abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70315632
het grote kleine babietjes topic deel 201

Baby'tjes

*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
06 juli 2008: Amber Mae, dochter van Llewella
14 juli 2008: Jade, dochter van Lunastar
18 juli 2008: Tim, zoon van Bright
25 juli 2008: Joyce Lynn, dochter van crumpet
26 juli 2008: Sewdou, zoon van Janena
02 augustus 2008: Caitlin, dochter van Lionheaad
04 augustus 2008: Cynthia, dochter van Speedy
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
06 augustus 2008: Evalynn Feline Kaidy, dochter van Mibos
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
11 september 2008: Ben Maarten Lode, zoon van OooLizaooO
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
05 oktober 2008: Thijmen Jordin, zoon van Miffy1984
15 oktober 2008: Sanne, dochter van Marit1978
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
2 november 2008: Manouk, dochter van Jepali
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
06 december 2008: Thomas Pieter Jan Maurits Alexander, zoon van Reinhilde en nixxx
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai , zoon van iamredleader en Tinuviel
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweegvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Marien Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 28-06-2009 22:00:31 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_70315656
Ik zei dus over de slaapzakken achterste voren:
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:33 schreef Estrys het volgende:
Ik weet niet of dat lekker ligt hoor als ze op haar rug ligt op zo'n rits.
pi_70315773
Simmu, bij Amber ging het goed met zo'speld met kop.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:43:22 #4
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_70315846
Estrys, kun je de naam DolleMina even vervangen door GreatWhiteSilence? Bedankt.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_70315890
gedaan
pi_70316230
we knutselen gewoon verder
ik ben aan het peinzen over een veiligheidsspeld aan de binnenkant ik ga er vanmiddag in de sauna over nadenken, dag dames! veel plezier vandaar & tot morgen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_70316406
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:53 schreef simmu het volgende:
we knutselen gewoon verder
ik ben aan het peinzen over een veiligheidsspeld aan de binnenkant ik ga er vanmiddag in de sauna over nadenken, dag dames! veel plezier vandaar & tot morgen
neej, ik werk wel gewoon door hoor

Zo knutselen we wat af voor die kleine frutsels
Seb had goede zin vanmorgen, dat schaterlachen is zo grappig
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:13:12 #8
12913 GreatWhiteSilence
pi_70317035
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:44 schreef Estrys het volgende:
gedaan
Woei bedankt. Ik ben eindelijk ik weer.

Annicka ligt hier trouwens nog lekker te maffen, meestal is ze tussen 9 en 10 al wakker. Komt misschien doordat ze vannacht heeft liggen spoken. Arme kleine, je zag gewoon dat ze probeerde te gaan slapen(op haar zij gaan liggen met de oogjes dicht, enzo), maar lukken deed het niet... Aanleggen werkte ook niet, dus ik heb haar gewoon lekker geknuffeld tot ze wel sliep. Co-sleepers rule.

-----

Terwijl ik dit typte, werd ze wakker... Speaking of the devil....
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_70318540
wet van Fok GSW
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70322204
Dames, over die Pucka's: werkt dat ook al beeb de gewoonte heeft om altijd met zijn handjes omhoog te slapen? Mama denkt dat ie dan juist extra onrustig wordt als ie zijn handjes niet meer omhoog kan doen. En daar had ik inderdaad niet aan gedacht toen ik aan haar over de Pucka vertelde. (Domme Pandora... )
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:55:51 #11
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_70322909
Pandora dat werkt dan ook, want in de zak hebben ze de ruimte om de handjes iets omhoog te doen.
Danique slaapt ook altijd met haar handje omhoog en in de Pucka ging dat goed!
pi_70324055
Wat Fruppel zegt
pi_70324304
Tess ligt met opgetrokken knieen en handjes omhoog in de pucka.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:30:59 #14
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70328729
Bla, van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Dana Veel plezier vandaag, jullie hebben er prachtig weer bij!!

Vicky, vervelend dat de speciale voeding niet aanslaat, gelukkig gaat het wel iets beter nu.

Lennon is vandaag niet helemaal zichzelf, huilt wat meer, is wat onrustiger en heeft nu ook wat verhoging maar is verder ook wel weer erg vrolijk. Hij is vooral aan het schaterlachen om Twan en de poes
En... ik heb de handgrepen gevonden Niet bij Dirx, maar de drogist hier op het winkelcentrum. Ik zag alleen de smalle hangen en ik keek eens erachter, bleken ze daar gewoon te hangen... hing dus niet goed maar ik heb ze!!
En Lennon zat vanmiddag wel bijna 2 minuten helemaal los en goed op mijn schoot... ik denk dat hij redelijk snel zelf kan/gaat zitten. Net even Silly Billyz besteld voor het kwijlen, word in ieder geval het shirtje niet zo nat...
Make love, not war ☮
pi_70329092
Ik wil Seb graag wat vast voedsel gaan geven maar ik weet niet waar te beginnen en hoe en ik vind het maar eng
pi_70329106
Oeps, helemaal vergeten: Bla natuurlijk van harte gefeliciteerd met Dana!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:50:04 #17
114177 Diaan73
pi_70329562
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef Estrys het volgende:
Ik wil Seb graag wat vast voedsel gaan geven maar ik weet niet waar te beginnen en hoe en ik vind het maar eng
Estrys, wij mogen beginnen met 's middags een groente(hapje) (zo rond 3 uur) en dan de fles erachteraan, tzt wordt die fles vervangen door een toetje. Als dat goed gaat, dan mag 's morgens een fruit(hapje)tussen 2 flessen in.
Make love, not war ☮
pi_70329789
Elin en ik hadden net de slappe lach tegen elkaar op lachen, zo leuk! ik had r een stukje meloen gegeven om op te sabbelen en dat stemde haar nogal tevreden
pi_70329892
Of je geeft Seb ook een stronkje broccoli of een stukje peer, meloen of banaan oid. eten doet elin het nog niet echt, t vocht eruit zuigen wel.

gisteravond heeft ze bijv aan een stronkje broccoli zitten kluiven en net op een stukje meloen

pi_70330420
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:35 schreef Pandora73 het volgende:
Dames, over die Pucka's: werkt dat ook al beeb de gewoonte heeft om altijd met zijn handjes omhoog te slapen? Mama denkt dat ie dan juist extra onrustig wordt als ie zijn handjes niet meer omhoog kan doen. En daar had ik inderdaad niet aan gedacht toen ik aan haar over de Pucka vertelde. (Domme Pandora... )
Ja, dat werkt! Mila slaapt nu ook nog steeds in de houding: "Handen omhoog of ik schiet"
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:46:15 #21
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_70331419
Kleurdoos, mooi foto's! Geef jij broccoli rauw trouwens? Ze zit er wel lekker van te smullen...
Hoe snel na de bevalling reden jullie weer in de auto? Ik twijfel of ik dat weer zal gaan doen (natuurlijk eerst een klein stukje...) of dat ik dan overmoedig ben.
Ik heb gewoon heel veel zin om mn wereld weer een beetje groter te maken, nadat ik vanaf 31 weken niet veel meer heb gezien dan een ziekenhuiskamer en een slaapkamer.
Hier gaat alles nog steeds naar wens, bv loopt als een trein en de mannen zijn tevreden. Hoewel ze vannacht en de nacht ervoor zich vaker meldden dan de dagen daarvoor, maar dat kunnen regeldagen zijn dachten wij al (vandaag zijn ze nl 11 dagen oud) Hopen dat ze komende nacht beter door gaan slapen (en tegelijk wakker graag!!) dan kunnen papa en mama ook een paar uurtjes lekker achter elkaar door maffen. Het gekke is dat ze overdag heel regelmatig slapen/eten en 's nachts dus niet zo... helaas! Maar: ik klaag niet hoor, die koppies maken alles weer goed
pi_70331790
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:46 schreef mikoxx het volgende:
Kleurdoos, mooi foto's! Geef jij broccoli rauw trouwens? Ze zit er wel lekker van te smullen...
Hoe snel na de bevalling reden jullie weer in de auto? Ik twijfel of ik dat weer zal gaan doen (natuurlijk eerst een klein stukje...) of dat ik dan overmoedig ben.
Ik heb gewoon heel veel zin om mn wereld weer een beetje groter te maken, nadat ik vanaf 31 weken niet veel meer heb gezien dan een ziekenhuiskamer en een slaapkamer.
Hier gaat alles nog steeds naar wens, bv loopt als een trein en de mannen zijn tevreden. Hoewel ze vannacht en de nacht ervoor zich vaker meldden dan de dagen daarvoor, maar dat kunnen regeldagen zijn dachten wij al (vandaag zijn ze nl 11 dagen oud) Hopen dat ze komende nacht beter door gaan slapen (en tegelijk wakker graag!!) dan kunnen papa en mama ook een paar uurtjes lekker achter elkaar door maffen. Het gekke is dat ze overdag heel regelmatig slapen/eten en 's nachts dus niet zo... helaas! Maar: ik klaag niet hoor, die koppies maken alles weer goed
nope gekookt
pi_70331836
quote:
lijken ze erg op elkaar?
pi_70332525
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:13 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ja, dat werkt! Mila slaapt nu ook nog steeds in de houding: "Handen omhoog of ik schiet"
Maar in de Pucka zitten de handen toch ook in de zak? Hoe kunnen ze die dan naast hun hoofd leggen? Dan smoren ze zichzelf toch?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70332562
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Of je geeft Seb ook een stronkje broccoli of een stukje peer, meloen of banaan oid. eten doet elin het nog niet echt, t vocht eruit zuigen wel.

gisteravond heeft ze bijv aan een stronkje broccoli zitten kluiven en net op een stukje meloen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die eerste twee foto's kijkt ze volgens mij nog een beetje "Was da nou?" maar die derde maakt alles weer goed... Wat een heerlijk koppie!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 juni 2009 @ 19:28:38 #26
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70334274
fijn ligt jan lekker te slapen, gaan er een paar rotkinderen uit de buurt staan belletje trekken hier.. en me gewoon vanachter de schuur (ik hoorde ze ) keihard uitlachen toen ik riep dat er hier een baby lag te slapen ... het is jammer dat ik niet weet wie het zijn of waar ze wonen ...

ik zal jan toch wel anders opvoeden ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 24 juni 2009 @ 19:41:15 #27
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_70334691
Pandora ze doen de handen ook niet naast hun hoofd want die zitten idd in die "zak" maar ze doen de handjes wel zo hoog als ze kunnen (kin hoogte ongeveer) en dat is dan echt voldoende voor ze!
pi_70335823
tyler kan zelfs nog zijn speen eruit trekken dwars door de bakerzak heen merkte ik gisteren.
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:20:11 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70336075
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:28 schreef DJMO het volgende:
fijn ligt jan lekker te slapen, gaan er een paar rotkinderen uit de buurt staan belletje trekken hier.. en me gewoon vanachter de schuur (ik hoorde ze ) keihard uitlachen toen ik riep dat er hier een baby lag te slapen ... het is jammer dat ik niet weet wie het zijn of waar ze wonen ...

ik zal jan toch wel anders opvoeden ...
En jij denkt dat hij jou dan braaf gaat vertellen 'mam, we gaan zo belletje trekken hoor!'
Nobele bedoelingen, maar echt... er zijn volgens mij echt bijzonder weinig kinderen die dit nooit gedaan hebben.

Hier gebeurt het ook, en ik reageer er meestal maar gewoon niet op, dan is de lol er heel snel vanaf.
Een paar avonden achter elkaar de bel onklaar maken wil ook helpen.
pi_70336109
Bedankt voor de felicitaties
Dana ligt nu heerlijk te slapen na dr kadootje uit te hebben gepakt en en met hulp van mama dr kaarsje op dr minicakeje te hebben uitgeblazen

De dag alweer voorbij, gelukkig hebben we zondag nog een echte verjaardag met bezoek en taart en nog meer kadootjes
pi_70337067
Gefeliciteerd met Dana, BlaBla!

Wat een lieve foto´s van Elin met die broccoli

Vandaag kwam er hier iemand voor de hielprik en de gehoortest. Graeme moest helemaal huilen na het prikje, omdat die mevrouw zijn voetje zo stevig vast hield. Van het prikje zelf had hij geen last.
De gehoortest lukte alleen niet, kwam geen reactie terug. Nu komt ze dinsdag nog een keer. Werd er toch wel erg zenuwachtig van... Al weet ik wel zeker dat ie niet doof is ofzo, want hij schrikt elke keer van harde geluiden... maar toch.....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:49:52 #32
108648 cattie
lieve moeder
pi_70337196
Wat schattig, Elin met broccoli!

Dag Dana!

Tessie, kan me voorstellen dat je wat zenuwachtig wordt. Hopelijk is het niets!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 juni 2009 @ 20:50:23 #33
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70337206
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En jij denkt dat hij jou dan braaf gaat vertellen 'mam, we gaan zo belletje trekken hoor!'
Nobele bedoelingen, maar echt... er zijn volgens mij echt bijzonder weinig kinderen die dit nooit gedaan hebben.

Hier gebeurt het ook, en ik reageer er meestal maar gewoon niet op, dan is de lol er heel snel vanaf.
Een paar avonden achter elkaar de bel onklaar maken wil ook helpen.
mjah, ergens heb je gelijk, want ik heb het ook wel eens gedaan, maar nooit bij bv oudere mensen of mensen waarvan ik wist dat er een een baby in huis was. en ik zal toch echt wel proberen jan bij te brengen dat hij respect moet hebben voor oudere mensen maar ook kleine baby's moet laten slapen _iedereen_ hier weet dat jan er is, en iedereen houdt er rekening mee, tot aan de postbode klopt liever als hij niet weet of jan slaapt ja of nee. het ergste vond ik gewoon dat die kids me uit stonden te lachen toen ik riep dat hier een baby sliep en toen wegrenden.

enfin, jan maakt zich er minder druk om, die is na badje en fles + avondritueel weer heerlijk gaan slapen.. en als die kids het nu weer flikken grijp ik er toch echt een bij zijn kladden

fijn mikoxx dat je tweeling het zo goed doet!!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 juni 2009 @ 20:52:54 #34
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70337296
tessie kan gebeuren, pas als het de derde keer niet lukt ofzo, wordt je doorverwezen. nog niets om je zorgen over te maken dus..

pi_70337497
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef tessie het volgende:
Vandaag kwam er hier iemand voor de hielprik en de gehoortest. Graeme moest helemaal huilen na het prikje, omdat die mevrouw zijn voetje zo stevig vast hield. Van het prikje zelf had hij geen last.
De gehoortest lukte alleen niet, kwam geen reactie terug. Nu komt ze dinsdag nog een keer. Werd er toch wel erg zenuwachtig van... Al weet ik wel zeker dat ie niet doof is ofzo, want hij schrikt elke keer van harde geluiden... maar toch.....
Misschien verstopt oortje?
Dat was hier het euvel, 2de keer kwam ze er wel doorheen.
Komt vast bij Graeme ook helemaal goed
pi_70337704
Kan me voorstellen dat je schrikt Tessie.
Wel fijn dat ze de gehoortest aan huis doen. Ik moet morgen met Tess naar het cb voor de test.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70338351
Bla, wat fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad!

Tessie, hier ging de test ook niet meteen goed, het apparaat bleek er mee gestopt. Maar voordat dat duidelijk was, was mijn hart toch in mijn schoenen gezonken.
En toen ik zei dat het me sterk leek dat Kobus niets hoorde, zei ze dat ouders dat meestal wel het beste door hebben. Daarna was de test ook goed. Maak je niet teveel zorgen hoor!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70338457
hier kwamen ze ook aan huis al na 4 dagen of zo, tegelijkertijd met de huisarts en de verloskundige... maar dat was toevallig. Gezellige drukte in de slaapkamer En manlief was net even een boodschap doen dus heb ik er een foto van gemaakt voor hem. Je kan mama's in het kraambed met kraamtranen beter geen foto laten maken, dan krijg je zoiets: Euhm schat ik zie niet echt iets hoor

pi_70338597
Ja vandaag was ook de eerste dag waarop het getest kon worden, ze zei dat ze meestal het pas 1 of 2 dagen later doen, omdat er ook nog vruchtwater ofzo in zn oortjes kan zitten, en daar komt dat apparaat dan niet doorheen. En ik zie ook echt wel dat hij reageert op geluid, maar ja, toch gewoon zorgen maken he... Maar nu komt ze dinsdag dus nog een x, en als het dan weer niet lukt, dan komt er daarna iemand anders, met een apparaat wat wel door water/oorsmeer kan meten...
pi_70338744
komt vast goed Tessie Hier was de eerste keer teveel omgevingsgeluid dus moest het nog een keer. Het komt aardig nauw geloof ik met zo'n gevoelig ding.
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:42:07 #41
114177 Diaan73
pi_70339294
Tessie, bij Lennon lukte het de 1e keer niet omdat er nog wat (bad)water in het oortje zat... nadat dat goed gedroogd was, heeft ze het nog een keer geprobeerd en toen ging het wel goed. Het komt goed

Ow nog even de nieuwe curves van Lennon:

gewicht

lengte
Make love, not war ☮
pi_70339357
ah Lennon weer terug op het lijntje met zijn lengte
pi_70339377
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:20 schreef Estrys het volgende:
hier kwamen ze ook aan huis al na 4 dagen of zo, tegelijkertijd met de huisarts en de verloskundige... maar dat was toevallig. Gezellige drukte in de slaapkamer En manlief was net even een boodschap doen dus heb ik er een foto van gemaakt voor hem. Je kan mama's in het kraambed met kraamtranen beter geen foto laten maken, dan krijg je zoiets: Euhm schat ik zie niet echt iets hoor

[ afbeelding ]
Ik heb de hielprikfoto ook nog.. ik zit er echt helemaal aan gort te zijn , kind vast.. ze lag te drinken tijdens de prik
pi_70339421
die heb ik niet want manlief moest de kamer uit omdat ie anders flauw zou vallen
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:50:54 #45
114177 Diaan73
pi_70339711
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:43 schreef Estrys het volgende:
ah Lennon weer terug op het lijntje met zijn lengte
ja ik zag het ook ... een gemidddelde baby wat lengte betreft dus.
Make love, not war ☮
pi_70339802
Een gemiddelde borstvoedings baby qua lengte
pi_70339974
ik geloof nooit dat Seb heel lang gaat worden. Wij zijn allebei van die kabouters
  woensdag 24 juni 2009 @ 22:01:30 #48
114177 Diaan73
pi_70340193
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:52 schreef p_iglet het volgende:
Een gemiddelde borstvoedings baby qua lengte
Ja inderdaad maar volgens het lijntje bij de cb zat hij ook op gemiddeld. Twan was op dezelfde leeftijd trouwens ruim een kilo zwaarder en 3 cm langer.

Peaceman is 1.88 en ik 1.68.. ik ben heel benieuwd hoe lang Lennon gaat worden.
Make love, not war ☮
  woensdag 24 juni 2009 @ 22:23:32 #49
108648 cattie
lieve moeder
pi_70341161
Vannacht slaapt Fee voor het eerst 's nachts op haar eigen kamertje. Hopelijk gaat dat beter. Afgelopen nacht was ze elk uur wakker en dat is wel slopend.
pi_70341376
wanneer gaan babies gericht lachen?
Vanmiddag lag Tess bij mijn moeder, ze was klaarwakker en ik had echt het idee dat ze gericht aanhet lachen was...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 25 juni 2009 @ 08:04:07 #51
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_70348001
quote:
Fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat. Autorijden mag volgens mij vrij snel weer, ik mocht 2 weken niet maar dat was omdat ik een keizersnede had gehad en dan kan je geen noodstop maken zeggen ze vanwege de pijn in je buik.

Hier alles ook goed, waren gister wat eerder naar bed gegaan we dachten dan slapen we alvast anderhalf uur voordat de komen. Dus half 10 lagen we in bed dachten we 11 uur de fles te geven wordt ik op een gegeven moment wakker is het half 1!!! En ze sliepen nog 1 uur werden ze wakker fles gegeven en weer gaan slapen kwamen ze weer om 6 uur!! Zou het dan al gaan komen het doorslapen???? Vanavond toch maar de wekker zetten voor de fles van 11 uur en kijken wat ze dan doen.

Zit alleen te denken om Viggo te gaan inbakeren of een puckababy te kopen hij maait zo met zijn armpjes.
Vanacht een hydrofiel om hem heen gedaan en was binnen 5 minuten vertrokken.
Ervaringen???
pi_70348122
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:23 schreef cattie het volgende:
Vannacht slaapt Fee voor het eerst 's nachts op haar eigen kamertje. Hopelijk gaat dat beter. Afgelopen nacht was ze elk uur wakker en dat is wel slopend.
pff idd.. ik mag dan niet klagen met mijn 'om de 3 uur' ..ben benieuwd of het goed gaat

Vicky..gericht lachen is 5/6 weken
  donderdag 25 juni 2009 @ 09:53:02 #53
114177 Diaan73
pi_70349936
Cattie, hoe is het gegaan vannacht? Kan me voorstellen dat elk uur wakker erg slopend is.... ik ben soms al aan het "mopperen" als Lennon smorgens om 6 uur ipv kwart voor 7 wakker is als hij al de hele nacht heeft geslapen Maar het is maar net wat je gewend ben ook natuurlijk.

De fysiotherapeute is zojuist weer geweest, voor de laatste keer. Qua bewegingen gaat het heel goed, ze heeft dan ook alleen het hoofdje gemeten, daar krijgen we deze week de uitslag van. Maar waarschijnlijk is het gewoon goed met een kleine afwijking. We hebben zelf al bedacht dat mocht hij toch in aanmerking komen voor het onderzoek we niet mee gaan doen omdat we niet het risico willen lopen dat hij een helmpje moet, in onze ogen en die van de huisarts/fysiotherapeute heeft hij die ook niet nodig omdat het nu op het oog nog maar een minieme afwijking is en dat vinden we prima zo.

Hij had trouwens zojuist wat groenslijmerige poep. (her) Kent iemand dat?
Make love, not war ☮
pi_70350494
MamaNik, wij gebruikten eerst de Swaddle me, daarna de puckababy. Allebei erg goed bevallen, ons mannetje werd er heerlijk rustig van en sliep veel beter!
  donderdag 25 juni 2009 @ 10:19:51 #55
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70350762
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:29 schreef Vicky het volgende:
wanneer gaan babies gericht lachen?
Vanmiddag lag Tess bij mijn moeder, ze was klaarwakker en ik had echt het idee dat ze gericht aanhet lachen was...
Ze zeggen rond 6 weken, maar Hannah lachte ook al eerder en volgens de CB arts kon dat wel, zeker als je over je uitgerekende datum bent gegaan.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_70358907
Tess d'r oortjes zijn goed! En ik heb d'r op het cb ook nog ff op de weegschaal gelegd... 17 dagen geleden woog ze 3050 graam... vandaag 3600 gram!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70359341
Hoera voor Tess!

Alletwee mijn dochters gingen lachen rond de zes weken na de uitgerekende datum
pi_70360586
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:19 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ze zeggen rond 6 weken, maar Hannah lachte ook al eerder en volgens de CB arts kon dat wel, zeker als je over je uitgerekende datum bent gegaan.
maar dan nog 6 weken na uitgerekende datum, minimaal 5. Gericht that is.
pi_70366704
Tess groeit goed dus Hoe gaat het nu verder met haar Vicky? Merk je al verschil met voor de kma voeding?

Met Merel gaat het heel erg goed. Ze begint echt goed te eten nu van d'r groente. We hebben nu wortels, broccoli en bloemkool gehad. Dit weekend gaan we over op wat andere groenten en 's morgens een kleine fruithap. Ben heel benieuwd hoe dat gaat!
Verder is ze supervrolijk, ze ligt nu op de grond helemaal uit d'r dak te gaan qua lachen om haar labeldoekje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70366975
Zijn niet verder gegaan met de kma voeding, gibg helemaal mis van de week.

Tess is onwijs winderig, niet notmaal en ze heeft weer veel kramp vandaag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70367106
Wat jammer Vicky!

Merel met lol

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70367188
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:38 schreef Fuente het volgende:
Merel met lol

Heerlijk filmpje Fuente! En wat een poepie is Merel zeg...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70367534
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:33 schreef Vicky het volgende:

bah, zo naar voor jullie dat het niet gewoon een duidelijke oorzaak (+oplossing) heeft
tsja. wat meer kan je doen? je kan proberen haar in een draagdoek gewoon steeds bij je te houden. en erachteraan gaan dat ze zoveel huilt, en zo'n osteopaat proberen (dat was het toch?)

heel veel sterkte voor jullie allemaal hoor!
pi_70368084
Halooo
pff effe bijlezen hoor

Compleet gesloopt dagje, Koen ging naar de oppas
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen we vanmiddag Koen gingen ophalen deed hij zijn handjes omhoog, zo van: hee til me op joh ik heb je gemist, even vastgehouden en toen grepen zijn handjes naar papa
Hoe lief is dat ?!

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2009 19:13:58 ]
pi_70368372
Ze is gewoon ontroostbaar. En bij elke scheet die ze laat zit er een beetje poep in haar luier.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70369115
Ow Vicky, wat naar voor jullie!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70369136
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:23 schreef Vicky het volgende:
Ze is gewoon ontroostbaar. En bij elke scheet die ze laat zit er een beetje poep in haar luier.
kan je anders morgen (of zelfs vanavond) niet het cb bellen? als het jou niet lekker zit en je hebt de indruk dat ze pijn heeft, dan schaadt (d? dt?) het iig niet om erachteraan te gaan en het zal iig jou helpen. en een mama die zich wat beter voelt omdat ze iig iets doet helpt je kindjes! ik wil heus geen paniek maken hoor! kan best dat het 'gewoon' krampjes is tenslotte, maar het zou wel fijn zijn als jullie wat hulp krijgen denk ik, dat dingen uitgezocht worden.

*knufs*
  donderdag 25 juni 2009 @ 20:19:49 #68
108648 cattie
lieve moeder
pi_70370180
Vicky, wat rot! Sterkte voor jullie.

Fee werd afgelopen nacht om 12 uur wakker en toen om 1.15 uur. Ze huilde heel hard en wilde niet zonder drinken weer verder slapen. Ik ging er toen van uit dat ik de rest van de nacht ook elk uur naar beneden zou moeten, maar daarna sliep ze door tot half 7! Geweldig! En nu slaapt ze weer in haar eigen bedje.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:13:38 #69
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70371875
Hoera voor Fee!

Ik weet soms niet goed meer of Hannah nou d'r stem aan het ontdekken is, of dat ze moet huilen Ik denk dat het begint met het eerste, en dan langzaam overgaat in "wat kan ik nog meer met mijn stem om de aandacht van papa en mama te trekken"

En ze laat tegenwoordig elke keer als ze drinkt, en soms ook nog tussendoor, een soort natte scheten... Echt een poepbroek kun je het niet noemen, maar ja, je moet het wel verschonen natuurlijk. Wel vervelend want de luiers gaan erg hard zo
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_70372097
Simmu, het cb is alleen overdag bereikbaar en ik heb totaal geen hoge pet van ze op dus adviezen haal ik liever niet daar vandaan. Denk dat Tess gewoon een mindere dag heeft vandaag. Hoelijk gaat het morgen beter. misschien heeft ze ook wel last van de warmte.
M. is haar nu een fles aan het geven. Hoop dat ze zo in haar eigrn bed gaat slapen want dat heeft ze vandaag nog niet gedaan.

We kijken het gewoon ff aan, masr vind het wel zielig dat ze zo huilt. Misschien ook maar eens een osteopaat bellen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:26:00 #71
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_70372298
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd met Dana, BlaBla!

Wat een lieve foto´s van Elin met die broccoli

Hier precies hetzelfde.. de mevrouw is vandaag voor de 2e keer geweest en nu zijn ze allebei geslaagd. Het hielprikje vond ik ook zo zielig.. vooral omdat ze Tygo drie keer moest prikken voor ze genoeg bloed had verzameld voor haar kaartje....

Volgens mij hebben we hier 'regeldagen'. Tjongejonge... na de ene voeding slapen ze prima, maar na een andere voeding komen ze na 10 min alweer.... en drinken drinken drinken. Heb er net een voeding van in totaal (inclusief verschonen) 1,5 uur op zitten! Pff.. dat sloopt kan ik je vertellen. Vooral omdat dan de 1 en dan de ander komt. Die regeldagen duren toch eigenlijk nooit langer dan een dag of 2/3? Dat is te overzien.. maar gaaaaaap
pi_70372361
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:19 schreef Vicky het volgende:
Simmu, het cb is alleen overdag bereikbaar en ik heb totaal geen hoge pet van ze op dus adviezen haal ik liever niet daar vandaan. Denk dat Tess gewoon een mindere dag heeft vandaag. Hoelijk gaat het morgen beter. misschien heeft ze ook wel last van de warmte.
M. is haar nu een fles aan het geven. Hoop dat ze zo in haar eigrn bed gaat slapen want dat heeft ze vandaag nog niet gedaan.

We kijken het gewoon ff aan, masr vind het wel zielig dat ze zo huilt. Misschien ook maar eens een osteopaat bellen.
wat naar dat ze alleen overdag bereikbaar zijn. en idd; tis maar net waar je zit of je er wat aan hebt
dat het iig maar snel beter mag gaan zeg!
pi_70372603
Vicky wat rot zeg!

Als jullie vers eten maken, hoe doe je dat dan? Met keukenmachine, of staafmixer?
Ik wilde appel pureren in keukenmachine (een kleine die ik ooit heb gewonnen, of ergens bij heb gehad, weet het niet eens meer) Maar dat ding doet het gewoon niet. Ik was behoorlijk kwaad en heb hem weggesmeten in de vuilnisbak. Maar met staafmixer wilde het ook niet best. Moet ik dan extra vocht erbij doen ofzo? Ik heb wel nog een blender, kan ik ook nog proberen.
Hij heeft ook nog een broodkorst gehad en een klein stukje liga. Broodkorst vond hij erg vreemd. Likte er wel aan.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:38:55 #74
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70372745
Pfoeh, weer een hoop gelezen (2 dagen niet kunnen Fok!ken ivm werk en andere bezigheden...).

Vicky, even een voor jou en Tess... arm meissie...
Fee heeft goed geslapen in haar eigen bedje
Tessie, ook bij Maarten lukte zijn eerste gehoortest niet, en bij de 2e wel gewoon! Dus niet wanhopen hoor, meis...

- volgens mij hoorde ik Maarten, even bij hem kijken -

- Goed gehoord, hem even getroost, knuffeltjes gegeven en muziekje opnieuw aan, zo nog maar even kijken als ik klaar ben met dit berichtje typen of hij weer slaapt -

Ook alweer wat kindjes naar de dreumesjes toe,

LL jij gaat ons ook al bijna verlaten, spannend!

Tot slot nog wat Maarten nieuws, wist u dat...
Maarten geen roosvicee uit de tuitbeker drinkt?
Maar uit de glas van mamma wel?
Maarten nog steeds weinig avondeten eet?
Dus maar de fles van 16.00 uur wat minder gaat krijgen? (vanaf morgen)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_70372757
Appels zijn wel heel hard, die kun je misschien beter raspen. Of even koken, dan vallen ze gewoon uit elkaar. Pureren lijkt me, zoals je al gemerkt hebt, geen goed plan bij appels.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:40:16 #76
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70372803
Ingrid, bij mij blijven er ook vaak stukjes appel zitten, als ik blender/pureer (vaak met staafmixer). Wat ook helpt is de appel eventjes in de magnetron met een klein beetje water verwarmen, dan wordt het wat zachter en is het makkelijker fijn te malen...
pi_70373433
Morgen weer een poging. Maar de mango wilde ook niet in de keukenmachine en nog meer dingen niet, dus die is dood. Met staafmixer wil wel de mango.
Dus probeer ik morgen appel koken, of magnetronnen. tnx!
pi_70373569
Appel geef ik gewoon een stuk. Peer prak ik gewoon, blijven wel wat stukjes in zitten, maar die krijgt ze goed weg. En ze is gek op brood, dat is echt grappig.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 25 juni 2009 @ 22:13:58 #79
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70374127
Maarten doet zijn mond stijf dicht als er een stukje brood aankomt, een stukje broodkorst wilde hij maandag bij W. wel (wel zelf eten) en vandaag gooide hij hem juist weer op de grond (op het kdv).
pi_70374544
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:19 schreef cattie het volgende:
Vicky, wat rot! Sterkte voor jullie.

Fee werd afgelopen nacht om 12 uur wakker en toen om 1.15 uur. Ze huilde heel hard en wilde niet zonder drinken weer verder slapen. Ik ging er toen van uit dat ik de rest van de nacht ook elk uur naar beneden zou moeten, maar daarna sliep ze door tot half 7! Geweldig! En nu slaapt ze weer in haar eigen bedje.
wat goed!

Ik was ook blij dat elin vannacht om 9 uur sliep, toen om 1 uur pas weer kwa..daarna om 5 dus ook een kleine progressie
pi_70374568
ze heeft weer een stukje meloen gehad trouwens.. vindt ze echt heerlijk
pi_70374863
Meloen is een goed idee! Mango uit potje vind hij erg lekker. Peer ging er ook wel in. Verder wil het qua groenten nog niet echt.
pi_70374875
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ze heeft weer een stukje meloen gehad trouwens.. vindt ze echt heerlijk
Hier ook een meisje die makkelijk alles wegwerkt. Zo raar, bij Fons waren we blij als er iets in ging en bij haar stop ik gewoon na twee stukjes omdat het me meteen zo veel lijkt en ze alles wegwerkt.
We zijn wel weer een paar dagen gestopt met geven want eergisteren had ze het echt heel moeilijk met haar ontlasting. Het was niet eens hard maar blijkbaar deed het toch pijn...
Elin geen last van?
pi_70375443
ze heeft vandaag iig niet gepoept..maar verder niets aan de hand, denk ik want ze was gewoon vrolijk

ze valt ook echt zo'n stuk aan Wraaaaaaahhhh haabb
pi_70375526
Mijn jochie heeft vandaag lekker broccoli gegeten en hij sabbelt dagelijks aan een stukje paprika, onder toeziend oog van zijn papa, die, als er een stukje los zit, het vlug opeet zodat mini-floor er niet in kan stikken .
Mini-floor vind paprika echt superlekker!
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_70375921
Vicky, wat sneu voor Tess zeg.
Mikoxx, dat klinkt wel zwaar, zo lang joh. Hoop dat die regeldagen snel voorbij zijn voor je.
Leuk al die beebjes die al lekker aan het eten zijn Die broccoli foto´s van Elin waren ook zo leuk
pi_70385825
Even een vraagje ...... Mijn zoontje van nu 6 dagen oud wil niet graag dat je aan zijn nekje zit. Ook lijkt zijn hoofdje wat scheef te staan. Echt een voorkeurshouding is het niet.... Hij huilt erg veel en ook overstuur. Eten gaat goed maar slapen is moeilijk, krampjes en winderigheid gaat de hele dag door. Nu heb ik even rondgezocht en dacht aan Osteopatie.
quote:
Tijdens de zwangerschap of bij de geboorte kan er een bewegingsverlies ontstaan in de schedel of kunnen er blokkades ontstaan in de nek of de rug. Dit zie je ook bij baby's met een voorkeursligging of een vervorming van de schedel. Door de blokkades kan een baby onrustig worden. De baby zit niet lekker in zijn vel en zal daardoor veel huilen. Ook kan het darmstelsel over- of onderprikkeld raken, doordat een zenuw, die o.a. de darmen aanstuurt, geïrriteerd kan raken door een blokkade in de schedelbasis. Hierdoor ontstaan er darmkrampjes, winderigheid, obstipatie en reflux. Door lichte mobilisaties van de schedelbasis wordt de irritatie van de zenuw weggenomen en functioneert deze beter. Vanuit de schedelbasis loopt ook een zenuw naar het halsgebied. Deze zenuw is verantwoordelijk voor de coördinatie van het slikken, ook hier kunnen problemen ontstaan.
Hebben jullie hier ervarnig mee? Positief of negatief?
pi_70385844
heb er geen ervarinf mee, zit er zelf ook aan te denken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70385927
Wij hebben een positieve ervaring met de osteopaat. Er was bij de jongste niet heel veel dramatisch aan de hand maar het onverklaarbare huilen en strekken dat ze deed was wel over.

We hoefden ook maar één keer te komen, het was een heel zachte behandeling en hij werd volledig vergoed.
pi_70386027
Denk datik ook maar eens ga bellen, baadt het niet, het schaadt ook niet.

Volgens mij gaat Tess een fup begrijpen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:24:00 #91
114177 Diaan73
pi_70386079
Ik heb er zelf ook geen ervaring mee, maar mijn schoonzusje wel en die was ook na 1 behandeling al klaar en een onherkenbaar kind (ten positieve).

Cattie, fijn dat het zo goed ging Hopelijk blijft het ook zo gaan.

Pff Lennon heeft bedacht dat half 6 toch wel een mooie tijd is om wakker te worden en naar beneden te willen. Honger heeft hij niet, want hij zit gewoon rustig op je schoot.. bij ons in bed wil hij dat niet. Gisteren was hij trouwens heel erg lief, heeft zn flessen goed leeggedronken, goed geslapen en gelukkig heeft hij ook niet meer echt diarree, nog wel vaak een poepluier. Hopelijk komt het nog van de prikjes dat slechte voor zijn doen slapen. en ja ik weet het... er zijn baby's hier die nog vaak wakker worden 's nachts, maar voor ons is dit toch wel even weer wennen
Make love, not war ☮
pi_70386432
Diaan ik hoop voor jullie dat het door de prikjes komt, en dat Lennon straks weer lekker doorslaapt. En ja best raar dat je zo snel gewend bent aan hele nachten doorslapen

Wat een lekkere smikkelende kindjes allemaal.
Vicky, groot gelijk heb je baadt het niet schaadt het niet! Hopelijk kunnen jullie snel terecht. Tis niet niets zo'n huilend propje met krampies
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:39:47 #93
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70386497
Vicky en Tess
HIer ook een ventje wat wat last heeft van krampjes. Gelukkig is de draagdoek dan een uitkomst, dat vindt ie heerlijk!

Hij kwam gisteren en eergister ook wat eerder om te eten dan normaal, zal wel aan de warmte liggen denk ik, maar heeft dus ook wat meer gegeten... en dan heeft ie buikpijn.

Hij weegt nu 3500 gram! volgens het pak nutricia zou hij nu 5 x 135 cc moeten eten. Maar hij vindt dat toch nog moeilijk... vaak komt ie om de 4 uur om te eten en dan is 135 cc gewoon teveel voor hem.
Kan ik daar ook het CB voor bellen?
Niet mieten! Door gieten!
pi_70386651
Tess weegt 3600 gram maar drinkt gewoon ong 7 flessen van 100. Meer krijg ik er niet in en minder flessen ook niet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70386720
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 09:39 schreef seilram het volgende:
Vicky en Tess
HIer ook een ventje wat wat last heeft van krampjes. Gelukkig is de draagdoek dan een uitkomst, dat vindt ie heerlijk!

Hij kwam gisteren en eergister ook wat eerder om te eten dan normaal, zal wel aan de warmte liggen denk ik, maar heeft dus ook wat meer gegeten... en dan heeft ie buikpijn.

Hij weegt nu 3500 gram! volgens het pak nutricia zou hij nu 5 x 135 cc moeten eten. Maar hij vindt dat toch nog moeilijk... vaak komt ie om de 4 uur om te eten en dan is 135 cc gewoon teveel voor hem.
Kan ik daar ook het CB voor bellen?
Waarom zou hij dat moeten? Als 135 cc teveel is dan kan je het er moeilijk in gaan proppen. Als hij genoeg heeft aan iets minder dan is dat prima. Wellicht kan je wel steeds 135 aanbieden. Hij drinkt het op een gegeven moment vanzelf wel op Imo hoef je hiervoor het CB niet te bellen hoor
pi_70386749
Voor mij persoonlijk heeft de osteopaat wel effect gehad. Hoe dat met kleine frummels zit, kan ik verder weinig over zeggen...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70387385
Osteopaat maakte bij ons echt groot verschil in spugen
  vrijdag 26 juni 2009 @ 10:16:32 #98
114177 Diaan73
pi_70387476
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
Diaan ik hoop voor jullie dat het door de prikjes komt, en dat Lennon straks weer lekker doorslaapt. En ja best raar dat je zo snel gewend bent aan hele nachten doorslapen
hij heeft eigenlijk vanaf het begin al doorgeslapen, behalve rond de periode van zn prikjes, dus we houden het daar maar op.

Seilram, wat LL zegt...
Make love, not war ☮
pi_70387723
Ik heb een afspraak gemaakt met een ostepaat hier in de buurt. Hij herkende direct wat zaken en onder de noemer baat het niet schaad het niet gaan we komende maandag al heen!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2009 11:04:25 ]
  vrijdag 26 juni 2009 @ 10:43:17 #100
114177 Diaan73
pi_70388373
TheFrankey, wat lekker snel dat jullie al terecht kunnen. Hopelijk heeft hij er baat bij...
Make love, not war ☮
pi_70389737
Ik hoop het ook. Ondanks dat hij pas 6 dagen oud is vind ik dat hij vee te hard huilt en te intens. Ik vond at ik daar direct wat mee moest doen.

Gewoon zoeken naar een oplossing....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2009 11:22:43 ]
pi_70389818
ik ben ook aan het beleln geslagen voor een afspraak. Ik word moedeloos van dat gehuil. Als ze niet slaapt huilt ze. Ze overstrekt zich en heeft nog steeds kramp en dan isset gillen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70389912
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:24 schreef Vicky het volgende:
ik ben ook aan het beleln geslagen voor een afspraak. Ik word moedeloos van dat gehuil. Als ze niet slaapt huilt ze. Ze overstrekt zich en heeft nog steeds kramp en dan isset gillen..
Exact waar wij ook mee zitten.

Het is of eten of slapen en veel huilen. Beetje rustig om zich heen koekeloeren is er niet bij. Hij is ook erg driftig en onrustig.
pi_70390686
Wat sneu voor die kleintjes he? Hartverscheurend, hopelijk kan de osteopaat wat voor jullie betekenen.
pi_70390736
De volgende klachten komen in aanmerking voor behandeling bij baby's:

darmkrampjes of kolieken en acute buikpijn -------> aanwezig
buitensporig huilen bij pasgeborenen ---------> aanwezig
buitensporig braken bij pasgeborenen ------> gelukkig niet, heel soms spugen
plagiocephalie (asymmetrisch vastzitten van schedelnaad, kroonnaad of lambdanaad) of scheefhoofd ------> niet dat ik weet
voorkeurshouding of dwangstand van het hoofd -------> ze neigt naar de rechterkant
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70390979
Nou, we hebben exact dezelfde problemen Vicky! Jesse slaapt echter snachts wel redelijk. gister van 12 (einde huilen) tot 3 (eten) en van half 4 tot 7
pi_70391058
lijkt wel of jouw kind mijn kind is Frankey. Tess slaapt 's nachts ook redelijk.
Overdag bina niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70392231
idd, ik hoop dat de osteopaath ons beiden kan helpen om deze problemen uit de wereld te helpen. Op deze manier val je toch een beetje van de roze wolk af nietwaar
pi_70392514
Kan om 16.45 terecht vandaag!!

Bij amber heb ik al geleerd dat roze wolken niet bestaan, het zijn roze momenten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70393945
Vicky wat kan je snel terech!!! Succes straks en ik hoop zo voor jullie dat het helpen gaat natuurlijk!
pi_70394050
Hij hoorde Tess huilen. Heeft zelfs een afspraak met een andere patient verplaatst naar ander tijdstip.
Moet wel naar voorburg. Zit er hier om de hoek ook een maar die is niet bereikbaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:38:01 #112
114177 Diaan73
pi_70394458
Zo Vicky, dat is lekker snel. heel veel succes vanmiddag!!
Make love, not war ☮
pi_70394460
Oke nou ik ben erg benieuwd of het werkt!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 26 juni 2009 @ 14:02:38 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70395408
dat is fijn vicky dat je zo snel terecht kan!! The frankey, jij ook sterkte!

mijn zoon, die me normaal laat uitslapen tot 8 uur, vond het vanmorgen nodig om me om kwart voor zes wakker te maken ik kan wel extra lang genieten vandaag Jr. is om de haverklap wakker, wil alleen maar spelen, niet slapen, en wel af en toe eten of drinken

tast toe allemaal!!!

hij is zelf gebakken/gemaakt

vrijdag 26 juni 2009 @ 14:06:25 #115
114177 Diaan73
pi_70395542
DJMO van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!
Make love, not war ☮
pi_70395651
DJMO gefeliciteerd! Enne, ziet er lekker uit, jummie...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70396835
Vicky fijn dat je zo snel terecht kan!

DJMO gefeliciteerd!
pi_70397540
Lief had ook al toen ze in het ziekenhuis lag gehoord (van kennissen uit Nederland) dat vooral bij baby's die met vacuum gehaald zijn, en waarvan het schedeltje dus toch een tikje vervormd is geraakt, osteopathie wordt aangeraden in sommige verloskundigenpraktijken.
Maar Vlaanderen en alternatieve geneeswijzen is nog niet echt een heel erg goede combinatie, dus ze willen er daar nog niet echt aan. Maar ze had het wel in haar geheugen opgeslagen.

Ennieweej, willen de osteo-gangers hier misschien laten weten of het geholpen heeft? Want zeker nu frummel ook zo veel huilt en "lastig" is, is het misschien een idee haar hier nog eens op te wijzen, en dus ben ik wel benieuwd of je al op korte termijn baat kunt hebben. (Dat zou tenslotte een extra reden zijn om het te proberen)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70397906
Wij zijn maar twee keer geweest, echt een goed resultaat. Maar iemand anders die ik ken van de gym was ook geweest en had geen resultaat.
pi_70398017
Ik heb ook geweldige ervaringen met de osteopaat (niet die hier in voorburg die was allejezus duur)
En na 3 behandelingen waren alle pijntjes weg
pi_70398369
DJMO, Gefeliciteerd!

Vicky, wat fijn dat je zo snel terecht kan! Ik hoop dat het Tess gaat helpen en dat ze lekkerder in haar velletje gaat zitten.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70398427
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:18 schreef MamsX het volgende:
Ik heb ook geweldige ervaringen met de osteopaat (niet die hier in voorburg die was allejezus duur)
En na 3 behandelingen waren alle pijntjes weg
die in Rijswijk was niet te bereiken en 1 in Delft had pas ergens volgende week plek. Moet 60 euro betalen straks, lrijg 29 terug van de verz.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:32:39 #123
114177 Diaan73
pi_70398482
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:31 schreef Vicky het volgende:

[..]

die in Rijswijk was niet te bereiken en 1 in Delft had pas ergens volgende week plek. Moet 60 euro betalen straks, lrijg 29 terug van de verz.
Als het werkt, is het zeker ook dubbel en dwars het geld waard toch??
Make love, not war ☮
pi_70398534
Absioluut! Al was het ¤ 100 geweest...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:35:42 #125
114177 Diaan73
pi_70398601
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:33 schreef Vicky het volgende:
Absioluut! Al was het ¤ 100 geweest...
Precies... heel veel succes straks en ben erg benieuwd!!
Make love, not war ☮
pi_70403730
we zijn weer thuis.
osteopaat heeft Tess meteen behandeld. Hij moest wel een pink in haar mondje doen omdat ie o.a. van uit de mond werk. Een volwassenen heeft 4 schedelbases, een baby heeft er 13. Ws is er, vanwege de snelle bevalling is er ws. iets niet goed geschoten in een van de 4 schedelbases onderin d'r nek, heeft met spildraai ofzo te maken.
Tijdens de hele behandeling heeft ze liggen slapen. Je zag dr ontspannen. De osteo voelde wel dat haar darmen aan 1 kant wat opgezetter waren, ws. toch de voeding. Moet nu ook iet toevoeging aan haar flesje, uhh ortiflor heet het.
Maandag nog een behandeling.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70403979
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:35 schreef Vicky het volgende:
we zijn weer thuis.
osteopaat heeft Tess meteen behandeld. Hij moest wel een pink in haar mondje doen omdat ie o.a. van uit de mond werk. Een volwassenen heeft 4 schedelbases, een baby heeft er 13. Ws is er, vanwege de snelle bevalling is er ws. iets niet goed geschoten in een van de 4 schedelbases onderin d'r nek, heeft met spildraai ofzo te maken.
Tijdens de hele behandeling heeft ze liggen slapen. Je zag dr ontspannen. De osteo voelde wel dat haar darmen aan 1 kant wat opgezetter waren, ws. toch de voeding. Moet nu ook iet toevoeging aan haar flesje, uhh ortiflor heet het.
Maandag nog een behandeling.
aha, en heb je het idee dat het al helpt? Heeft hij ook nog het eea rechtgezet of dat niet?
pi_70404288
hij is aan het bewegen geweest met d'r.
Ze ligt nog steeds te slapen....
Moeten d'r iig veel in de foetushouding leggen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70405349
oke dus dat lijkt wel goed te gaan nietwaar. wij gaan maandag
pi_70405647
Klinkt goed Vicky!
pi_70405709
Fijn Vicky, hopelijk is alles snel echt verholpen
pi_70406009
Ze huilt nog niet minder maar dat is ook wel heel snel. Ben benieuwd wanneer we echt iets merken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:32:53 #133
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70406956
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:00 schreef Vicky het volgende:
Ze huilt nog niet minder maar dat is ook wel heel snel. Ben benieuwd wanneer we echt iets merken
Orthiflor ken ik wel, dat heb ik zelf gebruikt bij een anti-candida dieet. Van het merk Orthica ook?

Nou ik heb toch het CB gebeld... en zo stom was dat blijkbaar niet... wat ik niet wist is dat 5 x 135 cc overdag moet. Ik telde s'nachts mee en ik gaf Joep gewoon s'nachts een volledig voeding. Die mevrouw dat we eens moeten proberen om over 7-11-15-7 4 x 120 cc te geven en dan om 11 voor het slapen 135 cc en dan als ie s'nachts wat wil, dan een halve voeding. Heel logisch eigenlijk, maar ik dacht... 5 voedingen, is ongeveer om de 5 uur eten. Dus zat ik vannacht om 01.00, want hij had om 20.00 gegeten en vanmorgen om 05.30...
pi_70407101
Trek je het nog wel Vicky?
pi_70407395
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:37 schreef TheFrankey het volgende:
Trek je het nog wel Vicky?
jwel maar soms weet ik gewoon even niet wat ik moet doen om Tess te troosten. Vanmorgrn had ik ff gehad. Huilene Tess, zeurende Amber, kom me kont niet keren of het was huilen, zeuren, piepen, dreinen.
Tis gelukkig weekend en is M thuis. Dinsdag sta ik er alleen voor, krijg 's middags wel vriendin op visite.

Had gehoopt dt Tess een "makkelijk" kindje zou zijn. Hebben met Amber al zoveel zorgen gehad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70407555
Sterkte Vicky en Frankey.

Gefeliciteerd DJMO.

Hoe lang slaapt/ sliep jullie baby met rond de 5 maanden overdag en s'nachts. Bij ons is het s'nachts zo'n acht a negen uur. Overdag verschilt het. Op het kinderdagverblijf is het 3 a maximaal 4 uur. Thuis heb ik het idee dat het soms toch nog wat meer is, maar ook niet altijd. Laatst had ik gelezen, dat een kind van 4 maanden zo'n 16 uur per dag zou moeten slapen. Dat is natuurlijk wel gemiddeld. S'avonds tussen de twee laatste voedingen half acht/ acht uur en tien uur/ half elf slaapt hij haast nooit. S'nachts slaapt die dan wel vrij goed. Soms wordt die s'nachts wakker en vraagt om de speen. Grappig: overdag neemt hij dan gewoon zijn duim maar s'nachts niet altijd.

Met welke leeftijd zijn jullie begonnen met groente/fruithap. Hebben jullie eerst geprakte/ gepureerd gedaan en later pas stukken fruit? Met welke leeftijd was dat dan of hangt dat af van het soort fruit?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:02:39 #137
105850 Fuente
mamamuts
pi_70407794
Vicky, dat is precies hoe het met Merel ook was. Ortiflor is bijna hetzelfde als ABC dophilus. Merel had ook gezwollen darmpjes en wat scheefheid in haar nek, onderaan haar schedel.
Bij Merel was het zo dat ze de dag na de behandeling echt nog veel meer gehuild heeft dan normaal, ik dacht echt dat het dus niets geholpen had.
De dag erna was het al stukken minder. Het kan dus zijn dat het eerst slechter wordt en dan beter, niet schrikken daarvan!
Hopelijk heeft het bij Tess net zoveel nut als het bij Merel heeft gehad!
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:04:42 #138
105850 Fuente
mamamuts
pi_70407839
Tinuviel, Merel sliep met 5 maanden zo'n 12 uur op een nacht (maar dan wel met een voeding nog 's nachts). OVerdag op het kdv sliep ze ongeveer 2 uurtjes, en thuis overdag sliep ze al gauw een uur of 5 (inhalen denk ik).
Ze is nu 6,5 maand en slaapt 's nachts 12 uur aan 1 stuk door, en overdag op het kdv zo'n 2 a 3 uur, thuis overdag ongeveer 4 uur.

Het advies is om met 6 maanden te beginnen met groente en fruit.
Ik kook de groenten en pureer ze, fruit heeft Merel nog niet gehad, maar dat zou ik bij zacht fruit gewoon prakken denk ik.
Sara
Merel
Ukje
pi_70407902
Mijn baby van rond de 5 maanden slaapt 's nachts ongeveer 12 uur en overdag dan nog een uurtje of 3 in totaal. Soms meer, soms iets minder, maar meestal lijkt het hier wel op. Ik vind 3 tot 4 uur op het kdv eigenlijk niet weinig hoor! Hier hebben we geen laatste voeding rond 11 uur, ergens tussen 7 en 9 gaat L. naar bed en dan slapen we meestal tot een uurtje of 8 (soms iets korter maar dan volgt er vrij snel een ochtendslaapje, soms langer tot een uur of 10). Niet bepaald een ritme dus als ik het zo teruglees maar het werkt hier goed, onze dag ziet er ook niet altijd hetzelfde uit.
's Nachts wordt L. meestal nog wel een keer wakker voor een voeding (en dat vind ik prima).
pi_70407922
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:33 schreef Vicky het volgende:

Jair had ook veel last van windjes en krampen. De draagdoek hielp inderdaad goed. Wat verder goed hielp was een warm kruikje op de buik. En je hebt ook wat middeltjes die helpen de lucht in de buik/darm grotere blazen te maken. Dan komen er wel meer boertjes/windjes maar wordt het beter met de krampen. Hoop dat sommige van de tips helpen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:11:05 #141
105850 Fuente
mamamuts
pi_70408019
Een draagdoek is inderdaad heel fijn bij lucht en krampen! Merel heeft vaak een heel bol buikje omdat ze echt veel lucht in haar buik kan hebben. Ik knoop haar dan vast met d'r knietjes heel hoog, na een half uurtje lopen 'ontlucht' ze helemaal (alsof je op een vuilnisbelt loopt )
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:12:50 #142
12913 GreatWhiteSilence
pi_70408069
Gefeliciteerd, DJMO.

Hier kreeg ik een brief van dat bevolkingsonderzoek binnen... Uitstrijkjes enzo...
Een van de vragen: wanneer was de laatste menstruatie? Euhmm, 3 april 2008...
Zo lang geleden alweer, héérlijk...
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:26:14 #143
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70408427
O ja, GWS, ik moet ook (voor de 1e keer) voor een uitstrijkje, ja, net als DJMO (Gefeliciteerd! ) laatst 30 geworden!

Vandaag met Maarten heerlijk op een terrasje in Enkhuizen gezeten met een vriendin. Een oud collega van ons ging trouwen en we gingen even kijken! Maarten heeft dus gewoon heerlijk 1 1/2 uur in de wagen liggen slapen. Om 4 uur (op terras) een kleiner flesje gegeven als normaal (120/4) met de hoop dat hij wat beter zou eten met het avondeten. Niet dus... en toen had hij om 7 uur flink honger...
En het is zo warm... hij ligt nu te slapen zonder slaapzakje gewoon in zijn rompertje!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:07:16 #144
62233 Jelief
ikke lief!
pi_70409763
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:54 schreef Tinuviel het volgende:
Sterkte Vicky en Frankey.

Gefeliciteerd DJMO.

Hoe lang slaapt/ sliep jullie baby met rond de 5 maanden overdag en s'nachts. Bij ons is het s'nachts zo'n acht a negen uur. Overdag verschilt het. Op het kinderdagverblijf is het 3 a maximaal 4 uur. Thuis heb ik het idee dat het soms toch nog wat meer is, maar ook niet altijd. Laatst had ik gelezen, dat een kind van 4 maanden zo'n 16 uur per dag zou moeten slapen. Dat is natuurlijk wel gemiddeld. S'avonds tussen de twee laatste voedingen half acht/ acht uur en tien uur/ half elf slaapt hij haast nooit. S'nachts slaapt die dan wel vrij goed. Soms wordt die s'nachts wakker en vraagt om de speen. Grappig: overdag neemt hij dan gewoon zijn duim maar s'nachts niet altijd.

Met welke leeftijd zijn jullie begonnen met groente/fruithap. Hebben jullie eerst geprakte/ gepureerd gedaan en later pas stukken fruit? Met welke leeftijd was dat dan of hangt dat af van het soort fruit?
Tinuviel, denk je dat Jair te weinig slaapt, of beter gezegd heb je het gevoel dat hij te weinig slaapt of is hij vervelend als hij wakker is? Zo niet dan slaapt Jair genoeg
Ruben slaapt soms 11 uur op een nacht en soms 8 á 9 uur, hij is dan meestal 's avondsaan het rommelen of is gewoon gezellig wakker tot wat later op de avond. (zoals nu) Hoe lang hij overdag precies slaapt weet ik eigenlijk niet want ik hou het niet bij Op het kdv slaapt hij wel beduidend minder dan thuis, hij doet dan meer hazeslaapjes. Vandaag had hij eindelijk twee keer langer dan een uur geslapen en een keer bijna een uur maar dat was omdat we hem op kwamen halen.

Het algemene advies is pas met 6 maanden met bijvoeding te beginnen. Ik heb bij Emma en zal bij Ruben beginnen met stukjes(of hele) groente en daana met stukjes (of heel)fruit, kijk maar in dit topic

Ruben is mobiel! Hij beweegt zich in een rondje al liggend op zijn rug, hij gooit steedszijn billen omhoog en draait zo rond. Hij doet ookecht zijn best om iets te pakken dat net buiten zijn bereik ligt.
De zalf ,(Dermel, ik weet niet meer wie het vroeg) werkt erg goed, Ruben zijn huid is veel,veel beter dan het was, alleen zijn knieholtes en zijn nek zijn bij warm weer nog wat rood maar iig niet meer open.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 juni 2009 @ 00:49:09 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70414608
bedankt iedereen!

ik ben te afgedraaid om op iedereen te reageren, maar twee dingen: vicky ik hoop dat je snel resultaat boekt!! en ik las iets over een uitstrijkje na je 30e?? hell dat is toch niet verplicht he?? de laatste keer dat ik een uitstrijkje moest laten maken, deed het verdomd zeer namelijk, en ik zit niet op een herhaling te wachten als het niet noodzakelijk is

ik lees morgen de rest wel bij, of zondag want ik moet morgen ook naar de verjaardag van oma toe

pi_70414763
Mag ik je aanraden wel te gaan DJMO? Mijn moeder dacht op dr 35ste ook..nee...geen zin. Uiteindelijk toch maar wel gegaan en had beginnende baarmoederhalskanker, die gelukkig snel en goed weg te opereren was. Niet om je bang te maken ofzo hoor, maar als ze weer 5 jaar had gewacht op de volgende oproep was het dus echt een heel ander verhaal geweest...
Lotte!
Noah!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 juni 2009 @ 00:58:19 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70414871
ik weet nog niet wat ik verkies linda .. ik heb mijn vader zien 'aftakelen' na bestralingen, en dat is uiteindelijk zijn dood geworden. ik ben altijd van het principe uitgegaan dat als het mijn tijd is, ik toch wel ga. of dat nou aan k. is, of door een auto-ongeluk, of gewoon vredig in mijn slaap .. ik ben denk ik banger voor bestralingen en opereren, dan voor de ziekte zelf.. raar he?

pi_70417499
Mijn slimme klimmonstertje krijgt het voor elkaar om via de luierdoekjesdoos bijna op de tafel te klimmen
Ook wil hij op Sander zijn stoel klimmen, en van de week stond hij ook nog op de houten auto van Sander
Eng kind

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2009 08:02:21 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 juni 2009 @ 08:28:57 #149
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70417606
hehe LL je kunt hem ook niet eeuwig baby houden he maar succes met je klimgeitje

ik denk dat, hoewel jan gisteren gewoon om half negen naar bed ging na zijn laatste fles, het toch wat te druk was voor hem, of het moet de beklammende warmte zijn geweest, hij was vannacht aan het dromen met zachte korte snikjes en vanmrogen was ook weer vroeg wakker, maar toen zijn speen gegeven, en toen werd hij pas om acht uur wakker.

hij wil btw zelf zijn fles vasthouden, maar dat lukt nog niet best, hij kan hem dan niet in zijn mond stoppen om te drinken. met een tuitbeter lukt het hem wel redelijk en hij krijgt er dan ook nog drinken uit dus tegenwoordig heb ik altijd een beker drinken bij me voor hem als we ergens heen gaan.

pi_70417633
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:58 schreef DJMO het volgende:
ik weet nog niet wat ik verkies linda .. ik heb mijn vader zien 'aftakelen' na bestralingen, en dat is uiteindelijk zijn dood geworden. ik ben altijd van het principe uitgegaan dat als het mijn tijd is, ik toch wel ga. of dat nou aan k. is, of door een auto-ongeluk, of gewoon vredig in mijn slaap .. ik ben denk ik banger voor bestralingen en opereren, dan voor de ziekte zelf.. raar he?
Maar als je door te gaan, de ziekte eerder ontdekt, en je toch laat behandelen, hebben je kinderen wellicht hun moeder langer bij zich... En nee, dit is geen sneer, dit is een overdenking. Maar dat weet je wel he?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 juni 2009 @ 08:43:57 #151
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70417692
weet ik wel floortje en ik denk er ook echt nog wel over na hoor maar nu niet; ik ben schor, heb keelpijn en dat terwijl ik niets bijzonders heb gedaan gisteren. hooguit dat we tot 1 uur vannacht buiten hebben gezeten. ik heb iig een geweldige dag gehad en nu moet ik boodschappen doen. vanmiddag ook weer weg...

zaterdag 27 juni 2009 @ 08:53:08 #152
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70417752
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 08:43 schreef DJMO het volgende:
weet ik wel floortje en ik denk er ook echt nog wel over na hoor maar nu niet; ik ben schor, heb keelpijn en dat terwijl ik niets bijzonders heb gedaan gisteren. hooguit dat we tot 1 uur vannacht buiten hebben gezeten. ik heb iig een geweldige dag gehad en nu moet ik boodschappen doen. vanmiddag ook weer weg...
Nog van harte gefeliciteerd! Het was heerlijk weer om buiten te zitten inderdaad! Leuk feestje gehad dus?

Hoe gaat het nu met Tess?

Joep doet het wel beter op deze voeding! tenminste, nog geen krampjes! (voelde me gisteren echt een domme mama)
pi_70417793
Ok, .

Mijn jochie is echt een vreetzak, net zn vader !
Nu zit 'ie lekker op een broodkorstje te sabbelen
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:11:33 #154
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70417869
Wat floortje zegt DJMO, zo'n uitstrijkje is er echt niet voor niets hoor... en dan ben je over het algemeen er snel bij enzo!

Hier heeft Maarten (ondanks de "vroege" avondfles) toch uitgeslapen tot half 9! Raar wakker worden hoor, zo... Hij was wel verdrietig en had honger, maar nu na de pap is dat ook weer opgelost!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:11:55 #155
114177 Diaan73
pi_70417871
Vicky, ik hoop voor je dat het wat beter gaat met Tess...

DJMO, als het 1e uitstrijkje pijnlijk was, wil dat niet zeggen dat het nu ook zo is. Ik heb er 2 gehad en beiden hebben geen pijn gedaan... dit is iets waar ik nooit over zou twijfelen en gewoon ga.

Seilram, fijn dat het nu beter is gegaan!! En je bent niet dom hoor....:N

Floortje, lief op een broodkorstje knabbelen. Lennon mag ook eind juli beginnen met broodkorstjes.

Lennon heeft vandaag tot 6:40 uur geslapen Hopelijk blijft dat nu zo of later mag natuurlijk ook

@Tinuviel, Lennon is nu ook 5 maanden geweest. Hij gaat meestal rond kwart voor 8 naar bed 's avonds en dan tot normale situatiekwart voor 7, dat is zo'n 11 uur. Thuis slaapt hij overdag zo'n 6,5 denk ik. Meestal een uur voor de voeding wakker en een half uur tot een uur na de voeding gaat hij weer naar bed. Bij het kdv slaapt hij meestal iets minder maar ook wel 3 a 4 uur per dag, hij gaat ook naar mijn ouders en daar slaapt hij ook wel denk ik 6 uur. Over 24 uur genomen, slaapt hij dus zo'n 17 uur.

[ Bericht 15% gewijzigd door Diaan73 op 27-06-2009 09:18:58 ]
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')