quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:34 schreef Lois het volgende:
MousIris is ziek
Gaat ons mooie schminkschema
ooooeeeh jaaaaa!!! maak een youtube-channel!quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:54 schreef moussy het volgende:
[..]denk je overal rekening mee te houden, ben je dat vergeten!
Sneu, maar je kan iig bloemetjes maken
Beterschap!
Ik zal straks eens wat filmpjes maken, die ik gewoon op mn arm kan doen, wel zo leuk voor de andere die wel eens schminken hier
Hm maf, dat is een advertentie, die wel eens gek doet. Nahjah mini festival hier op het durp met leuke bandjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, beterschap voor je vriend!
Mous, ik kan die site niet zien. Is hier geblokkeerd als zijnde een 'aanvalssite'.
Wat is normaal eeeeehh.... zit er niet bij zo'n doosje Grimas enzo standaard 1 klein kwastje in het midden? Dan is dat normaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:06 schreef moussy het volgende:
Ja maar ik heb tig kwasten en kan denk ik niet er vanuit gaan dat iedereen die kwasten (a 15 euro ex btw) heeft
Dus ik moet ook even uitvissen wat nou 'normaal' is
B. bij csi..Grissom![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
de juf komt ook meeen ze mogen alleen op het gras en in de zandbak enzo, ze blijven wel uit m`n bloementuin anders gaan er doden vallen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, bij 'Gewoon Gouds' kan je lekker eten.En ze hebben er ook allemaal lekkere smoothies en... ze doen ook aan italiaans schepijs.
Zit op de markt, kan niet missen.
Er zijn maar aan 3 zijden terrasjes en Gewoon Gouds zit naast de Wibra.
Aan de achterkant van het stadhuis zeg maar.
Jammer dat ik aan het werk ben, anders kwam ik je stalken!
... want van hem mag je lekker Fok!ken?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig hoefde het van mijn baas niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |