ik al eens een filmpje gezien, met die kast enzo, viel het mee of tegen? vertel!
Ja, wilde gaan rondreizen in de Balkan en dacht ach dan kan ik ook wel meteen helemaal doos. r gaan naar huis.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Trein en busda's een lange rit dan! Heb je daar bewust voor gekozen ipv vliegen?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op ouder viel
Zeg Greys, jij zit hier keurig elke dag XM aan te spreken op haar lijstjes, maar zelf post je ze niet meer. Terwijl dat volgens mij geen slecht idee zou zijn! Als ik je al hoor over eten, is het altijd zoet of vetMaar ik kan me natuurlijk vergissen. Dat de jellybeans een eenmalige uitglijder zijn
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
Blurred, je zult 't niet geloven, maar gister had ik zo'n magisch cupcakeje mee, uit de diepvries. En guess what, vanochtend 3 ons lichter! Terwijl ik a) hartstikke verstopt ben, in het algemeen reden voor tijdeijke gewichtstoename, en b) ik gisteravond een aanval van de munchies had en een bordje cassavekroepoek gefrituurd heb
Ik zeg: jay voor de amaretto-cupcakes
Ik zelf niet eigenlijk.. gewoon overal ingevuld wat mn eerste ingeving was vanuit mezelf, maar ik denk dat je er wel toe geneigd kunt zijn, omdat die vragen wel obvious zijn zeg maar...quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, heb je dan niet de neiging om bij zo'n persoonlijke vragenlijst de sociaal wenselijke antwoorden te gaan geven? Of kon dat niet?
haha, ik denk dat het tijd is dat ik weer een lading bakquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
Blurred, je zult 't niet geloven, maar gister had ik zo'n magisch cupcakeje mee, uit de diepvries. En guess what, vanochtend 3 ons lichter! Terwijl ik a) hartstikke verstopt ben, in het algemeen reden voor tijdeijke gewichtstoename, en b) ik gisteravond een aanval van de munchies had en een bordje cassavekroepoek gefrituurd heb
Ik zeg: jay voor de amaretto-cupcakes
quote:
Slecht.. het ging een beetje beter, maar het is nu weer volle mep: opgezwollen, dof gevoel (zoals bij een verdoving bij de tandarts) en mijn gezicht doet het niet goed. De HA denkt dat het een speekselklieronsteking is, maar hij belt vandaag met mijn neurologen om te overleggen of het niet mijn tumor is. Die symptomen kunnen nml ook bij tumorzwelling komen en mijn HA wil geen risico nemen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:18 schreef Totziens het volgende:
[..]
*gniffel* dat dacht ik ook al.
Hoe gaat het eigenlijk met je wang enzo?
Oke, maar knap hoor! (ik had je al gefeliciteerd in het vorige topic trouwensquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Taaltest was een eitje![]()
IQtest bestaat uit 3 onderdelen:Getallenreeksen (rekenen enzo) Letterreeksen (verbanden zien) Woordenschatachtige dingen
Getallen en Woorden vond ik wel te doen. Het is een zelfadaptieve test die zich dus aan jouw niveau aanpast. Als je een paar vragen goed hebt, ga je niveau hoger. Tot aan je 'grens' zeg maar...![]()
Dus je krijgt ook vragen waarvan je echt geen idee hebt wat je er mee moet![]()
Letterreeksen waren een stuk lastiger vond ik. Maargoed er waren ook mensen die zelfs de voorbeelden van alles fout hadden( 2 4 6 8 ? was dat
)
Persoonlijke vragenlijst van 240 vragen.
Allemaal stellingen waarvan je moest zeggen of je het er mee eens was of niet en in welke mate
En de sporttest.. ja.. achteraf viel het mee.. het is te doen.. je gaat 3 a 4 minuten helemaal dood, maar ik was binnen een minuut ook wel weer op adem enzodus ja.. even bikkelen en ervoor gaan. Je mag ook oefenen enzo, en de instructeur loopt de hele tijd met je mee om je aan te moedigen, te zeggen wat je moet doen, enzovoorts, dus achteraf: prima te doen met een goede basisconditie.
Een meisje met astma dat ook verstokt roker was heeft 't ook gehaald in 3.49
Ik vergeef het jequote:Op donderdag 25 juni 2009 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zal ik m'n lijst van vandaag dan maar posten?
O: yoghurt
T: amandelen
L: 2 volkoren broodjes met hummus en za'atar
T: 2 pink lady's
T: 2 cupcakes
S: pilates
S: afhankelijk van zin, spieren & temperatuur: evy les 4
D: salade met kikkererwten, geroosterde groentes en yoghurt-kruidendressing; glas witte wijn
Hele hele hele hele lekkere appels!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat zijn pink ladies?
Ik gooi er ook een lijstje in!
O: special k met melk
T: vanille kwark
L: twee sneetjes brood met rosbief
T: kiwi of aardbeitjes of allebei
T: snee brood met garnalen-kruiden-prutje
D: Spaanse omelet
S: misschien Body Jam, hangt af van hoe snel ik mn scriptie afrond vandaagDie moet morgen ingeleverd.
T: afhankelijk van wel/niet sporten nog een T-tje
Zoet en met een lekkere crispy bite.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hele hele hele hele lekkere appels!
Bij www.deleukstetaartenshop.nl, onder andere. Kijken bij cupcakes en dan kom je vanzelf minivormpjes tegen.quote:
Ik las CF d'r opmerking meer als een goedbedoelde schop onder je bevallige achterste Greysemans! Maar dat kan ik verkeerd hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
CF, je hebt best wel gelijk hoor. Ik post mijn lijstjes niet omdat ze behoorlijk slecht zijn qua snoeperij tussendoor, lately. Hoewel, ik kom er niet van aan en val er niet van af. En ik ben nog in geen jaren ziek geweest *afklopt* dus ergens zal ik wel iets goed doen![]()
Maar aangezien er geen slowchat topic is in LIF weet ik niet waar ik anders terecht moet als ik toch met jullie mee wil kleppen.
Maar ik zal geen commentaar meer leveren op XM dr lijstje als ik zelf geen lijstjes post.
Al gaat die vergelijking een tikkie scheef vind ik zelf, maar toch.
Neenee, ik bedoel absoluut niet dat je XM niet mag becommentarieren! In het algemeen heb je groot gelijk. Maar je moet ook kritisch zijn op je eigen eetpatroon! Of je nou wilt afvallen of niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
Maar ik zal geen commentaar meer leveren op XM dr lijstje als ik zelf geen lijstjes post.
Ja maaaaaaaaaaarrrr ik had een direct linkquote:
Ik ga sowieso niets bestellen want ik heb volgende week een workshop in een winkeltje. Ga ik daar wel van alles kopen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maaaaaaaaaaarrrr ik had een direct link
En ik ben mezelf nu aan het inhouden om niks te bestellen
Ohh leuk! Wat voor workshop? Gewoon bekleden, of iets speciaals?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niets bestellen want ik heb volgende week een workshop in een winkeltje. Ga ik daar wel van alles kopen..
quote:
3 cm is best klein geloof ik! ik denk dat normale vormpjes zo'n 5 cm doorsnee zijn? De bodem dan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:33 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn leuk! Maar 3 cm doorsnee is nog best groot of niet?
Ik wil ze voor m'n vaders verjaardag geven als cadeautjeZo bij de koffie op het randje van het schoteltje.. Dus ze moeten wel heel klein zijn.
En het moet er wel restaurantachtig uitzien, dus misschien zijn die roze te kinderlijk.
Wie is nu mevrouw Veelvraat?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:38 schreef P.F het volgende:
Het gaat toch om de smaaaaak
mevrouw veelvraat!
Nou ik niet hoor als je dat soms denkt. Hoe wil je überhaupt een cakeje van 1 cm in een vormpje krijgen? Ga je een pipetje gebruiken ofzo?quote:
Lijkt me wel een geknoei om het deeg in dat minivormpje te prutsen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:38 schreef P.F het volgende:
Het gaat toch om de smaaaaak
mevrouw veelvraat!
He wat vervelend.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Slecht.. het ging een beetje beter, maar het is nu weer volle mep: opgezwollen, dof gevoel (zoals bij een verdoving bij de tandarts) en mijn gezicht doet het niet goed. De HA denkt dat het een speekselklieronsteking is, maar hij belt vandaag met mijn neurologen om te overleggen of het niet mijn tumor is. Die symptomen kunnen nml ook bij tumorzwelling komen en mijn HA wil geen risico nemen.
met een spuitzak moet dat wel lukken toch? ik vind het wel schattig, minicupcakesquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Lijkt me wel een geknoei om het deeg in dat minivormpje te prutsen.![]()
Kun je niet beter amarettini's maken?
Gewoon theelepeltjes gebruiken i.p.v. eetlepels? Lijkt mij niet zo'n probleemquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Lijkt me wel een geknoei om het deeg in dat minivormpje te prutsen.![]()
Kun je niet beter amarettini's maken?
Gefeliciteerd!! Wat moet dat een opluchting zijn zegquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
![]()
![]()
Het is inderdaad goed dat ik weer herontdekt heb hoe leuk het ook gewoon kan zijn om met iemand om te gaan, bioscoopje, uit eten, echt vriendje&vriendinnetje-dingen. Maar het zou ook niet zo netjes zijn om 'm aan het lijntje te houden alleen omdat ik het zo leuk vind om net te doen alsofquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:19 schreef Phaidra het volgende:
Merel, wat jammer dat het niets gaat worden met McNaamloos. Maar toch fijn om te zien dat dingen ook anders kunnen denk ik? Er komt vast snel iemand langs waarmee het beter klikt!
Ik doe ook geen lijstjes posten omdat ik zit te klooienquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
CF, je hebt best wel gelijk hoor. Ik post mijn lijstjes niet omdat ze behoorlijk slecht zijn qua snoeperij tussendoor, lately. Hoewel, ik kom er niet van aan en val er niet van af. En ik ben nog in geen jaren ziek geweest *afklopt* dus ergens zal ik wel iets goed doen![]()
Bij mij wel ja. Ik denk er ook echt wel aan dat ik maandag met de billen bloot moet als ik zaterdag zin heb in frietjes ofzo. Dat helpt wel om toch iets gezonders te eten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij is bij de meesten het weekend het lastigst; geneer je dus niet
Maar jij eet in de weekends altijd haske weinig juistquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bij mij wel ja. Ik denk er ook echt wel aan dat ik maandag met de billen bloot moet als ik zaterdag zin heb in frietjes ofzo. Dat helpt wel om toch iets gezonders te eten.
Ja, ook dat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
Maar jij eet in de weekends altijd haske weinig juist
Ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
Garnaaltjes? beetje peterselie en citroen?
Kip met kokosmelk: thaise kipcurry. Currypasta kun je evt zelf maken, maar is ook gewoon bij de supermarkt te koop.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
En wat zijn je eigen gedachten over dit lijstje van vandaag? (Behalve dat je niet blij bent met je L?)quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Speziallie for joe!
O: 200 ml melk met 5 eetlepels havermout + paar rozijnen
T: 1/2 appel (fffiieess!)
L: Er waren broodjes besteld: 1 bruin pistoletje gezond (ham, kaas, groen, ei)
T: -
D: Uit eten met het werk, zal wel grote salade worden of iets van de grill + 1 glaasje rode wijn
T: -
Dat is snelquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uit overleg!
Ja, dat was het idee, maar het vlotte behoorlijk! Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is snel. Je zou toch tot 16 uur bezig zijn?
.
Vind 'm wel ok eigenlijk. Calorierijk ontbijt en lunch en het diner zal ook ongetwijfeld niet echt mager worden. Ik houd niet zo van vooraf gesmeerde broodjes omdat ik het fijner vind zelf te bepalen wat ik erop doe. Had ipv dat pistoletje liever 2 à 3 losse boterhammen genomen met eigengekozen beleg. Dat vult meer dan zo'n luxe broodje. Maar goed, soms kan dat niet. Vanavond eten we bij een Argentijns restaurant en dat betekent dus: vlees. En je doet mij geen plezier met een steak of een andere grote lap vlees. Vandaar dat het iets van een salade, vis, of iets van de vega-kaart gaat worden, als ze die hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En wat zijn je eigen gedachten over dit lijstje van vandaag? (Behalve dat je niet blij bent met je L?)
Heb gewoon de aanwijzing op de verpakking gevolgd hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
Calorierijk ontbijt? Mens, 5 eetlepels havermout, dat stop ik in mijn holle kies
Het is een prima ontbijt hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb gewoon de aanwijzing op de verpakking gevolgd hoor.
Hè, ga nou niet flauw zitten doen, zegquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
XM: Ik wilde eigenlijk het volgende zeggen:
1 Bruin pistoletje gezond is geen 'calorierijke' lunch hoor. Dat is een heel normale lunch. Zelfs nog een beetje weinig, ik zou er niet op kunnen leven in elk geval
Maar ik zeg het maar niet
Als ik als avondeten pannenkoeken eet, zelfs dan eet ik er nog geen 6quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is een prima ontbijt hoorMaar nou niet dat je zegt van, jeetje wat veel
Als ik 's morgens 6 pancakes eet, met syrup en slagroom (goed plan voor zaterdag!), dat is een calorierijk ontbijt. Jouw ontbijt is doodnormaal en eerder caloriearm dan calorierijk
Maar pancakes zijn kleiner dan pannekoeken!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik als avondeten pannenkoeken eet, zelfs dan eet ik er nog geen 6! Hooguit 4, maar eerder nog 2 of 3. Ik zou het niet eens weg kunnen krijgen denk ik
.
Kortom: breng eens een bezoekje aan de tandarts, want die holle kiezen van jou... oei oei!![]()
.
I knowz, maar het idee dat er een een kopje en een cupcake op een schoteltje past.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
Die dingetjes van een centimeter van het plaatje van PF zijn ook geen cakejes volgens mij maar brosse koekjes.
Oh, ik kreeg er net 4 weg dinsdag, en dat waren kleintjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik als avondeten pannenkoeken eet, zelfs dan eet ik er nog geen 6! Hooguit 4, maar eerder nog 2 of 3. Ik zou het niet eens weg kunnen krijgen denk ik
.
Kortom: breng eens een bezoekje aan de tandarts, want die holle kiezen van jou... oei oei!![]()
.
Kraist. Ik krijg op een goeie dag 3 van die dingen wegquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar pancakes zijn kleiner dan pannekoeken!
Ik eet met gemak 5 of 6 pannekoekenmet 3 bekers melk erbij. Lekkah!
En waarom zou je ook als je nergens last van hebt? Periodieke controles vind ik echt bs.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet trouwens nog steeds een tandarts zoeken hierIk bensinds maart vorig jaar niet meer geweest
Ja maar als een tandarts tijdens een periodieke controle constateert dat je een beginnend gaatje hebt doe je daar toch niks meer aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:45 schreef Muis006 het volgende:
Je verzekering vergoedt een tandartsingreep geloof ik vaak niet als blijkt dat je niet op periodieke controle bent geweest. Beetje het: eigen schuld dikke bult verhaal.
Uitboren en vullenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar als een tandarts tijdens een periodieke controle constateert dat je een beginnend gaatje hebt doe je daar toch niks meer aan.
Nom!quote:
Dat. En: ik ben zuinig op m'n gebit, ik heb het graag halfjaarlijks doorgelicht. Een beginnend gaatje vind ik niet zo'n ramp, maar ik pak dat graag direct aan, in plaats van te gaan zitten wachten tot ik kiespijn krijg en een wortelkanaalbehandeling of weetikwat moetquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:45 schreef Muis006 het volgende:
Je verzekering vergoedt een tandartsingreep geloof ik vaak niet als blijkt dat je niet op periodieke controle bent geweest. Beetje het: eigen schuld dikke bult verhaal.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En waarom zou je ook als je nergens last van hebt? Periodieke controles vind ik echt bs.
Sorry, maar dit had niets met jou te maken!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hè, ga nou niet flauw zitten doen, zegHet is hier het SLANK-topic, dan mag ik je er toch best op aanspreken als ik het idee heb dat je slecht eet?
je ontbijt is normaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vind 'm wel ok eigenlijk. Calorierijk ontbijt en lunch en het diner zal ook ongetwijfeld niet echt mager worden. Ik houd niet zo van vooraf gesmeerde broodjes omdat ik het fijner vind zelf te bepalen wat ik erop doe. Had ipv dat pistoletje liever 2 à 3 losse boterhammen genomen met eigengekozen beleg. Dat vult meer dan zo'n luxe broodje. Maar goed, soms kan dat niet. Vanavond eten we bij een Argentijns restaurant en dat betekent dus: vlees. En je doet mij geen plezier met een steak of een andere grote lap vlees. Vandaar dat het iets van een salade, vis, of iets van de vega-kaart gaat worden, als ze die hebben.
Je bent een van de weinige mensen die geen last heeft van tandsteen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:44 schreef Viking84 het volgende:
En waarom zou je ook als je nergens last van hebt? Periodieke controles vind ik echt bs.
Is dat lekker? Recept!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:59 schreef kwakveense het volgende:
ik post ook geen lijsjtes lately, omdat ze kut met peren zijn...
ik hoop dat ik morgen al een startplan met de psych kan maken. ws. iets met eet- en emotie dagboekjes enzo... het lijkt wel alsof ik momenteel elke dag aangrijp als "laatste kans om me vol te vreten" en het lukt niet om ermee te stoppen.... bah...
ik had nergens last van, tot er ineens een stuk van mn kies brak, en ik 13 gaatjes bleek te hebben plus een beetje tandsteen (dat heb ik gelukkig maar weinig)quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige mensen die geen last heeft van tandsteen?
En ook met je tandvlees is alles ok? Ook in de toekomst?
Heel onverstandig om niet naar de controles te gaan.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:57 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige mensen die geen last heeft van tandsteen?
En ook met je tandvlees is alles ok? Ook in de toekomst?
Heel onverstandig om niet naar de controles te gaan.
1 vlaamse flamoes zonder mayoquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
1 vlaamse flamoes zonder mayo
1 peer
schil de peer
leg m op de vlaamse flamoes
eet smakelijk
een sappige, bijvoorbeeld een doyenne comice . geen gieser wildemannen in elk geval. dat geeft zo'n rotzooi die wilde mannen...quote:
Vlaamse flamoes even grillen is nóg lekkerder!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
1 vlaamse flamoes zonder mayo
1 peer
schil de peer
leg m op de vlaamse flamoes
eet smakelijk
Ikke ook! Nickelodeon!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:00 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb trouwens een heel hippe tandartsals je in de stoel ligt kan je tv kijken
.
*slaat benen over elkaar... Zèg!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vlaamse flamoes even grillen is nóg lekkerder!.
Kwakje, zou het niet kunnen dat suikerwitvetperiode gewoon een fase is? Ik heb die ook weleens, en dan opeens word ik 's ochtends wakker en heb ik er totaal geen zin meer in. Dus misschien moet je dat gewoon in je achterhoofd houden en op die manier de schade beperken, zodat je als je er geen zin meer hebt weer gewoon verder kan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:07 schreef kwakveense het volgende:
nou ja, kijk, ik kan wel een voorbeeld van een lijstje op een slechte dag als gisteren geven (en dan moet je meerekenen dat ik me nog een aantal keren heb ingehouden)
O: twee witte sesambolletjes
-een eierkoek
-een croissant
L: een bamischijf
-een pistoletje
T: twee snack a jacks wafels
-een koetjesreep (van de toiletjuf op t station in den haag)
-een zakje paprikachips 30 gram
-een zakje bugels 25 gram
D: een lekkerbekje uit de diepvries
-restje gamba's met knoflook
-wortels
T: suikerhartjesdat gebeurt er dus met mij... als eten kut gaat... en dan is t maar goed dat ik geen volledige chocoladerepen of zakken chips in huis had, anders waren die ook nog op gegaan...
ik heb gewoon alleen maar trek in suiker, wit, en vet de laatste tijd... en ik rkijg mezelf niet aan de gezondigheid...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:07 schreef kwakveense het volgende:
nou ja, kijk, ik kan wel een voorbeeld van een lijstje op een slechte dag als gisteren geven (en dan moet je meerekenen dat ik me nog een aantal keren heb ingehouden)
-een koetjesreep (van de toiletjuf op t station in den haag)dat gebeurt er dus met mij... als eten kut gaat... en dan is t maar goed dat ik geen volledige chocoladerepen of zakken chips in huis had, anders waren die ook nog op gegaan...
ik heb gewoon alleen maar trek in suiker, wit, en vet de laatste tijd... en ik rkijg mezelf niet aan de gezondigheid...
k weet t niet... het is ook een soort stiekem eetegdrag dat ik van mezelf herken van lang geleden: ik heb geen slechte dingen in huis, maar als ik de deur uit ben " mag" het ineens en eet ik " stiekem" ongezonde kantinelunch, broodjes van de bakker, chips op het station etc...quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kwakje, zou het niet kunnen dat suikerwitvetperiode gewoon een fase is? Ik heb die ook weleens, en dan opeens word ik 's ochtends wakker en heb ik er totaal geen zin meer in. Dus misschien moet je dat gewoon in je achterhoofd houden en op die manier de schade beperken, zodat je als je er geen zin meer hebt weer gewoon verder kan.
Dat ontbijtspek, gewoon zo naar binnen geslobberd? Dat klinkt superviesquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:10 schreef Muis006 het volgende:
Mijn lijzt tot nu toe:
O: half pak ontbijtspek, actimel
L: 300 gram gehakt/kidneybonen/uienmix en komkommer, was leftover van gisteravond
T: mars ice cream
In de planning:
T: perzik
T: appel
D: creoolse rijst
ik ben bijna bij het punt dat ik er voor ga pinnenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een lijst, kwak... Ik denk dat het qua kcal nog niet de grootste ramp is, mits eenmalig, maar het is ook niet echt kwaliteitsvoer
Kun je het jezelf niet makkelijker maken door bepaalde opties, heel kinderachtig, te vermijden? Geen kleingeld = geen zakje chips, bij mij.
Ja, ik had er ook een boterham bij, maar die kreeg ik niet gekauwd door de pijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat ontbijtspek, gewoon zo naar binnen geslobberd? Dat klinkt supervies
Ik vind het, voor een periode dat je zelf vindt dat je slecht eet, alles meevallen. Prima L&D, paar stuks fruit... Dan kan een mars-ijsje best
Kwakkert! Ik kan me goed voorstellen dat je zin hebt in suiker, wit en vet - als je eenmaal 1 van die dingen op hebt, krijg je lichaam zin in meer! Plus suiker en wit vult voor geen meter natuurlijk, dus heb je meer honger --> stop je er nog meer meukjes in.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:07 schreef kwakveense het volgende:
O: twee witte sesambolletjes
-een eierkoek
-een croissant
L: een bamischijf
-een pistoletje
T: twee snack a jacks wafels
-een koetjesreep (van de toiletjuf op t station in den haag)
-een zakje paprikachips 30 gram
-een zakje bugels 25 gram
D: een lekkerbekje uit de diepvries
-restje gamba's met knoflook
-wortels
T: suikerhartjesdat gebeurt er dus met mij... als eten kut gaat... en dan is t maar goed dat ik geen volledige chocoladerepen of zakken chips in huis had, anders waren die ook nog op gegaan...
SiTu, lekkere D! Neem een grote portie. Als je moet bloedgeven, mag je wat extra's toch?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:14 schreef SiTu het volgende:
Mijn lijstje ging bijna mis. Maar nou heb ik weer wat redelijks gegeten![]()
O: brinta
T: 3 fruitella's
L (nu): 2 tarwebroodjes met spinazie, gerookte kipfilet, een paar kruimels fèta en wat rozijntjes
T: banaan
D: erwten-spinazie salade met fèta, rode ui en rozijntjes (goh, waarop zou mijn lunch gebaseerd zijn) en een tartaartje
T: waarschijnlijk een kopje soep bij het bloedgeven
T: roomyoghurtje, als ik daar nog zin in heb
Niet geweldig, niet verschrikkelijk, wel lekker![]()
CF (of Goodbye of...), weet je nog dingen in Praag die we absoluut moeten zien?
Dat is echt zó waar. De afgelopen weken at ik ook heel veel zoet en nauwelijks nog fruit of groenten behalve bij het avondeten. Het houdt zichzelf in stand, zowel op langere termijn (de volgende dag weer zin in zoet) als op korte termijn (na het toetje krijg ik altijd zin in iets zoets).quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kwakkert! Ik kan me goed voorstellen dat je zin hebt in suiker, wit en vet - als je eenmaal 1 van die dingen op hebt, krijg je lichaam zin in meer! Plus suiker en wit vult voor geen meter natuurlijk, dus heb je meer honger --> stop je er nog meer meukjes in.
Het zou denk ik al een boel helpen als je weer begint met gestructureerd ontbijten, lunchen en avondetenJe D is heel weinig, en je L ook, en je O vult ook niet! Geen wonder dat je als een snaaimonster van alles te lijf gaat
Maar who am I kidding - dit weet je allemaal al! Dus het gaat heus wel goed komen, als je je drive terug hebtIig heel goed dat je ook op psychologisch vlak hulp gaat zoeken!
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:17 schreef kwakveense het volgende:
het lijkt er een beetje op dat ik weer op zo'n punt ben aangekomen dat ik me alleen nog maa rkan verheugen op eten, en niet op andere dingen... merkte het toen ik vloekend naar de fietsophaal liep om mn fiets terug te kopen, zei mn hoofd ineens " maar straks thuis ga je lekker gamba's eten"dat is heel fout, en I've been there, I; ve done that... ik moet er weer vanaf...
Oh hehe, geen idee hoe ik erbij kom dan dat jij er heel veel vanaf wistquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
SiTu, lekkere D! Neem een grote portie. Als je moet bloedgeven, mag je wat extra's toch?
Het is al bijna 8 jaar geleden dat ik in Praag wasNou ja, en met pasen een avondje
Ik heb dus niet denderend veel tips, maar je kunt er op warme dagen lekker 's avonds laat wat door de stad kuieren en ergens een ijsje eten enzo. En de Burcht moet je gezien hebben, vind ik, maar dat ligt voor de hand.
En als het enige troost is; ik liep gisteravond lat ook door het huis zo van 'wat is er in hemelsnaam nog te eten, chips (was er niet), toastjes (hadden alleen prefab eiersalade, bah), hmmmm. Hé, nog-te-frituren cassavechipjes van de tokoquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:17 schreef kwakveense het volgende:
het lijkt er een beetje op dat ik weer op zo'n punt ben aangekomen dat ik me alleen nog maa rkan verheugen op eten, en niet op andere dingen... merkte het toen ik vloekend naar de fietsophaal liep om mn fiets terug te kopen, zei mn hoofd ineens " maar straks thuis ga je lekker gamba's eten"dat is heel fout, en I've been there, I; ve done that... ik moet er weer vanaf...
Kip met maggi klinkt heerlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:21 schreef ColdFeet het volgende:
Maar goed, denk ook nog even na over gezonde dingen om je munchies mee te bedwingen. Kip met maggi, toch?
Zo hee, wat een mooi welkom!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef Daph_ het volgende:
Drie minuten nadat ik thuiskwam stond er een meneer van de bloemenkraam voor de deurMet een bos bloemen
Van m'n nieuwe werkgever, omdat ik geslaagd ben
Dat de medewerker van de kraam vervolgens "Geslaagt!!" en "accountans" schrijft/typt zullen we hem maar vergeven dan denk ik
you ar right!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JaAan de andere kant: gamba's zijn een prima keus bij snaaizin. Mits je er geen pond per dag van eet. Maar goed, denk ook nog even na over gezonde dingen om je munchies mee te bedwingen. Kip met maggi, toch?
Gaan we nog zwemmen Kwak?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:33 schreef kwakveense het volgende:
you ar right!
@ situ: ik heb vanochtend nog kip staan koken... maar t was nog niet afgekoeld... en ik had ineens genoeg van t idee van boterhammen met kip...morgen eet ik dat weer netjes hoor...
Gezondheidsvirus!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ik heb net een ijsje afgeslagen en de collega die het aanbood overgehaald om een appel te eten!![]()
Jeejquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ik heb net een ijsje afgeslagen en de collega die het aanbood overgehaald om een appel te eten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |