Fotooooooooo's!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
aaah mn bed was er wél al!ze zeiden alleen de matrassen en de bodems maar het bed is er oooook!
en hij zit ook al in mekaar!
Ik ga als de boel genoeg opgeruimd is, een hele serie makenquote:
Ik dacht dat jij op ouder vielquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wanneer kom je hier op de koffie?.
Hihi, nee die gaat straks in mn moneybelt denk ik als het er in pastquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet per ongeluk je paspoort onderin je rugzak gestopt? En heb je zin om weer terug te komen? En hoe laat ben je weer in NL?
Trein en busquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:09 schreef Totziens het volgende:
[..]
Hihi, nee die gaat straks in mn moneybelt denk ik als het er in past
Ik heb geen idee wanneer ik precies terug ben in Nederland, ga helemaal met de trein en bus terugEerste stop is een plaatsje ergens in Bulgarije.
Taaltest was een eitjequote:Op donderdag 25 juni 2009 12:05 schreef Ek-Mei het volgende:
MoBlo; hoe zagen de testen eruit, van de sport test heb ik al eens een filmpje gezien, met die kast enzo, viel het mee of tegen? vertel!
Ja, wilde gaan rondreizen in de Balkan en dacht ach dan kan ik ook wel meteen helemaal doos. r gaan naar huis.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Trein en busda's een lange rit dan! Heb je daar bewust voor gekozen ipv vliegen?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op ouder viel
Zeg Greys, jij zit hier keurig elke dag XM aan te spreken op haar lijstjes, maar zelf post je ze niet meer. Terwijl dat volgens mij geen slecht idee zou zijn! Als ik je al hoor over eten, is het altijd zoet of vetMaar ik kan me natuurlijk vergissen. Dat de jellybeans een eenmalige uitglijder zijn
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
Blurred, je zult 't niet geloven, maar gister had ik zo'n magisch cupcakeje mee, uit de diepvries. En guess what, vanochtend 3 ons lichter! Terwijl ik a) hartstikke verstopt ben, in het algemeen reden voor tijdeijke gewichtstoename, en b) ik gisteravond een aanval van de munchies had en een bordje cassavekroepoek gefrituurd heb
Ik zeg: jay voor de amaretto-cupcakes
Ik zelf niet eigenlijk.. gewoon overal ingevuld wat mn eerste ingeving was vanuit mezelf, maar ik denk dat je er wel toe geneigd kunt zijn, omdat die vragen wel obvious zijn zeg maar...quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, heb je dan niet de neiging om bij zo'n persoonlijke vragenlijst de sociaal wenselijke antwoorden te gaan geven? Of kon dat niet?
haha, ik denk dat het tijd is dat ik weer een lading bakquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
Blurred, je zult 't niet geloven, maar gister had ik zo'n magisch cupcakeje mee, uit de diepvries. En guess what, vanochtend 3 ons lichter! Terwijl ik a) hartstikke verstopt ben, in het algemeen reden voor tijdeijke gewichtstoename, en b) ik gisteravond een aanval van de munchies had en een bordje cassavekroepoek gefrituurd heb
Ik zeg: jay voor de amaretto-cupcakes
quote:
Slecht.. het ging een beetje beter, maar het is nu weer volle mep: opgezwollen, dof gevoel (zoals bij een verdoving bij de tandarts) en mijn gezicht doet het niet goed. De HA denkt dat het een speekselklieronsteking is, maar hij belt vandaag met mijn neurologen om te overleggen of het niet mijn tumor is. Die symptomen kunnen nml ook bij tumorzwelling komen en mijn HA wil geen risico nemen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:18 schreef Totziens het volgende:
[..]
*gniffel* dat dacht ik ook al.
Hoe gaat het eigenlijk met je wang enzo?
Oke, maar knap hoor! (ik had je al gefeliciteerd in het vorige topic trouwensquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Taaltest was een eitje![]()
IQtest bestaat uit 3 onderdelen:Getallenreeksen (rekenen enzo) Letterreeksen (verbanden zien) Woordenschatachtige dingen
Getallen en Woorden vond ik wel te doen. Het is een zelfadaptieve test die zich dus aan jouw niveau aanpast. Als je een paar vragen goed hebt, ga je niveau hoger. Tot aan je 'grens' zeg maar...![]()
Dus je krijgt ook vragen waarvan je echt geen idee hebt wat je er mee moet![]()
Letterreeksen waren een stuk lastiger vond ik. Maargoed er waren ook mensen die zelfs de voorbeelden van alles fout hadden( 2 4 6 8 ? was dat
)
Persoonlijke vragenlijst van 240 vragen.
Allemaal stellingen waarvan je moest zeggen of je het er mee eens was of niet en in welke mate
En de sporttest.. ja.. achteraf viel het mee.. het is te doen.. je gaat 3 a 4 minuten helemaal dood, maar ik was binnen een minuut ook wel weer op adem enzodus ja.. even bikkelen en ervoor gaan. Je mag ook oefenen enzo, en de instructeur loopt de hele tijd met je mee om je aan te moedigen, te zeggen wat je moet doen, enzovoorts, dus achteraf: prima te doen met een goede basisconditie.
Een meisje met astma dat ook verstokt roker was heeft 't ook gehaald in 3.49
Ik vergeef het jequote:Op donderdag 25 juni 2009 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zal ik m'n lijst van vandaag dan maar posten?
O: yoghurt
T: amandelen
L: 2 volkoren broodjes met hummus en za'atar
T: 2 pink lady's
T: 2 cupcakes
S: pilates
S: afhankelijk van zin, spieren & temperatuur: evy les 4
D: salade met kikkererwten, geroosterde groentes en yoghurt-kruidendressing; glas witte wijn
Hele hele hele hele lekkere appels!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat zijn pink ladies?
Ik gooi er ook een lijstje in!
O: special k met melk
T: vanille kwark
L: twee sneetjes brood met rosbief
T: kiwi of aardbeitjes of allebei
T: snee brood met garnalen-kruiden-prutje
D: Spaanse omelet
S: misschien Body Jam, hangt af van hoe snel ik mn scriptie afrond vandaagDie moet morgen ingeleverd.
T: afhankelijk van wel/niet sporten nog een T-tje
Zoet en met een lekkere crispy bite.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hele hele hele hele lekkere appels!
Bij www.deleukstetaartenshop.nl, onder andere. Kijken bij cupcakes en dan kom je vanzelf minivormpjes tegen.quote:
Ik las CF d'r opmerking meer als een goedbedoelde schop onder je bevallige achterste Greysemans! Maar dat kan ik verkeerd hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
CF, je hebt best wel gelijk hoor. Ik post mijn lijstjes niet omdat ze behoorlijk slecht zijn qua snoeperij tussendoor, lately. Hoewel, ik kom er niet van aan en val er niet van af. En ik ben nog in geen jaren ziek geweest *afklopt* dus ergens zal ik wel iets goed doen![]()
Maar aangezien er geen slowchat topic is in LIF weet ik niet waar ik anders terecht moet als ik toch met jullie mee wil kleppen.
Maar ik zal geen commentaar meer leveren op XM dr lijstje als ik zelf geen lijstjes post.
Al gaat die vergelijking een tikkie scheef vind ik zelf, maar toch.
Neenee, ik bedoel absoluut niet dat je XM niet mag becommentarieren! In het algemeen heb je groot gelijk. Maar je moet ook kritisch zijn op je eigen eetpatroon! Of je nou wilt afvallen of niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
Maar ik zal geen commentaar meer leveren op XM dr lijstje als ik zelf geen lijstjes post.
Al gaat die vergelijking een tikkie scheef vind ik zelf, maar toch.
Ja maaaaaaaaaaarrrr ik had een direct linkquote:
Ik ga sowieso niets bestellen want ik heb volgende week een workshop in een winkeltje. Ga ik daar wel van alles kopen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maaaaaaaaaaarrrr ik had een direct link
En ik ben mezelf nu aan het inhouden om niks te bestellen
Ohh leuk! Wat voor workshop? Gewoon bekleden, of iets speciaals?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niets bestellen want ik heb volgende week een workshop in een winkeltje. Ga ik daar wel van alles kopen..
quote:
3 cm is best klein geloof ik! ik denk dat normale vormpjes zo'n 5 cm doorsnee zijn? De bodem dan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:33 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn leuk! Maar 3 cm doorsnee is nog best groot of niet?
Ik wil ze voor m'n vaders verjaardag geven als cadeautjeZo bij de koffie op het randje van het schoteltje.. Dus ze moeten wel heel klein zijn.
En het moet er wel restaurantachtig uitzien, dus misschien zijn die roze te kinderlijk.
Wie is nu mevrouw Veelvraat?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:38 schreef P.F het volgende:
Het gaat toch om de smaaaaak
mevrouw veelvraat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |