Ik vergeef het jequote:Op donderdag 25 juni 2009 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zal ik m'n lijst van vandaag dan maar posten?
O: yoghurt
T: amandelen
L: 2 volkoren broodjes met hummus en za'atar
T: 2 pink lady's
T: 2 cupcakes
S: pilates
S: afhankelijk van zin, spieren & temperatuur: evy les 4
D: salade met kikkererwten, geroosterde groentes en yoghurt-kruidendressing; glas witte wijn
Hele hele hele hele lekkere appels!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat zijn pink ladies?
Ik gooi er ook een lijstje in!
O: special k met melk
T: vanille kwark
L: twee sneetjes brood met rosbief
T: kiwi of aardbeitjes of allebei
T: snee brood met garnalen-kruiden-prutje
D: Spaanse omelet
S: misschien Body Jam, hangt af van hoe snel ik mn scriptie afrond vandaagDie moet morgen ingeleverd.
T: afhankelijk van wel/niet sporten nog een T-tje
Zoet en met een lekkere crispy bite.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hele hele hele hele lekkere appels!
Bij www.deleukstetaartenshop.nl, onder andere. Kijken bij cupcakes en dan kom je vanzelf minivormpjes tegen.quote:
Ik las CF d'r opmerking meer als een goedbedoelde schop onder je bevallige achterste Greysemans! Maar dat kan ik verkeerd hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
CF, je hebt best wel gelijk hoor. Ik post mijn lijstjes niet omdat ze behoorlijk slecht zijn qua snoeperij tussendoor, lately. Hoewel, ik kom er niet van aan en val er niet van af. En ik ben nog in geen jaren ziek geweest *afklopt* dus ergens zal ik wel iets goed doen![]()
Maar aangezien er geen slowchat topic is in LIF weet ik niet waar ik anders terecht moet als ik toch met jullie mee wil kleppen.
Maar ik zal geen commentaar meer leveren op XM dr lijstje als ik zelf geen lijstjes post.
Al gaat die vergelijking een tikkie scheef vind ik zelf, maar toch.
Neenee, ik bedoel absoluut niet dat je XM niet mag becommentarieren! In het algemeen heb je groot gelijk. Maar je moet ook kritisch zijn op je eigen eetpatroon! Of je nou wilt afvallen of niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
Maar ik zal geen commentaar meer leveren op XM dr lijstje als ik zelf geen lijstjes post.
Al gaat die vergelijking een tikkie scheef vind ik zelf, maar toch.
Ja maaaaaaaaaaarrrr ik had een direct linkquote:
Ik ga sowieso niets bestellen want ik heb volgende week een workshop in een winkeltje. Ga ik daar wel van alles kopen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maaaaaaaaaaarrrr ik had een direct link
En ik ben mezelf nu aan het inhouden om niks te bestellen
Ohh leuk! Wat voor workshop? Gewoon bekleden, of iets speciaals?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niets bestellen want ik heb volgende week een workshop in een winkeltje. Ga ik daar wel van alles kopen..
quote:
3 cm is best klein geloof ik! ik denk dat normale vormpjes zo'n 5 cm doorsnee zijn? De bodem dan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:33 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn leuk! Maar 3 cm doorsnee is nog best groot of niet?
Ik wil ze voor m'n vaders verjaardag geven als cadeautjeZo bij de koffie op het randje van het schoteltje.. Dus ze moeten wel heel klein zijn.
En het moet er wel restaurantachtig uitzien, dus misschien zijn die roze te kinderlijk.
Wie is nu mevrouw Veelvraat?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:38 schreef P.F het volgende:
Het gaat toch om de smaaaaak
mevrouw veelvraat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |