Fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat. Autorijden mag volgens mij vrij snel weer, ik mocht 2 weken niet maar dat was omdat ik een keizersnede had gehad en dan kan je geen noodstop maken zeggen ze vanwege de pijn in je buik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:46 schreef mikoxx het volgende:
Kleurdoos, mooi foto's! Geef jij broccoli rauw trouwens? Ze zit er wel lekker van te smullen...
Hoe snel na de bevalling reden jullie weer in de auto? Ik twijfel of ik dat weer zal gaan doen (natuurlijk eerst een klein stukje...) of dat ik dan overmoedig ben.
Ik heb gewoon heel veel zin om mn wereld weer een beetje groter te maken, nadat ik vanaf 31 weken niet veel meer heb gezien dan een ziekenhuiskamer en een slaapkamer.
Hier gaat alles nog steeds naar wens, bv loopt als een trein en de mannen zijn tevreden. Hoewel ze vannacht en de nacht ervoor zich vaker meldden dan de dagen daarvoor, maar dat kunnen regeldagen zijn dachten wij al (vandaag zijn ze nl 11 dagen oud) Hopen dat ze komende nacht beter door gaan slapen (en tegelijk wakker graag!!) dan kunnen papa en mama ook een paar uurtjes lekker achter elkaar door maffen. Het gekke is dat ze overdag heel regelmatig slapen/eten en 's nachts dus niet zo... helaas! Maar: ik klaag niet hoor, die koppies maken alles weer goed![]()
pff idd.. ik mag dan niet klagen met mijn 'om de 3 uur' ..ben benieuwd of het goed gaatquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:23 schreef cattie het volgende:
Vannacht slaapt Fee voor het eerst 's nachts op haar eigen kamertje. Hopelijk gaat dat beter. Afgelopen nacht was ze elk uur wakker en dat is wel slopend.
Ze zeggen rond 6 weken, maar Hannah lachte ook al eerder en volgens de CB arts kon dat wel, zeker als je over je uitgerekende datum bent gegaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:29 schreef Vicky het volgende:
wanneer gaan babies gericht lachen?
Vanmiddag lag Tess bij mijn moeder, ze was klaarwakker en ik had echt het idee dat ze gericht aanhet lachen was...
maar dan nog 6 weken na uitgerekende datum, minimaal 5. Gericht that is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:19 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ze zeggen rond 6 weken, maar Hannah lachte ook al eerder en volgens de CB arts kon dat wel, zeker als je over je uitgerekende datum bent gegaan.
Heerlijk filmpje Fuente! En wat een poepie is Merel zeg...quote:
bah, zo naar voor jullie dat het niet gewoon een duidelijke oorzaak (+oplossing) heeftquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:33 schreef Vicky het volgende:
Zijn niet verder gegaan met de kma voeding, gibg helemaal mis van de week.
Tess is onwijs winderig, niet notmaal en ze heeft weer veel kramp vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen we vanmiddag Koen gingen ophalen deed hij zijn handjes omhoog, zo van: hee til me op joh ik heb je gemist, even vastgehouden en toen grepen zijn handjes naar papa![]()
Hoe lief is dat ?!![]()
![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2009 19:13:58 ]
kan je anders morgen (of zelfs vanavond) niet het cb bellen? als het jou niet lekker zit en je hebt de indruk dat ze pijn heeft, dan schaadt (d? dt?) het iig niet om erachteraan te gaan en het zal iig jou helpen. en een mama die zich wat beter voelt omdat ze iig iets doet helpt je kindjes! ik wil heus geen paniek maken hoor! kan best dat het 'gewoon' krampjes is tenslotte, maar het zou wel fijn zijn als jullie wat hulp krijgen denk ik, dat dingen uitgezocht worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:23 schreef Vicky het volgende:
Ze is gewoon ontroostbaar. En bij elke scheet die ze laat zit er een beetje poep in haar luier.
Hier precies hetzelfde.. de mevrouw is vandaag voor de 2e keer geweest en nu zijn ze allebei geslaagd. Het hielprikje vond ik ook zo zielig.. vooral omdat ze Tygo drie keer moest prikken voor ze genoeg bloed had verzameld voor haar kaartje....quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd met Dana, BlaBla!
Wat een lieve foto´s van Elin met die broccoli![]()
Vandaag kwam er hier iemand voor de hielprik en de gehoortest. Graeme moest helemaal huilen na het prikje, omdat die mevrouw zijn voetje zo stevig vast hield. Van het prikje zelf had hij geen last.
De gehoortest lukte alleen niet, kwam geen reactie terug. Nu komt ze dinsdag nog een keer. Werd er toch wel erg zenuwachtig van... Al weet ik wel zeker dat ie niet doof is ofzo, want hij schrikt elke keer van harde geluiden... maar toch.....
wat naar dat ze alleen overdag bereikbaar zijn. en idd; tis maar net waar je zit of je er wat aan hebtquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:19 schreef Vicky het volgende:
Simmu, het cb is alleen overdag bereikbaar en ik heb totaal geen hoge pet van ze op dus adviezen haal ik liever niet daar vandaan. Denk dat Tess gewoon een mindere dag heeft vandaag. Hoelijk gaat het morgen beter. misschien heeft ze ook wel last van de warmte.
M. is haar nu een fles aan het geven. Hoop dat ze zo in haar eigrn bed gaat slapen want dat heeft ze vandaag nog niet gedaan.
We kijken het gewoon ff aan, masr vind het wel zielig dat ze zo huilt. Misschien ook maar eens een osteopaat bellen.
wat goed!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:19 schreef cattie het volgende:
Vicky, wat rot! Sterkte voor jullie.
Fee werd afgelopen nacht om 12 uur wakker en toen om 1.15 uur. Ze huilde heel hard en wilde niet zonder drinken weer verder slapen. Ik ging er toen van uit dat ik de rest van de nacht ook elk uur naar beneden zou moeten, maar daarna sliep ze door tot half 7!Geweldig! En nu slaapt ze weer in haar eigen bedje.
![]()
![]()
Hier ook een meisje die makkelijk alles wegwerkt. Zo raar, bij Fons waren we blij als er iets in ging en bij haar stop ik gewoon na twee stukjes omdat het me meteen zo veel lijkt en ze alles wegwerkt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ze heeft weer een stukje meloen gehad trouwens.. vindt ze echt heerlijk
Hebben jullie hier ervarnig mee? Positief of negatief?quote:Tijdens de zwangerschap of bij de geboorte kan er een bewegingsverlies ontstaan in de schedel of kunnen er blokkades ontstaan in de nek of de rug. Dit zie je ook bij baby's met een voorkeursligging of een vervorming van de schedel. Door de blokkades kan een baby onrustig worden. De baby zit niet lekker in zijn vel en zal daardoor veel huilen. Ook kan het darmstelsel over- of onderprikkeld raken, doordat een zenuw, die o.a. de darmen aanstuurt, geļrriteerd kan raken door een blokkade in de schedelbasis. Hierdoor ontstaan er darmkrampjes, winderigheid, obstipatie en reflux. Door lichte mobilisaties van de schedelbasis wordt de irritatie van de zenuw weggenomen en functioneert deze beter. Vanuit de schedelbasis loopt ook een zenuw naar het halsgebied. Deze zenuw is verantwoordelijk voor de coördinatie van het slikken, ook hier kunnen problemen ontstaan.
Waarom zou hij dat moeten? Als 135 cc teveel is dan kan je het er moeilijk in gaan proppen. Als hij genoeg heeft aan iets minder dan is dat prima. Wellicht kan je wel steeds 135 aanbieden. Hij drinkt het op een gegeven moment vanzelf wel opquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:39 schreef seilram het volgende:
Vicky en Tess![]()
HIer ook een ventje wat wat last heeft van krampjes. Gelukkig is de draagdoek dan een uitkomst, dat vindt ie heerlijk!
Hij kwam gisteren en eergister ook wat eerder om te eten dan normaal, zal wel aan de warmte liggen denk ik, maar heeft dus ook wat meer gegeten... en dan heeft ie buikpijn.
Hij weegt nu 3500 gram! volgens het pak nutricia zou hij nu 5 x 135 cc moeten eten. Maar hij vindt dat toch nog moeilijk... vaak komt ie om de 4 uur om te eten en dan is 135 cc gewoon teveel voor hem.
Kan ik daar ook het CB voor bellen?
hij heeft eigenlijk vanaf het begin al doorgeslapen, behalve rond de periode van zn prikjes, dus we houden het daar maar op.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
Diaan ik hoop voor jullie dat het door de prikjes komt, en dat Lennon straks weer lekker doorslaapt. En ja best raar dat je zo snel gewend bent aan hele nachten doorslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |