haha "werken"quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:57 schreef mefke79 het volgende:
*mefke sluipt effe binnen hier* Sorry, ik moet me even onzichtbaar maken voor schoonmoeders die beneden in de tuin zit....dus nou heb ik maar gezegd dat ik even nog wat voor mijn werk moet doen![]()
Huup, diep respect voor je Eftelingwandeling, ik doe het je niet (meer) na.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:01 schreef MamsX het volgende:
Je kan altijd nog je kut bieden
http://link.marktplaats.nl/259410767
Ja! Heel veelquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oi! ik was vanmorgen al keivroeg weg hoor!![]()
Maar gefeliciteerd met je eigenste Piet Piraat![]()
![]()
Ik las dat je heul veul taart hebt en nog veel meer vieze cakejes over?![]()
Hij verkocht ook niet de dildo, maar allemaal pc's en op de foto lag de dildo in de wasbak.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:08 schreef huuphuup het volgende:
Hahahaha MamsX![]()
![]()
sowieso vind ik het erg dubieus als mensen dildo's of van dat spul aanbieden of nog erger, kopen via MP
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:10 schreef moussy het volgende:
of zoiets , je wil niet wéten waar dat allemaal op heeft gezeten!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef moussy het volgende:
Ik ga eens even 30.000 foto's voor lois uploaden..
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
da`s voor als je een hele grote kut biedt
na een week of tweequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:02 schreef snoopy het volgende:
Ja die belgische idd
Enne, vanaf welke les ga ik me er lekker bij voelen?![]()
Dat zou zomaar kunnen BE.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:52 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, is die kool-gerooktekip salade mss uit het boekje van ene SB? Die hebben wij afgelopen maandag weer eens gegeten. Zo lekker!
yepquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:04 schreef snoopy het volgende:
haha ET maar overmorgen moet ik les 2 doen begreep ik?
nee, eerder had ik er al lol inquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:12 schreef snoopy het volgende:
Gelukkig is het veel te warm voor een zomerjas![]()
Maar bij les 15 pasIk weet niet of ik dat vol kan houden
Me too!quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:01 schreef snoopy het volgende:
[..]![]()
dacht ik even dat je bedoelde dat je die kloon was!
Nou, ik sloot af met dit: et excusez-moi pour le francais imparfait.quote:
whahaahhaquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:49 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Me too!
Maar, sorry taartjesfee, nog net op de valreep, van harte met je grote vent!![]()
[..]
Nou, ik sloot af met dit: et excusez-moi pour le francais imparfait.
Binnen het uur kreeg ik een bevestiging, in het nederlands
? Iets wat ik niet weet?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:49 schreef PM-girl het volgende:
Nou, ik sloot af met dit: et excusez-moi pour le francais imparfait.
Binnen het uur kreeg ik een bevestiging, in het nederlands
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:34 schreef Lois het volgende:
MousIris is ziek
Gaat ons mooie schminkschema
ooooeeeh jaaaaa!!! maak een youtube-channel!quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:54 schreef moussy het volgende:
[..]denk je overal rekening mee te houden, ben je dat vergeten!
Sneu, maar je kan iig bloemetjes maken
Beterschap!
Ik zal straks eens wat filmpjes maken, die ik gewoon op mn arm kan doen, wel zo leuk voor de andere die wel eens schminken hier
Hm maf, dat is een advertentie, die wel eens gek doet. Nahjah mini festival hier op het durp met leuke bandjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, beterschap voor je vriend!
Mous, ik kan die site niet zien. Is hier geblokkeerd als zijnde een 'aanvalssite'.
Wat is normaal eeeeehh.... zit er niet bij zo'n doosje Grimas enzo standaard 1 klein kwastje in het midden? Dan is dat normaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:06 schreef moussy het volgende:
Ja maar ik heb tig kwasten en kan denk ik niet er vanuit gaan dat iedereen die kwasten (a 15 euro ex btw) heeft
Dus ik moet ook even uitvissen wat nou 'normaal' is
B. bij csi..Grissom![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
de juf komt ook meeen ze mogen alleen op het gras en in de zandbak enzo, ze blijven wel uit m`n bloementuin anders gaan er doden vallen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, bij 'Gewoon Gouds' kan je lekker eten.En ze hebben er ook allemaal lekkere smoothies en... ze doen ook aan italiaans schepijs.
Zit op de markt, kan niet missen.
Er zijn maar aan 3 zijden terrasjes en Gewoon Gouds zit naast de Wibra.
Aan de achterkant van het stadhuis zeg maar.
Jammer dat ik aan het werk ben, anders kwam ik je stalken!
... want van hem mag je lekker Fok!ken?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig hoefde het van mijn baas niet.
Die zag ik aankomen... van kilometers af.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
... want van hem mag je lekker Fok!ken?
Ik ben nu 32 weken en ga er met 35w en een beetje uit. 16 juli is als het goed is mijn laatste dag.quote:Maar ben jij al zó ver dat je al bijna met verlof gaat?????![]()
![]()
(sorry hoor, val zo maar even binnen zonder verder te hebben gelezen. Ik zag PM'ekeposten. Die heeft al vakantie.
).
Moet je nou nog of heb je het gehaald??quote:
Gehaaldquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je nou nog of heb je het gehaald??![]()
Oh en goeiemorgen!
TF zit ik wel over de taart te emmeren vergeet ik heel je middelste te feliciteren! Gefelicitaart (over)
Ja, is zo. Sorry voor de wijsneuzerigheid.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die zag ik aankomen... van kilometers af.
Nee, het is een haar, en ook dat mag niet, vandaar dat ik er dus ook echt vrijwel niet ben. Maar even stoom afblazen mag toch wel?
geslaagd dus?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Gehaald
Moest om 8 uur al. lang leve het faalangst examen, zat nu alleen te trillen en niet paniekerig te huilen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:07 schreef RockabeIIa het volgende:
haha B zit met zijn billen vast in het potje geplakt! En nu zit ie door de kamer te schuiven...
Dat is raar inderdaad... misschien pruikrand? Maar die zit dan wel laag. Masker lijkt me onwaarschijnlijk als ik naar de rest van haar gezicht kijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:25 schreef PM-girl het volgende:
Hoi Moonah!Ik moet ook nog boodschappen doen, maar als jij dit leest, heb jij het al binnen!
![]()
In de krant stond een foto van het optreden van Liza Minnelli. Wat heeft dat mens op haar hoofd voor een streep?![]()
Op deze foto zie je het minder goed, maar het lijkt wel alsof ze een masker draagt! Of een pruik met rand?
[ afbeelding ]
Hij had mooi wel een kleine pipi gemacht dus weer sticker verdiendquote:
pruikrand idd, die rand daar zit het donshaar op geknoopt. eigenlijk zie je daar de schaduw van de pruikentule.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is raar inderdaad... misschien pruikrand? Maar die zit dan wel laag. Masker lijkt me onwaarschijnlijk als ik naar de rest van haar gezicht kijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |