abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2009 @ 08:04:07 #51
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_70348001
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:46 schreef mikoxx het volgende:
Kleurdoos, mooi foto's! Geef jij broccoli rauw trouwens? Ze zit er wel lekker van te smullen...
Hoe snel na de bevalling reden jullie weer in de auto? Ik twijfel of ik dat weer zal gaan doen (natuurlijk eerst een klein stukje...) of dat ik dan overmoedig ben.
Ik heb gewoon heel veel zin om mn wereld weer een beetje groter te maken, nadat ik vanaf 31 weken niet veel meer heb gezien dan een ziekenhuiskamer en een slaapkamer.
Hier gaat alles nog steeds naar wens, bv loopt als een trein en de mannen zijn tevreden. Hoewel ze vannacht en de nacht ervoor zich vaker meldden dan de dagen daarvoor, maar dat kunnen regeldagen zijn dachten wij al (vandaag zijn ze nl 11 dagen oud) Hopen dat ze komende nacht beter door gaan slapen (en tegelijk wakker graag!!) dan kunnen papa en mama ook een paar uurtjes lekker achter elkaar door maffen. Het gekke is dat ze overdag heel regelmatig slapen/eten en 's nachts dus niet zo... helaas! Maar: ik klaag niet hoor, die koppies maken alles weer goed
Fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat. Autorijden mag volgens mij vrij snel weer, ik mocht 2 weken niet maar dat was omdat ik een keizersnede had gehad en dan kan je geen noodstop maken zeggen ze vanwege de pijn in je buik.

Hier alles ook goed, waren gister wat eerder naar bed gegaan we dachten dan slapen we alvast anderhalf uur voordat de komen. Dus half 10 lagen we in bed dachten we 11 uur de fles te geven wordt ik op een gegeven moment wakker is het half 1!!! En ze sliepen nog 1 uur werden ze wakker fles gegeven en weer gaan slapen kwamen ze weer om 6 uur!! Zou het dan al gaan komen het doorslapen???? Vanavond toch maar de wekker zetten voor de fles van 11 uur en kijken wat ze dan doen.

Zit alleen te denken om Viggo te gaan inbakeren of een puckababy te kopen hij maait zo met zijn armpjes.
Vanacht een hydrofiel om hem heen gedaan en was binnen 5 minuten vertrokken.
Ervaringen???
pi_70348122
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:23 schreef cattie het volgende:
Vannacht slaapt Fee voor het eerst 's nachts op haar eigen kamertje. Hopelijk gaat dat beter. Afgelopen nacht was ze elk uur wakker en dat is wel slopend.
pff idd.. ik mag dan niet klagen met mijn 'om de 3 uur' ..ben benieuwd of het goed gaat

Vicky..gericht lachen is 5/6 weken
  donderdag 25 juni 2009 @ 09:53:02 #53
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70349936
Cattie, hoe is het gegaan vannacht? Kan me voorstellen dat elk uur wakker erg slopend is.... ik ben soms al aan het "mopperen" als Lennon smorgens om 6 uur ipv kwart voor 7 wakker is als hij al de hele nacht heeft geslapen Maar het is maar net wat je gewend ben ook natuurlijk.

De fysiotherapeute is zojuist weer geweest, voor de laatste keer. Qua bewegingen gaat het heel goed, ze heeft dan ook alleen het hoofdje gemeten, daar krijgen we deze week de uitslag van. Maar waarschijnlijk is het gewoon goed met een kleine afwijking. We hebben zelf al bedacht dat mocht hij toch in aanmerking komen voor het onderzoek we niet mee gaan doen omdat we niet het risico willen lopen dat hij een helmpje moet, in onze ogen en die van de huisarts/fysiotherapeute heeft hij die ook niet nodig omdat het nu op het oog nog maar een minieme afwijking is en dat vinden we prima zo.

Hij had trouwens zojuist wat groenslijmerige poep. (her) Kent iemand dat?
Make love, not war ☮
pi_70350494
MamaNik, wij gebruikten eerst de Swaddle me, daarna de puckababy. Allebei erg goed bevallen, ons mannetje werd er heerlijk rustig van en sliep veel beter!
  donderdag 25 juni 2009 @ 10:19:51 #55
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70350762
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:29 schreef Vicky het volgende:
wanneer gaan babies gericht lachen?
Vanmiddag lag Tess bij mijn moeder, ze was klaarwakker en ik had echt het idee dat ze gericht aanhet lachen was...
Ze zeggen rond 6 weken, maar Hannah lachte ook al eerder en volgens de CB arts kon dat wel, zeker als je over je uitgerekende datum bent gegaan.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_70358907
Tess d'r oortjes zijn goed! En ik heb d'r op het cb ook nog ff op de weegschaal gelegd... 17 dagen geleden woog ze 3050 graam... vandaag 3600 gram!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70359341
Hoera voor Tess!

Alletwee mijn dochters gingen lachen rond de zes weken na de uitgerekende datum
pi_70360586
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:19 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ze zeggen rond 6 weken, maar Hannah lachte ook al eerder en volgens de CB arts kon dat wel, zeker als je over je uitgerekende datum bent gegaan.
maar dan nog 6 weken na uitgerekende datum, minimaal 5. Gericht that is.
pi_70366704
Tess groeit goed dus Hoe gaat het nu verder met haar Vicky? Merk je al verschil met voor de kma voeding?

Met Merel gaat het heel erg goed. Ze begint echt goed te eten nu van d'r groente. We hebben nu wortels, broccoli en bloemkool gehad. Dit weekend gaan we over op wat andere groenten en 's morgens een kleine fruithap. Ben heel benieuwd hoe dat gaat!
Verder is ze supervrolijk, ze ligt nu op de grond helemaal uit d'r dak te gaan qua lachen om haar labeldoekje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70366975
Zijn niet verder gegaan met de kma voeding, gibg helemaal mis van de week.

Tess is onwijs winderig, niet notmaal en ze heeft weer veel kramp vandaag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70367106
Wat jammer Vicky!

Merel met lol

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70367188
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:38 schreef Fuente het volgende:
Merel met lol

Heerlijk filmpje Fuente! En wat een poepie is Merel zeg...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70367534
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 18:33 schreef Vicky het volgende:
Zijn niet verder gegaan met de kma voeding, gibg helemaal mis van de week.

Tess is onwijs winderig, niet notmaal en ze heeft weer veel kramp vandaag
bah, zo naar voor jullie dat het niet gewoon een duidelijke oorzaak (+oplossing) heeft
tsja. wat meer kan je doen? je kan proberen haar in een draagdoek gewoon steeds bij je te houden. en erachteraan gaan dat ze zoveel huilt, en zo'n osteopaat proberen (dat was het toch?)

heel veel sterkte voor jullie allemaal hoor!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_70368084
Halooo
pff effe bijlezen hoor

Compleet gesloopt dagje, Koen ging naar de oppas
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen we vanmiddag Koen gingen ophalen deed hij zijn handjes omhoog, zo van: hee til me op joh ik heb je gemist, even vastgehouden en toen grepen zijn handjes naar papa
Hoe lief is dat ?!

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2009 19:13:58 ]
pi_70368372
Ze is gewoon ontroostbaar. En bij elke scheet die ze laat zit er een beetje poep in haar luier.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70369115
Ow Vicky, wat naar voor jullie!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70369136
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:23 schreef Vicky het volgende:
Ze is gewoon ontroostbaar. En bij elke scheet die ze laat zit er een beetje poep in haar luier.
kan je anders morgen (of zelfs vanavond) niet het cb bellen? als het jou niet lekker zit en je hebt de indruk dat ze pijn heeft, dan schaadt (d? dt?) het iig niet om erachteraan te gaan en het zal iig jou helpen. en een mama die zich wat beter voelt omdat ze iig iets doet helpt je kindjes! ik wil heus geen paniek maken hoor! kan best dat het 'gewoon' krampjes is tenslotte, maar het zou wel fijn zijn als jullie wat hulp krijgen denk ik, dat dingen uitgezocht worden.

*knufs*
  donderdag 25 juni 2009 @ 20:19:49 #68
108648 cattie
lieve moeder
pi_70370180
Vicky, wat rot! Sterkte voor jullie.

Fee werd afgelopen nacht om 12 uur wakker en toen om 1.15 uur. Ze huilde heel hard en wilde niet zonder drinken weer verder slapen. Ik ging er toen van uit dat ik de rest van de nacht ook elk uur naar beneden zou moeten, maar daarna sliep ze door tot half 7! Geweldig! En nu slaapt ze weer in haar eigen bedje.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:13:38 #69
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70371875
Hoera voor Fee!

Ik weet soms niet goed meer of Hannah nou d'r stem aan het ontdekken is, of dat ze moet huilen Ik denk dat het begint met het eerste, en dan langzaam overgaat in "wat kan ik nog meer met mijn stem om de aandacht van papa en mama te trekken"

En ze laat tegenwoordig elke keer als ze drinkt, en soms ook nog tussendoor, een soort natte scheten... Echt een poepbroek kun je het niet noemen, maar ja, je moet het wel verschonen natuurlijk. Wel vervelend want de luiers gaan erg hard zo
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_70372097
Simmu, het cb is alleen overdag bereikbaar en ik heb totaal geen hoge pet van ze op dus adviezen haal ik liever niet daar vandaan. Denk dat Tess gewoon een mindere dag heeft vandaag. Hoelijk gaat het morgen beter. misschien heeft ze ook wel last van de warmte.
M. is haar nu een fles aan het geven. Hoop dat ze zo in haar eigrn bed gaat slapen want dat heeft ze vandaag nog niet gedaan.

We kijken het gewoon ff aan, masr vind het wel zielig dat ze zo huilt. Misschien ook maar eens een osteopaat bellen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:26:00 #71
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_70372298
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:46 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd met Dana, BlaBla!

Wat een lieve foto´s van Elin met die broccoli

Vandaag kwam er hier iemand voor de hielprik en de gehoortest. Graeme moest helemaal huilen na het prikje, omdat die mevrouw zijn voetje zo stevig vast hield. Van het prikje zelf had hij geen last.
De gehoortest lukte alleen niet, kwam geen reactie terug. Nu komt ze dinsdag nog een keer. Werd er toch wel erg zenuwachtig van... Al weet ik wel zeker dat ie niet doof is ofzo, want hij schrikt elke keer van harde geluiden... maar toch.....
Hier precies hetzelfde.. de mevrouw is vandaag voor de 2e keer geweest en nu zijn ze allebei geslaagd. Het hielprikje vond ik ook zo zielig.. vooral omdat ze Tygo drie keer moest prikken voor ze genoeg bloed had verzameld voor haar kaartje....

Volgens mij hebben we hier 'regeldagen'. Tjongejonge... na de ene voeding slapen ze prima, maar na een andere voeding komen ze na 10 min alweer.... en drinken drinken drinken. Heb er net een voeding van in totaal (inclusief verschonen) 1,5 uur op zitten! Pff.. dat sloopt kan ik je vertellen. Vooral omdat dan de 1 en dan de ander komt. Die regeldagen duren toch eigenlijk nooit langer dan een dag of 2/3? Dat is te overzien.. maar gaaaaaap
pi_70372361
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:19 schreef Vicky het volgende:
Simmu, het cb is alleen overdag bereikbaar en ik heb totaal geen hoge pet van ze op dus adviezen haal ik liever niet daar vandaan. Denk dat Tess gewoon een mindere dag heeft vandaag. Hoelijk gaat het morgen beter. misschien heeft ze ook wel last van de warmte.
M. is haar nu een fles aan het geven. Hoop dat ze zo in haar eigrn bed gaat slapen want dat heeft ze vandaag nog niet gedaan.

We kijken het gewoon ff aan, masr vind het wel zielig dat ze zo huilt. Misschien ook maar eens een osteopaat bellen.
wat naar dat ze alleen overdag bereikbaar zijn. en idd; tis maar net waar je zit of je er wat aan hebt
dat het iig maar snel beter mag gaan zeg!
pi_70372603
Vicky wat rot zeg!

Als jullie vers eten maken, hoe doe je dat dan? Met keukenmachine, of staafmixer?
Ik wilde appel pureren in keukenmachine (een kleine die ik ooit heb gewonnen, of ergens bij heb gehad, weet het niet eens meer) Maar dat ding doet het gewoon niet. Ik was behoorlijk kwaad en heb hem weggesmeten in de vuilnisbak. Maar met staafmixer wilde het ook niet best. Moet ik dan extra vocht erbij doen ofzo? Ik heb wel nog een blender, kan ik ook nog proberen.
Hij heeft ook nog een broodkorst gehad en een klein stukje liga. Broodkorst vond hij erg vreemd. Likte er wel aan.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:38:55 #74
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70372745
Pfoeh, weer een hoop gelezen (2 dagen niet kunnen Fok!ken ivm werk en andere bezigheden...).

Vicky, even een voor jou en Tess... arm meissie...
Fee heeft goed geslapen in haar eigen bedje
Tessie, ook bij Maarten lukte zijn eerste gehoortest niet, en bij de 2e wel gewoon! Dus niet wanhopen hoor, meis...

- volgens mij hoorde ik Maarten, even bij hem kijken -

- Goed gehoord, hem even getroost, knuffeltjes gegeven en muziekje opnieuw aan, zo nog maar even kijken als ik klaar ben met dit berichtje typen of hij weer slaapt -

Ook alweer wat kindjes naar de dreumesjes toe,

LL jij gaat ons ook al bijna verlaten, spannend!

Tot slot nog wat Maarten nieuws, wist u dat...
Maarten geen roosvicee uit de tuitbeker drinkt?
Maar uit de glas van mamma wel?
Maarten nog steeds weinig avondeten eet?
Dus maar de fles van 16.00 uur wat minder gaat krijgen? (vanaf morgen)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_70372757
Appels zijn wel heel hard, die kun je misschien beter raspen. Of even koken, dan vallen ze gewoon uit elkaar. Pureren lijkt me, zoals je al gemerkt hebt, geen goed plan bij appels.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:40:16 #76
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70372803
Ingrid, bij mij blijven er ook vaak stukjes appel zitten, als ik blender/pureer (vaak met staafmixer). Wat ook helpt is de appel eventjes in de magnetron met een klein beetje water verwarmen, dan wordt het wat zachter en is het makkelijker fijn te malen...
pi_70373433
Morgen weer een poging. Maar de mango wilde ook niet in de keukenmachine en nog meer dingen niet, dus die is dood. Met staafmixer wil wel de mango.
Dus probeer ik morgen appel koken, of magnetronnen. tnx!
pi_70373569
Appel geef ik gewoon een stuk. Peer prak ik gewoon, blijven wel wat stukjes in zitten, maar die krijgt ze goed weg. En ze is gek op brood, dat is echt grappig.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 25 juni 2009 @ 22:13:58 #79
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70374127
Maarten doet zijn mond stijf dicht als er een stukje brood aankomt, een stukje broodkorst wilde hij maandag bij W. wel (wel zelf eten) en vandaag gooide hij hem juist weer op de grond (op het kdv).
pi_70374544
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:19 schreef cattie het volgende:
Vicky, wat rot! Sterkte voor jullie.

Fee werd afgelopen nacht om 12 uur wakker en toen om 1.15 uur. Ze huilde heel hard en wilde niet zonder drinken weer verder slapen. Ik ging er toen van uit dat ik de rest van de nacht ook elk uur naar beneden zou moeten, maar daarna sliep ze door tot half 7! Geweldig! En nu slaapt ze weer in haar eigen bedje.
wat goed!

Ik was ook blij dat elin vannacht om 9 uur sliep, toen om 1 uur pas weer kwa..daarna om 5 dus ook een kleine progressie
pi_70374568
ze heeft weer een stukje meloen gehad trouwens.. vindt ze echt heerlijk
pi_70374863
Meloen is een goed idee! Mango uit potje vind hij erg lekker. Peer ging er ook wel in. Verder wil het qua groenten nog niet echt.
pi_70374875
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ze heeft weer een stukje meloen gehad trouwens.. vindt ze echt heerlijk
Hier ook een meisje die makkelijk alles wegwerkt. Zo raar, bij Fons waren we blij als er iets in ging en bij haar stop ik gewoon na twee stukjes omdat het me meteen zo veel lijkt en ze alles wegwerkt.
We zijn wel weer een paar dagen gestopt met geven want eergisteren had ze het echt heel moeilijk met haar ontlasting. Het was niet eens hard maar blijkbaar deed het toch pijn...
Elin geen last van?
pi_70375443
ze heeft vandaag iig niet gepoept..maar verder niets aan de hand, denk ik want ze was gewoon vrolijk

ze valt ook echt zo'n stuk aan Wraaaaaaahhhh haabb
pi_70375526
Mijn jochie heeft vandaag lekker broccoli gegeten en hij sabbelt dagelijks aan een stukje paprika, onder toeziend oog van zijn papa, die, als er een stukje los zit, het vlug opeet zodat mini-floor er niet in kan stikken .
Mini-floor vind paprika echt superlekker!
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_70375921
Vicky, wat sneu voor Tess zeg.
Mikoxx, dat klinkt wel zwaar, zo lang joh. Hoop dat die regeldagen snel voorbij zijn voor je.
Leuk al die beebjes die al lekker aan het eten zijn Die broccoli foto´s van Elin waren ook zo leuk
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70385825
Even een vraagje ...... Mijn zoontje van nu 6 dagen oud wil niet graag dat je aan zijn nekje zit. Ook lijkt zijn hoofdje wat scheef te staan. Echt een voorkeurshouding is het niet.... Hij huilt erg veel en ook overstuur. Eten gaat goed maar slapen is moeilijk, krampjes en winderigheid gaat de hele dag door. Nu heb ik even rondgezocht en dacht aan Osteopatie.
quote:
Tijdens de zwangerschap of bij de geboorte kan er een bewegingsverlies ontstaan in de schedel of kunnen er blokkades ontstaan in de nek of de rug. Dit zie je ook bij baby's met een voorkeursligging of een vervorming van de schedel. Door de blokkades kan een baby onrustig worden. De baby zit niet lekker in zijn vel en zal daardoor veel huilen. Ook kan het darmstelsel over- of onderprikkeld raken, doordat een zenuw, die o.a. de darmen aanstuurt, geļrriteerd kan raken door een blokkade in de schedelbasis. Hierdoor ontstaan er darmkrampjes, winderigheid, obstipatie en reflux. Door lichte mobilisaties van de schedelbasis wordt de irritatie van de zenuw weggenomen en functioneert deze beter. Vanuit de schedelbasis loopt ook een zenuw naar het halsgebied. Deze zenuw is verantwoordelijk voor de coördinatie van het slikken, ook hier kunnen problemen ontstaan.
Hebben jullie hier ervarnig mee? Positief of negatief?
pi_70385844
heb er geen ervarinf mee, zit er zelf ook aan te denken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70385927
Wij hebben een positieve ervaring met de osteopaat. Er was bij de jongste niet heel veel dramatisch aan de hand maar het onverklaarbare huilen en strekken dat ze deed was wel over.

We hoefden ook maar één keer te komen, het was een heel zachte behandeling en hij werd volledig vergoed.
pi_70386027
Denk datik ook maar eens ga bellen, baadt het niet, het schaadt ook niet.

Volgens mij gaat Tess een fup begrijpen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:24:00 #91
114177 Diaan73
pi_70386079
Ik heb er zelf ook geen ervaring mee, maar mijn schoonzusje wel en die was ook na 1 behandeling al klaar en een onherkenbaar kind (ten positieve).

Cattie, fijn dat het zo goed ging Hopelijk blijft het ook zo gaan.

Pff Lennon heeft bedacht dat half 6 toch wel een mooie tijd is om wakker te worden en naar beneden te willen. Honger heeft hij niet, want hij zit gewoon rustig op je schoot.. bij ons in bed wil hij dat niet. Gisteren was hij trouwens heel erg lief, heeft zn flessen goed leeggedronken, goed geslapen en gelukkig heeft hij ook niet meer echt diarree, nog wel vaak een poepluier. Hopelijk komt het nog van de prikjes dat slechte voor zijn doen slapen. en ja ik weet het... er zijn baby's hier die nog vaak wakker worden 's nachts, maar voor ons is dit toch wel even weer wennen
Make love, not war ☮
pi_70386432
Diaan ik hoop voor jullie dat het door de prikjes komt, en dat Lennon straks weer lekker doorslaapt. En ja best raar dat je zo snel gewend bent aan hele nachten doorslapen

Wat een lekkere smikkelende kindjes allemaal.
Vicky, groot gelijk heb je baadt het niet schaadt het niet! Hopelijk kunnen jullie snel terecht. Tis niet niets zo'n huilend propje met krampies
  vrijdag 26 juni 2009 @ 09:39:47 #93
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70386497
Vicky en Tess
HIer ook een ventje wat wat last heeft van krampjes. Gelukkig is de draagdoek dan een uitkomst, dat vindt ie heerlijk!

Hij kwam gisteren en eergister ook wat eerder om te eten dan normaal, zal wel aan de warmte liggen denk ik, maar heeft dus ook wat meer gegeten... en dan heeft ie buikpijn.

Hij weegt nu 3500 gram! volgens het pak nutricia zou hij nu 5 x 135 cc moeten eten. Maar hij vindt dat toch nog moeilijk... vaak komt ie om de 4 uur om te eten en dan is 135 cc gewoon teveel voor hem.
Kan ik daar ook het CB voor bellen?
Niet mieten! Door gieten!
pi_70386651
Tess weegt 3600 gram maar drinkt gewoon ong 7 flessen van 100. Meer krijg ik er niet in en minder flessen ook niet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70386720
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 09:39 schreef seilram het volgende:
Vicky en Tess
HIer ook een ventje wat wat last heeft van krampjes. Gelukkig is de draagdoek dan een uitkomst, dat vindt ie heerlijk!

Hij kwam gisteren en eergister ook wat eerder om te eten dan normaal, zal wel aan de warmte liggen denk ik, maar heeft dus ook wat meer gegeten... en dan heeft ie buikpijn.

Hij weegt nu 3500 gram! volgens het pak nutricia zou hij nu 5 x 135 cc moeten eten. Maar hij vindt dat toch nog moeilijk... vaak komt ie om de 4 uur om te eten en dan is 135 cc gewoon teveel voor hem.
Kan ik daar ook het CB voor bellen?
Waarom zou hij dat moeten? Als 135 cc teveel is dan kan je het er moeilijk in gaan proppen. Als hij genoeg heeft aan iets minder dan is dat prima. Wellicht kan je wel steeds 135 aanbieden. Hij drinkt het op een gegeven moment vanzelf wel op Imo hoef je hiervoor het CB niet te bellen hoor
pi_70386749
Voor mij persoonlijk heeft de osteopaat wel effect gehad. Hoe dat met kleine frummels zit, kan ik verder weinig over zeggen...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70387385
Osteopaat maakte bij ons echt groot verschil in spugen
ti amo pił di ieri ma meno di domani
  vrijdag 26 juni 2009 @ 10:16:32 #98
114177 Diaan73
pi_70387476
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
Diaan ik hoop voor jullie dat het door de prikjes komt, en dat Lennon straks weer lekker doorslaapt. En ja best raar dat je zo snel gewend bent aan hele nachten doorslapen
hij heeft eigenlijk vanaf het begin al doorgeslapen, behalve rond de periode van zn prikjes, dus we houden het daar maar op.

Seilram, wat LL zegt...
Make love, not war ☮
pi_70387723
Ik heb een afspraak gemaakt met een ostepaat hier in de buurt. Hij herkende direct wat zaken en onder de noemer baat het niet schaad het niet gaan we komende maandag al heen!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2009 11:04:25 ]
  vrijdag 26 juni 2009 @ 10:43:17 #100
114177 Diaan73
pi_70388373
TheFrankey, wat lekker snel dat jullie al terecht kunnen. Hopelijk heeft hij er baat bij...
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')