quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:45 schreef freecell het volgende:
http://link.marktplaats.nl/259933252
Welja
Enlighten me!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:38 schreef PM-girl het volgende:
En ik zie alweer een kloon in Z&GIk weet dat veel van jullie een hekel hebben aan het klonen, maar ik vind het wel een sport te ontdekken en te raden wie het is.
Ik heb ook nu wel een vermoeden
Ik heb nooit gefundeerde ideeën hoor alleen maar wild guesses. En nu heb ik twee verdachten op het oog!quote:
Lijkt mij ook niet waarschijnlijk inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:53 schreef PM-girl het volgende:
Haha! Die dildo, icm met de Donald Duckzeep!
Ik geloof trouwens niet dat iemand zo'n foto per ongeluk plaatst.
Heel goed, want ik heb daar een (Mirena)stokje voor gestoken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:54 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik heb nooit gefundeerde ideeën hoor alleen maar wild guesses. En nu heb ik twee verdachten op het oog!![]()
En dat tel ik jou en Sugar niet mee!
Expert! daar word je wijzer vanquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:58 schreef freecell het volgende:
Volgens mij is het een vibrator, geen dildo
Ja? Zou je daar aan wennen?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:07 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja? Zou je daar aan wennen?![]()
![]()
![]()
En zelfs als je 't keert????!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oui, bien sûr Vicky!quote:
Gaat het nu ineens over Dildo's hiero!quote:
inderdaad!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:40 schreef Memmel het volgende:
Mannen praten over tieten en vrouwen over dildo's [/generalisatiemodus]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig gooiden ze niet met het bestek dacht ik nog. Ik was er zelf niet bij, en heb het alleen van horen zeggen, maar dat mijn teamleider op een roosterdag terugkwam, zei wel genoeg.
Nu ff een uurtje voor mezelf, want junior is bij z'n grote liefde aan het spelen, dan dadelijk wat te eten in elkaar flanzen en vanavond naar de jachttraining.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ik trek m'n vorige reply in...quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:40 schreef Memmel het volgende:
Dus? Die kunnen ze toch ook vasthouden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Gaat het nu ineens over Dildo's hiero!
Er komen hier ook mannen hoor
He jaaaa, doet eens PMquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
PM, mogen wij ook mee genieten.
Ik ben echt heel slecht in klonen raden. Heel soms heb ik het door, maar meestal niet hoor.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:46 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Het voordeel van mijn werkplek is dan wel dat er altijd binnen no-time een verpleegkundige of arts in de buurt is om wonden te hechten en/of botten weer aan elkaar te schroeven.
Ik bedoelde met de franse brief he!quote:
zal wel meevallen toch...quote:
nee, maar wees blij dat je hier nog mag komen!quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
nee, maar wees blij dat je hier nog mag komen!In principe hebben vrouwen geen mannen meer nodig heutzutage
hequote:Op woensdag 24 juni 2009 15:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik bedoelde met de franse brief he!
Deze kloon weet ik toevallig wel al. En zal ik niet verklappen. (Zal het er gelijk maar even bij zeggen.)
Word je daar opgewonden van?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:55 schreef aeque het volgende:
Ik merk het!*kijkt vanaf het bankje naar meer mannen*
quote:
whehquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:59 schreef aeque het volgende:
[..]
![]()
Not really, i was looking for backup.
Maar ik trek het niet meer, ga naar huis. Tot morge!
quote:
tot straksquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:59 schreef aeque het volgende:
[..]
![]()
Not really, i was looking for backup.
Maar ik trek het niet meer, ga naar huis. Tot morge!
Wat leuk Freequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:09 schreef freecell het volgende:
[..]
wheh
ok, nu kappen Freecell![]()
Kijk wat mijn mama gebreid heeft?
[ afbeelding ]
(en alleen even aan voor de foto, ik probeer hem net te oververhitten)
De mouwen zijn nu nog omgeslagen, het is een maatje 80. Hij zit nu tussen 68 en 74, gaat helemaal goedkomenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:33 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wat leuk Free! Maar issie dan niet te klein tegen de tijd dat het echt koud wordt?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:33 schreef Kleurdoos het volgende:
oeh wat een lekker dagje, vent is naar een concert in dld dus ik heb t huis voor mijzelf (wel fijn in zo'n minihok) elin ligt nu te maffen, helemaal moe na een aanvaring met een meloen.
[/dagboek]
Is jouw gup al aan de meloen? * Estrys sleurt Kleurdoos mee naar Baby topicquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:33 schreef Kleurdoos het volgende:
oeh wat een lekker dagje, vent is naar een concert in dld dus ik heb t huis voor mijzelf (wel fijn in zo'n minihok) elin ligt nu te maffen, helemaal moe na een aanvaring met een meloen.
Ik heb zowaar t hele huishouden kunnen doen, mutsjes op de post gedaan. Stout gestalkt in deen en een badjas voor 5 euro gekocht \o/
voor vanavond patatjes,een enorme milkareep en toastjes met (zelfgemaakte) tonijnsalade, een film, haaknaald en rust
[/dagboek]
Ik dacht dat dat zo hoordequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:35 schreef freecell het volgende:
[..]
De mouwen zijn nu nog omgeslagen, het is een maatje 80. Hij zit nu tussen 68 en 74, gaat helemaal goedkomen
ja, is ook wel erg tof inderdaad, maar zo hard groeien armpjes toch niet? Klein beetje korter kan prima en klein beetje minder ver omgeslagen kan ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:37 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zo hoordeVond het zo lekker stoer staan
meloen mag hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Is jouw gup al aan de meloen? * Estrys sleurt Kleurdoos mee naar Baby topic
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:49 schreef Estrys het volgende:
melone e prosciutto, mag je me 's nachts voor wakker maken
Zeker, al is het hier bloedheetquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:15 schreef Linda2205 het volgende:
Hallo Raissa! Bevalt je vakantie?
Ik ga babykamertje bouwen
Oeeeeh klinkt lekker! Ik wil ook nog bbqen voor de operatiequote:Op woensdag 24 juni 2009 17:16 schreef Rewimo het volgende:
Raissa, dat is snel, je kunt het maar beter achter de rug hebben joh.
Wij gaan grillenVerse lading saté en hamburgers van de Makro dus we kunnen weer. En bij mooi weer is bbq hier verplicht
Wat een mooie truiquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:09 schreef freecell het volgende:
[..]
wheh
ok, nu kappen Freecell![]()
Kijk wat mijn mama gebreid heeft?
[ afbeelding ]
(en alleen even aan voor de foto, ik probeer hem net te oververhitten)
elin is vandaag 6 mnd (na uitgerekende datum) dus eigenlijk over 10 dagen pas een halfjaar. Maar ik denk dat ze het nu prima kan gebruiken (en ze eet zelf) aangezien ze haar moedermelkrijstebloempap als een gek naar binnen lepeldequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:44 schreef Estrys het volgende:
jamaar wanneer en hoe en wat en en en enik durf nieeehiet
Zelf met een lepeltje?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin is vandaag 6 mnd (na uitgerekende datum) dus eigenlijk over 10 dagen pas een halfjaar. Maar ik denk dat ze het nu prima kan gebruiken (en ze eet zelf) aangezien ze haar moedermelkrijstebloempap als een gek naar binnen lepelde
Borstvoedingstopic wel eens gelezen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:40 schreef Memmel het volgende:
Het is weer eens koopavond met 15% korting op alles. (landelijk)quote:
Ik las penisijsjesquote:
oi! ik was vanmorgen al keivroeg weg hoor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zit ik de hele dag al hints te geven en niemand die me ff feliciteert joh?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zit ik de hele dag al hints te geven en niemand die me ff feliciteert joh?
haha "werken"quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:57 schreef mefke79 het volgende:
*mefke sluipt effe binnen hier* Sorry, ik moet me even onzichtbaar maken voor schoonmoeders die beneden in de tuin zit....dus nou heb ik maar gezegd dat ik even nog wat voor mijn werk moet doen![]()
Huup, diep respect voor je Eftelingwandeling, ik doe het je niet (meer) na.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:01 schreef MamsX het volgende:
Je kan altijd nog je kut bieden
http://link.marktplaats.nl/259410767
Ja! Heel veelquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oi! ik was vanmorgen al keivroeg weg hoor!![]()
Maar gefeliciteerd met je eigenste Piet Piraat![]()
![]()
Ik las dat je heul veul taart hebt en nog veel meer vieze cakejes over?![]()
Hij verkocht ook niet de dildo, maar allemaal pc's en op de foto lag de dildo in de wasbak.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:08 schreef huuphuup het volgende:
Hahahaha MamsX![]()
![]()
sowieso vind ik het erg dubieus als mensen dildo's of van dat spul aanbieden of nog erger, kopen via MP
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:10 schreef moussy het volgende:
of zoiets , je wil niet wéten waar dat allemaal op heeft gezeten!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef moussy het volgende:
Ik ga eens even 30.000 foto's voor lois uploaden..
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
da`s voor als je een hele grote kut biedt
na een week of tweequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:02 schreef snoopy het volgende:
Ja die belgische idd
Enne, vanaf welke les ga ik me er lekker bij voelen?![]()
Dat zou zomaar kunnen BE.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:52 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, is die kool-gerooktekip salade mss uit het boekje van ene SB? Die hebben wij afgelopen maandag weer eens gegeten. Zo lekker!
yepquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:04 schreef snoopy het volgende:
haha ET maar overmorgen moet ik les 2 doen begreep ik?
nee, eerder had ik er al lol inquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:12 schreef snoopy het volgende:
Gelukkig is het veel te warm voor een zomerjas![]()
Maar bij les 15 pasIk weet niet of ik dat vol kan houden
Me too!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:01 schreef snoopy het volgende:
[..]![]()
dacht ik even dat je bedoelde dat je die kloon was!
Nou, ik sloot af met dit: et excusez-moi pour le francais imparfait.quote:
whahaahhaquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:49 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Me too!
Maar, sorry taartjesfee, nog net op de valreep, van harte met je grote vent!![]()
[..]
Nou, ik sloot af met dit: et excusez-moi pour le francais imparfait.
Binnen het uur kreeg ik een bevestiging, in het nederlands
? Iets wat ik niet weet?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:49 schreef PM-girl het volgende:
Nou, ik sloot af met dit: et excusez-moi pour le francais imparfait.
Binnen het uur kreeg ik een bevestiging, in het nederlands
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:34 schreef Lois het volgende:
MousIris is ziek
Gaat ons mooie schminkschema
ooooeeeh jaaaaa!!! maak een youtube-channel!quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:54 schreef moussy het volgende:
[..]denk je overal rekening mee te houden, ben je dat vergeten!
Sneu, maar je kan iig bloemetjes maken
Beterschap!
Ik zal straks eens wat filmpjes maken, die ik gewoon op mn arm kan doen, wel zo leuk voor de andere die wel eens schminken hier
Hm maf, dat is een advertentie, die wel eens gek doet. Nahjah mini festival hier op het durp met leuke bandjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, beterschap voor je vriend!
Mous, ik kan die site niet zien. Is hier geblokkeerd als zijnde een 'aanvalssite'.
Wat is normaal eeeeehh.... zit er niet bij zo'n doosje Grimas enzo standaard 1 klein kwastje in het midden? Dan is dat normaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:06 schreef moussy het volgende:
Ja maar ik heb tig kwasten en kan denk ik niet er vanuit gaan dat iedereen die kwasten (a 15 euro ex btw) heeft
Dus ik moet ook even uitvissen wat nou 'normaal' is
B. bij csi..Grissom![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
de juf komt ook meeen ze mogen alleen op het gras en in de zandbak enzo, ze blijven wel uit m`n bloementuin anders gaan er doden vallen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, bij 'Gewoon Gouds' kan je lekker eten.En ze hebben er ook allemaal lekkere smoothies en... ze doen ook aan italiaans schepijs.
Zit op de markt, kan niet missen.
Er zijn maar aan 3 zijden terrasjes en Gewoon Gouds zit naast de Wibra.
Aan de achterkant van het stadhuis zeg maar.
Jammer dat ik aan het werk ben, anders kwam ik je stalken!
... want van hem mag je lekker Fok!ken?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig hoefde het van mijn baas niet.
Die zag ik aankomen... van kilometers af.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
... want van hem mag je lekker Fok!ken?
Ik ben nu 32 weken en ga er met 35w en een beetje uit. 16 juli is als het goed is mijn laatste dag.quote:Maar ben jij al zó ver dat je al bijna met verlof gaat?????![]()
![]()
(sorry hoor, val zo maar even binnen zonder verder te hebben gelezen. Ik zag PM'ekeposten. Die heeft al vakantie.
).
Moet je nou nog of heb je het gehaald??quote:
Gehaaldquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je nou nog of heb je het gehaald??![]()
Oh en goeiemorgen!
TF zit ik wel over de taart te emmeren vergeet ik heel je middelste te feliciteren! Gefelicitaart (over)
Ja, is zo. Sorry voor de wijsneuzerigheid.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen... van kilometers af.
Nee, het is een haar, en ook dat mag niet, vandaar dat ik er dus ook echt vrijwel niet ben. Maar even stoom afblazen mag toch wel?
geslaagd dus?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Gehaald
Moest om 8 uur al. lang leve het faalangst examen, zat nu alleen te trillen en niet paniekerig te huilen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:07 schreef RockabeIIa het volgende:
haha B zit met zijn billen vast in het potje geplakt! En nu zit ie door de kamer te schuiven...
Dat is raar inderdaad... misschien pruikrand? Maar die zit dan wel laag. Masker lijkt me onwaarschijnlijk als ik naar de rest van haar gezicht kijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:25 schreef PM-girl het volgende:
Hoi Moonah!Ik moet ook nog boodschappen doen, maar als jij dit leest, heb jij het al binnen!
![]()
In de krant stond een foto van het optreden van Liza Minnelli. Wat heeft dat mens op haar hoofd voor een streep?![]()
Op deze foto zie je het minder goed, maar het lijkt wel alsof ze een masker draagt! Of een pruik met rand?
[ afbeelding ]
Hij had mooi wel een kleine pipi gemacht dus weer sticker verdiendquote:
pruikrand idd, die rand daar zit het donshaar op geknoopt. eigenlijk zie je daar de schaduw van de pruikentule.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is raar inderdaad... misschien pruikrand? Maar die zit dan wel laag. Masker lijkt me onwaarschijnlijk als ik naar de rest van haar gezicht kijk.
Ach, nou ja, ergens in de wereld is het 5 uur.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:41 schreef freecell het volgende:
wat nou
gewoon prosecco, we hebben wat te vieren![]()
[ afbeelding ]
Uhm... even denken...quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach, nou ja, ergens in de wereld is het 5 uur.![]()
Écht? zou je dat écht nu kunnen drinken? ik gruwel al bij het idee.Heb één keer een champagneontbijt gekregen en dan ben je de hele dag brak.
oeh ja kom maar door!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Freecell!! Wat goed!![]()
Gefeliciteerd!
Het is wat vroeg voor Champagne maar deze mag altijd.
[ afbeelding ]
* freecell snijdt aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:55 schreef Chell het volgende:
Freecell gefeliciteerd!
*neemt ook Jip&Janneke spul*
(moet nog rijden/werken en mijn gekkenpilletjes en drank schijnen ook niet zo goed samen te gaan)
[ afbeelding ]
En van mij een taartje erbij!
Het was blijkbaar tijd voor wat extra gelukquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Vandaag al 2 dingen kapot laten vallen... B liet mijn koffiekopje stuiteren en ikzelf stootte een glas kapot in de afwasser. Geen drama verder maar wel typisch want ik kan me niet herinneren wanneer er voor het laatst hier thuis iets gebroken is.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:59 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell snijdt aan![]()
Ow sorry dat ik er zo over hyper hoor, maar ik heb er zo lang over gedaan en ik was zo bang steeds. En nu hoef ik nóóit meer!
Mijn rij-instructeur vandaag: 'waarom ga je niet op een vrachtwagen rijden?' (ik ben goed in breedte en lengte van de auto inschatten met parkeren ed, ben ik ook ergens goed in)
ik: 'dan moet ik weer examen doen![]()
Hij:
idd.. je mag ineens helemaal zelfstandig n een auto rijden..quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:08 schreef Chell het volgende:
Je rijbewijs halen is echt meer dan genoeg reden voor hyperen hoor!
Ik weet nog precies hoe ik me toen voelde! (hoewel het al eeuwen geleden is*oud is*)
nou dan is t maar mooi dat je niet geboren bent in Heerlen en nu in Den Helder woontquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:22 schreef Vicky het volgende:
arrgghhh zo irritant.. ik heb een geboorteakte van mezelf nodig om te kunnen trouwen, nu ben ik geboren in Delft maar woon in Rijswijk. Heel veel aktes kan je via DigiD aanvragen, maar geboorteakte dus niet
nee klopt, die moet je persoonlijk afhalen... ik kon van Heerhugowaard naar Emmeloord....quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:22 schreef Vicky het volgende:
arrgghhh zo irritant.. ik heb een geboorteakte van mezelf nodig om te kunnen trouwen, nu ben ik geboren in Delft maar woon in Rijswijk. Heel veel aktes kan je via DigiD aanvragen, maar geboorteakte dus niet
wat raar, hier werd dat toen gewoon opgestuurd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:22 schreef Vicky het volgende:
Jaaaa, ik weet nog precies dat ik dat toen ook echt dacht! Zoiets van "ze zijn echt GEK dat ze mij in mijn eentje in een auto gaan laten rijden, dat kan ik helemaal niet!"quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
idd.. je mag ineens helemaal zelfstandig n een auto rijden..
soms verbaas ik me er nog steeds over als ik aan het autorijden ben...
en ik heb toch al 10 jaar mijn rijbewijs
Rocka, in 2010 gaat er het een en ander veranderen qua financiele zaken als je niet getrouwd bent. Als je dan nog samenwoont wordt je niet meer gezien als financiele partner.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey leuk Vickyik wist nog niet dat jullie gaan trouwen. Van harte met jullie voornemens!
B. gaat zelf op zijn potje zitten om te plassen. Gaat goed! *trots is*
tegenwoordig zijn er geen papier meer nodig om te trouwen, die ze ook zelf in hun administratie kunnen inzien is mij verteld! Mijn wederhelft is ook in Delft geboren maar die hoefde ook niet achter z`n uittreksels aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:22 schreef Vicky het volgende:
Hoor ik daar nog meer weddingbells?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:37 schreef fIoortje het volgende:
Vick, over dat financiele geleuter als je niet getrouwd bent, waar staat dat?
oe die heb ik ook voor op het KDVquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:31 schreef Kleurdoos het volgende:
....
Wat een góede zaakquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:08 schreef MamsX het volgende:
Ik had al netjes neergezet B!en dat terwijl ik mijn dag niet heb
Wij ook niet hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Wij hebben ook geen samenlevingscontract
Wij ook nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Wij hebben ook geen samenlevingscontract
Wilde gok... naar aardbeien en naar peren?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:11 schreef Stout het volgende:
weet iemand hoe die aarbeien en perenijsje van de aldi smaken ?
ik had verwacht naar cola en sinasquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wilde gok... naar aardbeien en naar peren?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik maar op mijn handen zitten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Qua dat kan ik de ijsjes van AH met klem aanraden. die zijn écht lekker fruitig en ook maar 99 cent voor 10 (of 12, wil ik afwezenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:40 schreef Stout het volgende:
Je-meent-het ..
Ik bedoelde of het echt meer water dan sap is zeg maar....
Ja? Roept het je vanuit de vriezer?quote:
Mag ik ook komen zonder te trouwenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:06 schreef Lishe het volgende:
Freecell, wat goed! Gefeliciteerd!
En al die huwelijksklokken! Hihaa, Trouwen, trouwen, strikjes op je mouwen.
Als jullie nou allemaal trouwen op 4 juni volgend jaar kun je bij ons taart eten en barbequen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |