quote:
whehquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:59 schreef aeque het volgende:
[..]
![]()
Not really, i was looking for backup.
Maar ik trek het niet meer, ga naar huis. Tot morge!
quote:
tot straksquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:59 schreef aeque het volgende:
[..]
![]()
Not really, i was looking for backup.
Maar ik trek het niet meer, ga naar huis. Tot morge!
Wat leuk Freequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:09 schreef freecell het volgende:
[..]
wheh
ok, nu kappen Freecell![]()
Kijk wat mijn mama gebreid heeft?
[ afbeelding ]
(en alleen even aan voor de foto, ik probeer hem net te oververhitten)
De mouwen zijn nu nog omgeslagen, het is een maatje 80. Hij zit nu tussen 68 en 74, gaat helemaal goedkomenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:33 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wat leuk Free! Maar issie dan niet te klein tegen de tijd dat het echt koud wordt?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:33 schreef Kleurdoos het volgende:
oeh wat een lekker dagje, vent is naar een concert in dld dus ik heb t huis voor mijzelf (wel fijn in zo'n minihok) elin ligt nu te maffen, helemaal moe na een aanvaring met een meloen.
[/dagboek]
Is jouw gup al aan de meloen? * Estrys sleurt Kleurdoos mee naar Baby topicquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:33 schreef Kleurdoos het volgende:
oeh wat een lekker dagje, vent is naar een concert in dld dus ik heb t huis voor mijzelf (wel fijn in zo'n minihok) elin ligt nu te maffen, helemaal moe na een aanvaring met een meloen.
Ik heb zowaar t hele huishouden kunnen doen, mutsjes op de post gedaan. Stout gestalkt in deen en een badjas voor 5 euro gekocht \o/
voor vanavond patatjes,een enorme milkareep en toastjes met (zelfgemaakte) tonijnsalade, een film, haaknaald en rust
[/dagboek]
Ik dacht dat dat zo hoordequote:Op woensdag 24 juni 2009 16:35 schreef freecell het volgende:
[..]
De mouwen zijn nu nog omgeslagen, het is een maatje 80. Hij zit nu tussen 68 en 74, gaat helemaal goedkomen
ja, is ook wel erg tof inderdaad, maar zo hard groeien armpjes toch niet? Klein beetje korter kan prima en klein beetje minder ver omgeslagen kan ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:37 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zo hoordeVond het zo lekker stoer staan
meloen mag hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Is jouw gup al aan de meloen? * Estrys sleurt Kleurdoos mee naar Baby topic
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:49 schreef Estrys het volgende:
melone e prosciutto, mag je me 's nachts voor wakker maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |