quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:33 schreef Estrys het volgende:
Ik weet niet of dat lekker ligt hoor als ze op haar rug ligt op zo'n rits.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:53 schreef simmu het volgende:
we knutselen gewoon verder![]()
ik ben aan het peinzen over een veiligheidsspeld aan de binnenkantik ga er vanmiddag in de sauna over nadenken, dag dames! veel plezier vandaar & tot morgen
Woei bedankt.quote:
Estrys, wij mogen beginnen met 's middags een groente(hapje) (zo rond 3 uur) en dan de fles erachteraan, tzt wordt die fles vervangen door een toetje. Als dat goed gaat, dan mag 's morgens een fruit(hapje)tussen 2 flessen in.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef Estrys het volgende:
Ik wil Seb graag wat vast voedsel gaan geven maar ik weet niet waar te beginnen en hoe en ik vind het maar eng
Ja, dat werkt! Mila slaapt nu ook nog steeds in de houding: "Handen omhoog of ik schiet"quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:35 schreef Pandora73 het volgende:
Dames, over die Pucka's: werkt dat ook al beeb de gewoonte heeft om altijd met zijn handjes omhoog te slapen? Mama denkt dat ie dan juist extra onrustig wordt als ie zijn handjes niet meer omhoog kan doen. En daar had ik inderdaad niet aan gedacht toen ik aan haar over de Pucka vertelde. (Domme Pandora...)
nope gekooktquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:46 schreef mikoxx het volgende:
Kleurdoos, mooi foto's! Geef jij broccoli rauw trouwens? Ze zit er wel lekker van te smullen...
Hoe snel na de bevalling reden jullie weer in de auto? Ik twijfel of ik dat weer zal gaan doen (natuurlijk eerst een klein stukje...) of dat ik dan overmoedig ben.
Ik heb gewoon heel veel zin om mn wereld weer een beetje groter te maken, nadat ik vanaf 31 weken niet veel meer heb gezien dan een ziekenhuiskamer en een slaapkamer.
Hier gaat alles nog steeds naar wens, bv loopt als een trein en de mannen zijn tevreden. Hoewel ze vannacht en de nacht ervoor zich vaker meldden dan de dagen daarvoor, maar dat kunnen regeldagen zijn dachten wij al (vandaag zijn ze nl 11 dagen oud) Hopen dat ze komende nacht beter door gaan slapen (en tegelijk wakker graag!!) dan kunnen papa en mama ook een paar uurtjes lekker achter elkaar door maffen. Het gekke is dat ze overdag heel regelmatig slapen/eten en 's nachts dus niet zo... helaas! Maar: ik klaag niet hoor, die koppies maken alles weer goed![]()
lijken ze erg op elkaar?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:46 schreef mikoxx het volgende:
Kleurdoos, mooi foto's! Geef jij broccoli rauw trouwens? Ze zit er wel lekker van te smullen...
Hoe snel na de bevalling reden jullie weer in de auto? Ik twijfel of ik dat weer zal gaan doen (natuurlijk eerst een klein stukje...) of dat ik dan overmoedig ben.
Ik heb gewoon heel veel zin om mn wereld weer een beetje groter te maken, nadat ik vanaf 31 weken niet veel meer heb gezien dan een ziekenhuiskamer en een slaapkamer.
Hier gaat alles nog steeds naar wens, bv loopt als een trein en de mannen zijn tevreden. Hoewel ze vannacht en de nacht ervoor zich vaker meldden dan de dagen daarvoor, maar dat kunnen regeldagen zijn dachten wij al (vandaag zijn ze nl 11 dagen oud) Hopen dat ze komende nacht beter door gaan slapen (en tegelijk wakker graag!!) dan kunnen papa en mama ook een paar uurtjes lekker achter elkaar door maffen. Het gekke is dat ze overdag heel regelmatig slapen/eten en 's nachts dus niet zo... helaas! Maar: ik klaag niet hoor, die koppies maken alles weer goed![]()
Maar in de Pucka zitten de handen toch ook in de zak? Hoe kunnen ze die dan naast hun hoofd leggen? Dan smoren ze zichzelf toch?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:13 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, dat werkt! Mila slaapt nu ook nog steeds in de houding: "Handen omhoog of ik schiet"
Die eerste twee foto's kijkt ze volgens mij nog een beetje "Was da nou?" maar die derde maakt alles weer goed... Wat een heerlijk koppie!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Of je geeft Seb ook een stronkje broccoli of een stukje peer, meloen of banaan oid. eten doet elin het nog niet echt, t vocht eruit zuigen wel.
gisteravond heeft ze bijv aan een stronkje broccoli zitten kluiven en net op een stukje meloen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:28 schreef DJMO het volgende:
fijnligt jan lekker te slapen, gaan er een paar rotkinderen uit de buurt staan belletje trekken hier.. en me gewoon vanachter de schuur (ik hoorde ze
) keihard uitlachen toen ik riep dat er hier een baby lag te slapen ... het is jammer dat ik niet weet wie het zijn of waar ze wonen ...
ik zal jan toch wel anders opvoeden ...
mjah, ergens heb je gelijk, want ik heb het ook wel eens gedaan, maar nooit bij bv oudere mensen of mensen waarvan ik wist dat er een een baby in huis was. en ik zal toch echt wel proberen jan bij te brengen dat hij respect moet hebben voor oudere mensen maar ook kleine baby's moet laten slapenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]En jij denkt dat hij jou dan braaf gaat vertellen 'mam, we gaan zo belletje trekken hoor!'
Nobele bedoelingen, maar echt... er zijn volgens mij echt bijzonder weinig kinderen die dit nooit gedaan hebben.
Hier gebeurt het ook, en ik reageer er meestal maar gewoon niet op, dan is de lol er heel snel vanaf.
Een paar avonden achter elkaar de bel onklaar maken wil ook helpen.
Misschien verstopt oortje?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef tessie het volgende:
Vandaag kwam er hier iemand voor de hielprik en de gehoortest. Graeme moest helemaal huilen na het prikje, omdat die mevrouw zijn voetje zo stevig vast hield. Van het prikje zelf had hij geen last.
De gehoortest lukte alleen niet, kwam geen reactie terug. Nu komt ze dinsdag nog een keer. Werd er toch wel erg zenuwachtig van... Al weet ik wel zeker dat ie niet doof is ofzo, want hij schrikt elke keer van harde geluiden... maar toch.....
Ik heb de hielprikfoto ook nog.. ik zit er echt helemaal aan gort te zijn , kind vast..quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:20 schreef Estrys het volgende:
hier kwamen ze ook aan huis al na 4 dagen of zo, tegelijkertijd met de huisarts en de verloskundige... maar dat was toevallig. Gezellige drukte in de slaapkamerEn manlief was net even een boodschap doen dus heb ik er een foto van gemaakt voor hem. Je kan mama's in het kraambed met kraamtranen beter geen foto laten maken, dan krijg je zoiets:
Euhm schat ik zie niet echt iets hoor
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:43 schreef Estrys het volgende:
ah Lennon weer terug op het lijntje met zijn lengte
Ja inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:52 schreef p_iglet het volgende:
Een gemiddelde borstvoedings baby qua lengte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |