"Als je geen nieuwe OP maakt moeten we je doden" is idd een stuk aardiger dan "Het maken van een nieuwe OP is verplicht"quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was ik!
Er stond eerst 'Dit is verplicht!' en dat vond ik zo streng klinken(weet niet wie dat er in had gezet).
Dit leek me aardiger
Ik ging er van uit dat men de grap er van in zou zien.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"Als je geen nieuwe OP maakt moeten we je doden" is idd een stuk aardiger dan "Het maken van een nieuwe OP is verplicht".
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, succes met lang stilzitten en niet in slaap vallen.
Ik moet helaas notuleren en dus opletten. Baggerquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Nou, succes dan maar XM.
Oh, in dat geval geen succes maar sterkte!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moet helaas notuleren en dus opletten. Bagger.
Zo kan ik ook dingen onthullen Elisabeeb! Een beetje met de eer gaan strijken nadat de aanstichter het al onthuld heeft... Tsss.quote:
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft Greys sinaasappels staan persen voor jou?.
Daar had ik nog even tijd voor, na het verzieken van de OP!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft Greys sinaasappels staan persen voor jou?.
Gefeliciteeeeerd!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEN ZESENEENHALF!! EENZESENEENHALF!! BUT WHAT THE HELL!! IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD
Ik ben bij de diplomauitreiking![]()
![]()
![]()
Ik had wel "dit is verplichtquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik denk eerder PF, gezien die smiley met uitroeptekens erachter![]()
*studeert voor Peter R. de Vries*
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEN ZESENEENHALF!! EENZESENEENHALF!! BUT WHAT THE HELL!! IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD
Ik ben bij de diplomauitreiking![]()
![]()
![]()
Aardigerquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was ik!
Er stond eerst 'Dit is verplicht!' en dat vond ik zo streng klinken(weet niet wie dat er in had gezet).
Dit leek me aardiger
Nu ik erover nadenk vind ik "dit is verplicht" idd ook beter bij jou passenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had wel "dit is verplicht!" geschreven. Niet "ozzurwais we must kill u"
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |