Die zag ik aankomen... van kilometers af.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
... want van hem mag je lekker Fok!ken?
Ik ben nu 32 weken en ga er met 35w en een beetje uit. 16 juli is als het goed is mijn laatste dag.quote:Maar ben jij al zó ver dat je al bijna met verlof gaat?????![]()
![]()
(sorry hoor, val zo maar even binnen zonder verder te hebben gelezen. Ik zag PM'ekeposten. Die heeft al vakantie.
).
Moet je nou nog of heb je het gehaald??quote:
Gehaaldquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je nou nog of heb je het gehaald??![]()
Oh en goeiemorgen!
TF zit ik wel over de taart te emmeren vergeet ik heel je middelste te feliciteren! Gefelicitaart (over)
Ja, is zo. Sorry voor de wijsneuzerigheid.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen... van kilometers af.
Nee, het is een haar, en ook dat mag niet, vandaar dat ik er dus ook echt vrijwel niet ben. Maar even stoom afblazen mag toch wel?
geslaagd dus?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Gehaald
Moest om 8 uur al. lang leve het faalangst examen, zat nu alleen te trillen en niet paniekerig te huilen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:07 schreef RockabeIIa het volgende:
haha B zit met zijn billen vast in het potje geplakt! En nu zit ie door de kamer te schuiven...
Dat is raar inderdaad... misschien pruikrand? Maar die zit dan wel laag. Masker lijkt me onwaarschijnlijk als ik naar de rest van haar gezicht kijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:25 schreef PM-girl het volgende:
Hoi Moonah!Ik moet ook nog boodschappen doen, maar als jij dit leest, heb jij het al binnen!
![]()
In de krant stond een foto van het optreden van Liza Minnelli. Wat heeft dat mens op haar hoofd voor een streep?![]()
Op deze foto zie je het minder goed, maar het lijkt wel alsof ze een masker draagt! Of een pruik met rand?
[ afbeelding ]
Hij had mooi wel een kleine pipi gemacht dus weer sticker verdiendquote:
pruikrand idd, die rand daar zit het donshaar op geknoopt. eigenlijk zie je daar de schaduw van de pruikentule.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is raar inderdaad... misschien pruikrand? Maar die zit dan wel laag. Masker lijkt me onwaarschijnlijk als ik naar de rest van haar gezicht kijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |