quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:45 schreef freecell het volgende:
http://link.marktplaats.nl/259933252
Welja
Enlighten me!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:38 schreef PM-girl het volgende:
En ik zie alweer een kloon in Z&GIk weet dat veel van jullie een hekel hebben aan het klonen, maar ik vind het wel een sport te ontdekken en te raden wie het is.
Ik heb ook nu wel een vermoeden
Ik heb nooit gefundeerde ideeën hoor alleen maar wild guesses. En nu heb ik twee verdachten op het oog!quote:
Lijkt mij ook niet waarschijnlijk inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:53 schreef PM-girl het volgende:
Haha! Die dildo, icm met de Donald Duckzeep!
Ik geloof trouwens niet dat iemand zo'n foto per ongeluk plaatst.
Heel goed, want ik heb daar een (Mirena)stokje voor gestoken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:54 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik heb nooit gefundeerde ideeën hoor alleen maar wild guesses. En nu heb ik twee verdachten op het oog!![]()
En dat tel ik jou en Sugar niet mee!
Expert! daar word je wijzer vanquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:58 schreef freecell het volgende:
Volgens mij is het een vibrator, geen dildo
Ja? Zou je daar aan wennen?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:07 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja? Zou je daar aan wennen?![]()
![]()
![]()
En zelfs als je 't keert????!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oui, bien sûr Vicky!quote:
Gaat het nu ineens over Dildo's hiero!quote:
inderdaad!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:40 schreef Memmel het volgende:
Mannen praten over tieten en vrouwen over dildo's [/generalisatiemodus]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig gooiden ze niet met het bestek dacht ik nog. Ik was er zelf niet bij, en heb het alleen van horen zeggen, maar dat mijn teamleider op een roosterdag terugkwam, zei wel genoeg.
Nu ff een uurtje voor mezelf, want junior is bij z'n grote liefde aan het spelen, dan dadelijk wat te eten in elkaar flanzen en vanavond naar de jachttraining.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ik trek m'n vorige reply in...quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:40 schreef Memmel het volgende:
Mannen praten over tieten en vrouwen over dildo's [/generalisatiemodus]
Dus? Die kunnen ze toch ook vasthouden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Gaat het nu ineens over Dildo's hiero!
Er komen hier ook mannen hoor
He jaaaa, doet eens PMquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
PM, mogen wij ook mee genieten.
Ik ben echt heel slecht in klonen raden. Heel soms heb ik het door, maar meestal niet hoor.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:46 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Het voordeel van mijn werkplek is dan wel dat er altijd binnen no-time een verpleegkundige of arts in de buurt is om wonden te hechten en/of botten weer aan elkaar te schroeven.
Ik bedoelde met de franse brief he!quote:
zal wel meevallen toch...quote:
nee, maar wees blij dat je hier nog mag komen!quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
nee, maar wees blij dat je hier nog mag komen!In principe hebben vrouwen geen mannen meer nodig heutzutage
hequote:Op woensdag 24 juni 2009 15:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik bedoelde met de franse brief he!
Deze kloon weet ik toevallig wel al. En zal ik niet verklappen. (Zal het er gelijk maar even bij zeggen.)
Word je daar opgewonden van?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:55 schreef aeque het volgende:
Ik merk het!*kijkt vanaf het bankje naar meer mannen*
quote:
whehquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:59 schreef aeque het volgende:
[..]
![]()
Not really, i was looking for backup.
Maar ik trek het niet meer, ga naar huis. Tot morge!
quote:
tot straksquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:59 schreef aeque het volgende:
[..]
![]()
Not really, i was looking for backup.
Maar ik trek het niet meer, ga naar huis. Tot morge!
Wat leuk Freequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:09 schreef freecell het volgende:
[..]
wheh
ok, nu kappen Freecell![]()
Kijk wat mijn mama gebreid heeft?
[ afbeelding ]
(en alleen even aan voor de foto, ik probeer hem net te oververhitten)
De mouwen zijn nu nog omgeslagen, het is een maatje 80. Hij zit nu tussen 68 en 74, gaat helemaal goedkomenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:33 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wat leuk Free! Maar issie dan niet te klein tegen de tijd dat het echt koud wordt?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:33 schreef Kleurdoos het volgende:
oeh wat een lekker dagje, vent is naar een concert in dld dus ik heb t huis voor mijzelf (wel fijn in zo'n minihok) elin ligt nu te maffen, helemaal moe na een aanvaring met een meloen.
[/dagboek]
Is jouw gup al aan de meloen? * Estrys sleurt Kleurdoos mee naar Baby topicquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:33 schreef Kleurdoos het volgende:
oeh wat een lekker dagje, vent is naar een concert in dld dus ik heb t huis voor mijzelf (wel fijn in zo'n minihok) elin ligt nu te maffen, helemaal moe na een aanvaring met een meloen.
Ik heb zowaar t hele huishouden kunnen doen, mutsjes op de post gedaan. Stout gestalkt in deen en een badjas voor 5 euro gekocht \o/
voor vanavond patatjes,een enorme milkareep en toastjes met (zelfgemaakte) tonijnsalade, een film, haaknaald en rust
[/dagboek]
Ik dacht dat dat zo hoordequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:35 schreef freecell het volgende:
[..]
De mouwen zijn nu nog omgeslagen, het is een maatje 80. Hij zit nu tussen 68 en 74, gaat helemaal goedkomen
ja, is ook wel erg tof inderdaad, maar zo hard groeien armpjes toch niet? Klein beetje korter kan prima en klein beetje minder ver omgeslagen kan ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:37 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zo hoordeVond het zo lekker stoer staan
meloen mag hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Is jouw gup al aan de meloen? * Estrys sleurt Kleurdoos mee naar Baby topic
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:49 schreef Estrys het volgende:
melone e prosciutto, mag je me 's nachts voor wakker maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |