abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 juni 2009 @ 19:28:38 #26
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70334274
fijn ligt jan lekker te slapen, gaan er een paar rotkinderen uit de buurt staan belletje trekken hier.. en me gewoon vanachter de schuur (ik hoorde ze ) keihard uitlachen toen ik riep dat er hier een baby lag te slapen ... het is jammer dat ik niet weet wie het zijn of waar ze wonen ...

ik zal jan toch wel anders opvoeden ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 24 juni 2009 @ 19:41:15 #27
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_70334691
Pandora ze doen de handen ook niet naast hun hoofd want die zitten idd in die "zak" maar ze doen de handjes wel zo hoog als ze kunnen (kin hoogte ongeveer) en dat is dan echt voldoende voor ze!
pi_70335823
tyler kan zelfs nog zijn speen eruit trekken dwars door de bakerzak heen merkte ik gisteren.
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:20:11 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70336075
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:28 schreef DJMO het volgende:
fijn ligt jan lekker te slapen, gaan er een paar rotkinderen uit de buurt staan belletje trekken hier.. en me gewoon vanachter de schuur (ik hoorde ze ) keihard uitlachen toen ik riep dat er hier een baby lag te slapen ... het is jammer dat ik niet weet wie het zijn of waar ze wonen ...

ik zal jan toch wel anders opvoeden ...
En jij denkt dat hij jou dan braaf gaat vertellen 'mam, we gaan zo belletje trekken hoor!'
Nobele bedoelingen, maar echt... er zijn volgens mij echt bijzonder weinig kinderen die dit nooit gedaan hebben.

Hier gebeurt het ook, en ik reageer er meestal maar gewoon niet op, dan is de lol er heel snel vanaf.
Een paar avonden achter elkaar de bel onklaar maken wil ook helpen.
pi_70336109
Bedankt voor de felicitaties
Dana ligt nu heerlijk te slapen na dr kadootje uit te hebben gepakt en en met hulp van mama dr kaarsje op dr minicakeje te hebben uitgeblazen

De dag alweer voorbij, gelukkig hebben we zondag nog een echte verjaardag met bezoek en taart en nog meer kadootjes
pi_70337067
Gefeliciteerd met Dana, BlaBla!

Wat een lieve foto´s van Elin met die broccoli

Vandaag kwam er hier iemand voor de hielprik en de gehoortest. Graeme moest helemaal huilen na het prikje, omdat die mevrouw zijn voetje zo stevig vast hield. Van het prikje zelf had hij geen last.
De gehoortest lukte alleen niet, kwam geen reactie terug. Nu komt ze dinsdag nog een keer. Werd er toch wel erg zenuwachtig van... Al weet ik wel zeker dat ie niet doof is ofzo, want hij schrikt elke keer van harde geluiden... maar toch.....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:49:52 #32
108648 cattie
lieve moeder
pi_70337196
Wat schattig, Elin met broccoli!

Dag Dana!

Tessie, kan me voorstellen dat je wat zenuwachtig wordt. Hopelijk is het niets!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 juni 2009 @ 20:50:23 #33
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70337206
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En jij denkt dat hij jou dan braaf gaat vertellen 'mam, we gaan zo belletje trekken hoor!'
Nobele bedoelingen, maar echt... er zijn volgens mij echt bijzonder weinig kinderen die dit nooit gedaan hebben.

Hier gebeurt het ook, en ik reageer er meestal maar gewoon niet op, dan is de lol er heel snel vanaf.
Een paar avonden achter elkaar de bel onklaar maken wil ook helpen.
mjah, ergens heb je gelijk, want ik heb het ook wel eens gedaan, maar nooit bij bv oudere mensen of mensen waarvan ik wist dat er een een baby in huis was. en ik zal toch echt wel proberen jan bij te brengen dat hij respect moet hebben voor oudere mensen maar ook kleine baby's moet laten slapen _iedereen_ hier weet dat jan er is, en iedereen houdt er rekening mee, tot aan de postbode klopt liever als hij niet weet of jan slaapt ja of nee. het ergste vond ik gewoon dat die kids me uit stonden te lachen toen ik riep dat hier een baby sliep en toen wegrenden.

enfin, jan maakt zich er minder druk om, die is na badje en fles + avondritueel weer heerlijk gaan slapen.. en als die kids het nu weer flikken grijp ik er toch echt een bij zijn kladden

fijn mikoxx dat je tweeling het zo goed doet!!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 juni 2009 @ 20:52:54 #34
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70337296
tessie kan gebeuren, pas als het de derde keer niet lukt ofzo, wordt je doorverwezen. nog niets om je zorgen over te maken dus..

pi_70337497
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef tessie het volgende:
Vandaag kwam er hier iemand voor de hielprik en de gehoortest. Graeme moest helemaal huilen na het prikje, omdat die mevrouw zijn voetje zo stevig vast hield. Van het prikje zelf had hij geen last.
De gehoortest lukte alleen niet, kwam geen reactie terug. Nu komt ze dinsdag nog een keer. Werd er toch wel erg zenuwachtig van... Al weet ik wel zeker dat ie niet doof is ofzo, want hij schrikt elke keer van harde geluiden... maar toch.....
Misschien verstopt oortje?
Dat was hier het euvel, 2de keer kwam ze er wel doorheen.
Komt vast bij Graeme ook helemaal goed
pi_70337704
Kan me voorstellen dat je schrikt Tessie.
Wel fijn dat ze de gehoortest aan huis doen. Ik moet morgen met Tess naar het cb voor de test.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70338351
Bla, wat fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad!

Tessie, hier ging de test ook niet meteen goed, het apparaat bleek er mee gestopt. Maar voordat dat duidelijk was, was mijn hart toch in mijn schoenen gezonken.
En toen ik zei dat het me sterk leek dat Kobus niets hoorde, zei ze dat ouders dat meestal wel het beste door hebben. Daarna was de test ook goed. Maak je niet teveel zorgen hoor!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70338457
hier kwamen ze ook aan huis al na 4 dagen of zo, tegelijkertijd met de huisarts en de verloskundige... maar dat was toevallig. Gezellige drukte in de slaapkamer En manlief was net even een boodschap doen dus heb ik er een foto van gemaakt voor hem. Je kan mama's in het kraambed met kraamtranen beter geen foto laten maken, dan krijg je zoiets: Euhm schat ik zie niet echt iets hoor

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_70338597
Ja vandaag was ook de eerste dag waarop het getest kon worden, ze zei dat ze meestal het pas 1 of 2 dagen later doen, omdat er ook nog vruchtwater ofzo in zn oortjes kan zitten, en daar komt dat apparaat dan niet doorheen. En ik zie ook echt wel dat hij reageert op geluid, maar ja, toch gewoon zorgen maken he... Maar nu komt ze dinsdag dus nog een x, en als het dan weer niet lukt, dan komt er daarna iemand anders, met een apparaat wat wel door water/oorsmeer kan meten...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70338744
komt vast goed Tessie Hier was de eerste keer teveel omgevingsgeluid dus moest het nog een keer. Het komt aardig nauw geloof ik met zo'n gevoelig ding.
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:42:07 #41
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70339294
Tessie, bij Lennon lukte het de 1e keer niet omdat er nog wat (bad)water in het oortje zat... nadat dat goed gedroogd was, heeft ze het nog een keer geprobeerd en toen ging het wel goed. Het komt goed

Ow nog even de nieuwe curves van Lennon:

gewicht

lengte
Make love, not war ☮
pi_70339357
ah Lennon weer terug op het lijntje met zijn lengte
pi_70339377
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:20 schreef Estrys het volgende:
hier kwamen ze ook aan huis al na 4 dagen of zo, tegelijkertijd met de huisarts en de verloskundige... maar dat was toevallig. Gezellige drukte in de slaapkamer En manlief was net even een boodschap doen dus heb ik er een foto van gemaakt voor hem. Je kan mama's in het kraambed met kraamtranen beter geen foto laten maken, dan krijg je zoiets: Euhm schat ik zie niet echt iets hoor

[ afbeelding ]
Ik heb de hielprikfoto ook nog.. ik zit er echt helemaal aan gort te zijn , kind vast.. ze lag te drinken tijdens de prik
pi_70339421
die heb ik niet want manlief moest de kamer uit omdat ie anders flauw zou vallen
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:50:54 #45
114177 Diaan73
pi_70339711
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:43 schreef Estrys het volgende:
ah Lennon weer terug op het lijntje met zijn lengte
ja ik zag het ook ... een gemidddelde baby wat lengte betreft dus.
Make love, not war ☮
pi_70339802
Een gemiddelde borstvoedings baby qua lengte
pi_70339974
ik geloof nooit dat Seb heel lang gaat worden. Wij zijn allebei van die kabouters
  woensdag 24 juni 2009 @ 22:01:30 #48
114177 Diaan73
pi_70340193
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:52 schreef p_iglet het volgende:
Een gemiddelde borstvoedings baby qua lengte
Ja inderdaad maar volgens het lijntje bij de cb zat hij ook op gemiddeld. Twan was op dezelfde leeftijd trouwens ruim een kilo zwaarder en 3 cm langer.

Peaceman is 1.88 en ik 1.68.. ik ben heel benieuwd hoe lang Lennon gaat worden.
Make love, not war ☮
  woensdag 24 juni 2009 @ 22:23:32 #49
108648 cattie
lieve moeder
pi_70341161
Vannacht slaapt Fee voor het eerst 's nachts op haar eigen kamertje. Hopelijk gaat dat beter. Afgelopen nacht was ze elk uur wakker en dat is wel slopend.
pi_70341376
wanneer gaan babies gericht lachen?
Vanmiddag lag Tess bij mijn moeder, ze was klaarwakker en ik had echt het idee dat ze gericht aanhet lachen was...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')