Lijkt me wel een geknoei om het deeg in dat minivormpje te prutsen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:38 schreef P.F het volgende:
Het gaat toch om de smaaaaak
mevrouw veelvraat!
He wat vervelend.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Slecht.. het ging een beetje beter, maar het is nu weer volle mep: opgezwollen, dof gevoel (zoals bij een verdoving bij de tandarts) en mijn gezicht doet het niet goed. De HA denkt dat het een speekselklieronsteking is, maar hij belt vandaag met mijn neurologen om te overleggen of het niet mijn tumor is. Die symptomen kunnen nml ook bij tumorzwelling komen en mijn HA wil geen risico nemen.
met een spuitzak moet dat wel lukken toch? ik vind het wel schattig, minicupcakesquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Lijkt me wel een geknoei om het deeg in dat minivormpje te prutsen.![]()
Kun je niet beter amarettini's maken?
Gewoon theelepeltjes gebruiken i.p.v. eetlepels? Lijkt mij niet zo'n probleemquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Lijkt me wel een geknoei om het deeg in dat minivormpje te prutsen.![]()
Kun je niet beter amarettini's maken?
Gefeliciteerd!! Wat moet dat een opluchting zijn zegquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEN ZESENEENHALF!! EENZESENEENHALF!! BUT WHAT THE HELL!! IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD
Ik ben bij de diplomauitreiking![]()
![]()
![]()
Het is inderdaad goed dat ik weer herontdekt heb hoe leuk het ook gewoon kan zijn om met iemand om te gaan, bioscoopje, uit eten, echt vriendje&vriendinnetje-dingen. Maar het zou ook niet zo netjes zijn om 'm aan het lijntje te houden alleen omdat ik het zo leuk vind om net te doen alsofquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:19 schreef Phaidra het volgende:
Merel, wat jammer dat het niets gaat worden met McNaamloos. Maar toch fijn om te zien dat dingen ook anders kunnen denk ik? Er komt vast snel iemand langs waarmee het beter klikt!
Ik doe ook geen lijstjes posten omdat ik zit te klooienquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
CF, je hebt best wel gelijk hoor. Ik post mijn lijstjes niet omdat ze behoorlijk slecht zijn qua snoeperij tussendoor, lately. Hoewel, ik kom er niet van aan en val er niet van af. En ik ben nog in geen jaren ziek geweest *afklopt* dus ergens zal ik wel iets goed doen![]()
Bij mij wel ja. Ik denk er ook echt wel aan dat ik maandag met de billen bloot moet als ik zaterdag zin heb in frietjes ofzo. Dat helpt wel om toch iets gezonders te eten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij is bij de meesten het weekend het lastigst; geneer je dus niet
Maar jij eet in de weekends altijd haske weinig juistquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bij mij wel ja. Ik denk er ook echt wel aan dat ik maandag met de billen bloot moet als ik zaterdag zin heb in frietjes ofzo. Dat helpt wel om toch iets gezonders te eten.
Ja, ook dat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
Maar jij eet in de weekends altijd haske weinig juist
Ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
Garnaaltjes? beetje peterselie en citroen?
Kip met kokosmelk: thaise kipcurry. Currypasta kun je evt zelf maken, maar is ook gewoon bij de supermarkt te koop.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
Maar ik zal geen commentaar meer leveren op XM dr lijstje als ik zelf geen lijstjes post.
Al gaat die vergelijking een tikkie scheef vind ik zelf, maar toch.
En wat zijn je eigen gedachten over dit lijstje van vandaag? (Behalve dat je niet blij bent met je L?)quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Speziallie for joe!
O: 200 ml melk met 5 eetlepels havermout + paar rozijnen
T: 1/2 appel (fffiieess!)
L: Er waren broodjes besteld: 1 bruin pistoletje gezond (ham, kaas, groen, ei)
T: -
D: Uit eten met het werk, zal wel grote salade worden of iets van de grill + 1 glaasje rode wijn
T: -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |