Ach, nou ja, ergens in de wereld is het 5 uur.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:41 schreef freecell het volgende:
wat nou
gewoon prosecco, we hebben wat te vieren![]()
[ afbeelding ]
Uhm... even denken...quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach, nou ja, ergens in de wereld is het 5 uur.![]()
Écht? zou je dat écht nu kunnen drinken? ik gruwel al bij het idee.Heb één keer een champagneontbijt gekregen en dan ben je de hele dag brak.
oeh ja kom maar door!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Freecell!! Wat goed!![]()
Gefeliciteerd!
Het is wat vroeg voor Champagne maar deze mag altijd.
[ afbeelding ]
* freecell snijdt aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:55 schreef Chell het volgende:
Freecell gefeliciteerd!
*neemt ook Jip&Janneke spul*
(moet nog rijden/werken en mijn gekkenpilletjes en drank schijnen ook niet zo goed samen te gaan)
[ afbeelding ]
En van mij een taartje erbij!
Het was blijkbaar tijd voor wat extra gelukquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Vandaag al 2 dingen kapot laten vallen... B liet mijn koffiekopje stuiteren en ikzelf stootte een glas kapot in de afwasser. Geen drama verder maar wel typisch want ik kan me niet herinneren wanneer er voor het laatst hier thuis iets gebroken is.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:59 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell snijdt aan![]()
Ow sorry dat ik er zo over hyper hoor, maar ik heb er zo lang over gedaan en ik was zo bang steeds. En nu hoef ik nóóit meer!
Mijn rij-instructeur vandaag: 'waarom ga je niet op een vrachtwagen rijden?' (ik ben goed in breedte en lengte van de auto inschatten met parkeren ed, ben ik ook ergens goed in)
ik: 'dan moet ik weer examen doen![]()
Hij:
idd.. je mag ineens helemaal zelfstandig n een auto rijden..quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:08 schreef Chell het volgende:
Je rijbewijs halen is echt meer dan genoeg reden voor hyperen hoor!
Ik weet nog precies hoe ik me toen voelde! (hoewel het al eeuwen geleden is*oud is*)
nou dan is t maar mooi dat je niet geboren bent in Heerlen en nu in Den Helder woontquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:22 schreef Vicky het volgende:
arrgghhh zo irritant.. ik heb een geboorteakte van mezelf nodig om te kunnen trouwen, nu ben ik geboren in Delft maar woon in Rijswijk. Heel veel aktes kan je via DigiD aanvragen, maar geboorteakte dus niet
nee klopt, die moet je persoonlijk afhalen... ik kon van Heerhugowaard naar Emmeloord....quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:22 schreef Vicky het volgende:
arrgghhh zo irritant.. ik heb een geboorteakte van mezelf nodig om te kunnen trouwen, nu ben ik geboren in Delft maar woon in Rijswijk. Heel veel aktes kan je via DigiD aanvragen, maar geboorteakte dus niet
wat raar, hier werd dat toen gewoon opgestuurd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:22 schreef Vicky het volgende:
Jaaaa, ik weet nog precies dat ik dat toen ook echt dacht! Zoiets van "ze zijn echt GEK dat ze mij in mijn eentje in een auto gaan laten rijden, dat kan ik helemaal niet!"quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
idd.. je mag ineens helemaal zelfstandig n een auto rijden..
soms verbaas ik me er nog steeds over als ik aan het autorijden ben...
en ik heb toch al 10 jaar mijn rijbewijs
Rocka, in 2010 gaat er het een en ander veranderen qua financiele zaken als je niet getrouwd bent. Als je dan nog samenwoont wordt je niet meer gezien als financiele partner.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey leuk Vickyik wist nog niet dat jullie gaan trouwen. Van harte met jullie voornemens!
B. gaat zelf op zijn potje zitten om te plassen. Gaat goed! *trots is*
tegenwoordig zijn er geen papier meer nodig om te trouwen, die ze ook zelf in hun administratie kunnen inzien is mij verteld! Mijn wederhelft is ook in Delft geboren maar die hoefde ook niet achter z`n uittreksels aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:22 schreef Vicky het volgende:
Hoor ik daar nog meer weddingbells?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:37 schreef fIoortje het volgende:
Vick, over dat financiele geleuter als je niet getrouwd bent, waar staat dat?
oe die heb ik ook voor op het KDVquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:31 schreef Kleurdoos het volgende:
....
Wat een góede zaakquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:08 schreef MamsX het volgende:
Ik had al netjes neergezet B!en dat terwijl ik mijn dag niet heb
Wij ook niet hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Wij hebben ook geen samenlevingscontract
Wij ook nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Wij hebben ook geen samenlevingscontract
Wilde gok... naar aardbeien en naar peren?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:11 schreef Stout het volgende:
weet iemand hoe die aarbeien en perenijsje van de aldi smaken ?
ik had verwacht naar cola en sinasquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wilde gok... naar aardbeien en naar peren?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik maar op mijn handen zitten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Qua dat kan ik de ijsjes van AH met klem aanraden. die zijn écht lekker fruitig en ook maar 99 cent voor 10 (of 12, wil ik afwezenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:40 schreef Stout het volgende:
Je-meent-het ..
Ik bedoelde of het echt meer water dan sap is zeg maar....
Ja? Roept het je vanuit de vriezer?quote:
Mag ik ook komen zonder te trouwenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:06 schreef Lishe het volgende:
Freecell, wat goed! Gefeliciteerd!
En al die huwelijksklokken! Hihaa, Trouwen, trouwen, strikjes op je mouwen.
Als jullie nou allemaal trouwen op 4 juni volgend jaar kun je bij ons taart eten en barbequen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |